Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.246 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 18:24:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 18:24:39

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 14:20]

[Σήμερα στις 09:42]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:20]

από vilisdev
[Σήμερα στις 09:17]

από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284246
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 55
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Monokote,Solarfilm και συναφή υλικά. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Monokote,Solarfilm και συναφή υλικά.  (Αναγνώστηκε 7283 φορές)
   
Οrestis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 784


Ορέστης Γιαννούκος


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 19:46:04 »

Κώστα χωρίς να είμαι βέβαιος έχω την εντύπωση ότι το Oracover είναι ελαφρώς βαρύτερο. Undecided

Αυτό που ανέφερες με το λευκό εξηγείται μάλλον και από αυτό που είπε ο κ. Κωνσταντακάτος , ότι δηλαδή έχει παχύτερο στρώμα χρωστικής από τα υπόλοιπα χρώματα.

Σύγκρινες το βάρος και με άλλα χρώματα; Ας πούμε με το κόκκινο.

Ζυγίζουν και τα υπόλοιπα το ίδιο;
Καταγράφηκε

Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
artrap
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 152


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 10:54:12 »

Ορέστη δεν έχω ζυγίσει άλλα χρώματα.
Είναι η πρώτη κατασκευή που κάνω και παρακολουθώ το βάρος, γιατί έχω ένα βάρος αναφοράς. Αν ήξερα ότι η επικάλυψη είναι τόσο βαριά θα είχα κατασκευάσει το φτερό διαφορετικά.
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 15:53:23 »

εχω δοκιμασει και εχω ντυσει depron με monokote και κολλησε αρκετα καλα βεβαια με προσοχη μην καψω το φελιζολ

Με τον καιρο ομως αρχιζει και ξεκολλαει.

Καποιος μου ειπε οτι αν περασω σπρευ λακ μαλλιων πρωτα θα κολλησει καλυτερα

Ξερει καποιος κατι για το θεμα depron και καλυψη και τεχνικες??

καμια προταση?Huh?
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Dimhack
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.429



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 00:32:04 »

αν υπάρχει κάποιος που έχει ντύσει μοντέλο foam με "μονοκοτ" η "ορακοβερ" ας ανεβάσει μια φωτό για να δούμε πως δείχνει.

λόγο του ότι ενδιαφερόμενα ντύσω ένα mirace
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 06:07:28 »

και να μας πει και τις τεχνικες..

Δεν μπορει να μην υπαρχει ενας Sad Sad Sad
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 13:12:43 »

Μμμμ .. απο πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς ...

Έχω ντύσει αρκετά φελιζολένια μοντέλα με Monokote που έχω πάρει απ'τον Ίωνα όπως περιγράφει και ένας φίλος παραπάνω ή απ'τον Παπαδόπουλο τον Κώστα ...
Όσο καλύτερη επιφάνεια έχει το φελιζόλ , τόσο καλύτερα θα 'πιάσει' το φίλμ . Φανταστείτε ώς Τέλεια την επιφάνεια του Depron και μετά προσθέστε πόρους σιγά-σιγά για να πάμε προς το χειρότερο ...
Ένας γενικός κανόνας είναι το σίδερό μας να είναι ρυθμισμένο στο 1/3 της μέγιστης ισχύος του . Δοκιμάζουμε όμως πρώτα σε ένα Ρετάλι για σιγουριά . Θέλει λίγη παραπάνω προσοχή σε σχέση με τα ξύλινα , γιατί η Θερμότητα που αποδίδεται απ΄την πλάκα του σίδερου , εγκλωβίζεται πολύ περισσότερο ανάμεσα στο φίλμ και το φελιζόλ απο ότι σε μιά χτιστή , 'ανοιχτή' απο κάτω επιφάνεια . Έχει δηλαδή κάτι σάν Ανάδραση η θερμότητα που προσδίδουμε γιαυτό θα παρατηρήσουμε ότι το σίδερο ΄κολλάει' πολύ πιό εύκολα . Προσοχή λοιπόν , γιατί εκτός της τρύπας , μπορέι να Ξεθαμπώσει κιόλας το φίλμ ...
Άν η επιφάνεια του φελιζόλ είναι Πορώδης , τρίβουμε με γυαλόχαρτο ώστε χαιδεύοντας με το χέρι σιγά-σιγά να αισθανθούμε το λείο της επιφάνειας . Γενικά είπαμε προσπαθούμε να φτάσουμε την υφή του Depron ...

Σε καμία περίπτωση , Δέν αφήνουμε μόνο του να Κρυώσει το κομμάτι που ντύνουμε γιατί θα στρεβλώσει . Το κρατάμε έναντι του πάγκου και το φυσάμε μέχρι να αισθανθούμε να κρυώνει . Καλύτερα ακόμη το σιδέρωμα θα μπορούσε να γίνει και στις Θυληκές θήκες απο όπου κόπηκε και βγήκε το φτερό ή το κομμάτι γενικά .... Για λεπτά κομμάτια όπως ουρές κ.λ.π. θέλει μεγάλη προσοχή και σιδερώνουμε Ισομερώς ΚΑΙ απο τις δύο πλευρές . Επίσης πιέζουμε σταθερά μέχρι να κρυώσει .

Τα αποτελέσματα σιδερώματος Φίλμ πάνω σε φελιζολένια επιφάνεια είναι Χάρμα Οφθαλμού και υπόσχεται έξτρα δομική αντοχή και καλύτερη αεροδυναμική . Η αεροδυναμική σε φτερά που κόβονται με νήμα απο μεγαλύτερους τάκους φελιζόλ , όπως π.χ. κόβει το cnc μηχάνημά μου , θα έλεγα ότι βελτιώνεται πάνω απο 30% άν κάποιος το τρίψει και το επενδύσει ... Για εκείνα που βγαίνουν απο Θερμαινόμενα καλούπια η επιφάνεια είναι ήδη αρκετά λεία ήδη για να κερδίσει κανείς πάνω απο 10% θα έλεγα ...

