Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.334 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 01:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 20 Απρ 2024, 01:59:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:14]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:04]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304334
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 40
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Απ: ys 90st  (Αναγνώστηκε 5970 φορές)
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 514



    « στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 16:26:09 »

    στην πατρα εχει ενας φιλος ενα ys 90 σε ενα ελικοπτερο και δουλευει ρολοι. devil Thumbs up

    Παιδιά εγώ έχω τον Ys 91SR και θέλω να τον στρώσω...! Μήπως μπορείτε να ρωτήσετε το παλικάρι πόσες στροφές είχε τις βελόνες χαμηλών μεσαίων και πόσες ψηλά στο στρώσιμο;
    Το μάνουαλ δίνει 1.25 1.75 1.25 στροφές αλλά πρέπει να είναι μακριά απο την πραγματικότητα ή εγώ δεν κάνω κάτι σωστά...!
    Καταγράφηκε

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 17:16:15 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 22:50:47 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 00:14:26 »

    Φιλε misterHATORI σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 03:50:31 »

    φιλε itf68
    να συμπληρωσω στο προηγουμενο μηνυμα οτι προφανως με τι ρυθμισεις που ειχες οπως τις εχει το manual του κινητηρα αν προσπαθησες να τον βαλεις ετσι μπροστα θα ειναι μπουκωμενος,οποτε θα πρεπει να 1)βγαλεις το σωληνακι που παει απο την βαλβιδα στο ντεποζιτο (το οποιο θα κανεις παντα οταν σβηνεις τον κινητηρα και την ωρα που θα βαζεις καυσιμο,2)να διακοψεις την παροχη καυσιμου,3)να βγαλεις το μπουζι και να γυρισεις με την μιζα τον κινητηρα για 2-3 δευτερολεπτα.Ξαναβαζεις μπουζι και σωληνακι στην θεση τους ανοιγεις και την παροχη καυσιμου με τις νεες ρυθμισεις και εισαι ετοιμος.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 09:13:43 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!


    misterHATORI.
    Θα παρακαλούσα τα μυνήματα να είναι με ελληνικούς χαρακτήρες.
    Καταγράφηκε
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 497


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 18:21:09 »

    Φιλε misterHATORI σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

    τι να κανο δεδελε τιν αληθεια λεω αφοθ ισε γιατρος κ μαλιστα χειρουργος!!!!!!!!!!
    Καταγράφηκε

    "FLY OR DIE!"
    itf68
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 514



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 19:41:26 »

    file itf gia sou apo patra to kinitira ton 90ari ton exei ena pedi pou ton lene sotiri exei to magazi tis kyosho sti patra k exei to caliber 90 parto til se ores katastimaton sto 2610-437711 k tha se exiperetisi ine poli gnostis oxi mono se kinitires alla k se oti allo xriastis.bay!!

    Φίλε μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες..!

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.
    Γεια σου Σωτήρη!
    Αυτό που λες για το σύστημα αερόψυξης δεν το ξέρω και το κακό είναι οτι τώρα μπαίνω στα θερμικά και είμαι στα χαμένα. Την διαδικασία που αναφαίρεις την ακολούθησα κατά γράμμα από την αρχή.Θα ήθελα να εξηγήσεις λίγο για το ρελαντι αν και κάποιο φιλαράκι με βοήθησε να το βάλουμε μπρος αλλά οι στροφές του είναι στα χαμηλά 1,5  και στις μεσαίες 1,5 για ψηλά το έβαλε στις 2,5 κάτι που δεν το πιάσαμε ποτέ για να δούμε πώς δουλεύει γιατί έχω πολλές στροφές στους έλικες και η καμπύλη μου φτάνει μέχρι το 70%!(Το κάναμε για να αποφύγουμε τις πολλές στροφές και σίγουρα δεν είναι σωστό)
    Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω τις ρυθμίσεις σου θα δοκιμάσω και βλέπουμε αλλάζοντας και την καμπύλη γκαζιού...!
    Αν δεν σε πειράζει θα μπορούσα να σε ενοχλήσω τηλεφωνικώς για περισσότερη βοήθεια;
    Ευχαρίστω πολύ!
    Καταγράφηκε

    Τάσος  希腊
    T-Rex 250SE
    T-rex 450 pro
    Genius 500
    Vibe 500E FBL
    T-Rex 550E DFC V3
    T-Rex 600EFL PRO
    Vibe 50NEX FBL
    Logo 550SX
    2 Χ Logo 600SE
    Kasama Dune 600
    2 Χ Kasama Srimok 90
    Kasama Srimok 90E FAIFA
    Logo 800 xtreme
    και κανα δυό ανεμοπλάνα...!
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:04:56 »

