Γεια χαρά!
Καλορίζικο το εργαλείο!!!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε...
1) CA = Κυανοακρυλική κόλλα ή αλλιώς κόλλα στιγμής ή αλλιώς Logo. Την χρησιμότητά της στο ελικόπτερο σου την βλέπω μόνο για καμιά σταγόνα στα σπειρώματα για να δέσουν στο πλαστικό. Όσο για την Epoxy δεν βλέπω καμιά χρησιμότητα. Είναι κόλλα δυο χημικών στοιχείων με στόχο την μίξη τους για εφαρμογή της κόλλας. Είναι δυνατή αλλά παχύρευστη. Φαντάζομαι πως είναι καλή για κόλλημα πλαστικών.
2) Το Rubber Band φαντάζομαι πως είναι για να δέσεις την μπαταρία σου ώστε να μην πέφτει.
3) To γρανάζι το επιλέγεις σύμφωνα με τις στροφές που θέλεις. Πρακτικά, αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το 13αρι, βάζεις το 15αρι για περισσότερες στροφές.
4) Δεν έχω ιδέα πιο είναι καλύτερο, ας μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχός τους. Αλλά δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα.
5) Φρόντισε να κουμπώσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Αν και δεν ξέρω πως ακριβώς κουμπώνει στο mini titan, ας μας διαφωτίσει κι εδώ επίσης κάποιος κάτοχός του.
6) Ναι, αν χτυπήσουν τα blades στο έδαφος πιθανόν να πάρουν μαζί τους και το γυροσκόπιο. Πιο γυροσκόπιο έχεις; Αν είναι flat μπορείς να το βάλεις και στα πλάγια. Αν είναι το 401 δεν χρειάζεται να κάνεις ρυθμίσεις από εκεί πάνω, μπορείς να ρυθμίζεις το gain από την τ/κ.
7) Όταν λες το μοτέρ να το βάλεις τέρμα πάνω στα gears τι εννοείς;;; Αν εννοείς να το τοποθετήσεις κολλητά με το κύριο γρανάζι τότε να σου πω πως πρέπει να είναι σφιχτό τόσο ώστε να κάνει καλή επαφή αλλά και χαλαρό τόσο ώστε να περνάει ένα κομμάτι χαρτί δίχως να σκίζεται. Το τσαλάκωμα είναι καλό.
Ελπίζω να βρήκες κάποιες απαντήσεις στις απορίες σου!