Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.445 μηνύματα σε 11.897 θέματα από 6.146 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Johannes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 10:44:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 24 Ιαν 2021, 10:44:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από cptnassos
    [Σήμερα στις 09:27]

    [Σήμερα στις 01:44]

    [Χθες στις 17:36]

    από Periklis
    [Χθες στις 17:36]

    [Χθες στις 14:28]

    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 13:09:21]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 22 Ιαν 2021, 07:48:49]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 21:28:06]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 21 Ιαν 2021, 00:14:34]

    από kakofonixx
    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 23:05:28]

    [Τετάρτη, 20 Ιαν 2021, 20:36:45]

    από ospsom
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 23:48:15]

    από se
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:49:33]

    από nickgr
    [Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 09:00:12]

    [Δευτέρα, 18 Ιαν 2021, 07:47:55]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6146
    Τελευταίο: Johannes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291445
    Σύνολο θεμάτων: 11897
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: spitfire kyosho ή hangar 9.  (Αναγνώστηκε 2058 φορές)
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2008, 21:27:45 »

    Νομίζω ότι μια καλή επιλογή θα ήταν το  50 της kyosho. Ως δεύτερη επιλογή  θεωρώ το spitfire 60-91  της hangar 9  λόγω όγκου και κόστους. Αν κάποιος επιθυμεί να προτείνει κάτι παρακαλώ να απαντήσει .
    Καταγράφηκε
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 412



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 08:44:38 »

    Νομίζω ότι μια καλή επιλογή θα ήταν το  50 της kyosho. Ως δεύτερη επιλογή  θεωρώ το spitfire 60-91  της hangar 9  λόγω όγκου και κόστους. Αν κάποιος επιθυμεί να προτείνει κάτι παρακαλώ να απαντήσει .
    καλημέρα φιλε μου έχω το 50 αρι της Κυοσηο με 70 αρα τετράχρονη ο.ςμαχ πετάει τέλεια μπορω να πω σαν scale  ενοείται ότι μιλάμε για το mustang ok φιλε μου τωρα ειδα οτι μιλάς για το σπιτφαιρ σου προτεινα mustang
    Καταγράφηκε
    heliworld
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 206



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 09:43:41 »

    Καλημερα,δεν ξερω για το kyosho ,αλλα για το hangar 9 που το εχει ενας φιλος και τον βοηθαω στην συναρμολογηση λογω απειριας του ιδιου στα αεροπλανα,εχω διαπιστωσει οτι ειναι ενα πολυ αξιολογο μοντελο και σιγουρα παιρνεις κατι παραπανω απο οτι πληρωνεις,φιλικα Σπυρος.
    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 10:23:43 »

    +1 για hangar 9... το οποιο τουλαχιστον στο site της εχει και ανταλλακτικα,ενω η kyosho ασχολειται πιο πολυ με τα αμαξακια.
    πολυ συντομα θα αποκτησω και εγω ενα spitfire της hangar 9,αλλα προβληματιζομαι με τον κινητηρα,διχρονο η τετραχρονο? os max η saito?
    Καταγράφηκε
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 22:41:58 »

    Ευχαριστώ και τους τρείς για τις απαντήσεις. Σχετικά με τήν επιλογή δίχρονου ή τετράχρονου δεν θα προτιμούσα την δεύτερη επιλογή απο πλευράς  κόστους.Αν η αγορά του κ/τ δεν είναι πρόβλημα θα προτιμούσα τον ο.s. 4T. Eπίσης οι δίχρονος θα δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά με μικρότερη διάρκεια λόγω κατανάλωσης.
    Κάπου είδα προτεινόμενη μηχανή 26cc βενζίνη για το το hangar9  91  με κόστος κινητήρα σαφώς μικρότερο  του 4T o.s. 91. Μάλλον θα χρειάζεται μεγαλύτερο διάδρομο για α/γ.
     
    Για το  kyosho mustang 50 δεν αντιμετώπισες πρόβλημα κέντρου βάρους με τον μεγαλύτερο κ/τ;
                                                                                                                         
    Καταγράφηκε
    nik00ss
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 562



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 17 Δεκ 2008, 12:34:37 »

    Ευχαριστώ και τους τρείς για τις απαντήσεις. Σχετικά με τήν επιλογή δίχρονου ή τετράχρονου δεν θα προτιμούσα την δεύτερη επιλογή απο πλευράς  κόστους.Αν η αγορά του κ/τ δεν είναι πρόβλημα θα προτιμούσα τον ο.s. 4T. Eπίσης οι δίχρονος θα δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά με μικρότερη διάρκεια λόγω κατανάλωσης.
    Κάπου είδα προτεινόμενη μηχανή 26cc βενζίνη για το το hangar9  91  με κόστος κινητήρα σαφώς μικρότερο  του 4T o.s. 91. Μάλλον θα χρειάζεται μεγαλύτερο διάδρομο για α/γ.
     
    Για το  kyosho mustang 50 δεν αντιμετώπισες πρόβλημα κέντρου βάρους με τον μεγαλύτερο κ/τ;
                                                                                                                         

    Εχουν ανοιχτει πολλα ποστ για κινητηρες.παντως δε καμμια περιπτωση δεν βαζουμε 22cc κινητηρα σε 60 μοντελο. os max-saito 0.9-1 ειναι μια χαρα.
    κοιταμε και το τελικο βαρος που θα εχει ενα μοντελο,δεν θελουμε ενα τουβλο με φτερα.επισης ο καθε κατασκευαστης δινει μια περιοχη επιλογων κινητηρα,για 2τ και 4τ.Επισης η ταχυτητα ενος μοντελου εξαρταται απο πολλους παραγωντες,οχι μονο απο τον κινητηρα.
    Αν εισαι νεος μοντελιστης θα σου προτεινα κατι σε εκπαιδευτικο (calmato k.a)
    Καταγράφηκε
    a.p.
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 33


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 26 Δεκ 2008, 13:10:41 »

    Εκανα λάθος για το μοντέλο. Τελικά υπάρχει στα νέα μοντέλα της kyosho spitfire 90 με κινητήρα βενζίνης 20cc το οποίο είναι αντίστοιχο του ίδιου μοντέλου με κ/τ 91 2Τ / 110-120 4Τ (εκπέτασμα 1.80μ) επίσης διαθέτει split flaps + retracts. Eυχαριστώ για τις προτάσεις .
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 21:54:09 από a.p. » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: spitfire kyosho ή hangar 9.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.028 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.