Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.409 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:33:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:33:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από geoli
    [Σήμερα στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 20:12]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:09]

    από jnkmilos
    [Σήμερα στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304409
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 45
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 37
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Βασικές ερωτήσεις για τανκ και τροφοδοσία  (Αναγνώστηκε 4989 φορές)
    apsom
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 16:33:20 »

    Καλη χρονιά κατ αρχήν.

    Εχω στήσει ένα Venus .40 Great planes και μέχρι τώρα οι πτήσεις μου είναι πτησεις επιβίωσης!! laugh Ο λογος είναι η διακοπη λειτουργίας του κινητηρα (OS max 40) εν πτησει.Η δική μου αισθηση είναι ότι φταίει η τροφοδοσία.

    Στο έδαφος ρυθμίζω τη μεγάλη βελόνα και ο κινητηρας συμπεριφέρεται φυσιλογικά (τον εχω πετάξει αρκετές ώρες με ενα Avistar). Το ρελαντι ειναι οκ και η αποκριση σε όλο το ευρος είναι αρκετά γραμμικη. Παρ' ολα αυτά μου έσβησε 2 φορες εν πτησει και το κατέβασε με μικρές απωλειες. Έβγαλα το cowl και στο εδαφος είδα ότι το κοντο σωληνάκι που τροφοδοτεί τον κινητήρα έχει μέσα του αέρα που "ταξιδεύει" αργά προς τον κινητήρα. Τι μπορει να συμβαινει?

    Τώρα έχω ξηλωσει το τανκ πάλι, έχω αλλάξει όλα τα σωληνάκια και περιμένω την πρώτη ευκαιρία να τεστάρω πρωτα στο έδαφος και μετα . . . Χαμόγελο

    Και μια έρώτηση μια και τα έλυσα ολα πάλι, το σωληνακι γεμισματος -  αδειάσματος του τανκ κοιτά προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει πως όταν αδειάζω το τανκ με την αντλια πρέπει να σηκώσω το αεροπλανο από την ουρα αλλα και πάλι δεν αντλειται όλη η ποσότητα του καυσίμου. Στο προηγουμενο μοντελο δεν είχα cowl και έτσι το αδειασμα γέμισμα το έκανα απο το σωληνάκι τροφοδοσίας του κινητήρα και στην ουσία ο βοσκος ρουφούσε όλο το καυσιμο με 2 - 3 κινήσεις του αεροπλανου. Σκέτομαι να προεκτείνω το μεταλλικό σωληνάκι αδειάσματος με ενα σιλικόνης χωρις βοσκό έτσι ωστε κάνοντας λίγο πισω το αεροπλάνο να αδειάζει όλο το τεποζιτο. Το ξέρω ότι φαινεται λιγο ηλίθιο το ερώτημα μου αλλά θα ήθελα να ξέρω αν μόνο έγω έχω αυτό το προβλημα.

    Τέλος, θα ήθελα να μου πει κανεις για τροπο στήριξης του τανκ αλλά και της μπαταρίας χωρίς μπαλσα και κόλλες, έτσι ώστε να μπορώ σχετικά απλά να τα αφαιρώ για επιθεώρηση κλπ. (όπως καταλαβαίνετε οι απανωτές δοκιμές με έχουν κουράσει στο βαλε βγάλε και κόλλα ξανά)

    υχαριστώ για το χρόνο σας και περιμένω με αγωνία!!!

    Αντώνης
    Καταγράφηκε

    Γιαννααααάκη, μην παίζεις μακριά παιδί μου! Θα βγείς εκτός εμβέλειας.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 16:55:28 »

    Καλησπέρα και Χρόνια Πόλλα!

