NikosX.
|
|
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 11:56:11 » |
|
Επίσης μπορεις να ρίξεις μια ματιά στα βιντεο του finless στο helifreak. π.χ. http://www.helifreak.com/showthread.php?t=41692&highlight=videoΕίναι πάρα πολύ καλά και τα περισσότερα ισχύουν για όλα τα ελικόπτερα. Φυσικά τα βίντεο είναι στα αγγλικά αλλά αν αυτό δεν είναι πρόβλημα για σένα τότε δες τα. Σε κάποια από αυτά έχω δει οτι χρησημοποιεί και JR τ/κ οπότε μπορεί να δεις και συγκεκριμένα πράγματα που ισχύουν και στην τ/κ σου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 15 Νοέ 2008, 15:09:06 » |
|
Τα κατέβασα και θα τα δω το μεσημερι...... Thanks.. Κανείς με Jr να μου εξηγήσει τι κάνουν όλοι οι διακόπτες??? Ελεος............
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 11:05:39 » |
|
Καλημέρα και καλή βδομάδα..... Το έχω το manual αλλά δεν με βοηθάει ιδιαίτερα.... Βρήκα μόνος μου τι κάνουν τα elevator D/R και aileron D/R και rudder D/R.... Στις ρυθμίσεις της Τ/κ έχει όμως 3 στάδια για το καθένα(0,1 και 2) όμως οι διακόπτες έχουν 2.... Τεσπα.Δεν με απασχολεί τόσο αυτό... Θέλω λεπτομέρεις και για τα υπόλοιπα διακοπτάκια.... ΑΑΑΑ το PITCH TRIM LEVER στα αριστερά της τηλεκατεύθυνσης βρήκα τι κάνει..όλα καλά. Μια ερώτηση όμως.... Σε κάτι video που είδα λέει ότι στο half throtlle ρυθμίζεις τα φτερά να είναι με 0 Pitch. Και η ερώτηση μου είναι να είναι στο 0 Pitch με PITCH TRIM LEVER στο ελάχιστο ή στο μέγιστο..... Επίσης τα horns απο στα servos πρέπει να είναι κάθετα στην αρχική θέση του ε/κ ή στο half throtlle??? Βγήκα λίγο εκτός ε?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 11:17:44 » |
|
Στην τ/κ τα D/R έχουν 3 θέσεις γιατί μπορείς να τα συνδέσεις με το idle-up switch.
Όλες οι ρυθμίσεις γίνονται με τα τριμ στην μέση κατα προτίμηση , στο half throttle και στο idle-up για να έχουν τα σερβο όλη την διαδρομή τους.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 12:50:33 » |
|
AAAA κάθετα horns στο half throtlle? ?? Αρα όταν ανοίγω την Τ/κ και το ελικόπτερο δεν είναι κάθετα.....Γιατί κάθησα άπό την αρχή και έφτιαξα όλες τις ντίζες με το σκεπτικό να είναι όλα κάθετα στο trotlle=0 και όλα τα trims κεντραρισμένα και το pitch trim lever που έχει στο πλαι στο 0. Το idle up Που λες πιο είναι
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 12:54:20 » |
|
Η τ/κ σου έχει 3 modes. Normal, Idle 1, Idle 2 Αν δεις στο normal δεν είναι πλήρης η κίνηση. Δεν φτάνει στις full αρνητικές μοιρες. Εσύ θες όταν το ρυθμίζεις να έχεις όλη την κίνηση.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 13:54:47 » |
|
Από που διαλέγω Mode? Καλά μαζί μιλάμε και στα 2 topic?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2008, 14:04:55 » |
|
Από που διαλέγω Mode? Καλά μαζί μιλάμε και στα 2 topic?
Έτσι φαίνεται. Αν βλέπω καλά υποθέτω ότι είναι το flight mode switch. Αν δεν κάνω λάθος ένα διακόπτη 3 θέσεων έχει η τ/κ σου. Στο σωστό mode θα πρέπει τα D/R να ειναι απενεργοποιημένα και το pitch curve γραμμικό. Με το throttle τέρμα κάτω να έχεις -Χ μοίρες, όταν είναι στην μέση 0 μοίρες και τέρμα πάνω +Χ μοιρες. Δηλαδή οι μοίρες πάνω και κάτω να είναι ίδια τιμή αλλά άλλο πρόσημο. Υ.Γ. Τώρα άμα σου πω οτι ακόμα πετάω με την μαμά τ/κ θα με πιστέψεις; Άντε να μου έρθει κι εμένα η Futaba μου να γίνω άνθρωπος....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 13:58:35 » |
|
Α μαλιστα....
¨Ετσι τα είχα αλλα δεν σηκωνόταν με τίποτα και τα άλλαξα σε 0 μοίρες στο 0 throtlle.. Τα servos θα μου πεις πρεπει να είναι κάθετα σε ποια θέση του throtlle?
Το βρήκα και το διακόπτη των Modes τώρα τι ρυθμίσεις κάνω από κει είναι άλλο θέμα αλλά δεν με απασχολεί ακόμα....(για την καμπύλη λεω).
Για το pitch lever που έχει στο πλαι....... όταν κάνω ρυθμίσεις ξέρεις που να το έχω...... Στης μαμας την Τ/κ είναι το ποτενσιομετρο πάνω αριστερα.....
ΑΑΑ με της μαμας πάντως που το είχα μάθει καλύτερα.... μου φαινόταν πιο σταθερό.... Η JR μου μοιάζει κάπως απότομη..... μάλλον συνήθεια είναι.
Αντε με το καλό να σου έρθει η futaba σου να παιξεις κι εσυ με τους διακόπτες!!!!!!!!!!!1
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2008, 14:20:24 » |
|
Επίσης ,αν βλέπεις απότομα τα χειριστήρια, βρες από που ρυθμίζεται η λειτουργία expo ,η οποία κάνει πιο "γλυκά" τα χειριστήρια aileron, elevator, rudder γύρω από το κέντρο χωρίς να χάσεις διαδρομές. Ξεκίνα με μια τιμή -30%(αρνητική τιμή γιατί οι θετικές κάνουν τα χειριστήρια πιο απότομα στο κέντρο) και βλέπεις.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #42 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 10:29:17 » |
|
Μια απόρια έχω από τα posts που παρέθεσες...
Ποιο είναι το idle up διακοπτάκι που λένε για να κάνουν τις ρυθμίσεις??? Το throllte hold μήπως??
Επίσης το throtlle curve που βάζεις τιμες για κάθε Mode το έχω βρει,υπάρχει και pitch curve??? Αφού τη κλίση την φτιάχνεις από τις ντίζες....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
NikosX.
|
|
« Απάντηση #43 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 10:40:09 » |
|
Το διακοπτάκι είναι το γνωστό flight mode. Έχει 3 θέσεις όπως έχουμε πει. (Normal, Idle 1, Idle 2) Την κλίση την φτιάχνεις από τις ντίζες για να έχεις στα άκρα τις μοίρες που θές και στην μέση 0. Την καμπύλη όμως την φτιάχνεις από την τ/κ. Δες αυτό το βίντεο και μάλλον θα καταλάβεις. http://video.helifreak.com/?subpath=finless/generic&filename=curves101.wmv
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
|
|
|
Robie
|
|
« Απάντηση #44 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2008, 11:20:19 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|