Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.387 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:21:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 22:21:12

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 17:57]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304387
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 53
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 85
    Συνολικά: 86
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αεροπλάνα & Κατασκευαστές  (Αναγνώστηκε 7216 φορές)
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « στις: Σάββατο, 22 Ιούλ 2006, 11:10:03 »

    Για κάθε απορία αλλά και σχόλιο σχετικά με συγκεκριμένο αεροπλάνο/κατασκευαστή είναι απαραίτητη η διακίνηση της πληροφορίας μεταξύ μας...
    Γνωρίζω τουλάχιστον 16 άτομα που στα 2 τελευταία χρόνια έχουν αγοράει απο 33% και επάνω..

    Από εδώ ίσως αρχίζουν όλα:
    Ποιο είναι καλύτερο, ποιο είναι φθηνότερο, ελαφρύτερο, σπαέι ποιο δύσκολα! και πάει λέγοντας... Στριφογύρισμα ματιών


    Μάνος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 03:14:26 »

    Σε συνέχεια των παραπάνω αλλά και γιατί καποιοι θέλουν τροφή για το υπόλοιπο της βραδιάς:

    http://www.cmsmodell.ch/cgi-bin/index.php?Gallery:Motorflug


    Απολαύστε! Και οι ανεμοπτεράδες είμαι σίγουρος ότι θα θέλατε κάτι από αυτά να σας τραβάει!  Wink



    Καλό βράδυ!

    Μάνος..ζζζ.ζζζ.ζζζ
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:17:18 »

    Ερώτηση επι της ευκαιρείας:
    Υπάρχουν κατασκευές από balsa/ply , fiberglass/carbon, πλαστικό. Εκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι΄ένα μοντέλλο με fuselage από fiberglass είναι πιο ανθεκτικό από ένα αντίστοιχο από balsa/ply. Είναι έτσι???

    Ποια τα μεινεκτήματα του πρώτου μοντέλλου? (Εάν υπάρχουν...)


    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:52:00 »

    Γιώργο καλημέρα!

    Θα είμαι σύντομος γιατί έχω ραντεβού να δω οικόπεδο!  (όχι για μοντελοδρόμο ...κρίμα)

    Ναι υπάρχουν όλα όπως προανέφερες. Παρά το γεγονός ότι ποτέ μου δεν έκατσα να φτιάξω ένα μεγάλο μοντέλο από κίτ, είμαι όσο μπορώ ενημερωμένος σχετικά με συγκεκριμένους κατασκευαστές που συνεργάζομαι ή και που χρησιμοποιώ για προσωπική μου χρήση.

    Πρέπει λοιπ΄ν να ξεκαθαρίσουμε τι εννουμε ποιο ανθεκτικό!
    Και τα μεν αλλά και τα δε μπορούν να έχουν (και έχουν) τις ίδιες ανοχές όσον αφορά το όριο των G. Ο σχεδιασμός αυτών των μοντέλων δεν είναι απλά μια μεγένθυση κάποιου μικρού που πήραμε τα σχεδια => ζοομ 200% και ωπ! έχουμε ένα γιγαντιαίο. (Έχει γίνει για αυτό και το αναφέρω).

    1. Γίνεται θεωρητική μελέτη=>ANSYS & Camtec Peps
    2. Γινονται στατικές δοκιμές σε αντοχές υλικών κλπ
    3. Γίνονται στατικές αντοχές σε catastrophic Failure Mode Effect Analysis (FMEA)
    4. Γίνονται πτητικές δοκιμές στα όρια των αεροπλάνων.

    Συνεπώς από θέμα πτητικής ανθεκτικότητας είναι και τα 2 άριστα. Έτσι αιτιολογείται και το κόστος τους. ( ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ!ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ)

    Εκεί που αυτά που ανέφερες (Βαλσα κλπ) υστερούν είναι σε ποιο απλά θέματα

    1. Μεταφορά & Ζημιές μεταφοράς
    2. Καθάρισμα & Μέσα καθαριότητας
    3. Βαθμός χρήσης & χρονοφθορά

    Συμπληρωματικά και για να προλάβω μερικά άτομα που θα κάνουν ένσταση! Εδώ και 3-4 χρόνια το συνολικό βάρος των 2 κατηγοριών είναι σχεδόν το ίδιο. Οι διαφορές της τάξεως 100-250 γραμμάρια σε τόταλ weight είναι πολύ μικρες. Συνεπώς το wing Loading σε 2 διαφορετικούς κατασκευαστές & με τα υλικά που περιέγραψες είναι σχεδόν το ίδιο.