    Λοιπόν το ότι περνάει αέρας στο σολινάκι σημαίνει πως κάποιο σωληνάκι είναι τρύπιο ή το ντεπόζιτο είναι τρύπιο. Όταν περνάει αέρας στο καρμπυρατέρ το μίγμα είναι πιο φτωχό και για αυτό ίσως να έσβησε. Έλεγξε πρώτα όλα τα σωλινάκια αν είναι τρύπια και μετά έναν έλεγχο και στο ντεπόζιτο. Wink

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 17:14:38 »

    Στο έδαφος ρυθμίζω τη μεγάλη βελόνα και ο κινητηρας συμπεριφέρεται φυσιλογικά (τον εχω πετάξει αρκετές ώρες με ενα Avistar). Το ρελαντι ειναι οκ και η αποκριση σε όλο το ευρος είναι αρκετά γραμμικη. Παρ' ολα αυτά μου έσβησε 2 φορες εν πτησει και το κατέβασε με μικρές απωλειες. Έβγαλα το cowl και στο εδαφος είδα ότι το κοντο σωληνάκι που τροφοδοτεί τον κινητήρα έχει μέσα του αέρα που "ταξιδεύει" αργά προς τον κινητήρα. Τι μπορει να συμβαινει?

    Πράγματι δεν υπάρχει άλλη αιτία εκτός από τρύπιο σωληνάκι. Έλεγξε προσεκτικά τα μπρούτζινα σωληνάκια μήπως έχουν ακίδες που τρυπάνε τα πλαστικά. Άλλαξε όλα τα σωληνάκια συμπεριλαμβανομένων και των εσωτερικών του tank. Έλεγξε το tank για στεγανότητα.

    Και μια έρώτηση μια και τα έλυσα ολα πάλι, το σωληνακι γεμισματος -  αδειάσματος του τανκ κοιτά προς τα κάτω. Αυτό σημαίνει πως όταν αδειάζω το τανκ με την αντλια πρέπει να σηκώσω το αεροπλανο από την ουρα αλλα και πάλι δεν αντλειται όλη η ποσότητα του καυσίμου. Στο προηγουμενο μοντελο δεν είχα cowl και έτσι το αδειασμα γέμισμα το έκανα απο το σωληνάκι τροφοδοσίας του κινητήρα και στην ουσία ο βοσκος ρουφούσε όλο το καυσιμο με 2 - 3 κινήσεις του αεροπλανου. Σκέτομαι να προεκτείνω το μεταλλικό σωληνάκι αδειάσματος με ενα σιλικόνης χωρις βοσκό έτσι ωστε κάνοντας λίγο πισω το αεροπλάνο να αδειάζει όλο το τεποζιτο. Το ξέρω ότι φαινεται λιγο ηλίθιο το ερώτημα μου αλλά θα ήθελα να ξέρω αν μόνο έγω έχω αυτό το προβλημα.

    Εάν το tank έχει δύο σωληνάκια, θα αδειάζεις και θα γεμίζεις από το σωληνάκι που πάει στη μηχανή (με το βοσκό) Η υπερχείλιση γίνεται από το σωληνάκι που πάει στο muffler. Αν έχει τρίτο σωληνάκι για γέμισμα, αυτό πρέπει να καταλήγει στο χαμηλότερο σημείο του tank και να κλείνει καλά. Αν αυτό το σωληνάκι δεν είναι στεγανά σφραγισμένο κατα την πτήση, μάλλον βρήκες την αιτία που σβήνει η μηχανή  Wink

    Τέλος, θα ήθελα να μου πει κανεις για τροπο στήριξης του τανκ αλλά και της μπαταρίας χωρίς μπαλσα και κόλλες, έτσι ώστε να μπορώ σχετικά απλά να τα αφαιρώ για επιθεώρηση κλπ. (όπως καταλαβαίνετε οι απανωτές δοκιμές με έχουν κουράσει στο βαλε βγάλε και κόλλα ξανά)

    Ένας τρόπος είναι τα αφρώδη πλαστικά και σφουγγαράκια. Χρησιμοποιείς όσα χρειάζονται για να σφηνώσει στη θέση του. Ίσως χρειαστεί και ένα κομμάτι ξύλο με δύο βίδες στο πίσω μέρος γιασ ασφάλεια. Έτσι αποφεύγεις τη μετάδοση κραδασμών στο tank (και την τρικυμία μέσα του) laugh
    (Άλλη μια αιτία για ασταθή λειτουργία του κινητήρα)
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 496



