Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #1755 στις: Τρίτη, 12 Ιαν 2010, 19:56:54 » |
|
Καλησπερα και απο εμενα λοιπον ενα overview απο το t-rex 600
A) Μετα απο 60 ωρες με καυσιμο Opti fuel ανοξα κινητηρα και η μηχανη ηταν ολοκαθαρη τωρα πια χρησιμοποιω αλλο καυσιμο γνωστης εταιριας της οποιας θα κανω και παρουσιαση πιο μετα να σημειωσω οτι και το νεο και το παλιο ηταν 30% Νιτρο
Β) Παλι στις ιδιες ωρες το ε/π προς το παρον δεν εχει φαει ουτε ενα ρουλεμαν να σημειωσω οτι ειναι στοκ μοντελο χωρις καμια αναβαθμιση
Γ) Οι κατοχοι θα το ξερουν αλλα δεν ειναι κακο να αναφερθει ξανα το μειονεκτημα που εχει αυτο το ε/π ειναι τα head dumpers μεχρι στιμγης χρησιμοποιω τα αllign και τωρα θα του βαλω αλλα γνωστης εταιριας εντυπωσεις οταν κανω καμια δυο ωρες και με αυτα Να σημειωσω οτι καθε 10 ωρες περιπου τα αλλαζω
Αυτα τα λιγα απο εμενα να σημειωθει οτι το επ εχει βαλει 70 πτησιμες ωρες οποτε πιστευω οτι ειναι καλο feedback
Κωνστας Αντωνιος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #1756 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 15:10:33 » |
|
παιδια γεια σας.. μιας και εχετε αρχισει και πουλατε τα τ-ρεχ, εγω μολις το εστισα . εχω ομως ενα προβληματακι με την φανα.. του εχω βαλει την μεταλικη, και ακουγετε ενα εντονος θορηβος ελαχιστες στροφες πανω απο το ρελαντι.. τι μπωρω να του κανω για να σταματισει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
Hobbitakos
|
|
« Απάντηση #1757 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 15:26:58 » |
|
τιποτα ειναι ωσπου να πατησει η καμπανα πανω στο μονοδρομικο μετα απο 5 6 τανκ θα σταματησει απο μονος του
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Fgus
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 30
|
|
« Απάντηση #1758 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 15:55:09 » |
|
παιδια γεια σας.. μιας και εχετε αρχισει και πουλατε τα τ-ρεχ, εγω μολις το εστισα . εχω ομως ενα προβληματακι με την φανα.. του εχω βαλει την μεταλικη, και ακουγετε ενα εντονος θορηβος ελαχιστες στροφες πανω απο το ρελαντι.. τι μπωρω να του κανω για να σταματισει φιλε μου το ιδιο προβλημμα ειχα και εγω με το δικο μου οταν το εστησα!απλα βρισκει η μεταλλικη φανα πανω στον παππα και κανει ενα θορυβο!! θα συνερθει μετα απο ενα τανκ δυο μην αγχωνεσαι!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
hobbies: mousiki,agones mixanokinitou athlitismou,odigisi kai align t-rexoulas nsp 600!!!!
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1759 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 16:05:38 » |
|
Δηλαδή πότε θα συνέλθει.......... όταν "φάει" τον παπά... Δέν είναι λογικό να βρίσκει. Εκτός άν είναι στραβή... Φίλε spiros pap, βγάλε το μπουζί και γύρνα με το χέρι να δείς τι συμβαίνει... Αν όντως βρίσκει η φάνα, λάσκαρε τις τέσσερις βίδες του παπά, και φέρτον λίγο στα ίσα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1760 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 16:42:31 » |
|
παιδια γεια σας.. μιας και εχετε αρχισει και πουλατε τα τ-ρεχ, εγω μολις το εστισα . εχω ομως ενα προβληματακι με την φανα.. του εχω βαλει την μεταλικη, και ακουγετε ενα εντονος θορηβος ελαχιστες στροφες πανω απο το ρελαντι.. τι μπωρω να του κανω για να σταματισει φιλε μου το ιδιο προβλημμα ειχα και εγω με το δικο μου οταν το εστησα!απλα βρισκει η μεταλλικη φανα πανω στον παππα και κανει ενα θορυβο!! θα συνερθει μετα απο ενα τανκ δυο μην αγχωνεσαι!!! τι λες μωρε εσενα το φιαξαμε ειχε στραβωβιδωσει ο παππας.... Αν ειναι ελαχιστος ο ηχος τοτε δωσε λιγες στροφες και ενταξει αν ειανι πολλες σταματα και ξεβιδωσε τον παππα και ξανα βιδωσετον....! προσεχε το βιδωσε ξεβιδωσε γιατι το πλαστικο ξεσερνει μεσα...!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #1761 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 19:23:48 » |
|
παιδια το τριξιμο το κανει πολυ εντονα οταν αρχιζει να περνει σιγα σιγα στροφες το στροφιο.....οπως ειπα λιγο πανω απο το ρελαντι . εγω ξεσφιξα λιγο μονο τις δυο βιδες του παπα. να τον λυσω ολο λετε και να δω μηπος δεν εχει κουμποσει καλα? ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1762 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 19:26:34 » |
|
παιδια το τριξιμο το κανει πολυ εντονα οταν αρχιζει να περνει σιγα σιγα στροφες το στροφιο.....οπως ειπα λιγο πανω απο το ρελαντι . εγω ξεσφιξα λιγο μονο τις δυο βιδες του παπα. να τον λυσω ολο λετε και να δω μηπος δεν εχει κουμποσει καλα? ? οχι οχι θα τον χαλαρωσεις απο παντου και τηα του κουνησεις λιγακι γιατι σιγουρα δεν παταει πολυ καλα...ταυτοχρονα θα γυρνας και τον κινητηρα να δεισ αν βρισκει η φανα....! αν δεις οτι δεν βρισκει σε καποιο σημειο τοτε εκει σφιγγεισ.!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #1763 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2010, 19:31:08 » |
|
οκ φιλε pant θα το δοκιμασω αυριο,παντος η φανα δεν ηταν σιγουρα στραβη οταν την εβαλα επανω.η πλαστικια που ειχε απ τη μανα του ηταν θεοστραβη..........
