Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 14:07:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 14:07:43

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 42
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ποιό είναι καλό μοντέλο για αρχάριο σε pattern ?  (Αναγνώστηκε 45873 φορές)
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Τετάρτη, 29 Νοέ 2006, 16:51:31 »

    Serafim κάτω από αυτό το πρίσμα που το έθεσες συμφωνώ έχετε δίκιο. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 1 Δεκ 2006, 22:27:59 »

    Γεια χαρα
    Και εγω πιστευω οτι το cout balance στα πιδαλια δεν ειναι καταλληλο για πτηση ακριβειας.Γενικα οι εταιριες το προτιμανε για τρεις λογους που μπορω να σκευτω:
    1)Μικροτερη ατρακτος σε ARF kit=μικροτερο κουτι ,λιγοτερεα σπαμενα μερη απο μεταφορες
    2)Ευκολια στη χρηση φθηνοτερων σερβο απο τον αγοραστη
    3)Το 3D look πουλαει !

    Η λυση ειναι πολυ ευκολη -» X-acto & CA.Παντος με μια τετοια αλλαγη θα περιμενουμε να αλλαξει λιγο το pitch στο knife.
    To rudder κατα την εκτροπη του για knιfe  δημιουργει ρευματα αερα τα οποια καταυθυνονται κατα μηκος του εκπετασματος του.Αναλογα με το σχημα του και με την κλιση του αξονα περιστροφης του αυτα τα ρευματα  κινουνται προς τα πανω ,προς τα κατω ,η και προς τις δυο κατευθυνσεις με ενα σημειο καθ υψος να βρισκεται σε"αδρανεια" ,σ’αυτο το σημειο θελει ενας σχεδιαστης pattern μοντελου να τοποθετησει το stabilizer.Μια αλλαγη στο σχημα του rudder θα κανει τα ρευματα αυτα να "κτυπανε" η να "ρουφανε" το stab προς μια κατευθυνση με αποτελεσμα την εκτροπη στο knife (η την διορθωση μιας τετοιας καταστασης σε ενα κακοσχεδιασμενο μοντελο)
    Γενικα τα pattern μοντελα που κυκλοφορουν εχουν λυμενα αυτα τα προβληματα ,βλεπε LEO ,MAGPIE,VENUS,IMAGINE κτλ..
    Τωρα για το συγκεκριμενο μοντελο του Γιαννη δεν μπορουμε να ξερουμε παρα μονο αν το πεταξουμε.
    Οσο αφορα τα δυμετρα μοντελα, πετανε πολυ καλυτερα απο τα μικροτερα ξαδερφια τους αλλα δεν ειναι ολα καταλληλα για αρχαριο σε pattern.Πχ για το zeque που αναφερθηκε σιγουρα το προβλημα του δεν ειναι η ταχυτητα του ,ισα ισα που τα καθαροαιμα πλεον ειναι σχεδιασμενα να πετανε αργα.Αυτο που ξεχωριζει πλεον τα καθαρα F3A απο τα υπολοιπα ειναι ο ειδικος σχεδιασμος τους για να κανουν snap .Εχουν μιικρα φτερα και tips που θελουν να "πεσουν" ανα πασα στιγμη για να κανουν snap ,αυτο σιγουρα δεν ειναι κστι που βοηθαει τον αρχαριο.Παντος σχεδια σαν το typhoon  2+2  ειναι τελεια για να μαθει καποιος pattern ,χωρις κακες συνηθειες και εκτροπες στο knife.
    Η φωτο ειναι απο το πρωτο typhoon 2+2 1998
    φιλικα
    ΗΣ


    * typh_with_me.JPG (67.02 KB, 581x386 - εμφανίστηκε 676 φορές.)
    Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #47 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2007, 17:45:58 »

    Χμμμ

    Πολύυυυυυ ωραία!!  Τι να κάνουμε;; Στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα λέει το ρητό.  Ερωτήσεις λοιπόν βάσει όλων των παραπάνω:

    Και εγώ όμως τώρα που πήρα το Giles 202 της Graupner που και το rudder και τα elevators έχουν counter balance την πάτησα;;; 
    Πρέπει οπωσδήποτε να μειώσω το φαινόμενο κόβοντας και κολλώντας τα κομμάτια αντίστοιχα;;;  Αν είναι απαραίτητο να το κάνω τώρα πριν το συναρμολογήσω (κοιμάται ακόμα στο κουτί του). 

