Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 03:42:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 03:42:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 15
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: GIANT SCALE & GAS projects « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: GIANT SCALE & GAS projects  (Αναγνώστηκε 8068 φορές)
   
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 21 Οκτ 2006, 14:19:51 »

Παράθεση
Για να βάλουμε μπρος gas μηχανές, κλείνουμε με κάποιο τρόπο την πεταλούδα του αέρα???

Είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στη βενζίνη και κάποια πράγματα είναι εντελώς καινούργια για μένα.

To walbro απέναντι από το μπράτσο του γκαζιού έχει ένα άλλο μικρό μπράτσο που ανοίγει και κλείνει μία χρυσή πεταλούδα που βρίσκεται στην επιφάνεια του καρπυρατερ. Αυτό είναι το chock.

Oi Gas κινητήρες μόλις τραβήξουν καυσιμο λειτουργούν κανονικά. Επειδή το καρμπυρατέρ διαφέρει από τα glow, ο τρόπος για να τραβήξει καυσιμο είναι να κλείσεις το chock. Συνεπώς είναι σαν να βάζεις το δάχτυλο σου στο αντοίστιχο καρμπυρατέρ νίτρου κλπ.

Άρα.

1. Πρώτα από όλα βάφουμε τα τιπ της προπέλας!
2. Ανοίγουμε τα ρευματα στην ηλεκτρονική
3. Κλείνουμε τον αέρα
4. Αρχίζουμε Hand Start με γάντι

και... Μόλις ακούσουμε "σκάσιμο"

5. Ανοίγουμε πάλι τον αέρα
6. Αρχίζουμε Hand Start με γάντι
7. Μετά από 2-4 προσπάθειες παίρνει μπροστά (με σωστό ρύθμισμα)


Επίσης. ΤΑ ΠΑΝΤΑ πρέπει να συνοδεύονται από manual!.Πρώτον για την ορθή λειτουργεία και ρύθμιση τους και 2ον για συνοδεία με λίστα ανταλλακτικών.

Πλέον τις κινέζικες βενζίνες μπορείτε να τις βρείτε όπου τα μαγαζιά στοκάρουν βενζίνοκηνητήρες φτηνού κόστους. Εκτιμώ ότι το φτηνότερο κόστος της συγκεκριμένης είναι στα 235 ευρό και το μεγαλύτερο (ανάλογα το χρώμα της κεφαλής, μπλέ, κίτρινο, κόκκινο, μαύρο) στα 350

Από κριτικές θα μας πούνε οι χρήστες με τον καιρό.

Μάνος



Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 21 Οκτ 2006, 23:56:52 »

Γεια σου Γιάννη. Την μηχανή την αγόρασα από κατάστημα στην Γερμανία μόνο 279.00 ευρώ! (μαζί και η ηλεκτρονική και το pitts style muffler!). Στην Γερμανία την διακινεί η JAMARA και την χρησιμοποιεί σέ όλα τα giant scale μοντέλλα της.

Μέσα στο κουτί υπάρχει manual στα Γερμανικά αλλά και στα Αγγλικά. Όμως καθώς είμαι καινούργιος στον χώρο των gas και τα manuals αυτά δεν είναι και πολύ αναλυτικά, γι' αυτό ψάχνω το κάτι παραπάνω. Βέβαια και το manual της DA 50 που είδα, λίγο πολύ τα ίδια λέει. Θα την βρούμε την άκρη σιγά-σιγά...

Αν θελήσεις περισσότερες λεπτομέρειες για το κατάστημα στην Γερμανία, πες μου

Χαιρετισμούς,
Γιώργος
Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 00:03:15 »

Μάνο ευχαριστώ για τις πρώτες συμβουλές.
Θα χρειαστώ βοήθεια σίγουρα!
Όπως είπα και στον Γιάννη τα manuals είναι μέσα στην συσκευασία αλλά είναι τα πράγματα καινούργια για μένα .

