Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.388 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:16:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:16:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:36]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304388
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 65
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο  (Αναγνώστηκε 22479 φορές)
    gregdag
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 49



    « Απάντηση #75 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 12:13:17 »

    ετοιμο ...ελπιζω να το τριμαρω μεχρι τον αγωνα  Grin
    αντρεα το νου σου...ειναι πολλα τα G Thumbs up
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #76 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 17:46:14 »

    Γρηγορη η πτερυγα ειναι τουβλο δεν ειπαρχει θεμα G Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #77 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:08:12 »

    Αντρεα πολυ ωραια κατασκευη.Και πανω απο ολα το ντυσιμο.Μ αρεσε παρα πολυ.Ειναι κουκλι!!!Καλη επιτυχια στους αγωνες!!!Χρηστος Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #78 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 18:16:35 »

    Για την ωρα το "μικρο" πεταξε με 40αραLA δεν εβαλε και φωτια στους αιθερες αλλα μπορεσα να δω καποια λαθη που θελουν διορθωμα οσο αφορα το ζυγισμα τις κινησεις και τη γωνια της μηχανης ...παντος ειναι γεγονος οτι για το μοτερ του παει σφαιρα .....Δοκιμασα στην αρχη μια 9χ7apc και μετα μια 9χ5 ηλεκτρικη apc ,με τη δευτερη το 40αρι ειδε 13650rpm και δεν ειναι καν ρουλεμανατο με μολις 1hp . Grin
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #79 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 19:43:23 »

    Καλησπέρα
    Ανδρέα τι στροφές γύρισες με την 9χ7? Θα ήθελα επίσης να αναφέρεις τον τρόπο απογείωσης, Να ξέρεις, (τόσο εσύ, όσο και άλλοι φίλοι που θέλουν να πετάξουν την κατηγορία), ότι συνήθως η απογείωση γίνεται με full up  full throtle έτσι ώστε το αεροπλάνο να βρεθεί το συντομότερο δυνατόν στον αέρα. Αν απογείωσες κατά αυτόν τον τρόπο πες μου σε παρακαλώ πόσο διάδρομο σου πήρε.. Α! Ελπίζω την Κυριακή στον αγώνα να το έχεις μαζί σου ώστε να το δω από κοντά.

    Παντελής
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Johnny
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    WWW
    « Απάντηση #80 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 19:54:03 »

    Η γωνία φτερού και V πρέπει να είναι 0 για τον τύπο της αεροτομής δεν ξέρω ποιος ακριβώς είναι αν και μοιάζει με αεροτομή τύπου NACA και όχι MH Αν η αεροτομή είναι στο σχέδιο 1:1 μέτρα σε παρακαλώ το μέγιστο πάχος της και πες μου.
    Σχέδια σε μορφή pdf μπορείς να βρεις και εδώ : www.q500.org αν σε ενοχλούν τα Γερμανικά κάνε translate με το yahoo babelfish.
    Από τα σχέδια αυτά μπορείς να πάρεις ιδέα για το μήκος της ατράκτου, αν και πάντα κατά την άποψή μου καλό είναι μιας και ξεκινάς να κάνεις κάποιο από αυτά τα σχέδια που υπάρχουν στο q500.org για να σου βγει το αεροπλανάκι ready to fight....  Wink Wink

    dapan


    Καλησπερα.Επειδη ενδιαφερομαι για σχεδια μπορειτε να μου δωσετε το λινκ ωστε να μπορω να τα κατεβασω απο εκει
    Ευχαριστω
    Φιλικα Γιαννης
    Καταγράφηκε

    Someone said that flying is only for gods
    But if he was here  he would  say that flying with a little
    technique is for human too
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #81 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 20:16:24 »

    Καλησπέρα
    Ανδρέα τι στροφές γύρισες με την 9χ7? Θα ήθελα επίσης να αναφέρεις τον τρόπο απογείωσης, Να ξέρεις, (τόσο εσύ, όσο και άλλοι φίλοι που θέλουν να πετάξουν την κατηγορία), ότι συνήθως η απογείωση γίνεται με full up  full throtle έτσι ώστε το αεροπλάνο να βρεθεί το συντομότερο δυνατόν στον αέρα. Αν απογείωσες κατά αυτόν τον τρόπο πες μου σε παρακαλώ πόσο διάδρομο σου πήρε.. Α! Ελπίζω την Κυριακή στον αγώνα να το έχεις μαζί σου ώστε να το δω από κοντά.

