Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.803 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 13:02:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 13:02:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:53]

[Χθες στις 22:30]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

από chris 1975
[Χθες στις 18:25]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285803
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 40
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR  (Αναγνώστηκε 12702 φορές)
   
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 23:04:42 »

Θα θυμίσω οτι στους πρώτους αγώνες pylon, που ξεκίνησαν την δεκαετία του 80 στα Σπάτα, πέταξε μέχρι και Graupner Taxi. Στην κατηγορία αυτή δεν πετάς μόνος, δεν αρκεί να είσαι γρήγορος, πρέπει ν' αποκτηθεί εμπειρία του πως γίνεται ο αγώνας.

Η πιο απλή κατηγορία θα μάθει σε όσους ασχοληθούν να πετάνε μαζί με άλλους που δεν έχουν ξαναπετάξει, να ξεχωρίζουν το μοντέλο τους και να πετάνε με ασφάλεια. Είναι κάτι που θα γίνει καλά και με λιγότερα σπασίματα σε μικρότερες ταχύτητες.

Αν υπάρξει ενδιαφέρον θα υπάρξει και αντίστοιχο από τους έλληνες επαγγελματίες και θα υπάρξουν μοντέλα στην ελληνική αγορά.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 23:06:05 »

παρα πολύ σωστά όλα τα παραπάνω  Thumbs up
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 09:03:04 »

Προς φίλο Γιώργο Β.

Χαίρομαι να ακούω νέες ιδέες, και να γίνεται διάλογος.
Αλλά όταν ο κανονισμός αυτός έχει προωθηθεί από το δικό σας σωματείο, και ακούω τις ίδιες εξηγήσεις / παρατηρήσεις που συζητήσαμε και καταλήξαμε στην συγκέντρωση των σωματείων, είναι σαν να ξαναβλέπω το ίδιο έργο δεύτερη φορά.

Θα ξανααναφερθώ στο θέμα που πολλοί θεωρούν δεδομένο. Οτι αγοράζοντας ένα σκάφος - μόνο - των 700-800 δολλαρίων, έχεις πάρει την νίκη "από τα αποδυτήρια".
Εστω ότι υπάρχει ήδη το καλό χέρι, οτι υπάρχει ήδη η εμπειρία και η τακτική του αγώνα, ότι υπάρχει ο καλός βοηθός, άρα μένουμε στον κινητήρα. Ποιό κινητήρα θα διάλεγε ένας από εσάς; Η απάντηση που περιμένω είναι να διαλέξετε τον πιό αργό. Ετσι μόνο θα αποδείξετε την θεωρία σας ότι το σκάφος είναι το μόνο απαραίτητο εφόδιο για να νικήσετε. Γιατί αν διαλέξετε τον ταχύτερο από τους επιτρεπόμενους, τότε καταρίπτετε οι ίδιοι την θεωρία σας. Δεν βασίζεστε στο σκάφος, βασίζεστε στον κινητήρα.
Επιμένετε ακόμα ότι αγοράζοντας το ακριβό σκάφος θα νικήσετε στην μικρή κατηγορία;

Αλλά αφού το σκάφος με τα σέρβο το έχετε έτοιμο, και είσαστε τόσο καλοί στο χέρι, και σας αρέσει το pylon, γιατί δεν αγοράζετε και μία Nelson, να τρέξετε στην μεγάλη κατηγορία; Το επί πλέον κόστος του αγωνιστικού κινητήρα θα σας σταματήσει;

Και τότε θα αρχίσει ο άλλος αντίλογος. Αυτός που έχει τα χρήματα να αγοράσει τον καλύτερο κινητήρα, έχει εξασφαλίσει την νίκη "από τα αποδυτήρια"....

Η εισαγωγική κατηγορία έχει ένα σκοπό, να φέρει άτομα στο άθλημα, και να τα προετοιμάσει για την ανώτερη, όχι να βγάλει πρωταθλητές.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιώργος Βασδαβάνος
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 10:22:56 »


Αγαπητέ Γιάννη ,

  νομίζω ότι έχουμε διαφορετικές απόψεις για τις προδιαγραφές της νέας κατηγορίας, αυτό είναι σαφές.
Αρά δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε άλλο, εξάλλου έχουν οριστεί οι προδιαγραφές για φέτος.
 
