Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 21:57:27 » |
|
Ανδρέα μάλλον καμένο είναι .
ελπίζω να μην "ζεμάτισες" κάτι.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 20:22:46 από Γιάννης Παξιμαδάκης »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:11:41 » |
|
υποτιθετε οτι παιρνει μεχρι 42v και βγαζει 5-6v ετσι ωστε δεν υπαρχει αναγκη για ξεχωριστο πακ ομως το δικο μου δεν κανει τιποτα ..παιρνει ρευμα κανονικα γιατι αναβει το λαμπακι του αλλα βγαζει οσο και το πακ δηλ 21v...υπαρχει καποιο σημειο που δεν εχω καταλαβει?? η ειναι χαλασμενο απλα ? