Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.411 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 00:19:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 00:19:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:12:49]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304411
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 43
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 53     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Thunder Tiger Μini Titan 325  (Αναγνώστηκε 131033 φορές)
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #105 στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2009, 21:53:02 »

    Γεια σας και απο εμενα.  Σημερα εγινα κατοχος του Mini Τ ARf.... και εχω κι εγω τις αποροιες μου...

    1) Τι είναι το CA ή EPOXY που λεει το manual  Huh  Κολλα προφανώς αλλά τι ειδους...?

    2) Σε τι χρησιμεύει το RUBBER BAND που δίνει μαζί Huh

    3) Έβαλα το 13αρι PINION και οχι το 15αρι. Αν κατάλαβα καλά απο τις οδηγίες αυτο συνηστάται για 3S LIPO.

    4) Δεν έβαλα το ACE 40 esc που είχε μαζί αλλά ένα PENTIUM 40A που είχα αγοράσει παλιότερα για το BELT γιατι το ACE ήθελε αλλαγη τα DEANS μιας και έιχε gold tubes. Είναι καλύτερο το ACE ?? Να κάτσω να το φτιάξω  ??

    5) Το πλαστικο που βάζεις για να στέκεται η μπαταρια δεν κουμπώνει κάπως έτσι χύμα είναι Huh?
     
    6) Απο ότι διάβασα τα paddles είναι πιθανο να χτυπήσουν το gyro .... Ομως δεν βολευει να το βάλεις απο κάτω γιατι μετα δεν θα βλεπεις κι ουτε θα μπορεις να αλλάξεις τις ρυθμίσεις....

    7) Το φτιαξιμο του CANOPY είναι εύκολο Huh Κοψίματα αυτοκόλητα......

    Ανεση To μοτερ να το βάλω τέρμα πάνω στα Gears??

    Αυτα πιστεύω και μετά τις απαντησεις σας πάω για δοκιμή.... Thanks.




    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #106 στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2009, 22:12:39 »

    Γεια χαρά!

    Καλορίζικο το εργαλείο!!!

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

    1) CA = Κυανοακρυλική κόλλα ή αλλιώς κόλλα στιγμής ή αλλιώς Logo. Την χρησιμότητά της στο ελικόπτερο σου την βλέπω μόνο για καμιά σταγόνα στα σπειρώματα για να δέσουν στο πλαστικό. Όσο για την Epoxy δεν βλέπω καμιά χρησιμότητα. Είναι κόλλα δυο χημικών στοιχείων με στόχο την μίξη τους για εφαρμογή της κόλλας. Είναι δυνατή αλλά παχύρευστη. Φαντάζομαι πως είναι καλή για κόλλημα πλαστικών.

    2) Το Rubber Band φαντάζομαι πως είναι για να δέσεις την μπαταρία σου ώστε να μην πέφτει.  Cheesy

    3) To γρανάζι το επιλέγεις σύμφωνα με τις στροφές που θέλεις. Πρακτικά, αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το 13αρι, βάζεις το 15αρι για περισσότερες στροφές.

    4) Δεν έχω ιδέα πιο είναι καλύτερο, ας μας διαφωτίσει κάποιος κάτοχός τους. Αλλά δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα.

    5) Φρόντισε να κουμπώσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Αν και δεν ξέρω πως ακριβώς κουμπώνει στο mini titan, ας μας διαφωτίσει κι εδώ επίσης κάποιος κάτοχός του.

    6) Ναι, αν χτυπήσουν τα blades στο έδαφος πιθανόν να πάρουν μαζί τους και το γυροσκόπιο. Πιο γυροσκόπιο έχεις; Αν είναι flat μπορείς να το βάλεις και στα πλάγια. Αν είναι το 401 δεν χρειάζεται να κάνεις ρυθμίσεις από εκεί πάνω, μπορείς να ρυθμίζεις το gain από την τ/κ.