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 17:15:46 »

    1) ο κινητήρας ψύχεται επαρκώς μέσα στο cowl ;
    2) είναι σφυριγμένος στο έδαφος ; αν ναι μείωσε τις στροφές του με την χρήση οργάνου
    3) έλεγχο στα σωληνάκια και το ντεπόζιτο

    πόσα σωληνάκια έχει το ντεπόζιτο 2 ή 3 ; είναι σωστά τοποθετημένα μέσα στο ντεπόζιτο ; ο βοσκός βρίσκεται στην σωστή απόσταση μέσα στο ντεπόζιτο ή ακουμπάει στο πίσω μέρος του με αποτέλεσμα να μη ρουφάει κάυσιμο



    για στήριξη του τανκ χρησιμοποίησε σφουγγάρι για να το σφηνώσεις στα τοιχώματα
    Καταγράφηκε

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    apsom
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 17:59:34 »

    Ευχαριστώ για τις γρηγορες απαντήσεις.

    Νικο, τα έλεγξα  αλλα δεν βρήκα εμφανή σημαδια διατρησης 'η ρωγμής. Πάντως τα άλλαξα προληπτικά! Όπως έιπα περιμένω να κάνω δοκιμή. θα ενημερώσω

    Evan, thx για τις συμβουλες. Το σωληνακι του γεμίσματος το εχω ταπωμένο με ένα εξαρτημα που στερεώνεται στο cowl οπότε θεωρώ ότι ειναι οκ. παντως όλα αλλάχτηκαν προληπτικά.

    Παυλο, όσον αφορά τις πρωτες παρατηρήσεις σωστές αλλα και ελεγμενες  police Τωρα όσον αφορά το τανκ, έχει 3 σωληνάκια και έιναι σωστα τοποθετημένα.

    Μπορεί να έχει λυθεί το προβλημα με την αλλαγή των σωληνων και να μην το ξέρω επειδή δεν μπορώ ακόμα να κάνω δοκιμή.

    Πάντως , γενικά πως μπορείς να ελεγξεις αν το τανκ με τα σωληνακια του έχουν κλεισει αεροστεγώς? δηλαδή αν δεν έχει καποια μικρή τρύπα ή αν η ελαστική φλατζα δεν αφήνει αερα να μπει - βγει στο τεποζιτο.

    Επισης σχετικα με την προεκταση που ανέφερα για να με βοηθήσει στο αδειασμα υπάρχει κάποιοα απάντηση? Εσας σαν αδειαζει ευκολα και τελείως? (Θυμίζω ότι θα έχω παντα σωληνακι για αδειασμα-γεμισμα μια και το cowl δεν επιτρέπει προσβαση στο σωληνακι τροφοδοσίας)

    Και παλι ευχαρστώ για τις απαντησεις
    Καταγράφηκε

    Γιαννααααάκη, μην παίζεις μακριά παιδί μου! Θα βγείς εκτός εμβέλειας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 18:10:47 »

    Πάρα πολλές απαντήσεις στα ερωτήματά σου σχετικά με τις δεξαμενές υπάρχουν ήδη εδώ: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-105e.htm
    και σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα εδώ: http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-101c.htm
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    apsom
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 18:26:03 »

    Κ. Γιαννη

    ευχαριστώ αλλά τα εχω διαβάσει άρκετές φορές. Πάντως μια επανάληψη από το βιβλίο σας την έκανα αμέσως μετά τα πρωτα προβλήματα και ουσιαστικά απο έκει έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου. Ουσιαστικά ό,τι ξέρω για τον μοντελισμό (ασχολουμαι 1  χρόνο) το ξέρω από το φορουμ και το βιβλίο σας!

