Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:39:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:39:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 66
    Συνολικά: 68
    Στυλ εμφάνισης

    Συνδεδεμένες εκδηλώσεις
    • Ε.Α.Θ.- Πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη 15/11: Κυριακή, 15 Νοέ 2009
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη  (Αναγνώστηκε 64715 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 14:37:01 »

    Πάει αρκετός καιρός που έχουμε πει για επανάληψη των πτήσεων indoor στη Θεσσαλονίκη, χωρίς να έχει γίνει κάτι εως τώρα.

    Η αδράνεια αυτή όμως ήταν φαινομενική, γιατί εδώ και αρκετές εβδομάδες έγιναν ενέργειες για εύρεση καινούργιου χώρου, μεγαλύτερου από το γυμναστήριο της Ν. Ραιδεστού που μας φιλοξένησε πέρισυ.

    Έτσι, η Ε.Α.Θ. ζήτησε από το Δήμο Καλαμαριάς τη άδεια να χρησιμοποιεί 1-2 φορές τον μήνα το κλειστό γυμναστήριο του Δήμου, ένα εξαιρετικό χώρο, όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

    Με μεγάλη χαρά ανακοινώνω ότι δόθηκε έγκριση από τον Δήμο (Δήμαρχο και Αντιδήμαρχο Παιδείας), και απομένει να καθορίσουμε ημερομηνίες και λεπτομέρειες.

    Το πρόγραμμα εκεί είναι αρκετά φορτωμένο, λόγω των πολλών αγώνων που γίνονται εκεί, οπότε οι ακριβείς συναντήσεις θα ανακοινώνονται 4-5 μέρες πριν, όταν υπάρχει κενό. Ελπίζουμε σε 1-2 συναντήσεις τον μήνα.

    Όπως φαίνεται, το γήπεδο είναι σε άριστη κατάσταση, ευθύνη όλων μας θα είναι να το προσέχουμε, για να έχουμε. Για αυτό θα υπάρξει αναγκαστικά μια σειρά από κανόνες που θα πρέπει να τηρούμε, ώστε να μην δημιουργήσουμε πρόβλημα και χάσουμε την πρόσβαση...

    Εναλλακτικά, ή και παράλληλα, ο Δήμος πρότεινε και τη χρήση ενός δεύτερου χώρου, μικρότερου μεν, αλλά πάλι κατάλληλου, στο Βότση, το γυμναστήριο του εκεί σχολείου. Αυτός είναι πιο συχνά διαθέσιμος (ακόμα και κάθε εβδομάδα), οπότε μάλλον θα τον χρησιμοποιούμε ως εφεδρικό, όταν δεν είναι διαθέσιμο το μεγάλο... Εφόσον βέβαια υπάρξει αντίστοιχο ενδιαφέρον.

    Περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες σε νεώτερο μήνυμα, εντός της επόμενης εβδομάδας, καθώς η 30/11 υπολογίζεται ως πιθανή ημερομηνία για την πρώτη συνάντηση.

    Παρακαλώ όσοι ενδιαφέρονται, να μου στείλουν μήνυμα για να δούμε σε πρώτη φάση για πόσα άτομα μιλάμε.

    Τέλος, ένα ευχαριστώ στο μέλος της Ε.Α.Θ., Άκη Παπαμαυρουδή, για τη βοήθειά του στην προσπάθειά μας.

    Τελικά, έτσι ξαφνικά (με πολύ κόπο όμως...) η Ε.Α.Θ. βρέθηκε με δύο μοντελοδρόμια  beer

    gkan

    Υ.Γ. ενδεικτικά οι διαστάσεις:
    Ν. Ραιδεστός 19m x 11m
    Βότση  26m x 17m
    Καλαμαριά 45m x 30m  Cheesy


    * Kalamaria.jpg (106.11 KB, 677x508 - εμφανίστηκε 1074 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 09:26:13 από evan » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 14:38:12 »

    και το δεύτερο γυμναστήριο, στο σχολικό συγκρότημα του Βότση...


