Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:14:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:14:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 34
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 58
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΙΤ Η ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟ?  (Αναγνώστηκε 8829 φορές)
    Cuprarink
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10



    « στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 12:54:02 »

    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΚΙΤ ΤΙΣ ΑΞΙΑΣ 100 ΕΥΡΩ Η ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΕΤΟΙΜΟ ΜΕ 200-250 ΕΥΡΩ?ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Grin Grin
    Καταγράφηκε
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 15:02:28 »

    Αν σου αρέσουν πιο πολύ οι πτήσεις θα πάρεις ARF αλλα πρόσεξε να είναι από καλή εταιρία. Αν σου αρέσει να κατασκευάζεις ή να αποκτήσεις επιπλέον εμπειρία στην κατασκευή θα πάρεις κιτ. Εγώ όπως και πολλοί από μας που ασχολούνται χρόνια κατασκευάσαμε μερικά μοντέλα και μετά το ρίξαμε στο ημιέτοιμο είτε γιατί βαρεθήκαμε να περιμένουμε να πετάξουμε είτε λόγω χρόνου είτε λόγω έλλειψης κατάλληλου χώρου (κάποτε βαριέται η γυναίκα να βλέπει το σπίτι να γίνεται εργαστήριο οπότε καλό είναι να υποχωρήσουμε γιατί δεν μας παίρνει  Grin Grin ). Ναι όντως θέλει αρκετή δουλειά το κιτ καλά το άκουσες. Θέλει και αρκετά εργαλεία όπως πριονάκια, κοπιδάκια, κατσαβιδάκια, πριονοκορδελάκια, και πολλά ακόμη λίγοντα εις "-άκια"  Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 18:06:47 από sfyris » Καταγράφηκε
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 18:01:08 »

    Ακριβώς όπως τα λέει ο sfyris. Οι πιο παλιοί όλο και έχουμε κάνει κάποια κιτ αλλά εγώ προσωπικά τουλάχιστον έχω πια κατασταλάξει στα arf.
    O λόγος? Πολύ απλά: προτιμώ να πετώ παρά να διαθέσω τόσες παραπάνω  ώρες για την κατασκευή του μοντέλλου.
    Αν είχα άφθονο χρόνο (π.χ. αν ήμουνα ακόμα φοιτητής...) σίγουρα θα έκανα κάποιο κιτ μεταξύ των άλλων. Αλλά σήμερα πια προτιμώ την ευκολία των arf. Άλλωστε δόξα τον Θεό όλο και κάτι επισκευάζω κάπου κάπου Wink...

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 18:10:41 »

    Επίσης αν είσαι από τους τυχερούς με άφθονο χρόνο η κατασκευή μερικών μοντέλλων θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα πολλά πράγματα που σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να ψάχνεις αρκετά να τα μάθεις. Και κάτι ακόμα. Αν δεν ξέρεις να πετάς κάτι τέτοιο θα βοηθούσε τον εγκέφαλο να προσαρμοστεί περισσότερο με το αεροπλανάκι με αποτέλεσμα την ευκολότερη εκμάθηση της πτήσης. Ένα 5% ρόλο στο να μάθεις να πετάς γρηγορότερα και ασφαλέστερα παίζει και η κατασκευή ενός μοντέλλου από την έτοιμη αγορά. (Να φανταστείς ότι στα ελικόπτερα ένας τρόπος να μάθουν οι νέοι να πετάνε είναι να σκέφτονται ακόμα και στην τουαλέτα τις κινήσεις του στικ, το ίδιο κάνουμε και οι παλιοί όταν σχεδιάζουμε ένα καινούργιο ακροβατικό-μετά το δοκιμάζουμε στο simulator και ύστερα στην πράξη). Η αυθυποβολή δηλαδή παίζει καθοριστικό ρόλο στο όλο παιχνίδι. It's your choice now...
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 18:19:31 από sfyris » Καταγράφηκε
    Cuprarink
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10



    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 19:37:54 »

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΑΣ. ΒΑΣΙΚΑ ΠΕΤΑΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΡΙΖΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ KIT ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΜΑΓΑΖΙ ΜΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΟ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙΣ Huh
    Καταγράφηκε
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 20:09:26 »

    Τι μας παιδεύεις τότε δύο χρόνια πετάς, έχεις και μαγαζί και προσπαθούμε να σου δώσουμε συμβουλές  laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh Τελοσπάντων θα το διαβάσουν νεοι στο χώρο και θα μάθουν ευκαιρία είναι.
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 22:31:56 »

    Τι μας παιδεύεις τότε δύο χρόνια πετάς, έχεις και μαγαζί και προσπαθούμε να σου δώσουμε συμβουλές  laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh Τελοσπάντων θα το διαβάσουν νεοι στο χώρο και θα μάθουν ευκαιρία είναι.

    Θέλει να... το ακούει!!   laugh laugh laugh
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 22:48:58 »

     laugh laugh laugh laugh laugh
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 27 Μάι 2006, 23:51:44 »

    Τι το παιδευεις τοτε?Αν εχεις χρονο, φτιαξ'το!!
    Παντα απο μια κατασκευη,απο την πιο απλη μεχρι την πιο πολυπλοκη, μαθαινεις πραγματα.... idiot2 idiot2
    Και ολοι εδω ειμαστε αν χρειαστεις βοηθεια! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 00:40:00 »

    Αξίζει ένα κιτ ή καλύτερα ένα έτοιμο;

    Θα το διαμόρφωνα ακόμα

    Αξίζει καλύτερα από σχέδιο, ένα κιτ ή  ένα έτοιμο;

    Αγνωστα όμως παραμένουν

    - Τι μοντέλο και για ποιά χρήση;
    - Για ποιόν αερομοντελιστή;

    Επίσης πολλές φορές τα χρήματα είναι περισσότερα για ένα κιτ ή από σχέδιο.

    Απαντήσεις

    - Οτι σας αρέσει αλλά ...
    - Μην φοβάστε τις κατασκευές  Cheesy

    Αρκεί να μην φθάνουμε στο "όμφακες εισί", αλλως πως "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια".

    Μακριά συζήτηση αν θέλει κανείς να επιχειρηματολογήσει.

    Κάπου προς τα μέσα του 70 ένας Αμερικανός αερομοντελλιστής, ο Mark Freeman στο American Aircraft Modeler (επίσημο περιοδικό της A.M.A., τώρα Model Aviation) έγραφε περίπου

    "Ζούμε σε μια κοινωνία όπου μετράμε συνήθως τις αξίες με το πόσο πληρώσαμε για ν' αποκτήσουμε κάτι. Δεν με απασχολεί αυτό, εγώ θέλω να μπορώ να λέω οτι έχω φτιάξει κάτι δικό μου χωρίς να έχει σημασία πόσο κόστισε ή πόσο δουλειά έκανα."

    Υ.Γ. Το περιοδικό αυτό το δάνεισα κάποτε και δεν το ξαναείδα (ένα από τα πολλά)  tickedoff. Είναι Αυγουστος 1973 (το βρήκα στο http://www.vicstunt.com/)  και έχει σχέδιο και άρθρο για ένα C/L stunt semi scale Spitfire III για ST .46. Αν κάποιος το έχει ας στείλει ένα μήνυμα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 00:56:35 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 00:51:00 »

    Φιλοσοφίες.....ας κατασκευάσει και το αυτοκίνητό του τότε και το ποδήλατό του και το ψυγείο του και γενικά ας ανακαλύψει τον τροχό απο την αρχή για να έχει τη χαρά της δημιουργίας σε βάρος κάποιας άλλης ίσως μεγαλύτερης χαράς (να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, ένα ποδήλατο και να έχει κρύα μπύρα στο ψυγείο πριν γεράσει). Οι υπόλοιποι προχωράνε....τελοσπάντων αν έχει χρόνο κανείς και τα μέσα ας κάνει ότι θέλει. Ούτως ή άλλως στην εποχή μας πλέον όλα προσφέρονται.
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 01:17:22 »

    Φιλοσοφίες?

    Υπάρχουν αρκετοί που μπορούν να φτιάξουν και να πετάξουν αερομοντέλα έτσι που ορισμένοι "αγοραμοντελιστές" των πολλών € ή $ να πάθουν λουμπάγκο  Ντροπή.

    Τα υλικά αγοράζονται με χρήματα, τα μοντέλα φτιάχονται και πετάνε με τα χέρια που καθοδηγούνται από το μυαλό που αποθηκεύει γνώση και εμπειρίες.

    Αρκετοί δεν μπορούν ή δεν προλαβαίνουν. Στην αρχική σου απάντηση είχες σωστή επιχειρηματολογία. Σήμερα επιπλέον διαμορφώνεται περισσότερο από παλιά "ο φόβος της κατασκευής" από το γεγονός ότι κάποιος έχει προχωρήσει σε κάποιο βαθμό πτητικά με ARF ενώ κατασκευαστικά δεν ξέρει σχεδόν τίποτα.