  Δεν είπα ότι με το σκάφος μόνο νικάς, αλλά είπα ότι έχεις πλεονέκτημα έναντι του ξύλινου.
  Κατ εμένα για να έχει κάποιος πιθανότητα να κερδίσει τον αγώνα στην  κατηγορία ταχύτητος (μικρή-μεγάλη κατηγορία), είναι συνδιασμός πολλων παραγόντων όπως:
 
1. Σκάφος
2. Κινητήρας
3. Πιλότος (με ότι αυτο συνεπάγεται  "χέρι", προπόνηση, εμπειρία)
4. Βοηθός (caller)
5. Τεχνική υποστήριξη (όπως δεύτερο μοντέλο έτοιμο σε περίπτωση ζημιάς του πρώτου,επαρκεί       
    ανταλλακτικά)
6. και τέλος αρκετή τύχη.

   και με την προυπόθεση ότι οι χρονομέτρες και οι άνθρωποι στα φανάρια κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

  και κλείνω λέγοντας,  ότι όσο πιο απλές ειναι οι προδιαγραφές, τόσο πιο πολλά άτομα θα προσελκύσει το άθλημα,

Φιλικά
Γιώργος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 11:07:29 »

Μια που η κουβεντα εχει αρκετο ενδιαφερον η αποψη μου ειναι ...και ειναι πιστευω αποδεκτη και λογικη ,οτι σε οποιονδιποτε αγωνα ,ειτε pylon ειναι ειτε scale ,pattern, αενμοπτερα  παντα υπαρχει ενας με καλυτερο καταληλοτερο η τοπ μοντελο για τον αγωνα ..παντα θα υπαρχει καποιος με τον τελευταιο super κινητηρα ..και παντα υπαρχει ..........................ο ποιο προπονημενος...ποιο προετοιμασμενος και ποιο τυχερος ακομη ...
Συνεπως  δεν κανει τον νικητη μονο το υλικο μερος αν βεβαια αυτο ειναι εγκυρο βαση του κανονισμου του αγωνα και φυσικα ακομη περισσοτερο σε μια νεα "εισαγωγικη κατηγορια "που ειναι οσο ποιο "στοκ"γινετε ....
ας ανακοινωθει ημερομηνια  καποια στιγμη και θα φανει πως θα παει το ολο θεμα
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 11:19:46 »

εγω παντος θα ηθελα αγωνες με τετοια .... αλλα δεν ειναι νομιμο το μοντελο ειναι ομως μια αλλη προσεγγιση στην κατηγορια μονελων ταχυτητας....


* 100_0823.JPG (59.13 KB, 570x380 - εμφανίστηκε 361 φορές.)

* 100_0824.JPG (63.85 KB, 570x380 - εμφανίστηκε 352 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 11:23:08 »

Συναγωνισμος ?ΜΟΝΟ?


* 100_0807.JPG (40.35 KB, 570x380 - εμφανίστηκε 339 φορές.)

* 100_0830.JPG (13.05 KB, 570x380 - εμφανίστηκε 340 φορές.)

* 100_0811.JPG (18.31 KB, 570x380 - εμφανίστηκε 340 φορές.)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 13:04:53 »

Καλημέρα.
Η αναφορά μου και η επιμονή μου στο να είναι ξύλινο το μοντέλο είχε σαν στόχο να είναι όσο το δυνατό πιο προσιτή η κατηγορία, και εξηγούμε: Αν υπάρξουν τρεις αθλητές με εποξικά μοντέλα, και "καλούς" κινητήρες, (χωρίς να παραβλέπω τις άλλες προυποθέσεις που αναφέρθηκαν), τότε σίγουρα έχουν πλεονέκτημα έναντι των άλλων, και μπορεί αυτοί οι τρεις να μην επιτρέψουν σε νέους που θα ήθελαν να μπούν στην κατηγορία να το κάνουν γιατί θα θεωρούν το παιχνίδι χαμένο. Επίσης μπορεί, υποθετικά πάντα, αυτοί οι τρείς να μη πετάξουν ποτέ στην Q500 γιατί θα θεωρούν τους εαυτούς τους μόνιμους πρωταθλητές,. Άρα αυτόματα χάνουμε το σκοπό της κατηγορίας, που δεν είναι άλλος από το να εισάγουμε νέο κόσμο στο άθλημα κατ αρχήν, (ποσοτική αναβάθμιση), και  δεύτερον να περάσει αυτός ο κόσμος στα Q500 ή F3D (ποσοτική & ποιοτική αναβάθμιση).

dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 825



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 13:51:38 »

Γιατι δεν αφηνετε να πληρωση οποιος εχει την διαθεση και το
χρημα 800 ευρω για ενα μοντελο,και να καταλαβει εκ των ειστερον
οτι πεταξε ετσι απλα τα λεφτα του οταν θα τον περασει καποιος
με ενα ξυλινο μοντελο αξιας 50 ευρω, στο κατω κατω δεν θα ειναι
εκτος κανονισμων το μοντελο του.HuhHuhHuh
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 13:56:22 »

θα υπάρξει ελαστικότητα για 0.47 κινητήρα non-racing?
υπάρχει πουθενά διατυπωμένος και ολόκληρος ο κανονισμός για την νέα κατηγορία ?
Για να μην ψάχνουμε από δω και από κει τι ισχυέι και χάσουμε πάλι τον μπούσουλα...
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 18:02:17 »

Γιατι δεν αφηνετε να πληρωση οποιος εχει την διαθεση και το
χρημα 800 ευρω για ενα μοντελο,και να καταλαβει εκ των ειστερον
οτι πεταξε ετσι απλα τα λεφτα του οταν θα τον περασει καποιος
με ενα ξυλινο μοντελο αξιας 50 ευρω, στο κατω κατω δεν θα ειναι
εκτος κανονισμων το μοντελο του.

Πες τα Χρυσόστομε! 

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 11:50:59 »

Καλημέρα, Καλά Χριστούγεννα κα χρόνια πολλά σε όλους.
Επανέρχομαι στο θέμα μας τώρα...

Παραθέτω πιο κάτω τον αντίστοιχο κανονισμό της Αμερικής, εκεί όπου η εμπειρία είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δική μας, και oi δύο υποκατηγορίες στα quickie έχουν πραγματικά πάρα μα πάρα πολλές συμμετοχές.

16.3. Event 424: Sport Quickie
16.3.1. Airframe. The airframe
specifications for this event are identical to those
for Quickie 500 (Event No. 428) with the
following exceptions: Wing and tail
construction. Wings and tails must be
constructed of either all wood or wood sheeting
over a solid foam core. Wings and tails
manufactured in molds designed to produce
hollow core structures are prohibited. Traditional
fiberglass reinforcement, carbon fiber or inset
wood spars continue to be acceptable. The last
three inches of each wingtip may be made of any
material. The intent of the rule is to keep the cost
of participation to a minimum.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Wink



dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 16:57:55 »

Καλημέρα, Καλά Χριστούγεννα κα χρόνια πολλά σε όλους.
Επανέρχομαι στο θέμα μας τώρα...

Παραθέτω πιο κάτω τον αντίστοιχο κανονισμό της Αμερικής, εκεί όπου η εμπειρία είναι σαφώς μεγαλύτερη από τη δική μας, και oi δύο υποκατηγορίες στα quickie έχουν πραγματικά πάρα μα πάρα πολλές συμμετοχές.