    * Votsi.jpg (117.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1090 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 15:04:08 »

     Γιώργο συγχαρητήρια !
    ένα άτομο είμαι εγώ
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 16:21:47 »

    Κυριε Κανδυλάκη το είχαμε συζητίσει και απο κοντά έχω ένα vapor και σίγουρα θέλω ένα γύπεδο να το πετάξω και σιγουρα και ο Ιάκωβος  με το minium θα θέλει 2 άτομα δηλαδή,ίσως είναι και μια καλή ευκαιρία για τα μαθήματα κατασκευής indoor που λέγαμε? Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Iakovos Ioannidis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 271



    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 16:41:11 »

    Καταπληκτικά. Minium και lama δίπλα στο σπίτι μου και στο υπέροχο Κόδρα!
    Σας στέλνω και pm όπως ζητήσατε. Καλές πτήσεις σε όλους. Αναμένουμε επίσημη ημερομηνία για πρώτες πτήσεις!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Trex600N // Raptor50Titan
    προς πώληση
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 16:51:17 »

    α ναι αν οι φίλοι λαμάδες το υποσχεθουν να είναι ησυχοι μπορουν να έρθουν? πρέπει να γίνουμε μέλη για να έρθουμε?
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    ΜΙΧΑΛΗΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 637


    ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ...ΜΑΣΤΟΡΕΥΩ ΚΑΙ ΠΕΤΩ!


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2008, 17:12:29 »

    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ LAMAKIAS ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ  angel angel angel angel angel
    Καταγράφηκε

    Futaba 16sz & Spektrum DX7se
    T-rex 500 Black hawk
    Sab goblin 570 (yellow-red) + xnova 4025-560kv (24T motor pulley) + cc ice2 120hv + kst x20 2208 & 1035 (8,4 volt) + microbeast plus hd + gens ace 3300mah 45c x 2.  12s
    Revolectrix gt1200 + Icharger 106b
    Kipor 1000
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2008, 06:57:03 »

    Καλημέρα σε όλους,

    μετά από τριήμερη αποχή (αναγκαστικά λόγω ADSL βλάβης), επανέρχομαι στο θέμα.

    Σε όλους όσους ρώτησαν, και ευχαριστώ για τα μηνύματά τους, η κατάσταση έχει ως εξής:

    Αυτή τη στιγμή δεν είναι προαπαιτούμενο να είναι κάποιος μέλος της Ε.Α.Θ. για τη χρήση των γυμναστηρίων.
    Άποψή μου είναι ότι η συμμετοχή στην Ε.Α.Θ., ή σε οποιοδήποτε οργανωμένο σύλλογο είναι από μόνη της χρήσιμη έως και απαραίτητη, για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί σοβαρότερα με το χόμπυ.

    Για τις πτήσεις Indoor, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, δεν είναι αν κάποιος είναι μέλος, αλλά περισσότερο, είναι δεν είναι, να τηρηθούν ορισμένοι βασικοί κανόνες. Κανόνες ασφαλείας και συμπεριφοράς, που θα μας βοηθήσουν να έχουμε συνεχή πρόσβαση στους χώρους όπου - μην ξεχνάμε, είμαστε όλοι φιλοξενούμενοι... Τονίζω ότι το ίδιο θα ισχύει και για τα μέλη της Ε.Α.Θ.

    Ακολουθεί μήνυμα με ένα σύντομο κείμενο, που θεωρώ απαραίτητο να διαβαστεί από όσους ενδιαφέρονται.

    Γιώργος Κανδυλάκης


    Υ.Γ. έσβησα ορισμένα μηνήματα προσωπικού ύφους, θέλοντας νας διατηρήσω το θέμα σε επίπεδο τεχνικό - για ανακοινώσεις. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2008, 07:00:07 »

    Κανόνες πτήσης μοντέλων Indoor

    Δεν είναι εύκολο να καθοριστούν και να καταγραφούν με ακρίβεια και λεπτομέρεια όλες οι παράμετροι που αφορούν τη σωστή και ασφαλή πτήση μοντέλων εσωτερικού χώρου. Χρειάζονται πολλές σελίδες και αρκετό κείμενο, οπότε υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η ουσία. Όσοι ασχολούνται, γνωρίζουν σε γενικές γραμμές τι είναι τα indoor και σε αυτές τις γραμμές θέλουμε να κινηθούμε. Μας ενδιαφέρει η αργή και σταθερή πτήση

    Η ουσία, και κατ’ επέκταση αυτό που θα πρέπει να έχουμε πάντα κατά νου είναι:

    Να λαμβάνουμε και να τηρούμε όλα εκείνα τα μέτρα ώστε να μην προκληθεί το παραμικρό πρόβλημα ή ζημία:

    α) στα άτομα που μετέχουν ή παρίσταται ως θεατές
    β) στο χώρο που μας φιλοξενεί
    γ) στα ίδια τα μοντέλα μας.


    Δεν θέλει ιδιαίτερη επιστημονική ανάλυση, αρκεί η κοινή λογική για τις περισσότερες περιπτώσεις. Όπου υπάρχει πρόβλημα ή απορία, ο υπεύθυνος πτήσεων θα δώσει τις απαραίτητες κατευθύνσεις, που θα πρέπει να γίνονται σεβαστές, για το καλό όλων μας.