    Δεκτό αλλά όχι "όμφακες εισί"  Grin
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 01:23:20 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 03:13:11 »

    Οντος η κατασκευή ή μη ενός μοντέλου (σχέδιο ή κιτ) απέναντι σε ένα ARF εχει πολλά σήν και πλήν ανάλογα με το μέτρο που τα μετράς και την σημασία που του δίνεις.
    Με απλά λόγια για να μήν κουράζω .
    Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι όσοι ασχολούνται με τα scale κατασκευάζουν τα μοντέλα τους ο λόγος : στούς αγώνες των scale  τα ARF λαμβάνουν μικρότερη βαθμολογία από τα "χτιστά" μοντέλα για προφανής λογους. (το περσινό παγκόσμιο ήταν με χτιστό σκαρί)

    Σε αγώνες όμως ακροβατικών βλέπουμε ότι ή τεχνολογία (βλέπε oxalys) Ανεση ξεπερνά τα χτιστά γιατί απλά είναι πιο λογικό να αφιέρωνεις χρόνο στην προπόνηση παρά στο στήσιμο του αεροπλάνου.
    Οπως και να έχει ώμορφα scale έχουν παραγει οι εταιρείες και πανέμορφα ακροβατικά "χτίζονται" ακόμη.  Thumbs up Thumbs up

    Αυτά από έναν που το εργαστήρι του ειναι γεμάτο "ροκανίδια" σχέδια στόν τοίχο και με μιά σύζηγο να με φωνάζει να βγω γιατί ξημερώνει και έχω δουλειά Wink Wink
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 08:55:29 »

    Το scale είναι μια άλλη υπόθεση, όσοι ασχολούνται σοβαρά είναι λάτρεις της κατασκευής και της λεπτομέρειας και εκεί η βασική κατασκευή, για την οποία μιλάμε τώρα και ο χρόνος που απαιτείται γι' αυτηήν είναι μικρό ποσοστό στο σύνολο.

    Τα κυριώτερα αίτια που αποθαρρύνουν από την κατασκευή είνα η έλλειψη χώρου και η έλλειψη χρόνου. Από τα πρώτα μας βήματα όμως ερχόμαστε αντιμέτωποι με μια επισκευή, η οποία απαιτεί κατασκευαστικές ενέργειες.

    Δεν θα βρούμε σε ARF την ποικιλία που υπάρχει σε kit ή σε σχέδια και η δυνατότητα επέμβασης είναι περιορισμένη.

    Ενα ARF trainer συνήθως θα έχει πιο σωστή κατασκευή, άρα και χαρακτηριστικά πτήσης από μια κατασκευή από αρχάριο. Βέβαια τα αερομοντέλα έχουν την τάση να πετάνε παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του κατασκευαστή για το αντίθετο  laugh  και η σωστή σχεδίαση διορθώνει, ως ένα βαθμό, κατασκευαστικά λάθη.

    Το στήσιμο του ακροβατικού είναι απαραίτητο οτι μοντέλο και να πάρεις ή να φτιάξεις. Ο εξοπλισμός για την κατασκευή με composite materials και οι κίνδυνοι είναι ένα άλλο θέμα.

    Ολα τα ARF της αγοράς ξεκίνησαν από κατασκευή  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 28 Μάι 2006, 12:26:15 »

    Φιλοσοφίες.....ας κατασκευάσει και το αυτοκίνητό του τότε και το ποδήλατό του και το ψυγείο του και γενικά ας ανακαλύψει τον τροχό απο την αρχή για να έχει τη χαρά της δημιουργίας σε βάρος κάποιας άλλης ίσως μεγαλύτερης χαράς (να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο, ένα ποδήλατο και να έχει κρύα μπύρα στο ψυγείο πριν γεράσει). Οι υπόλοιποι προχωράνε....τελοσπάντων αν έχει χρόνο κανείς και τα μέσα ας κάνει ότι θέλει. Ούτως ή άλλως στην εποχή μας πλέον όλα προσφέρονται.

    Κανένας δε θυμάται ακόμη και άσσους πιλότους,αλλά όλοι θυμούνται τους αδερφούς Wright! Ποοολύ άνεση

    Υ.Γ.:Eίμαι σίγουρος ότι στο δημοτικό προτιμούσες να τσαλακώσεις μια κόλλα χαρτί και να τη πετάξεις στα σκουπίδια,παρά να φτιάξεις μια σα'ί'τα!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: ΑΞΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΙΤ Η ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟ?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.