    Παντελής
    Παντελη καλησπερα ....στροφες με την 9χ7 δε μετρησα ..οσο για τον τροπο απογειωσης καπως ετσι ηταν ,μαλλον θα το εχω μαζι στον αγωνα μαζι με αρκετες αποριες ..... Wink
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #82 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 20:18:14 »

    Η γωνία φτερού και V πρέπει να είναι 0 για τον τύπο της αεροτομής δεν ξέρω ποιος ακριβώς είναι αν και μοιάζει με αεροτομή τύπου NACA και όχι MH Αν η αεροτομή είναι στο σχέδιο 1:1 μέτρα σε παρακαλώ το μέγιστο πάχος της και πες μου.
    Σχέδια σε μορφή pdf μπορείς να βρεις και εδώ : www.q500.org αν σε ενοχλούν τα Γερμανικά κάνε translate με το yahoo babelfish.
    Από τα σχέδια αυτά μπορείς να πάρεις ιδέα για το μήκος της ατράκτου, αν και πάντα κατά την άποψή μου καλό είναι μιας και ξεκινάς να κάνεις κάποιο από αυτά τα σχέδια που υπάρχουν στο q500.org για να σου βγει το αεροπλανάκι ready to fight....  Wink Wink

    dapan
    το σχαδιο του συγκεκριμενου δεν υπαρχει καθως ειναι τροποποιηση καποιου "κοντου" Q500 απο παλιο περιοδικο ...


    Καλησπερα.Επειδη ενδιαφερομαι για σχεδια μπορειτε να μου δωσετε το λινκ ωστε να μπορω να τα κατεβασω απο εκει
    Ευχαριστω
    Φιλικα Γιαννης
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #83 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 20:59:03 »

    Για την ωρα το "μικρο" πεταξε με 40αραLA δεν εβαλε και φωτια στους αιθερες αλλα μπορεσα να δω καποια λαθη που θελουν διορθωμα οσο αφορα το ζυγισμα τις κινησεις και τη γωνια της μηχανης ...παντος ειναι γεγονος οτι για το μοτερ του παει σφαιρα .....Δοκιμασα στην αρχη μια 9χ7apc και μετα μια 9χ5 ηλεκτρικη apc ,με τη δευτερη το 40αρι ειδε 13650rpm και δεν ειναι καν ρουλεμανατο με μολις 1hp . Grin
    Μπορεί κάποιος να είναι τυχερός και η έλικα που προορίζεται για ηλεκτρικά να αντέξει τις πολλές στροφές, για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα, αλλά δεν είναι λογικό να λέμε δημοσίως ότι είναι εφικτή η χρήση έλικας ηλεκτρικών σε κινητήρα εσωτερικής καύσης, και μάλιστα για ταχύτητα.

    Η διαφορά μεταξύ της καταπόνησης μιάς έλικας σε ηλεκτρικό μοτέρ, συγκριτικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι μεγάλη.

    Στο μεν ηλεκτρικό έχει σταθερές καταπονήσεις προς τα έξω και προς τα εμπρός, συπεριλαμβανομένων των σταδίων της ομαλής επιτάχυνσης και ομαλής επιβράδυνσης, ενώ στον κινητήρα εσ. καύσης, σε κάθε κύκλο δέχεται ένα κτύπημα να επιταχύνει και ένα κτύπημα να επιβραδύνει.

    Πόσο λέτε να αντέξει?

    Γιατί οι έλικες που προορίζονται για εσ. καύση είναι πολύ πιό χοντρές κοντά στον αφαλό τους?