    Ευχή μας και προσπάθειά μας είναι να «κερδίσουμε» και να διατηρήσουμε την πρόσβαση που μας έδωσε ο Δήμος Καλαμαριάς, και για επόμενα χρόνια.

    Παρακάτω ακολουθούν ορισμένοι βασικοί κανόνες. Μπορεί με τους κανόνες που ακολουθούν να μην συμφωνήσουν όλοι. Κάποιοι αποκλεισμοί μπορεί να θεωρηθούν υπερβολικοί. Προτιμώ όμως να δυσαρεστηθούν λίγοι πρόσκαιρα, παρά να ρισκάρουμε για όλους την απώλεια των χώρων και της καλής θέλησης που υπάρχει.


    Μοντέλα indoor υπάρχουν δύο ειδών, ελεύθερης πτήσης (FF) και τηλεκατευθυνόμενα (RC).

    Τα ελεύθερης πτήσης (λαστιχοκίνητα, ηλεκτροκίνητα ή με κινητήρα CO2) είναι κατά κανόνα πολύ ελαφρά και αργά μοντέλα. Είναι τα αδύναμα στην όλη ιστορία, αλλά και τα πιο ενδιαφέροντα, οπότε αξίζει να τα προστατέψουμε. Δεν μπορούν να προκαλέσουν ζημία παρά μόνο να πάθουν, συνήθως από άλλα βαρύτερα και ταχύτερα μοντέλα.
    Για αυτό και όταν έρχεται η ώρα να πετάνε, δεν θα πετάνε ταυτόχρονα και τα τηλεκατευθυνόμενα. Στην πορεία θα φανεί πόσο θα  μοιράζεται ο χρόνος στα δύο είδη. Το θέμα λύνεται με επιτόπου συνεννόηση, με στόχο την ισορροπία.

    Για τα τηλεκατευθυνόμενα, σε ότι αφορά στις συχνότητες ισχύει ότι και στα μεγαλύτερα μοντέλα. Καθώς όμως τα περισσότερα indoor RC, αν όχι όλα, είναι πλέον στα 2,4Ghz, δεν θα υπάρχει έντονος αυτός ο περιορισμός.
    Στην σπάνια περίπτωση που θα θελήσει να πετάξει κάποιος με «παλιό» σύστημα, οφείλει να ελέγξει με τους παρευρισκόμενους την μοναδικότητα της συχνότητας, για αποφυγή παρεμβολής. Δεν πρόκειται να εφαρμοστεί σύστημα με μανταλάκια ή άλλο παρόμοιο, χρειάζεται σωστή επικοινωνία και ενημέρωση.

    Ανάλογα με το χώρο που θα πετάμε, πρέπει να τηρήσουμε ευλαβικά και απόλυτα τα παρακάτω:

    Κλειστό Γυμναστήριο Δ. Καλαμαριάς

    Το γήπεδο αυτό χρησιμοποιείται σε επίσημους αγώνες, έχει καινούργιο ξύλινο παρκέ,  σε άριστη κατάσταση. Και μόνο η παρουσία μας εκεί είναι επιτυχία που πρέπει να την διαφυλάξουμε. Συνεπώς εδώ θα ισχύσουν αυστηροί περιορισμοί στα παρακάτω:

    •   Για τη προστασία του παρκέ, η είσοδος εκεί επιτρέπεται μόνο σε άτομα που φέρουν καθαρά αθλητικά παπούτσια (2ο ζευγάρι από τσάντα).
    •   Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι 60 γραμμάρια για μοντέλα αεροπλάνων.  Δεν επιτρέπονται βαρύτερα μοντέλα
    •   Δεν επιτρέπονται καθόλου τα μοντέλα ελικοπτέρων (ανεξαρτήτως βάρους)


    Κλειστό Γυμναστήριο Βότση

    Το γήπεδο αυτό αποτελεί μέρος σχολικού συγκροτήματος, χρησιμοποιείται χρόνια από μαθητές και δεν είναι πρόκειται να κινδυνέψει περισσότερο από την παρουσία μας. Δεν υπάρχει περιορισμός για το δάπεδο (πλαστικό), αρκεί η λογική χρήση και προστασία του.

    Τα μέγιστα βάρη ορίζονται στα:
    •   200 γραμμάρια για αεροπλάνα
    •   300 γραμμάρια για ελικόπτερα

    Η ταυτόχρονη πτήση των δύο ειδών μπορεί να γίνει μόνο με διαχωρισμό του εναέριου χώρου, για αποφυγή σύγκρουσης, κατόπιν συνεννόησης των παρόντων. Εάν δούμε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, τότε θα μοιραστεί ο χρόνος, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες, στο μέτρο του δυνατού.