    Το θέμα με το πλήρες αδειασμα που αναφέρω δεν το έχει αντιμετωπισει κανείς? Ρωτάω απλα ξανα γιατί πολλές φορές ακόμα κι αν έχεις διαβάσει κάτι η απάντηση είναι μπροστά σου και δεν την βλέπεις.Τοτε χρειάζεται ισως κάποιος για να σε "ξεκολλησει".

    Καταγράφηκε

    Γιαννααααάκη, μην παίζεις μακριά παιδί μου! Θα βγείς εκτός εμβέλειας.
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 19:15:14 »

    Καλη  χρονιά  και Χρόνια Καλά!!!

    Τον κινητήρα πως τον έχεις τοποθετήσει?  έαν θές βάλε κάποια φωτογραφία του "στησίματός"  σου
    σε ρωτώ για το εάν είναι ανάποδα τοποθετημένος εκεί μπορεί να έχεις  ένα  θέμα μήπως θέλει glow driver το μπουζί σου


    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 19:33:26 »

       Οι OS συνήθως δεν έχουν πρόβλημα ακόμη και με τον κύλινδρο ανάποδα. Το θέμα είναι οι φυσαλίδες στο σωληνάκι της τροφοδοσίας. Αυτό δύο αιτίες μπορεί να έχει. Η ότι το σωληνάκι του βοσκού είναι τρύπιο (το πιο επικύνδυνο σημείο είναι εκεί που πιάνει στο χάλκινο σωληνάκι του ρεζερβουάρ τόσο από τη μέσα όσο και από την έξω μεριά που πάει για το καρμπυρατέρ) ή ότι κατά λάθος έχει συνδεθεί στο καρμπυρατέρ το σωληνάκι πίεσης και στην εξάτμιση το σωληνάκι του βοσκού. Η μηχανή τότε δείχνει να δουλεύει όσο το τεπόζιτο είναι χείλου χείλου γεμάτο αλλά μόλις πέσει η στάθμη ελάχιστα αρχίζουν τα κόλπα.




    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 3 Ιαν 2009, 22:12:36 »

    Καλησπέρα σας

    Κ.Γiώργο τι είναι το glow driver που αναφέρατε;

    Τώρα apsom το θέμα του αδειάσματος το αντιμετοπίζω και εγώ σε αεροπλάνο με cowl. Πρώτα βγάζω όσο καύσιμο μπορώ από το τρίτο σωλινάκι(από το οποίο βάζω και καύσιμο) και μετά βάζω μπροστά τον κινητήρα για να κάψω όσο έμεινε στο ντεπόζιτο αλλά και στο εσωτερικό της μηχανής.

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 00:19:18 »

    Καλησπέρα σας
    Κ.Γiώργο τι είναι το glow driver που αναφέρατε;
    Τώρα apsom το θέμα του αδειάσματος το αντιμετοπίζω και εγώ σε αεροπλάνο με cowl. Πρώτα βγάζω όσο καύσιμο μπορώ από το τρίτο σωλινάκι(από το οποίο βάζω και καύσιμο) και μετά βάζω μπροστά τον κινητήρα για να κάψω όσο έμεινε στο ντεπόζιτο αλλά και στο εσωτερικό της μηχανής.
    Νίκος
    Νίκο είναι απλά μια μπουζόπιππα με την διαφορά ότι την ελέγχεις απο την Τ/Κ
    Δες ένα ένα μηχ/σμό ι που πήρα πρίν 2 μέρες για να μήν κάθομαι να μπερδεύομαι με την πίπα βάλε βγάλε και η οποία παρεμβάλλεται στο κανάλι του γκαζιού (με δικία της τροφοδοσία) και μόλις π.χ φτάσει το γκάζι στο 8% της διαδρομής του, πυρώνω το μπουζί  για πιο σταθερό ρελαντί ή του δίνω εντολή απο την Τ/Κ πότε θα πυρώνει το μπουζί!

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190275909243&ssPageName=MERC_VIC_RSEE_Pr4_PcY_BIN_IT&refitem=190271949326&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=StoreCatToStoreCat&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DDR%26its%3DS%252BI%26itu%3DUCI%252BSI%26otn%3D4

    Στην περίπτωση του φίλου μας πιστεύω θα βοηθούσε ένα τέτοιο σύστημα εάν (δέν ξέρω)  βρέχεται το μπουζί του και του σβήνει



    * glowswitchplussingle_2.jpg (118.27 KB, 768x1024 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 01:12:52 από Geοrge » Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 01:03:31 »

    Καλόοοοοοοο κόλπο!

    Μια τελευταία ερώτηση γιατί ξεφεύγουμε: Τι μπαταρία θέλει;
    Καταγράφηκε
    apsom
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 02:13:49 »

    Πολλές και ενδιαφέρουσες οι απαντησεις. Ο κινητήρας μου είναι τοποθετημενος ανάποδα (Χμ αυτή ειναι μια βασική διαφορα με το προηγουμενο μοντέλο!!!). Πάντως πιστεύω  ότι μόλις μπορέσω να το δοκιμάσω (ειμαι καθηλωμένος απο ίωση Δάκρυ) το πρώτο πράγμα που δεν θα κάνω είναι να βάλω το  cowl. Κι αυτό γιατί είχα συνηθίσει να έχω το μοτερ και τα σωληνακια μπροστα στα ματια μου και εβλεπα καλυτερα τι γινεται. Θεωρω ότι με τα καινουρια σωληνακια μαλλον θα λυθει το προβλημα.

    Τωρα το Glow driver μου φαινεται ενδιαφέρον (το αγνοουσα) και θα είταν σκοπιμο ισως να ανοιξουμε ενα αλλο ποστ ειδικα γι αυτο αν δεν υπαρχει ήδη. Οχι βεβαια γιατι με ενοχλει η παρουσία του σε αυτό το ποστ αλλα γιατι ετσι δεν μπορούν να μας δώσουν τα φώτα τους και αλλοι, ενω αν ο τιτλος του ποστ λεει glow driver...

    Φιλε Νικο σχετικά με το υπολοιπόμενο στο τανκ καυσιμο, αν βάζαμε ένα δευτερο σωληνακι σαν του βοσκου αλλα χωρις το βοσκο για να μην εχουμε μπερδεματα νομίζω ότι θα μπορούσαμε να αντλήσουμε σχεδόν όλο το καυσιμο αντι να το καιμε στη στερια και οχι στον αέρα!  Ίσως ακόμα και αν ειχαμε δυο βοσκούς με μια ελάχιστη κλιση προς τα πισω θα αδειαζε όλο το τανκ. Το έχει κανει κανείς, υπάρχει καποιος κρυφός κινδυνος που μου διαφεύγει;

    Αυτα προς το παρόν. Αντε να τελειώσουμε με τις ασθένεις να παω να δοκιμάσω όσα γραφτηκαν παραπάνω.

    ΥΓ.Στο αρχικό μου μηνυμα είχα εκφράσει και την ερώτηση πως στηρίζουμε τις μπαταρίες ώστε να μπορουν να αφαιρουνται και να τοποθετουνται ευκολα. Ουσιαστικά με ενδιαφέρει για να μπορώ να βγάζω το τανκ για επιθεώρηση. Η μπαταρία μου εμποδίζει.
    Καταγράφηκε

    Γιαννααααάκη, μην παίζεις μακριά παιδί μου! Θα βγείς εκτός εμβέλειας.
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 11:55:51 »

    Πολλές και ενδιαφέρουσες οι απαντησεις. Ο κινητήρας μου είναι τοποθετημενος ανάποδα (Χμ αυτή ειναι μια βασική διαφορα με το προηγουμενο μοντέλο!!!). Πάντως πιστεύω  ότι μόλις μπορέσω να το δοκιμάσω (ειμαι καθηλωμένος απο ίωση Δάκρυ) το πρώτο πράγμα που δεν θα κάνω είναι να βάλω το  cowl. Κι αυτό γιατί είχα συνηθίσει να έχω το μοτερ και τα σωληνακια μπροστα στα ματια μου και εβλεπα καλυτερα τι γινεται. Θεωρω ότι με τα καινουρια σωληνακια μαλλον θα λυθει το προβλημα.