    Λίγη πρόβλεψη και προσοχή δεν θα βλάψει κανένα. Αντιθέτως με τέτοιους πειραματισμούς μπορεί να έχουμε σοβαρό ατύχημα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #84 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 21:32:53 »

    Φυσικά θείε και έχεις δίκιο όσον αφορά τις έλικες που προορίζονται για ηλεκτρικά. Για αυτό και η απορία μου για  τις στροφές της 9χ7.Προσωπικά αλλά σε κινητήρες Nelson χρησιμοποιώ APC Pylon Props κάτι που πιθανόν θα δοκιμάσω και στο Q500 GR του Νίκου σε λίγο καιρό (έτοιμο αγοράστηκε αλλά θέλει να βάλω servos και μηχανή).  Ανδρέα να ξέρεις πάντως πως οι στροφές της έλικας στο έδαφος δεν είναι το παν για να τρέχει το μοντέλο. Μπορεί θεωρητικά μια πιο αργόστροφη στο έδαφος έλικα να αποδίδει καλύτερη ταχύτητα στον αέρα. Σε αυτό συντελεί το αεροδυναμικό σχέδιο, ο τρόπος πτήσης, κλπ.

    Παντελής
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #85 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 21:51:41 »

    Λοιπόν... διαβάζοντας το άλλο θέμα είδα και τα videos, καλά δείχνει σχετικά στην Α/Γ αλλά ας το δούμε από κοντά και θα σου πω. Από κει και πέρα στα αεροπλάνα της "μεγάλης" κατηγορίας όταν ερχόμαστε για landing το κάνουμε πάντα με σβηστό τον κινητήρα.
    Το ζύγισμα του μοντέλου πρέπει να γίνεται περίπου στο 1/3 της αεροτομής καλό είναι να προσπαθήσεις να το βολέψεις με την μπαταρία από κει και πέρα είναι καλύτερα για αρχή να είναι μπροστόβαρο γιατί αυτό βοηθά και στην πτήση. Αν είναι οπισθόβαρο τότε και τα πηδάλια ανταποκρίνονται ποιο γρήγορα με συνέπεια να θεωρείς ότι έχεις μεγάλες κινήσεις.
    Όσον αφορά τις κινήσεις αλλά και το γενικότερο στήσιμο δες εδώ :
    http://www.darrolcady.com/Racing_Info/Tips-tech/tips-tech.html

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #86 στις: Πέμπτη, 12 Μάρ 2009, 22:47:38 »

    Για την ωρα το "μικρο" πεταξε με 40αραLA δεν εβαλε και φωτια στους αιθερες αλλα μπορεσα να δω καποια λαθη που θελουν διορθωμα οσο αφορα το ζυγισμα τις κινησεις και τη γωνια της μηχανης ...παντος ειναι γεγονος οτι για το μοτερ του παει σφαιρα .....Δοκιμασα στην αρχη μια 9χ7apc και μετα μια 9χ5 ηλεκτρικη apc ,με τη δευτερη το 40αρι ειδε 13650rpm και δεν ειναι καν ρουλεμανατο με μολις 1hp . Grin
    Μπορεί κάποιος να είναι τυχερός και η έλικα που προορίζεται για ηλεκτρικά να αντέξει τις πολλές στροφές, για κάποιο μικρό χρονικό διάστημα, αλλά δεν είναι λογικό να λέμε δημοσίως ότι είναι εφικτή η χρήση έλικας ηλεκτρικών σε κινητήρα εσωτερικής καύσης, και μάλιστα για ταχύτητα.