Όσο Μικρότερο είναι το μοντέλο , τόσο Περισσότερο σκεφτόμαστε την επικάλυψη με όλα αυτά τα ήδη βαριά υλικά , εκτός και άν θέλουμε Πύραυλο να φτιάξουμε και όχι να ανεμοπορεί . Άν δλδ δέν μας ενδιαφέρει ο Πτερυγικός φόρτος , το βάζουμε το φίλμ και μάλιστα απο κάτω μπορεί κάποιος να βάλει και ταινία Ίνας σε σημεία κρίσιμα όπως βάζω στις πτέρυγές μου ...

Πάντα μιά δοκιμή σε ένα Ρετάλι είναι ο Καλύτερος Δάσκαλος !

Φιλικά , Απόστολος
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.257


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 13:19:15 »

Να συμπληρώσω ότι για να επικαλύψει κάποιος επιφάνεια απο EPP υλικό ,
πρέπει να την ψεκάσει πρώτα με ένα ειδικό Σπρέυ . Εγώ χρησιμοποιώ κατά καιρούς το νούμερο 77 της 3M . ΈΧει βγάλει κάποια αντίστοιχα απο ότι γνωρίζω , ίσως το έχει μετονομάσει σε 90 Νούμερο . Δέν είμαι σίγουρος αλλά ένα τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της 3M της Ελλάδος το λύνει αυτό ...

Χωρίς το σπρέυ , οποιαδήποτε προσπάθεια είναι Μάταια . Ψεκάζουμε μιά αχνή επιφάνεια και αφήνουμε για 10 περίπου λεπτά μέχρι να κολλάει στο χέρι (περίπου σάν βενζινόκολλα) . Τότε είναι έτοιμη η επιφάνεια να δεχθεί και να κρατήσει πάνω της την επικάλυψη !
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 18 Ιούλ 2009, 22:20:07 »

θα μπορουσε καποιος να μου πει τι μπορουμε να κανουμε για να γινει καλυτερη κολληση του monokote πανω στην balsa??

κατι εχω ακουσει οτι αν ψεκασουμε το ξυλο  με λακ μαλλιων τοτε κολλαει καλυτερα

Υπαρχει καποια δοκιμασμενη τεχνικη??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Tsalg.
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 293



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 19 Ιούλ 2009, 12:44:25 »

θα μπορουσε καποιος να μου πει τι μπορουμε να κανουμε για να γινει καλυτερη κολληση του monokote πανω στην balsa??

κατι εχω ακουσει οτι αν ψεκασουμε το ξυλο  με λακ μαλλιων τοτε κολλαει καλυτερα

Υπαρχει καποια δοκιμασμενη τεχνικη??
Νομιζω  οτι χρειαζεσαι αυτο  (balsarite)
http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?products_id=1472
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.810



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 19 Ιούλ 2009, 14:09:15 »

Tsalg ευχαριστω

καποια αλλη γνωμη??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Friday
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 233



Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 10 Μάρ 2013, 12:44:00 »

Καλημέρα.

Κάποια στοιχεία για το oracover που βρήκα στο δίκτυο.

Η κόλλα του Oracover, ενεργοποιείται λίγω πάνω απο 93°C. Στους 105°C, όπου είναι και η προτεινόμενη θερμοκρασία κολλησης, αποκτά πλήρης ιδιότητες κόλλησης, ενώ το φίλμ δεν συρρικνώνεται, οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος συρρίκνωσης στα ξακρίσματα και δεν παρατηρούνται ζαρώματα.

Θυμηθήτε πως, η θερμοκρασία λιώνει την κόλλα και όχι η πίεση. Οπότε δεν χρειάζεται ιδιαίτερη πίεση, ασχέτως αν σε όλους βγαίνει φυσιολογικά.

Στους 149°C το φίλμ αρχίζει να συρρικνώνεται, να τεντώνεται και να ισιώνει τις ζάρες, αν έχουν προκύψει. Αφού λοιπόν, έχει κολλήσει το φίλμ, χρησιμοποιώντας τους 105°C, ανεβάζουμε το σίδερο στους 149°C και αρχίζουμε την συρρίκνωση.

Αν θέλουμε, να τεντώσουμε ακόμα περισσότερο (σκευρώματα, τραβήγματα, επιδιορθώσεις), το συγκεκριμένο φιλμ στους 160°C μπορεί να συρρικνωθεί 18% περισσότερο από τον αρχικό βαθμό συρρίκνωσης του. Προσοχή, ώστε το αρχικό τέντωμα να γίνεται στους 149°C, γιατί αν πάμε κατευθείαν στους 160°C τότε, σε περίπτωση ζημιάς, θα πρέπει να πάμε πολύ παραπάνω σε θερμοκρασία για να υπάρξει συρρίκνωση, έχοντας και μικρότερο ποσοστό συρρίκνωσης. Στους 176°C επιτυγχάνεται η μέγιστη συρρίκνωση

Καταγράφηκε

No Guts No Glory
SPARTH RC
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 68



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 5 Απρ 2016, 00:53:07 »

καλησπερα...φτιαχνω ενα μοντελακι μπαλσινο σε μικρο μεγεθος...1,20 φτερο .. θελω καποιο μονοκοτακι το οποιο να ειναι λεπτο ετσι ωστε με την συστολή του να μην σπασει τα κομματια ..πωσ λεγετε?? που θα βρω τετοιο μονοκοτ?Huh idiot2
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Monokote,Solarfilm και συναφή υλικά. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.