    φιλε itf68
    το καλυτερο θα ειναι να με παρεις αυριο το πρωι αν μπορεις τηλ στο μαγαζι(2610437711) απο τις 9:30 - 14:00 θα ειμαι εκει.
    μιας και αναφερεις για καμπυλη γκαζιου θα ξερεις οτι αυτα τα μοτερ κανουν hover στο 40%.
    ξερεις να μου πεις τι gear ratio εχει το ελικοπτερο σου?
    οσο για τις ρυθμισεις που εχετε νομιζω οτι ειναι εντελως λαθος(συγνωμη αλλα μπορει να πηρε μπροστα και οταν πεταξει να σου μπουκωσει και ...)
    ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:22:40 »

    Να πω και τις δικες μου ρυθμυσεις
    μετα απο 3 γαλονια cp 30 ari
    χαμηλες 0.80
    υψυλες 0.90
    μεσαιες 1.50
    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:37:23 »

    ΦΙΛΕ KOSELIOK
    Οι δικες σου ρυθμισεις θα ειναι σιγουρα σωστες για να πετας και ειναι πιο κοντα στις δικες μου.
    με ποιο μοντελο πετας?
    αν ειδες οπως προανεφερα το δικο μου ελικοπτερο εχει fan που γυριζει οτι το μοτερ επι 1.6
    φιλικα
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:37:58 »

    Φιλε itf68 ειμαι ο Σωτηρης απο Πατρα,απ οτι βλεπω εχεις το synergy N9 με τον ys91sr.
    Κατ αρχην θελω να σου πω οτι εγω εχω τον st, δεν πειραζει ομως γιατι οι ρυθμισεις ειναι ιδιες,με την διαφορα οτι δεν ξερω το συστημα αεροψυξης του synergy, που καταλαβαινεις οτι παιζει σπουδαιο ρολο στην ρυθμιση.Στο caliber 90 το fun  αν θυμαμαι καλα γυριζει στις στροφες του κινητηρα χ 1.6.
    Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη ας εχουμε δεδομενο οτι ειναι σωστα τα εξης:1)μπουζι os8 η enya 3 η ys2,2)σωληνακι καυσιμου απο το back plate του κινητηρα προς την check valve 10cm,3)σωστη τοποθετηση της check valve (φορα),4)θεση του throttle ρελαντι(προσοχη!!!),και τα ευκολονοητα καυσιμο,ρευμα στην μπουζοπιπα.Τωρα οσο για τις ρυθμισεις καλο ειναι να ξεκινησεις με τις ψηλες 0,40  , τις μεσαιες 1,30  και τις χαμηλες λιγο λιγοτερο απο 1 στροφη.
    Φυσικα με αυτες τις ρυθμισεις θα παρει μπροστα ο κινητηρας αλλα απο κει και περα θα πρεπει να τον παρακολουθησεις.
    Προσεξε και το pitch curve γιατι παιζει σπουδαιο ρολο,προτεινω να βαλεις λιγοτερες μοιρες απ οτι λεει το manual στο hover για στρωσιμο.

    Φιλικα παντα και καλοριζικο.

    Μια ερωτηση. Οταν λες οτι το συστημα ψυξης επιρεαζει την ρυθμιση ενωεις αναλογα με την πιεση που δημιουργει στην εισαγωγη 'η' κατα ποσο καλα ψυχει τον κινητηρα;
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 20:55:00 »

    φιλε dimitris-kriti
    να σου πω οτι υπηρετησα και εκει φανταρος στο πεδιο βολης στη Σουδα.
    σιγουρα κανει μια υπερπληρωση παραπανω αερα στον κινητηρα αλλα μικρη δεν ειναι και turbo,ομως επηρεαζει την ψυξη αρκετα (οχι με υγρασια που ειναι αλλο θεμα)
    χαιρετισματα στην ΚΡΗΤΗ!!!
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Dimitris-kriti
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 21:08:01 »

    Φιλε Σωτηρη και 'γω εκανα φανταρος μερικους μηνες στην πατρα και μαλιστα την εποχη που ειναι το καρναβαλι. Αλλα απο τις πολλες καμπανες δεν ειδα παρα μονο τα πειροτεχνιματα!!!  laugh
    Καταγράφηκε

    T REX 600 SUPER PRO
    RAPTOR 50 TITAN
    GL 450 SE
    E-FLITE CUP 232 BP
    DX-7
    daedalus
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    Αγαθα κοποις κτωνται


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 21:21:43 »

    itf68
     εριξα μια ματια σε ενα manual απο synergy n9 και ειδα οτι εχεις gear ratio 8.27:1 ενω εγω 7.9:1 ειδα μαλιστα οτι το fan το δικο σου ειναι πανω στον στροφαλο του μοτερ οποτε οι ρυθμισεις του koseliok ειναι πιο λογικες για την δικη σου περιπτωση.
    οποτε θες παρε τηλ.
    Καταγράφηκε

    Caliber 90 v06
    ys.91st
    funtech staysee
    jr x9303
    gy611
    gv-1
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Απ: ys 90st
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.