    Θα το πετάξω με μία OS MAX .55ρα. 
    Το ξέρει κανείς το μοντέλο;; 
    Την μηχανή;;
    Έκανα καλή επιλογή;;

    Αυτά με νέα υπαρξιακά που απέκτησα  idiot2
    Θα χαρώ να ακούσω ...




    * aircraft-27861.jpg (9.87 KB, 250x152 - εμφανίστηκε 594 φορές.)

    * gr_giles.jpg (21.07 KB, 300x225 - εμφανίστηκε 601 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2007, 18:40:11 »

    Για να σε ξεανγχώσω . με το συγκεκριμένο μοντέλο κάλλιστα μπορείς να παρεις μέρος στην κατηγορία F3A GRA
    Δηλαδή μπορεί να κάνει όλα τα βασικά ακροβατικά χωρίς ιδαίιτερο πρόβλημα

    τώρα όσο αφορά στις αλλαγές που πιθανώς να πρέπει να κάνεις στο μοντέλο θα σου απαντήσουν άλλοι σχετικότεροι απο μενα σε αυτή την κατηγορία ..

    Νομίζω ότι ανήκεις στην ΕΑΘ !

    εκεί υπάρχουν άνθρωποι που μπορείς να ρωτήσεις και να σε βοηθήσουν
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #49 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2007, 22:19:53 »

    Καλησπερα

    Μανο ,αν ο σκοπος σου ειναι το pattern και οχι το 3d τοτε καλα ειναι να αλλαξεις την διαταξη του elevator απο τωρα ,για το rudder μην ανυσηχεις  ,ειναι νωρις .
    Με την 55αρα δεν νομιζω να εχεις καπιο προβλημα.
    Γενικα προσπαθησε να δωσεις προσοχη στο βαρος ,ακομα και οι διαστασεις απο τις βιδες παιζουν ρολο,κανε οικονομια, μερικα σημεια ειναι:
    -Δεκτης
    -Μπαταρια
    -ροδες
    -κωνος
    -βιδες
    -σερβο
    -οχι fuel nipples !
    και μερικα ακομα που θα μου διαφευγουν τωρα.
    Πριν βαλεις κατι μεσα στο μοντελο σου ζυγιζε το και κατεγραφε το ,αργοτερα θα καταλαβεις πολλα για την εξοικονομιση βαρους.

    Γενικα ,για την κατηγορια ΕΑΘ νομιζω οτι θα εισαι οκ.
    τον Ιουνιο εχουμε αγωνα ,ετοιμασου !

    φιλικα
    Ηλιας

     
    Καταγράφηκε
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #50 στις: Τετάρτη, 21 Μάρ 2007, 23:42:42 »

    Καλησπέρα και από εμένα

    Μάνο εγώ δεν θα πείραζα τα πηδάλια γιατί πιστεύω πως για το
    επίπεδο που είμαστε εμείς δεν θα μπορέσουμε να δούμε με αυτή την
    κίνηση θεαματικές αλλαγές στην πτήση μας.
    Συμφωνώ απόλητα με τον Ηλία για το βάρος που παίζει σοβαρό ρόλο
    και φαίνεται στη πτήση.
    Εγώ θα σου πρότεινα αυτό που μου είχε πει και ο Ηλίας και σε εμένα,
    προπονήσου όσο μπορείς περισότερο κάψε καύσιμο με το μοντέλο
    και θα δείς πόσο καλύτερα θα πετάς.
    Στην κατηγορία μας το μυστικό βρίσκεται στην προπόνηση και όχι
    απαραίτητα στο τέλειο μοντέλο κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα. Wink