    Ακροβατικά επιτρέπονται μόνο εφόσον ο χειριστής αποδεδειγμένα μπορεί να χειριστεί το μοντέλο του σωστά. Δεν θα πρέπει όμως να μονοπωλήσει το χρόνο εις βάρος των υπόλοιπων. Δεν είναι δυνατό να δεσμευτεί ο χώρος 10 λεπτά για να πετάει ένας και οι υπόλοιποι να περιμένουν.



    Για όλα τα παραπάνω μπορεί να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις, ακόμα και ανοιχτές διαφωνίες. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε πάντα όλοι. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούμε να τα συζητήσουμε και αν δούμε όλοι ότι κάτι μπορεί να αλλάξει, να προχωρήσουμε σε τυχόν τροποποιήσεις, πάντα με κύριο γνώμονα την ασφάλεια του χώρου όπου φιλοξενούμαστε.

    Τα παραπάνω όμως, είναι όμως αυτά που πιστεύω ότι θα μας επιτρέψουν την αδιάκοπη χρήση των χώρων, χωρίς κίνδυνο να τους χάσουμε, που πρέπει να είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Καλύτερα να πετάμε λίγο και σταθερά σε ωραίους χώρους, παρά να απαιτήσουμε τα πολλά και από λάθος να τους χάσουμε τελείως.


    Σημείωση: Το παραπάνω επισυνάπτεται και ως αρχείο .doc

    * Eaiuiao_dhoTHoco_Indoor.doc (34 KB - έγινε λήψη 258 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2008, 09:08:56 »

    Αγαπητοί φίλοι από την Βόρεια Ελλάδα, σας προτείνω να διαβάσετε ένα παλιότερο άρθρο μου σχετικό με τα μοντέλα εσωτερικού χώρου.

    https://www.aeromodelling.gr/Articles/indoorRC.htm
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2008, 19:09:35 »

    Διαβάζοντας εκ νέου το προηγούμενο μήνυμά μου, μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά. Οφείλω μια διόρθωση, προς αποφυγή παρεξηγήσεων...

    Η είσοδος και η χρήση των γυμναστηρίων έγινε εξ ονόματος και με ενέργειες της Ε.Α.Θ. Κατά συνέπεια, η Ε.Α.Θ. είναι και αυτή που έχει την ευθύνη απένταντι στο Δήμο Καλαμαριάς, τον οποίο και ευχαριστούμε.

    Επειδή ακόμα δεν ξεκινήσαμε και δεν ξέρουμε και πόσοι είμαστε, θεωρώ λάθος να πάμε με μεθόδους αποκλεισμού, για αυτό και έγραψα ότι η πρόσβαση τουλάχιστον για την ώρα, είναι ελεύθερη και σε μη μέλη. Αυτό όμως δεν θα διαρκέσει. Όσοι δουν ότι πράγματι τους ενδιαφέρει, θα πρέπει κάποια στιγμή να δουν σοβαρά το ενδεχόμενο συμμετοχής στην Ε.Α.Θ., που μπορεί τώρα να μην το σκέφτονται. Διαφορετικά θα υπάρξει θέμα...

    Σε καμία περίπτωση ο χώρος δεν θα είναι προσβάσιμος ελεύθερα σε όλους απεριόριστα.
    Την πρώτη - δεύτερη φορά εντάξει... Μην ξεχνάμε ότι φαίνεται η Ε.Α.Θ. και ότι πρέπει να την στηρίζουμε αντίστοιχα...


    Θα επανέλθω αργότερα, με περισσότερα, τώρα είμαι καθοδόν και δεν έχω πολύ χρόνο. Ελπίζω να μην παρεξηγήθηκα πολύ...

    gkan


    Γιάννη καλησπέρα, ευχαριστούμε για την παρέμβαση και για το link... Θα σε περιμένουμε να σε δούμε και να μας δεις και από κοντά...

    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 25 Νοέ 2008, 09:31:41 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2008, 09:36:21 »

    όπως ενημερώθηκα από τον Δ. Καλαμαριάς, δυστυχώς αυτή την εβδομάδα δεν θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε τις πτήσεις... Δάκρυ

    Μόλις έχουμε συγκεκριμένη ώρα, θα υπάρξει άμεση ενημέρωση.