    7) Όταν λες το μοτέρ να το βάλεις τέρμα πάνω στα gears τι εννοείς;;; Αν εννοείς να το τοποθετήσεις κολλητά με το κύριο γρανάζι τότε να σου πω πως πρέπει να είναι σφιχτό τόσο ώστε να κάνει καλή επαφή αλλά και χαλαρό τόσο ώστε να περνάει ένα κομμάτι χαρτί δίχως να σκίζεται. Το τσαλάκωμα είναι καλό.

    Ελπίζω να βρήκες κάποιες απαντήσεις στις απορίες σου!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #107 στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2009, 22:16:48 »

      1) CA είναι η κυανοακρυλική κόλλα.  EPOXY ή εποξική.

      2)  Είναι τα δύο άσπρα λαστιχάκια για να συγκρατούν την μπαταρία στη θέση της.

      3)  Καλά κατάλαβες.

      4)  Για την ώρα ότι σε βολεύει. Αλήθεια το πέντιουμ στα πόσα γίγα είναι?  laugh laugh laugh

      5)  Ψιλοκουμπώνει στις σχισμές και μετά συγκρατείται στη θέση του από την πίεση της μπαταρίας που την κρατάνε τα λάστιχα.

      6)  Στο δικό μου μίνι τιτάν τουλάχιστο δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Βέβαια δεν έχουν όλα τα γυροσκόπια το ίδιο ύψος.

      7) Οντως.


      Το μοτέρ απλά να μην πολυπιέζει το γρανάζι. Υπάρχει και το γνωστό κόλπο με το χαρτί που το βάζεις ανάμεσα στο πινιον και στο γρανάζι πριν σφίξεις το μοτέρ.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #108 στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2009, 22:20:20 »

    χαχαχα Κώστα σε πρόλαβα!  laugh

    Και έλεγα να τελειώνω μη τυχών τα απαντήσει κανείς άλλος και τσάμπα πληκτρολογώ όλο αυτό το κατεβατό!  laugh  laugh
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #109 στις: Παρασκευή, 9 Ιαν 2009, 22:29:37 »

       Αμ...Δεν πρόσεξα τα κόκκινα γράμματάκια της προειδοποίησης. Να σημπληρώσω όμως κάτι ακόμη επειδή απότι καταλαβαίνω η φάση είναι ακόμη στο στάδιο των ρυθμίσεων. Το μοτέρ από τη μία μεριά έχει στρογγυλή τρύπα για τη βίδα και από την άλλη σχισμή και η αλενόβιδα είναι πολύ προσιτή. Οταν λοιπόν γίνονται ρυθμίσεις χαλαρώνουμε λίγο τη βίδα και απομακρύνουμε το μοτέρ από το γρανάζι καλού κακού. Γιατί κάπως έτσι έγινε σμπαράλια το walkera 60 που είχα πριν το μίνι τιτάν όταν κατά λάθος έκανα αναστροφή στο κανάλι 3 και με έκοψε και στο δάκτυλο ευτυχώς όχι σοβαρά.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #110 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:56:26 »

    Thanks ρε σεις μου λυσατε οτι σας ρώτησα αλλα σημερα μου παρουσιαστηκε κάτι πιο ΚΟΥΛΟ !!!

    Δεν το έχω διαβάσει πουθενα στο forum.....

    ΛΟιπον... Πως γίνετε να ανεβάζω τα γκάζια,το throtlle, και να μειώνονται οι μοίρες?Huh 

    Δηλαδή.....

    Το Throtlle τερμα κάτω ----- μοιρες +10
    Throtlle
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #111 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 12:59:31 »

    Σορρυ μου κοπηκε το μηνυμα......

    Trotlle στη μεση----- 0 μοιρες περιπου

    και throtlle τερμα πάνω -----full Αρνητικες μοιρες !!!!!!!!!!!!!

    Πήγα να το σηκώσω και έμεινα χαζός!!!