    Καταγράφηκε
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 14 Μάι 2007, 18:03:50 »

    Ευχαριστώ για τα σχόλια σας.  Το αεροπλάνο είναι έτοιμο και πετάει.  Θέλει πολλές ρυθμίσεις ακόμα και αρκετά μαζέματα.  Τελικά είναι αρκετά μικρό και πρέπει να το πετάω αρκετά κοντά μου για να το βλέπω και να καταλαβαίνω τι μου ζητάει.  Τα χρώματα επίσης δεν βοηθάνε καθόλου με φόντο τον ουρανό.  Δεν ένιωσα πάντως ότι ανήκει στην κατηγορία για την οποία μιλάμε.  Ίσως το επόμενο ... θα δείξει.  Σίγουρο είναι ότι είναι σίγουρα ένα καλό σκαλοπάτι για πιο στοχευόμενες και προγραμματισμένες πτήσεις από άλλα απλά χαμηλοπτέρυγα αεροπλάνα.  Το μόνο θέμα μου τώρα είναι να καταλήξουν γρήγορα (βλ αντίστοιχο thread) αυτές οι ρυθμίσεις για να μην καταλήξει πρώτα το μοντέλο...

    Και πάλι ευχαριστώ!

    Φιλικά Μάνος
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Κυριακή, 1 Ιούλ 2007, 18:18:26 »

    Με αφορμή την ερώτηση του Χάρη Κωνσταντινου που εκανε εδω 

    κατα την γνωμη μου ενα 90αρι μοντέλο  ειναι οτι πρέπει , από πλευρά μεγέθους ,να ξεκινήσει κάποιος να πετά με ακρίβεια .

    για αρχή  και μεχρι να αποφασίσει αν του "παει"  ο τρόπος πτήσης , νομίζω  ότι δεν πρέπει να πάρει ότι ακριβότερο (ίσως και καλύτερο ) υπάρχει στην αγορά.

    ενα πολυ φτηνο 90αρι ειναι αυτο

    εχει τέλεια σχέση τιμής απόδοσης , και μπορεί με ελάχιστα χρήματα να αποτελέσει την εισαγωγή στην κατηγορία F3A

    επίσης να πω οτι τα μεταφορικά ειναι περίπου 16€ και τα στέλνει σε λιγότερο απο 2 βδομάδες
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 1 Ιούλ 2007, 22:02:59 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #53 στις: Κυριακή, 1 Ιούλ 2007, 18:53:20 »

    Είδα το μοντέλο που προτείνει ο ανηψιός Γιάννης και προσθέτω ότι σαν εξωτερικές διαστάσεις είναι κατάλληλο για .90άρα τετράχρονη. Ισως μιά .90άρα δίχρονη να είναι πολύ δυνατή.

    Εν γένει ήθελα να πω ότι όταν αγοράζουμε ένα φθηνό ARF, πρέπει να είμαστε έτοιμοι να επέμβουμε σε ένα ή περισσότερα σημεία του, για διόρθωμα.

    Εγώ, έτσι για πλάκα, αγόρασα ένα ακροβατικό ARF (δεν θα πω το όνομά του) και χρειάστηκε:

    α) να επέμβω στη βάση της μηχανής, γιατί την είχαν κολλήσει ανάποδα.
    β) να επέμβω στο κάθετο σταθερό γιατί ήταν στραβό.
    γ) να επέμβω στα πηδάλια κλίσης, γιατί ενώ αρχικά ήταν ίσια, αφού τα έβαλα στη θέση τους με τους μεντεσέδες, καμπύλωσαν
    δ) να ενισχύσω πολύ τη βάση του συστήματος προσγείωσης γιατί έσπαγε στα άλλα στην πρώτη προσγείωση.
    ε) να ξανακολλήσω το επενδυτικό υλικό γιατί φεύγει από μόνο του.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Χάρης Κωσταντίνου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    www.rcteam-cy.com


    « Απάντηση #54 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 03:18:45 »

    Για χαρα παιδια και απο μενα. Ηλια θα ηθελα να δοσω καποια λεφτα για να παρω ενα καλο pattern σε κατηγορια που να μην χρειαστω πιο μετα να παρω κατι αλλο.Δηλαδη κατι σε 2x2 οπως το otop του Νικου η κατι παρομοιο.

