Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:15:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:15:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 46
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 67 68 69 [70] 71 72 73 ... 119     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T REX 600 NITRO  (Αναγνώστηκε 287233 φορές)
    heliworld
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 206



    « Απάντηση #1035 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 21:27:42 »

    τι να πω ρε παιδια.....το πολυ νιτρο το φοβαμαι....

    τοσοι πετανε με 10 -15%....

    δεν ξερω....

    ερχεται και καλοκαιρι........... Undecided

    Να μην φοβασαι τιποτε, οσο για το καλοκαιρι με το εικοσαρι η τριανταρι νιτρο θα εχεις ακομα καλυτερη ψυξη αφου η βελονα λογω περισσοτερου νιτρου θα ειναι πιο ανοιχτη,επισης σε αυτες τις κατηγοριες η περιεκτικοτητα του καυσιμου σε λαδι ειναι μεγαλυτερη.
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #1036 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:20:39 »

    το 20αρι ειναι ειδικο μιγμα για ελικοπτερα ή οποιο 20αρι να νε βαζετε Huh
    Καταγράφηκε

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1037 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:42:07 »

    το 20αρι ειναι ειδικο μιγμα για ελικοπτερα ή οποιο 20αρι να νε βαζετε Huh

    ναι το 20αρι το elikopteriko Coolpower... Το κοκκινο αξιζειιιιιιιιιι λεμε...! πρωτον πρωτη φορα βλεπω το ελικοπτερο να καθαριζει απο την πρωτη γκαζια... ηηηη μαλλον να ιενια καθαρο απο την πρωτη γκαζια! με το 15 παντα ηθελε λιγο ζεσταμα!
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #1038 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:44:35 »

    Να δω βρε Μαστορα τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...
    Επιμενω, προς το παρον τσαμπα ταλεφτα.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1039 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:49:50 »

    Να δω βρε Μαστορα τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...
    Επιμενω, προς το παρον τσαμπα ταλεφτα.

    μαλλον δεν με καταλαβες τονιζω πιο πολυ την λειτουργια του κινητηρα... μεχρι τωρα loops rolls inverted χαμηλα ε και στην προσπαθεια για κανενα tic toc αλλα δεν βγαινει καλα τοχαλαω..>! σιγα σιγα μωρε 5ο γαλλονι!
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #1040 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:56:11 »

    Eχω δουλεψει 20αρι. Με 15αρι, με governor  στις 1950στρ. το Ε\Π δουλευει μια χαρα και πιστευω οτι θα περασει αρκετος καιρος μεχρι να φτασουν τα χερια μου να μπορουν να εκμεταλευτουν παραπανω δυναμη.
    Και μην βιαζεσε...
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1041 στις: Δευτέρα, 6 Απρ 2009, 23:57:43 »

    Eχω δουλεψει 20αρι. Με 15αρι, με governor  στις 1950στρ. το Ε\Π δουλευει μια χαρα και πιστευω οτι θα περασει αρκετος καιρος μεχρι να φτασουν τα χερια μου να μπορουν να εκμεταλευτουν παραπανω δυναμη.
    Και μην βιαζεσε...

    οχι δεν βιαζομαι απλα το tictoc το θεωρω απο τα πιο ευκολα...Tongue:P
    Οσο για το καυσιμο δεν λεω στον αερα καλα δουλευει αλλα δεν μπορω τις αρυθμιες με τπτ... με τρελενουν...!
    Καταγράφηκε
    Γκούσκος Διονύσιος
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268


    Ζάκυνθος


    WWW
    « Απάντηση #1042 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 00:43:17 »

    α ρε μαστορα ...αναποδα ειμαστε!

    εγω κανω τικ τοκ αλλα δεν μπορω inverted πτηση ακομα....ουτε καν χοβερ δεν προσπαθω.... Sad

    θα κανω κανα ντεποζιτο να δω τι διαφορα θα εχει ο χερομπας αλλα δεν νομιζω οτι θα συνεχισω με 20αρι....

    ειδωμεν....
    Καταγράφηκε

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1043 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 01:38:11 »

    α ρε μαστορα ...αναποδα ειμαστε!

    εγω κανω τικ τοκ αλλα δεν μπορω inverted πτηση ακομα....ουτε καν χοβερ δεν προσπαθω.... Sad

    θα κανω κανα ντεποζιτο να δω τι διαφορα θα εχει ο χερομπας αλλα δεν νομιζω οτι θα συνεχισω με 20αρι....

    ειδωμεν....

    Κοιτα αν δεν ειχες προβλημα με το 15αρι δεν θα συνεχισεις αλλα αν ειχες αυτο που λεω εγω αρυθμιες πιστευω θα το συνεχισεις...

    Για inverted μιλαω για hover mexri 1-1.5m για πορεια ακομα σιγα σιγα..
    Κοιτα εινια απλο οταν κοιτας μουρη τοτε το ELEV εινια κανονικα και το AILron αναποδα οποτε δινεις απο την πλευρα που ριχνει φτερο αν κοιτας ουρα ιενια ακριβως το αναποδο ailro κανονικα και Elev δινεις εκει που ριχνει
    Καταγράφηκε
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1044 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 08:36:07 »

    Κοιτα εινια απλο οταν κοιτας μουρη τοτε το ELEV εινια κανονικα και το AILron αναποδα οποτε δινεις απο την πλευρα που ριχνει φτερο αν κοιτας ουρα ιενια ακριβως το αναποδο ailro κανονικα και Elev δινεις εκει που ριχνει

    Γεια σου ρε mastoras με τα απλά laugh(σε πειράζω). Ε και όταν κοιτάς ανάποδα και ουρά, το aileron είναι το ίδιο αλλά το elevator είναι ακριβός το ανάποδο. Μ'αυτά και μ'αυτά τον έχω τον alan szabo στο παγκόσμιο laugh laugh. Αλλά ρε γαμώτο, δεν έχουνε ορίσει ακόμα ημερομηνία για F3N γιατί θέλω και τον εγχώριο τίτλο laugh laugh laugh.