    Τωρα το Glow driver μου φαινεται ενδιαφέρον (το αγνοουσα) και θα είταν σκοπιμο ισως να ανοιξουμε ενα αλλο ποστ ειδικα γι αυτο αν δεν υπαρχει ήδη. Οχι βεβαια γιατι με ενοχλει η παρουσία του σε αυτό το ποστ αλλα γιατι ετσι δεν μπορούν να μας δώσουν τα φώτα τους και αλλοι, ενω αν ο τιτλος του ποστ λεει glow driver...

    Φιλε Νικο σχετικά με το υπολοιπόμενο στο τανκ καυσιμο, αν βάζαμε ένα δευτερο σωληνακι σαν του βοσκου αλλα χωρις το βοσκο για να μην εχουμε μπερδεματα νομίζω ότι θα μπορούσαμε να αντλήσουμε σχεδόν όλο το καυσιμο αντι να το καιμε στη στερια και οχι στον αέρα!  Ίσως ακόμα και αν ειχαμε δυο βοσκούς με μια ελάχιστη κλιση προς τα πισω θα αδειαζε όλο το τανκ. Το έχει κανει κανείς, υπάρχει καποιος κρυφός κινδυνος που μου διαφεύγει;

    Αυτα προς το παρόν. Αντε να τελειώσουμε με τις ασθένεις να παω να δοκιμάσω όσα γραφτηκαν παραπάνω.

    ΥΓ.Στο αρχικό μου μηνυμα είχα εκφράσει και την ερώτηση πως στηρίζουμε τις μπαταρίες ώστε να μπορουν να αφαιρουνται και να τοποθετουνται ευκολα. Ουσιαστικά με ενδιαφέρει για να μπορώ να βγάζω το τανκ για επιθεώρηση. Η μπαταρία μου εμποδίζει.

    Καλημέρα

    Κι εγώ με το cowl έχω ένα θέμα, μαλώσαμε και σπάνια το βάζω.

    Τώρα αν βάλουμε 2ο σωληνάκι σαν του βοσκού χωρίς το βοσκό δε ξέρω αν θα υπάρχουν μπερδέματα ή όχι.

    Όσο για το στήριγμα μπαταριών εγώ την τυλίγω σε σφουγγάρι, και τον δέκτη επίσης, και τα σφηνώνω μέσα στο αεροπλάνο. Έτσι τα βγάζω όποτε θέλω εύκολα και μπαίνουν εύκολα. Wink
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 4 Ιαν 2009, 12:45:22 »


     Ίσως ακόμα και αν ειχαμε δυο βοσκούς με μια ελάχιστη κλιση προς τα πισω θα αδειαζε όλο το τανκ. Το έχει κανει κανείς, υπάρχει καποιος κρυφός κινδυνος που μου διαφεύγει;

    ΥΓ.Στο αρχικό μου μηνυμα είχα εκφράσει και την ερώτηση πως στηρίζουμε τις μπαταρίες ώστε να μπορουν να αφαιρουνται και να τοποθετουνται ευκολα. Ουσιαστικά με ενδιαφέρει για να μπορώ να βγάζω το τανκ για επιθεώρηση. Η μπαταρία μου εμποδίζει.

    α. Χρησιμοποιώ τρίτο σωληνάκι με βοσκό σε ένα Chipmunk με .120 τετράχρονη χωρίς πρόβλημα στο γέμισμα, το άδειασμα και την πτήση.
    β. Για τη στήριξη της μπαταρίας μπορείς να χρησιμοποιήσεις ταινία velcro (χριτς χρατς)

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Βασικές ερωτήσεις για τανκ και τροφοδοσία
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.