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2008, 17:09:47 »

    Παρεξήγηση δεν υπάρχει αλλα μια διαφωνία απο εμας τους κοδρίτες,

         Καταρχήν είχαμε σκοπό τα παιδια που πετάμε στο κόδρα να ιδρίσουμε σύλλογο η κάποια ένωση για να ζητίσουμε το κλειστό δίπλα στο κόδρα για indoor πτήσεις.Αυτη την ιστορία την σταματήσαμε γιατι σε μια συζήτιση που είχαμε στα εγκαίνια του γιαννη αν δεν κάνω λάθος μου είχατε πει οτι αν θέλουμε να πάτε σαν ΕΑΘ να ζητήσετε τον χώρο απο τον δήμο καλαμαριάς.Φυσικά προτιμήσαμε να κινήσετε εσείς τις διαδικασίες για να πετάμε όλοι μαζι (κοδρίτες και εαθ) και για να μάθουμε απο την εμπειρία σας.
          Δυστηχός όμως δεν έχουμε ακόμα λόγους για να γραφτούμε στον ΕΑΘ γιατι πιο πολύ μπελάς θα είμαστε στο μοντελοδρόμιο αφου πετάμε ηλεκτρικά μοντέλα ,είμαστε κατα 90% αρχάριοι και θέλουμε να πετάμε στον ίδιο χώρο και οι αεροπλανάδες και οι ελικοπτεράδες της παρέας.
          Και επιδή πιστεύω οτι είμαστε παράδειγμα υπεθυνότητας (το ξέρουν όλοι που έχουν έρθει στο κόδρα) θα θέλαμε την άδεια να πετάμε και μεις μαζί σας στο κλειστό χωρίς να γίνουμε μέλη του ΕΑΘ έχοντας βέβαια τις ίδιες ευθήνες με όλους τους αερομοντελιστές που θα κάνουν χρήση του γυπέδου.

    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 26 Νοέ 2008, 23:14:00 »

    Αγαπητε φιλε Stargazer
    Η ΕΑΘ ειναι σωματειο που ,ανηκοντας στην Ελληνικη Αεραθλητικη Ομοσπονδια ,εχει ασφαλιστικη καλυψη για τα μελη της που χρησιμοποιουν εγκεκριμενους δηλωμενους χωρους πτησεων.
    Ο χωρος που συζηταμε θα παρεχει αυτην την δυνατοτητα και επισης η ευθυνη διαχειρισης θα βαρυνει την ΕΑΘ.
    Συνεπως ειναι λογικο συνεπακολουθο οτι θα τον χρησιμοποιουν τα μελη της ΕΑΘ στα χρονικα διαστηματα που θα παραχωρειται.
    Στην ουσια ομως επαναλαμβανω τα παρακατω που πιστευω οτι αντιπροσωπευουν αφ'ενος την καλη προαιρεση και αφ'ετερου την κοινη λογικη .

    Επειδή ακόμα δεν ξεκινήσαμε και δεν ξέρουμε και πόσοι είμαστε, θεωρώ λάθος να πάμε με μεθόδους αποκλεισμού, για αυτό και έγραψα ότι η πρόσβαση τουλάχιστον για την ώρα, είναι ελεύθερη και σε μη μέλη. Αυτό όμως δεν θα διαρκέσει. Όσοι δουν ότι πράγματι τους ενδιαφέρει, θα πρέπει κάποια στιγμή να δουν σοβαρά το ενδεχόμενο συμμετοχής στην Ε.Α.Θ., που μπορεί τώρα να μην το σκέφτονται. Διαφορετικά θα υπάρξει θέμα...

    Σε καμία περίπτωση ο χώρος δεν θα είναι προσβάσιμος ελεύθερα σε όλους απεριόριστα.
    Την πρώτη - δεύτερη φορά εντάξει... Μην ξεχνάμε ότι φαίνεται η Ε.Α.Θ. και ότι πρέπει να την στηρίζουμε αντίστοιχα...

    .
    Το θεμα αυτο απασχολησε το ΔΣ της ΕΑΘ αλλα δυστυχως δεν υπαρχει αλλη λυση απο αυτην που περιγραφτηκε.

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2008, 12:12:23 »

    Ξέρω οτι ο χώρος χρεώθηκε στον ΕΑΘ και ξέρω πόσο μεγάλη ευθήνη είναι απλα ζήτησα να έχουμε πρόσβαση έχοντας ευθήνη όπως τα μέλη αν γίνετε καλώς αν δεν πάλι καλώς όλοι φίλοι είμαστε  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 25     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση  |  Ανακοινώσεις (Συντονιστές: Γιώργος Κανδυλάκης, andreas)  |  Θέμα: πτήσεις indoor στη Θεσσαλονίκη
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.