    Εγω δει παρα πολλα μοντελα και ειναι απιστευτα ωραια οσον αφορα την εμφανησει. Για παραδειγμα το Prestige η το Οrmosa του leroyx. Εσεις τι προτεινετε αν για παραδειγμα αν διαθετει καποιος γυρος στα 1600 ευρο το combo?

    για χαρα Χαρης
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #55 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 09:57:45 »

    Χάρη καλημέρα

    Θα σου πω την γνώμη μου μια και έχω κάνει αρκετό ψάξιμο πριν από λίγο καιρό για αγορά 2Χ2.

    Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι δεν μπορείς με 1600 ευρώ να φτιάξεις ένα πολύ καλό 2Χ2, έστω κι αν πάρεις ένα καλό και οικονομικό ARF όπως είναι το OTOP του Νίκου.  Και δεν σου μιλάω για μοντέλα τύπου Prestige τα οποία έχουν 1600 ευρώ μόνο για το μοντέλο και το hardware.  Υπάρχουν πολλά έξοδα σ' ένα pattern μοντέλο που δεν τα υπολογίζεις από την αρχή και τελικά ανεβάζουν το κόστος πάρα πολύ.  Μόνο μια καλή βάση μηχανής κάνει 150-200 ευρώ, άλλα τόσα για πίπα-manifold, 400-600 για σέρβο (ένα από τα σημαντικότερα πράγματα σε pattern μοντέλο)και πολλά άλλα.  Όλα αυτά βέβαια τα παραπάνω στα λέω γιατί θέλεις ένα καλό μοντέλο που δεν θα το αλλάξεις.

    Θα σου πω τι έκανα εγώ τελικά για να κρατήσω το κόστος σε λογικά επίπεδα.  Πήρα λοιπόν τα παρακάτω:

    Μοντέλο:  Protech Tojeiro 140 (400 ευρώ) http://www.der-schweighofer.at/web/productdetails.php?artikelnummer=59894&prodID=99&SCHWEIGHOFERSHOP=6cfc1bc59675bcaf34bfa47fe1572b35
    Μηχανή:   OS 140RX (350 ευρώ)              http://www.modellbau-bichler.com/os140rx-p-4159.html?osCsid=5abd1d961f212b7449757943f9a076f5
    Σέρβο:     Futaba 9151, 9252 και 9650 (περίπου 400 ευρώ) http://www.helikraft.com
    Pipe, manifold:  Hatori, custom manifold (περίπου 200 ευρώ)
    Μπαταρία-regulator-δέκτης:  άλλα 250 ευρώ

    Οπότε πλάκα πλάκα έφτασα τα 1600 ευρώ με ένα ξύλινο μοντέλο, με μια καλή αλλά όχι την απόλυτη μηχανή (YS), χωρίς αντικραδασμική βάση, με καλά αλλά όχι τέλεια σέρβο.  Αν αυτό εννοείς καλό, τότε τα 1600 περίπου θα φτάσουν.  Αλλά για κάτι σαν του Νίκου δεν φτάνουν.  Όχι ότι το δικό μου δεν είναι καλή λύση, απλά αν περάσεις σε εποξικά μιλάμε για άλλα νούμερα πλέον.  Και σκέψου και το κόστος για το καύσιμο που πρέπει να κάψεις για να κάνεις προπόνηση, το οποίο είναι πολλαπλάσιο για τις YS.

    Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερο, μεγέθους Venus II, το οποίο θα σου βγει σχετικά οικονομικά και δεν θα καίει και τόσο καύσιμο.  Και αργότερα παίρνεις κάτι μεγαλύτερο.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #56 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 14:09:16 »

    Hey Φίλοι του pattern,

    Αν και οπαδός του scale, θα σας πω την γνώμη μου όσων αφορά το pattern που είναι δεύτερο κατα σειρά στις προτιμίσεις μου....
    Στην ζωή τις περισσότερες φορές οτι πληρώσεις παίρνεις.....έτσι είναι και εδώ...Το θέμα είναι πως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας το χόμπι. Θέλει να πετάει ένα "φθηνό" αεροπλάνο με λιγότερες δυνατότητες ή ένα ακριβό αεροπλάνο "Τραίνο"Huh Αν ο αερομοντελιστής που θέλει να εμβαθύνει στο "πατερν" έχει περισότερες δυνατότητες απο αυτές που του δίνει το μοντέλο - αλλά και "τσέπη" που μπορεί να υποστηρίξει το αντικείμενο, τότε ίσως "το ακριβό" μοντέλο που αναφέρεται ο Σεραφείμ προηγουμένως είναι η λύση στο πρόβλημά του. Αν ο μοντελιστής απλά θέλει να "τριφτεί" με το πάτερν, μια φθηνή λύση φαντάζει πιο λογική κίνηση απο την επιλογή ενός ακριβού μοντέλου επιδόσεων...
    Καλές πτήσεις
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    Χάρης Κωσταντίνου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    www.rcteam-cy.com


    « Απάντηση #57 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 16:03:13 »

    Φιλε serafim σε ευχαριστω για την προταση που μου εκανες για το tojeiro απλα το θεμα με μενα ειναι οτι σαν εμφανισει το συνγεκριμενο δεν μου πολυ αρεσει. Αν ανεβασο τον πηχη μεχρι τα 2000 ευρω γινετε τιποτα?

    Εσυ δεν εισαι με το leo το 90αρι με τα χρωματα της ελλαδος?

    Σου δινω αυτην την διευθηνσει να δεις και να μου πεις την γνωμει σου.

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1139435633

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1135693097

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1139435628

    τα λεμε Χαρης Thumbs up
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #58 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 16:08:39 »

    Φιλε serafim σε ευχαριστω για την προταση που μου εκανες για το tojeiro απλα το θεμα με μενα ειναι οτι σαν εμφανισει το συνγεκριμενο δεν μου πολυ αρεσει. Αν ανεβασο τον πηχη μεχρι τα 2000 ευρω γινετε τιποτα?

    Εσυ δεν εισαι με το leo το 90αρι με τα χρωματα της ελλαδος?

    Σου δινω αυτην την διευθηνσει να δεις και να μου πεις την γνωμει σου.

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1139435633

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1135693097

    http://www.znline.com/produits.php?langue=english&cle_menus=1023262912&cle_data=1139435628

    τα λεμε Χαρης Thumbs up

    Με 2000 ευρω δε γινεται τιποτα για το μοντελα που κοιτας. Επισις σε αυτες τις τιμες τα μοντελα του ZN δεν ειναι ARF θελουν βαψιμο τα φτερα και η ατρακτος και φυσικα θελουν εμπειρια στο στησιμο αεροπλανου. 

    Βασει υπολογισμων που ειχα κανει ενα Integral η Oxalys απο τον ZN θα μου στοιχιζε πανω απο 3500 ευρω.
    Καταγράφηκε
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #59 στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 17:01:42 »

    Και εγώ συμφωνώ με τον Σεραφείμ και τον Νικόλα.
    Για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει να πετά f3a ένα 90αρι μοντέλο του είναι υπεράρκετο, με λογικό κόστος αγόρας και πολυ καλές πτητικές δυνατότητες.
    Είναι προτιμότερο να αγοράσεις ένα 90αρι και τα υπόλοιπα χρήματα να τα κάνεις καύσιμα Thumbs up

    Φιλικά Χάρης (Σεϊχης)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Ποιό είναι καλό μοντέλο για αρχάριο σε pattern ?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.