    Η διαφορά μεταξύ της καταπόνησης μιάς έλικας σε ηλεκτρικό μοτέρ, συγκριτικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι μεγάλη.
    φυσικα και δεν προοριζονται για "θερμικη " χρηση οι ελικες για ηλεκτρικα αν και οι APC ειναι αρκετα γερες ...ισως πολυ περισοτερο απο καποιες θερμικες του παρελθοντος ....τελοσπαντων αυτο ηταν απλα ενα πειραμα .,πιστευω οτι καταληλοτερη ελικα για αυτο το μοτερ ειναι 9χ6 ...αλλα δεν προκειτε να πειραματιστω ,για την ωρα με ενδιαφερει να φερω το μοντελο στα μετρα μου Huh





    Στο μεν ηλεκτρικό έχει σταθερές καταπονήσεις προς τα έξω και προς τα εμπρός, συπεριλαμβανομένων των σταδίων της ομαλής επιτάχυνσης και ομαλής επιβράδυνσης, ενώ στον κινητήρα εσ. καύσης, σε κάθε κύκλο δέχεται ένα κτύπημα να επιταχύνει και ένα κτύπημα να επιβραδύνει.

    Πόσο λέτε να αντέξει?

    Γιατί οι έλικες που προορίζονται για εσ. καύση είναι πολύ πιό χοντρές κοντά στον αφαλό τους?

    Λίγη πρόβλεψη και προσοχή δεν θα βλάψει κανένα. Αντιθέτως με τέτοιους πειραματισμούς μπορεί να έχουμε σοβαρό ατύχημα.
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Johnny
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 283



    WWW
    « Απάντηση #87 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 19:35:15 »

    Η γωνία φτερού και V πρέπει να είναι 0 για τον τύπο της αεροτομής δεν ξέρω ποιος ακριβώς είναι αν και μοιάζει με αεροτομή τύπου NACA και όχι MH Αν η αεροτομή είναι στο σχέδιο 1:1 μέτρα σε παρακαλώ το μέγιστο πάχος της και πες μου.
    Σχέδια σε μορφή pdf μπορείς να βρεις και εδώ : www.q500.org αν σε ενοχλούν τα Γερμανικά κάνε translate με το yahoo babelfish.
    Από τα σχέδια αυτά μπορείς να πάρεις ιδέα για το μήκος της ατράκτου, αν και πάντα κατά την άποψή μου καλό είναι μιας και ξεκινάς να κάνεις κάποιο από αυτά τα σχέδια που υπάρχουν στο q500.org για να σου βγει το αεροπλανάκι ready to fight....  Wink Wink

    dapan
    το σχαδιο του συγκεκριμενου δεν υπαρχει καθως ειναι τροποποιηση καποιου "κοντου" Q500 απο παλιο περιοδικο ...


    Καλησπερα.Επειδη ενδιαφερομαι για σχεδια μπορειτε να μου δωσετε το λινκ ωστε να μπορω να τα κατεβασω απο εκει
    Ευχαριστω
    Φιλικα Γιαννης

    Ευχαριστω πολυ Αντρεα αλλα και εγω σε αυτο το σαιτ μπηκα αλλα ακρη δεν εβγαλα idiot2.Ουτε τι γλωσσα ειναι καταλαβα laughΓια αυτο αμα μπορειτε να μου δωσετε τη διευθυνση ωστε να μπω να κατεβασω θα ηταν οτι καλυτερο Thumbs up
    Ευχαριστω
    Φιλικα Γιαννης
    Καταγράφηκε

    Someone said that flying is only for gods
    But if he was here  he would  say that flying with a little
    technique is for human too
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #88 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 21:58:10 »

    Καλησπέρα
    Η γλώσσα του συγκεκριμένου site είναι στα Γερμανικά η μετάφραση στα Αγγλικά μέσω babelfish yahoo είναι εδώ για να μπορέσει να γίνει κατανοητό το site : http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http://www.q500.org&lp=de_en&btnTrUrl=Translate
    σχέδια ακόμη μπορείς να βρεις εδώ :  http://www.pylonworld.com/rc_pylon/q-500/planes/q-500_planes.htm
    Ελπίζω να σε βοηθήσει

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #89 στις: Παρασκευή, 13 Μάρ 2009, 23:50:54 »

    Και για να μη ξεχνιόμαστε... άρχισα να φιλοτεχνώ και το κράνος ... έτσι για να ασχολούμαστε...  devil devil



    * kranos.JPG (74.13 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 373 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Kατασκευη μοντελου Q500 απο σχεδιο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.222 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.