Όπως λες και εσύ οι μηχανές αυτές μέχρι στιγμής έχουν καλές κριτικές αλλά ακόμα δεν ξέρει κανείς την διάρκεια καλής λειτουργίας. Χρειάζεται καιρός για να δούμε αν οι κινέζοι έκαναν αξιόπιστες μηχανές και στις βενζίνες.
Ας ελπίσουμε το ρίσκο του νέου και κινέζικου να μου βγει σε καλό!

Γιώργος 
Καταγράφηκε
gregman
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 256



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 00:08:18 »

εδω στην ελλαδα μας πωλειται  245 Ε...αν κανετε μια ερευνα στα καταστηματα που  αναφερονται στη λιστα του aeromodelling  θα τη βρειτε σε 2 τουλαχιστον .

στα φορουμ τα αμερικανικα υπαρχουν εκετεταμενες  πληροφοριες για τη συγεκριμενη μηχανη.
Καταγράφηκε

Γρηγόρης Μανουσακάκης
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 00:19:56 »

Αμάν! 245...
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 321



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 10:20:47 »

Den einai copy paste re sy! ieinai scan me OCR! 

Exw dwsei 1.2 mires negative sto epanw ftero se sxesh me to katw.. Ekana kai alles 2 prospatheies apo .5 moires se 1.2.

Etsi exei diafora sto Harier xwris na prepei na kanw mix ta ailerons me elevator klp...


Megalh diafora xarh se help apo Bill Hempel...

Manos
Oραιος !
Χμ μαλλον θα δοκιμασω και εγω καμια μοιρα στο πανω φτερο ,αναρωτιεμαι τι ηταν αυτο που εκανε το ULTIM του Dave patrick να πεταει μια χαρα με 0° 0° 0° !! Αλλα τοτε δεν εκαναν 3D, ail-elev mix ?  ,gia pes ?
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 18:13:24 »

Den einai copy paste re sy! ieinai scan me OCR! 

Exw dwsei 1.2 mires negative sto epanw ftero se sxesh me to katw.. Ekana kai alles 2 prospatheies apo .5 moires se 1.2.

Etsi exei diafora sto Harier xwris na prepei na kanw mix ta ailerons me elevator klp...


Megalh diafora xarh se help apo Bill Hempel...

Manos
Oραιος !
Χμ μαλλον θα δοκιμασω και εγω καμια μοιρα στο πανω φτερο ,αναρωτιεμαι τι ηταν αυτο που εκανε το ULTIM του Dave patrick να πεταει μια χαρα με 0° 0° 0° !! Αλλα τοτε δεν εκαναν 3D, ail-elev mix ?  ,gia pes ?



Kentro barous poio mprosta ( ara montelo kwlobaro etsi h gwnia se Harrier htan kalh me ta 2/3 thw kinhshs apo oti sta aeroplana pou htan  me setup arnithkwn moirwn sto epanw ftero. Etsi to mono problhma tous htan stis eksodous apo ta Snap pou pali DEn ta xreiazontousan me thn akribeia pou ta theloume shmera...

Manos
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 19:23:49 »

Μήπως ξέρει κανείς που βάζουν το powerbox kai ta canister σε αυτό το αεροπλάνο??  Grin Cheesy


* supergiant.jpg (102.08 KB, 657x503 - εμφανίστηκε 553 φορές.)
Καταγράφηκε
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 19:53:52 »

Καλόόο   χαχαχαχα  που το βρήκες αυτό???

εγραψες!!!!
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 22 Οκτ 2006, 20:24:49 »

Den einai paixnidi! Τα είχα φέρει πριν από 3 χρόνια και πετούσα παντού. Έχουν δικό τους πομπό ( η φοτο με τον παλιό πομπό μου είναι μαιμου!)..Πού πλάκα!

Μάνος
Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 15:18:22 »

Προς τους έχοντες giant planes.

Πρέπει να προσαρμόσω μια έλικα 20χ10 στο μοτέρ μου (GF45i). H έλικα είναι ξύλινη και η τρύπα είναι μικρότερη από αυτή του μπουλονιού της μηχανής. Άρα πρέπει να ανοιχθεί με κάποιο τρυπανάκι...