    WHY HuhHuhHuhHuhHuh?
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #112 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:02:38 »

    Πηγαινε στο μενου της Τ\Κ σου στο swash mix και αλλαξε το pith. Αν ειναι +60 καντο -60 'η' το αναποδο.
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #113 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:04:38 »

    Ρε λες?HuhHuhHuh??/ Για κατσε ένα λεπτο γιατι αν έιναι αυτο θα νοιώσω πολυ βλάκας..... Αλλα καλυτερα αυτό από το να ψάαχνω τι φταίει όλο το Σ/Κ......
    Καταγράφηκε
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #114 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:07:55 »

    Καθε φορα που σεταρεις ελικοπτερο 'η' απλλα αλλαζεις σερβο με αλλης εταιριας να ξερεις οτι η κινησεις μπορει να αλλαξουν.
    Aileron και elevator ειναι ενταξυ;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #115 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:24:18 »

    Μπα σχεδ'ον τιποτα δεν 'ηταν ένταξει. Άλλα τα τα έκανα rev και άλλα τα άλλαξα απο το swash mix.  Τέλος παντων όσω αφορά το pitch διορθώθηκε το πρόβλημα....νομίζω.

    Οι ΄μοίρες αλλάζουν όπως πρέπει αλλά για να γίνει αυτό το swashplate είναι πάνω όταν το γκάζι είναι κάτω και κάτω όταν το γκάζι είναι φουλ πάνω.... Δεν ΄ξέρω αν είναι σωστό αυτο αν ναι τότε είμαστε ένταξει........

    Εκτός απο το GyRO.... Το 401 έχω για κάποιον που ρώτησε και δεν πάει καλά.... Θα προσπαθήσω να ανεβάσω και οπτικό υλικό αλλά γαι την ώρα όποις το έχει και μπορεί να βοηθήσει....

    Όσο ανεβαίνουν οι στροφές τόσο ταλαντεύεται η ουρά. Βέβαια δεν έχω βάλει ακόμα ψηφιακό Servo αλλά θα έπρεπε να δουλεύει και με απλό ετσι δεν έιναι?

    Επίσης όταν είναι στο απλό mode κάνεις αριστερα ή δεξιά και μένει ΄κει το horn του servo?Huh Του Belt που ήταν απλό γύριζε στη ΄θεση του.....

    Πλιζζζζζζζζζ Χελπ ΜΙ !!!
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #116 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:30:28 »

    οταν ανεβαινει το γκαζει ανεβαινει το swashplate ομοιομορφα...αν δεν σου βγαινει με τα reverse pes τηλεκατ να σου πουμε τι κανεις....

    Επισης το γυροσκοπιο θελει ρυθμισμα ποσο εθαισθητο ειναι... δλδ Gain  peripoy sto 65-70 θελει...

    Βεβαια καλο ειναι να εχεις καποιον κοντασου για να στα κανει...Tongue:P
    Καταγράφηκε
    Robie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 404



    « Απάντηση #117 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:38:23 »

    Μισο λεπτό....

    Οταν ανεβάζω το throtlle κατεβαίνει το swashplate....

    Αυτό γιατι αλλίως ανέβαζα το throtlle και μειωνόταν το Pitch.

    Στο gyro το φωτάκι πρέπει να αναβοσβήνει συνέχεια? Δεν σταματάει.....

    Η ευαισθησία στο 75 είναι αλλά όταν το throtlle ανεβεί λίγο πάνω από τη μέση η ουρά κουνιέται αριστερα δεξια
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #118 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 13:51:54 »

    πρεπει να δεις το Headind hold δουλευει? δλδ το αλμπακι του γυροσκοπιου πρεπει να ειναι ανοιχτο και οχι να αναβοσβηνει...

    Πρεπει να ανεβαινει το swash otan anebainei to gkazi.. αλλιως προσπαθησε να τα βρεισ με reverse και αν δεν μπορεις απο το μενου sto swash mix βαζεις αρνητικα ποσοστα σε οποιο δεν ερχεται..>!
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #119 στις: Σάββατο, 10 Ιαν 2009, 14:07:51 »

    Οταν ανεβάζω το throtlle κατεβαίνει το swashplate....

    Ετσι είναι το σωστό....προχώρα. Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 53     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Thunder Tiger Μini Titan 325
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.