Ευχαριστώ και τους τρείς για τις απαντήσεις. Σχετικά με τήν επιλογή δίχρονου ή τετράχρονου δεν θα προτιμούσα την δεύτερη επιλογή απο πλευράς κόστους.Αν η αγορά του κ/τ δεν είναι πρόβλημα θα προτιμούσα τον ο.s. 4T. Eπίσης οι δίχρονος θα δίνει μεγαλύτερη ταχύτητα αλλά με μικρότερη διάρκεια λόγω κατανάλωσης.
Κάπου είδα προτεινόμενη μηχανή 26cc βενζίνη για το το hangar9 91 με κόστος κινητήρα σαφώς μικρότερο του 4T o.s. 91. Μάλλον θα χρειάζεται μεγαλύτερο διάδρομο για α/γ.
Για το kyosho mustang 50 δεν αντιμετώπισες πρόβλημα κέντρου βάρους με τον μεγαλύτερο κ/τ;
Εχουν ανοιχτει πολλα ποστ για κινητηρες.παντως δε καμμια περιπτωση δεν βαζουμε 22cc κινητηρα σε 60 μοντελο. os max-saito 0.9-1 ειναι μια χαρα.
κοιταμε και το τελικο βαρος που θα εχει ενα μοντελο,δεν θελουμε ενα τουβλο με φτερα.επισης ο καθε κατασκευαστης δινει μια περιοχη επιλογων κινητηρα,για 2τ και 4τ.Επισης η ταχυτητα ενος μοντελου εξαρταται απο πολλους παραγωντες,οχι μονο απο τον κινητηρα.
Αν εισαι νεος μοντελιστης θα σου προτεινα κατι σε εκπαιδευτικο (calmato k.a)