Ερώτηση: αρκεί το κεντρικό μπουλόνι για συγκράτηση της έλικας στο μοτέρ ή πρέπει να ανοιχθούν και π.χ. τρεις περιφεριακές για ασφαλέτσερη συγκράτηση??

Γιώργος
Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.108



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 15:25:17 »

Νομίζω ότι πρέπει να ακολουθήσεις τον σχεδιασμό που έχει η μηχανή σου.  Αν έχει μόνο κεντρικό τότε λογικά αρκεί.  Εϊναι και θέμα κατασκευαστή.  Η DA 50 ας πούμε έχει μόνο 4 περιφεριακές βίδες, ενώ η ZDZ 40 αν δεν κάνω λάθος 6.  Η MVVS 35 πάλι που είχα είχε μόνο κεντρικό.  Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που έχει κάνει ο κατασκευαστής, δεν θα είναι και εύκολο άλλωστε.

Σεραφείμ
Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 15:33:35 »

Ευχαριστώ Σεραφείμ. Σίγουρα είναι δύσκολο και θέλει και προσοχή στην ζυγοστάθμιση. Αλλά φαντάζομαι ότι εάν χρησιμοποιήσεις σαν οδηγό μια έλικα που έχει τις αντίστοιχες οπές, τότε τα πράγματα είναι πιο εύκολα.

Βέβαια η ξύλινη που έχω δεν έχει τις αντίστοιχες τρύπες, οπότε μάλλον θα μείνω σε αυτά τα δεδομένα..

Γιώργος
Καταγράφηκε
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 21:48:40 »

Προς τους έχοντες giant planes.

Πρέπει να προσαρμόσω μια έλικα 20χ10 στο μοτέρ μου (GF45i). H έλικα είναι ξύλινη και η τρύπα είναι μικρότερη από αυτή του μπουλονιού της μηχανής. Άρα πρέπει να ανοιχθεί με κάποιο τρυπανάκι...

Ερώτηση: αρκεί το κεντρικό μπουλόνι για συγκράτηση της έλικας στο μοτέρ ή πρέπει να ανοιχθούν και π.χ. τρεις περιφεριακές για ασφαλέτσερη συγκράτηση??

Γιώργος

Γιώργο,

Ο κινητήρας πριν κατασκευαστεί περνάει από στατικά τέστα αλλά και από τέστ για shear stress & longitutional stress στον στρόφαλο. Αυτά σε συνδιασμό με προγράμματα (Finite Element Analysis) τουε δίνει την ευκαιρέια να δούν στην πραγματικότητα πόση δύναμη χριεάζεται ακριβώς στο hub της προπέλας ώστε να την κρατάει στην θέση της δίχως

1. Κίνδυνο ζωής
2. Κίνδυνο καταστροφής των  υλικών κλπ

Συνεπώς ο τρόπος που είναι κατασκευασμένη (είτε είναι από Κίνα είτε απο Γερμανία, "ακούει" σε νομοθεσίες και στάνταρ). Μην σκέφτεσαι λοιπόν να ανοίξεις τρύε κλπ...Απλά πάρε ΟΧΙ τρυπάνι αλλά φρέζα για ξύλο στην διάμετρο που είναι ο άξονας του κινητήρα. Έτσι επειδή η φρέζα είναι σε σκαλοπάτια και έχει σχήμα κόνου θα κάνεισ τρύπα από την μία μεριά πρώτα μέχρι το σκαλοπάτι του πάχους που είναι ο άξονας.στρόφαλος και μετά από την άλλη.

Θα είσαι μια χαρά και δεν χρειάζεται ούτε ζύγισμα με αυή την επέμβαση. Εάν βέβαια η προπέλα σου είναι ζυγισμένη από τον κατασκευαστή.

Μάνος
Καταγράφηκε
tanfoglio
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 438



Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 22:05:20 »

Μάνο ευχαριστώ!
Πράγματι με το τρυπάνι είχα αμφιβολίες αν θα γίνει σωστά η τρύπα. Τέτοιο φρεζάκι θα πρέπει να προμηθευτώ.

thnx
Γιώργος
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: GIANT SCALE & GAS projects « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.175 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.