Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:48:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:48:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 57
    Συνολικά: 58
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 119     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T REX 600 NITRO  (Αναγνώστηκε 287272 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1545 στις: Δευτέρα, 22 Ιούν 2009, 23:37:42 »

    ρε παιδια σε τι θερμοκρασια πετατε περιπου? μιλαω για οσους εχουν τον OS50..

    γιατι κατι παραξενο παιζει με το CP 20% για να εχω επιθυμητα αποτελεσματα πρεπει να κλεισω πανω απο μια στροφη..>!

    Θερμοκρασία περιβάλοντος, ποσοστό νίτρου, ποιότητα και κατάσταση μπουζί, στροφές κινητήρα, τρόπος πτήσης κ.λ.π
    είναι παράγοντες που επηρεάζουν τήν θερμοκρασία ενός κινητήρα κατά περίπτωση...

    Αρα μάλλον στο ερώτημά σου, δεν μπορεί κάποιος να δώσει ίσως θετική απάντηση ή να προσεγγίση κοντά στο (πρόβλημα).

    Ακόμα η χρήση ή μή gov, επηρεάζει την θερμοκρασία λειτουργίας.....

    Για παράδειγμα, δεν παίζεις με τίς ίδιες βελόνες, όταν έχει 35 βαθμούς θερμοκρασία από ότι όταν έχει 18.....

    Για παράδειγμα, ένα μπουζί os 8 γενικής χρήσης, που το χρησιμοποιείς χειμώνα καλοκαίρι, δεν μπορεί να φτάσει σε απόδοση ένα αντίστοιχο enya 4, το οποίο είναι ιδανικό για καλοκαίρι (λόγω του ότι είναι πιό ψυχρό)  και μπορεί να παίξει ίσως και με 2 κλίκ στη βελόνα....

    Για παράδειγμα, στην ίδια μέρα, αλλιώς θα παίξεις με την βελόνα στίς 18:00 το απόγευμα, και αλλιώς στίς 19:30....

    Για παράδειγμα, άλλη θερμοκρασία βαράει ο κινητήρας στίς 1900 και άλλη στις 2100...πάντα με την ίδια πτήση...

    Βέβαια όλα τα παραπάνω και άλλα διάφορα, είναι κατά περίπτωση, και βεβαίως είναι και στην προσωπική ανάγκη και χρήση του καθενός... Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1546 στις: Δευτέρα, 22 Ιούν 2009, 23:40:19 »

    μια που το εθεσες μπουζι enya 3 το χειμωνα και 4αρι το καλοκαιρι? η 8αρι και τπτ αλλο?
    Καταγράφηκε
    Marios 3D
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 88



    « Απάντηση #1547 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 09:00:03 »

    Απο πειραματισμους που εχω κανει στα δυο Τ-rex N με τον OS 50 και με 20αρη καυσιμο COOLPOWER και με το carb smart , την μεγιστη δυναμη την βγαζει στους 120 βαθμους , δεν μπογγαρει καθολου και το ελικοπτερο ακουει οτι και αν του κανεις , παιζω με governor στις 2150 , με μπουζι enya 3 . στις ιδιες ρυθμισεις με νιτρο 30 και μπουζι os 8 εκαιγε συνεχεια το μπουζι . Ακομα πριν κανενα μηνα οταν πιασαν οι ζεστες κολησε και το μπιστονι στον αερα . Ανεση Τελικα κατεληξα στους 110 βαθμους max , enya 3 , kai 20 coolpower λογω κοστους , και ας μην εχει την δυναμη του 30 νιτρο και 120 βαθμους .   Αυτα βεβαια ειναι προσωπικη μου αποψη . Για ποιο safe καταστασεις παιζεις γυρω στους 90 εως 100 βαθμους max και δεν εχεις κανενα προβλημα . Οσο αφορα το καυσιμο to πηρα και εγω  to optifuel to 20 , πηγαινε το ιδιο καλα με το coolpower , αλλα το μονο που παρετηρησα ειναι οτι αφηνει λιγοτερη λαδιλα στο χερι σε σχεση με το coolpower , και μου μπηκαν διαφοροι κακοι συνηρμοι οπως , ισως εχει λιγοτερο ποσοστο λαδιου πχ 17% , προερχεται απο ευρωπη και χωρα που εχουν χαμηλες θερμοκρασιες και επειδη παιζω στο οριο με τις θερμοκρασιες το αφησα στην ακρη για ποιο low profile πτησεις .
    Αυτα τα ολιγα . Στριφογύρισμα ματιών
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 10:26:45 από MariosT » Καταγράφηκε

    Τ-rex 600N (Radix blades ,gyro Solid G ,servo HGD-760MG ,YS50 + Hatori,30%Coolpower)
    T-rex 600 ESP (Align blades , gyro LOGITECH 6100 ,servo HGD-760MG, 5000mah )
    GAUI 550 (Z-20,SAB Blades,servo HGD-760MG ,gyro Solid G, 6S-3600mah)
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #1548 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 10:14:26 »

    το optifuel (optimix 20%) ειναι με 18% λαδι ....