    Είναι και πολλά άλλα που πορούν να αναλυθούν ( Στρεβλώσεις, ελαστικές παραμορφώσεις κλπ αλλα...ΟΙΚΟΠΕΔΟ!  Tongue)



    Μάνος



    Χαχαχαχ!!! Τώρα είδα πόσο σύντομος ήμουν πάλι.... Cheesy
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 10:53:57 από kerpinis » Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 15:27:28 »

    Μάνο, καλό οικόπεδο(!)

    Τελικά αφού έκανα μεγάλες προσπάθειες με το Stearman, για να το βρω, να το παραγγείλω, να το φέρω μου είπε κάποιος Γερμανός φίλος, ότι ο κινητήρας των 45cc που έχω δεν χωράει μέσα στο cowl άσχετα αν διατίθεται σαν option για το συγκεκριμένο αεροπλάνο.

    Έτσι ρώτησα απευθείας στην JAMARA, αλλά ποτέ δεν μου απάντησαν(!). Από την άλλη το να το φέρω και να δω ο ίδιος αν χωράει ή δεν χωράει είχε τέτοιο κόστος μαζί με τα μεταφορικά που δεν χωρούσε πειραματισμούς.

    Υπήρχαν κάποιες άλλες επιλογές,πολύ καλές από Αμερική αλλά ένα Stearman που κοστίζει γύρω στα 400-500 ευρώ, θα μου στοίχιζε να το φέρω μαζί με μεταφορικά, φόρους, μόρους κ.λ.π. άλλα τόσα!!!.

    Έτσι τελικά παρήγγειλα ένα EXTRA 330L (ws:1.96m) που είναι κατασκευασμένο για μοτέρ των 45cc!

    Τώρα το περιμένω και ελπίζω όλα να πάνε καλά...

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 16:42:05 »

    εαν ειχες τη διαθεση  και φυσικα το χρονο που απαιτει θα μπορουσες να παρεις το stearman της  Flair  που ειναι αριστουργημα  αλλα  ταυτοχρονα και δυσκολο κιτ. Ομως αξιζει τον κοπο σαν scale project.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 4 Νοέ 2006, 21:27:24 »

    Φίλε gregman δυστυχώς ο χρόνος είναι κάτι που λείπει. Στο παρελθόν είχα κάνει δύο κιτ αλλά τελικά ο χρόνος που χρειάσθηκα ήταν υπερβολικά πολύς αφού δεν είχα την δυνατότητα να προχωρώ στην κατασκευή παρά λίγες ώρες κάθε εβδομάδα.

    Έτσι ουσιαστικά αφαιρούσα χρόνο από τις ώρες πτήσης. Παρόλα αυτά το Stearman δεν το εγκαταλείπω. Κάποια στιγμή θα το πάρω, είτε σαν κιτ, είτε σαν ARF (η AEROWORKS έχει ένα καταπληκτικό). Απλά την δεδομένη στιγμή και μετά από ψάξιμο αρκετών εβδομάδων φάνηκε τελικά αδύνατο να το πάρω είτε λόγω μη διαθεσιμότητας στην κλίμακα που το ήθελα, είτε λόγω υψηλού κόστους εισαγωγής.

    Δυστυχώς και ο εξοπλισμός για gas setup είναι ένα έξοδο που μπήκε στον προγραμματισμό αφού μέχρι τώρα πετούσα μόνο glow. Κάθε αρχή και δύσκολη...

    Πάντως τελικά είδα ότι στην Ελλάδα μας πάλι είμαστε πίσω σε τέτοια giant scale planes....(Πάντα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις για να επιβεβαιώνουν τον κανόνα!)

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 11:55:29 »

    Κύριοι ,
    έχετε σκεφτεί ποτέ την κατασκευή μερών ή κομματιών τέτοιων Τεραστίων μοντέλων και στη χώρα μας ??
    Ξέρετε ... υπάρχουν πολλοί άρρωστοι με την Κατασκευή που θα μπορούσαν να ξεκινήσουν ένα εποικοδομητικό Διάλογο . Σάν και ΄μένα π.χ. ...  laugh
    Άν καταφέρουμε να φτιάξουμε κάτι σε Ανταγωνιστικές τιμές , δέν θα ήταν για όλους Καλό ? Να βρίσκεται το Ανταλλακτικό ανά πάσα στιγμή ?? Και να μένουν τα χρήματα στην χώρα μας ??
    Άχ ... πόσο θα ήθελα για κάθε 20 χιλιάρικα που στέλνουμε στην Αμερική , 1 χιλιάρικο να επιστρέφει (ή να μήν Φεύγει  Wink) απ'την Ελλαδίτσα μας ...  Δάκρυ