16.3. Event 424: Sport Quickie
16.3.1. Airframe. The airframe
specifications for this event are identical to those
for Quickie 500 (Event No. 428) with the
following exceptions: Wing and tail
construction. Wings and tails must be
constructed of either all wood or wood sheeting
over a solid foam core. Wings and tails
manufactured in molds designed to produce
hollow core structures are prohibited. Traditional
fiberglass reinforcement, carbon fiber or inset
wood spars continue to be acceptable. The last
three inches of each wingtip may be made of any
material. The intent of the rule is to keep the cost
of participation to a minimum.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Wink



dapan
Καλησπέρα Παντελή χρόνια πολλά και στους υπόλοιπους.
.... δεν μπορώ να συμπαιράνω κάτι,δεν καταλαβαίνω.
Για την νέα κατηγορία , που πρόκειται να γίνει στην Ελλάδα,
υπάρχουνς κανόνες διατυπωμένοι?-ξαναερωτώ
Αν είναι να πάρουν εποξικά αυτοί που θέλουν και έχουν τα χρήματα , ας πάνε να παίξουν στην μεγάλη κατηγορία που δεν συμπληρώνει συμμετοχές
εδώ και 2 χρόνια.Τώρα που πάει να γίνει νέα κατηγορία για έρθουν νέοι πιλότοι, πρέπει εκτός από το ευ αγωνίζεθαι ,
να υπάρχει ανταγωνισμός και όχι "missmatch" μεταξύ διαγωνιζόμενων.

  Τι να κάνω αν κάποιος ξεθάψει ένα μοτέρ που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του και δουλεύει
πολύ καλύτερα από τα 46αρια που θα βάλει ο πρωτοεμφανιζόμενος,ενώ δεν συμπεριλαμβάνεται στα εξαιρεταία?(θα έχουμε στραβωμουτσουνιάσματα πάλι)
  UndecidedΤι να κάνω αν κάποιος φέρει πειραγμένο μοτέρ?
  Και κλείνοντας τι να κάνω αν έρθει ένας έμπειρος πιλότος από την F3D και πετάξει quiky?

Αυτοί είναι οι προβληματισμοί μου και υπόσχομαι 4 συμμετοχές από μένα, αν αξίζει τελικά...
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 17:32:19 »

Γιατι δεν αφηνετε να πληρωση οποιος εχει την διαθεση και το
χρημα 800 ευρω για ενα μοντελο,και να καταλαβει εκ των ειστερον
οτι πεταξε ετσι απλα τα λεφτα του οταν θα τον περασει καποιος
με ενα ξυλινο μοντελο αξιας 50 ευρω, στο κατω κατω δεν θα ειναι
εκτος κανονισμων το μοντελο του.

Πες τα Χρυσόστομε! 

 

 HuhΠολύ μπέρδεμα η κατάσταση...
Από την μία ανακοινώνεται η νέα κατηγορία , οικονομικά προσιτή και σε άλλους αερομοντελιστές και για να γεμίσει συμμετοχές το pylon
όπως αναφέρει ο dapan στην αρχή
και από την άλλη υποστηρίζονται και εμφανίζονται τα 800 ευρώ μοντέλα στη νέα κατηγορία.
To be or no to be...  Grin
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2008, 18:03:44 »

Γιαννη καλησπερα αυτα που εγραψε ο Παντελης ειναι οι κανονισμοι της Αμερικανικης αντιστοιχης κατηγοριας που λεει εκτος των αλλων οτι στη "μικρη" κατηγορια τα μοντελα πρεπει να ειναι ξυλινα και οι πτερυγες το ιδιο.... η' φοαμενιες επενδιμενες με ξυλο ..Τωρα για το θεμα μοτερ και αν θα ειναι καποιο πειραγμενο εσωτερικα ..ναι ειναι πιθανο αλλα ετσι ειναι οι αγωνες .. επισης για το αν καποιος ερθει με μοτερ αγνωστο ...ε να εισαι σιγουρος οτι κανενα μοτερ ποια δεν ειναι αγνωστου προελευσεως και αλλων λοιπων στοιχειων ...Πρεπει να γινει αγωνας το 2009 η και περιφεριακα και να δουμε πως θα παει η κατηγορια ..επισης αν  παρει μερος καποιος εμπειρος στην μικρη κατηγορια ,δεν σημαινει κατι ...απαραιτητα ...οσο ποιο πολλοι τοσο μεγαλυτερη η αξια του νικητη.. Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Θέμα: Αγώνες pylon Νέα Κατηγορία Q500 GR « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.187 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.