    και το (optimix 30%) ειναι με 20% λαδι ....

    http://www.optifuel.co.uk/catalogue/catalogue.aspx
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1549 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 10:33:54 »

    Φίλε MariosT, πάρχει πάντα η λύση να προσθέσεις λίγο λαδάκι..... Wink
    Εγώ το κάνω στο 15άρι CP.  Καλό κάνει κακό δεν κάνει.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1550 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 10:35:58 »

    μια που το εθεσες μπουζι enya 3 το χειμωνα και 4αρι το καλοκαιρι? η 8αρι και τπτ αλλο?

    Δοκίμασε το 3 η το 4 το Enya, και δεν θα χάσεις..... Wink
    Το 8άρι άστο καβάντζα,  άν ξεμείνεις απο μπουζί.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #1551 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 20:56:49 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1552 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 21:07:55 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy

    Δελατόλας.........δεν είπαμε.   Αργυρούπολη. Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    fotis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 106



    « Απάντηση #1553 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 21:14:48 »

    Σε ευχαριστω vtr...
    Πηγα σημερα και δεν ειχε Undecided
    Σε 1-2 βδομαδες μου ειπε
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #1554 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 21:19:07 »

    Καλά............αυτό ήταν αναμενόμενο για δοκιμαστική παρτίδα.
    Εγώ θέλω να δώ τήν μετέπειτα εξέλιξη και κάλυψη που θα έχει.  Δυστυχώς το μονοπώλιο, έχει και μειονεκτήματα. Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1555 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2009, 21:38:16 »

    Τελικα που θα βρουμε optifuel?
    Θα αποκαλυψει καποιος την πηγη? Cheesy

    Η πηγη ειναι αυτος εδω... Κερκυρα

    Thank you for your recent mail concerning OPTIFUEL supplies into Greece. We do supply fuel into Greece and this is via Spiros Tsellas you can contact him on spiros@rchotel.com or call him on 0030 266 1099 322 or call his mobile 0030 693 2420044 or fax on 0030 266 1099 322. I am sure Spiros will be able to assist as he brings the fuel into Athens and its distributed from there. Let me know if you have any problems or need more assistance.

    Regards

    Andrew

    Απλα ο δελατολας τα παιρνει απο εκει... μην μπερδευεστε..!
    Καταγράφηκε
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #1556 στις: Τρίτη, 30 Ιούν 2009, 23:13:14 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #1557 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2009, 01:02:42 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    απαραιτητη προυποθεση ειναι να βαζεις θετικες τιμες μονο αυτες καταλαβαινει το λει και στο μανουαλ....
    αν το καναλι ειναι reversed tote εσυ μπορει να βαλεις -55% και να μετραει για θετικη τιμη...
    μαλλον τωρα δουλεψε ο κυβ...
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #1558 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2009, 10:30:15 »

    Ευχαριστώ φίλε Kmiglis. Δεν σε βλέπω τελευταία, πας καθόλου για πτήση; Εγώ πάω συνήθως Τρίτη, Πέμπτη απόγευμα.
     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #1559 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2009, 12:36:45 »

    Παιδιά καλησπέρα. Κάτι με έτρωγε σήμερα και είπα να ασχοληθώ λίγο με το governor. Διαπίστωσα λοιπόν τα εξής:
    Δίνοντας αρνητικές τιμές στην Τ/Κ (Χ9203) όλα ωραία. Το πήγα λίγο-λίγο μέχρι 40% (δεν πρόλαβα για παραπάνω ...) και διαπίστωσα στην αιώρηση άλλη συμπεριφορά ρε παιδί μου, σαν λουκούμι, δεν ξέρω μπορεί να ναι και ιδέα μου. Πιό γλυκό, πιό ήρεμο, δεν άρπαζε το γκάζι να με χτικιάσει. Όταν έδινα θετική τιμή π.χ. +5% ο κινητήρας έσβηνε. Εϊναι φυσιολογικά όλα αυτά ρε παιδιά; Ο μοχλός gear παίζει κάποιο ρόλο; (διότι έχει αντιστοιχιστεί το Governor στην Τ/Κ με αυτό τον μοχλό). Θέλω να πω αλλάζοντας την θέση του gear, αλλάζουν και οι τιμές; (δηλαδή θα πρέπει να δίνω θετικές αντί αρνητικές τιμές;).
    Φιλικά Μάνος. Χαμόγελο
    απαραιτητη προυποθεση ειναι να βαζεις θετικες τιμες μονο αυτες καταλαβαινει το λει και στο μανουαλ....
    αν το καναλι ειναι reversed tote εσυ μπορει να βαλεις -55% και να μετραει για θετικη τιμη...
    μαλλον τωρα δουλεψε ο κυβ...


    τι να παει και αυτος... εχει υποχρεωσειςςςςςς.......!χαχαχαχα
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 101 102 103 [104] 105 106 107 ... 119     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T REX 600 NITRO
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.