    Λοιπόν ... τί λέτε ?? 
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 12:40:42 »

    αγαπητε Αποστολε

    χαιρομαι για την καλη σου διαθεση αλλα σε τετοια μοντελα δεν αρκει να φιαξεις ενα φτερο η μια ουρα ,ουτως η αλλως ειναι μικρη η αγορα και ο καθενας κοιταζει κατι ολοκληρωμενο και δοκιμασμενο,

    το να βρεθει μια ατρακτος απο ενα καλουπι καποια στιγμη η ενα φτερο απο ενα μοντελο δε λυνει το προβλημα.

    ο κλασικος κατασκευαστης δεν εχει προβλημα, ενα σχεδιο του φτανει, υλικα βρισκονται παντου,η πλειονοτητα ομως προτιμα κατι ετοιμο δοκιμασμενο , αριστα φινιρισμενο, και σε καλη τιμη, και αν ειναι κιτ να ειναι πληρες.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    angkouf
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 61



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 5 Νοέ 2006, 21:15:53 »

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

    ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΕ ΚΙΤ ΒΕΒΑΙΑ

    ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΖΙROLI ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΑ ΝΟΜΙΖΩ.

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ SITES ΕΙΝΑΙ

    www.classicbirds.ch/website/german/flugreug/ziroli/overview.htm

    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ

    www.ziroli.com

    ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ STEARMAN


    AΓΓΕΛΟΣ angel
    Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 6 Νοέ 2006, 00:27:27 »

    Άγγελε ευχαριστώ για τα links. Ο ziroli είναι πραγματικό ευαγγέλιο για όσους ασχολούνται με scale κατασκευές. Δυστυχώς χρόνος δεν υπάρχει για κιτ, πόσο μάλλον για κατασκευή από σχέδια.
    Παρόλα αυτά κάποια στιγμή αν δω ότι μπορώ να ξεκλέψω λίγο χρόνο (από που?!) θέλω να κάνω το Stearman. Το πιθανότερο να το αγοράσω και κάποια στιγμή να το ξεκινήσω. Θα δούμε...

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    mpol
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 117



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 20:36:30 »

    αγαπητοι φιλοι καλησπερα,

    μηπως ξερει κάποιος απο εσας που θα μπορουσα να βρω στην Ελλαδα το Yak 54 73'' του somenzini.
    επίσης αν μπορείται να μου πειτε τα σχόλια σας για το αεροπλάνο αυτο, καθώς και τι μηχανή θα ήταν καλή και αξιόπιστη για το μοντέλλο αυτο.

    το είδα και το ερωτευτικα Cheesy
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 20:41:01 από Archaeopteryx » Καταγράφηκε

    αν το σήμερα ήταν τέλειο, δεν θα υπήρχε λόγος να έρθει το αύριο
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 28 Νοέ 2006, 20:41:45 »

    Κι εγώ το 102".smitten Ρώτα τον Κερπινή......
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 22:02:04 »

    αγαπητοι φιλοι καλησπερα,

    μηπως ξερει κάποιος απο εσας που θα μπορουσα να βρω στην Ελλαδα το Yak 54 73'' του somenzini.
    επίσης αν μπορείται να μου πειτε τα σχόλια σας για το αεροπλάνο αυτο, καθώς και τι μηχανή θα ήταν καλή και αξιόπιστη για το μοντέλλο αυτο.

    το είδα και το ερωτευτικα Cheesy

    Κάποιος Απατεώνας στα Χaνιά θα τα έχει σε 1.5 μήνες. Τα αεροπλάνα τα καινούρια είναι out of stock και θα τα στείλει από Αμερική τέλος Φλεβάρη..Ωεο  idiot2

    Εάν βιάζεσαι δες στον Lindiger που τα φένει από κίνα.

    Manos

    p.s Kosma to diko sou einai in stock alla den symferei na erthei mono tou!

    Καταγράφηκε
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 6 Ιαν 2007, 23:18:18 »

    Να το φορτώναμε σε κανα πλοίο παίζει;
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Αεροπλάνα & Κατασκευαστές
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.