    Πέρα της πλάκας....πολύ simulator, για να σου βγαίνουν αυθόρμητες οι απλές μανούβρες και κυρίως....οι διορθώσεις τους Ποοολύ άνεση.
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #1045 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 09:32:59 »

    Παιδια,θα'θελα να παραθεσω και'γω ην αποψη μου για αυτην την μικρη διαμαχη που εχετε για το καυσιμο.(παρ'οτι το topic λεει T REX 600 NITRO)
    Πρωτα απο ολα,ο καθενας κανει οτι θελει με την τσεπη του.Για να μην παρεξηγουμαστε.
    Δευτερον,θα συμφωνησω ακραδαντα με αυτο που ειπε ο φιλτατος(και κατα προσωπικη μου αποψη,πιο "προσγειωμενος" απο ολους σας)Dimitris Kriti σχετικα με το ""τι θα την κανεις την δυναμη στο σταδιο που βρισκεσαι...""
    Και θα σας κανω μια ερωτηση.Τι ακροβατικο δεν βγαζατε με το 15αρι και το βγαζετε με το 20αρι η το 30αρι;
    Οσο για τις αρρυθμιες,ας ρυθμισετε το μοτερ καλυτερα.
    Και μενα το 15αρι μου μπορει καμμια φορα να μπερδευει στο ενα τριτο του γκαζιου(απο ρελαντι),για αυτο ομως φταιει και η συντηρηση που παρεχω στο μοτερ.Ολα ξεπερνιουνται οταν αλλαξω μπουζι και σωληνακια βοσκων.Απο'κει και περα ρυθμιστε τις βελονες σας.
    Δεν θελω να παρεξηγηθουμε,μια παρεα ειμαστε ολοι.
    Παντα φιλικα.
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #1046 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 09:56:00 »

    Πεστα βρε Ταρτη γιατι εχουμε μπει ολοι στο τριπακι της απολυτης ηποδυναμης...
    Θα συμφωνησω μαζι σου οτι με 15αρι ο hyper ζοριζεται να φυγει απο το ρελαντι αλλα οταν "φορτωσει" δουλευει μια χαρα με την προηποθεση να ειναι σωστα ρυθμισμενος. Δεν το πετανε το Ε\Π τα μεταλα και το νιτρο αλλα τα χερια. Καλητερα λοιπον 15αρι και ποιο πολλα γαλονια σε προπονηση...
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 285



    « Απάντηση #1047 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 10:17:59 »

    Αυτο ειναι το σκεπτικο φιλε μου Δημητρη!Αυτο ειναι!
    Καταγράφηκε

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Απάντηση #1048 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 10:43:19 »

    Ναι παιδιά, βγήκαμε λίγο off topic.
    Αν και δεν έχω ακόμα πρακτικές γνώσεις για τα καύσιμα, συμφωνώ απόλυτα με Τάρτη και Δημήτρη. Έχω όμως μια ερώτηση. Μήπως η χρήση καυσίμου με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νίτρο συντηρεί καλύτερα τους κινητήρες (λογο θερμοκρασιών,λαδιού κ.λ.π.)?
    Καταγράφηκε



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #1049 στις: Τρίτη, 7 Απρ 2009, 10:53:43 »

    Τι ακροβατικο δεν βγαζατε με το 15αρι και το βγαζετε με το 20αρι η το 30αρι;

    Έκαψα αυτό το Σ/Κ 2 γαλόνια πρόγραμμα F3C/FΑΙ στην Αλεξ/πολη και Κομοτηνή με 20% με αεράκι. Φίλος από την τοπική αερολέσχη ήταν σίγουρος πως χρησιμοποιούσα 30% με την τόση ισχύ που έβλεπε να υπάρχει στην εκτέλεση των ακροβατικών.
    Ομοίως, στις ασκήσεις hover το Ε/Π απλώς "βούμβιζε" σα χαρούμενη μέλισσα.

    Όταν το συζητήσαμε τηλεφωνικά το συγκεκριμένο συμβάν με φίλο μοντελιστή, μου είπε :

    "Έχε πλάκα να βάλεις το 30% και να γίνει χειρότερα". Μία δοκιμή θα δείξει.

    Έχετε υπόψη πως η απόδοση ενός (θερμικού) κινητήρα εξαρτάται από τη θερμογόνο δύναμη που έχει το καύσιμο, δηλ. την μεθανόλη και όχι από το νίτρο το οποίο διαθέτει.

    Έχουμε σκεφτεί ποτέ πως όταν ο κινητήρας που ζητάει περισσότερο νίτρο για να δουλέψει σωστά (καλύπτοντας την αδυναμία του), απλώς είναι κακοσχεδιασμένος ;

    Ζητώ και εγώ με την σειρά μου συγνώμη για τη παρέμβασή μου στο θέμα.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 67 68 69 [70] 71 72 73 ... 119     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T REX 600 NITRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.