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
BLADE
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 70
|
|
« Απάντηση #1764 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2010, 21:38:36 » |
|
καλησπέρα και από εμενα μόλις κατάφερα να διαβάσω και της 118 σελίδες που αναφέρονται πάνω στο τρέχ 600!(μια εβδομάδα έκανα!!)είμαι και εγώ κάτοχος ενός τρέχ 600nsp νέος μάλιστα μετά από ώριμη σκέψη ανάμεσα στο esp και το nsp το nitro με κέρδισε. Αυτά σαν πρόλογος,εχθές είπα να στρώσω τον κινητήρα αφού λοιπόν τον έβαλα σε λειτουργία με βάση το βιβλίο οδηγιών που έχει είπα να το στρώσω στο ρελαντί χωρίς blades για να μην έχει ζόρια είχε και δροσια το απογευματακι και το έβγαλα στο μπαλκόνι καθώς δούλευε του έδινα και λίγο γκαζάκι που και που γιά να δω να βγάζει καπνό από την "εξατμιση αλλα" ήταν ελάχιστος μέχρι που έσβησε έκλεισα λίγο τη μικρή βελόνα που έχει για το "ρελαντι ενα" δυο κλικ και προσπάθησα να το ξανά βάλω σε λειτουργια αλλα δεν γυρνούσε η μίζα με τίποτα, για να μην φλύαρο άλλο και σας σπάω τα νεύρα από την εξάτμιση δεν είχε βγάλει καθολου λάδι με αποτέλεσμα ολο το λάδι που είχε κρατήσει να το γυρίσει στον κύλινδρο και να κάνει υδραυλική πολύ λάδι λέμε δεν βρήκα καμια αναφορά και είπα να θέσω και εγώ την ερώτηση μου σε εσάς που έχετε την πείρα και της γνώσεις μήπως και με βοηθήσετε να δω τι φταίει? και κραταει ολο αυτο το λαδι μεσα της?. ευχαριστω πολυ!.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1765 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2010, 21:54:09 » |
|
Στο πλούσιο δούλεμα κατα το στρώσιμο, μένει ακαυστο καύσιμο μέσα στην εξάτμιση λόγω των διαφραγμάτων που έχει. Για αυτό σου κάνει το υδραυλικό κλείδωμα. Δέν έχει που να φύγει το καύσιμο, και γυρνάει πίσω στο μοτέρ, και γεμίζει τον θάλαμο καύσης. No problem. Ενα λασκάρισμα στο μπουζάκι και μερικές μιζιές να φύγει το παλιό, και είσαι έτοιμος για νέο ξεκίνημα. Θά πάρεις το κολάι με τον καιρό.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
BLADE
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 70
|
|
« Απάντηση #1766 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2010, 21:58:43 » |
|
δεν είναι κάποιο πρόβλημα δηλαδή μήπως τώρα που έκαψε ένα τεπόζιτο να κλείσω 2 με 3 κλικ τη βελόνα και να αρχίσω να ανεβάζω στροφές?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #1767 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2010, 22:15:25 » |
|
Πρόβλημα δεν είναι, αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα. Τώρα για στρώσιμο και γενικά, ρίξε μια ματιά στο φόρουμ. Υπάρχουν κάποια post.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
spiros pap.
|
|
« Απάντηση #1768 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2010, 13:49:16 » |
|
Παιδια γεια σας! η φανα φτιαχτικε και οι πρωτες δυο πτησης εγιναν χωρις κανενα προβλημα... το ε/π ειναι πολυ ωραιο και δεν εχει καμια σχεση με τα προηγουμενα που ειχα ..... Τωρα θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα main grips. εαν του βαλω μεταλικα (εχει πλαστικα) υπαρχει διαφορα η ειναι για λογος αισθητικης? ??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
logo 500 se. jr 9303
|
|
|
PaNt
|
|
« Απάντηση #1769 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2010, 13:58:38 » |
|
Παιδια γεια σας! η φανα φτιαχτικε και οι πρωτες δυο πτησης εγιναν χωρις κανενα προβλημα... το ε/π ειναι πολυ ωραιο και δεν εχει καμια σχεση με τα προηγουμενα που ειχα ..... Τωρα θα ηθελα να ρωτησω κατι για τα main grips. εαν του βαλω μεταλικα (εχει πλαστικα) υπαρχει διαφορα η ειναι για λογος αισθητικης? ?? υπαρχει διαφορα αλλα δεν θα την καταλαβεις.....! Βασικα εγω θα τα εβαζα για ασφαλεια οχι οτι παιζει να σπασουν αλλα ετσι για να ειμαι σιγουρος...... και βεβαια για αισθητικη..!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|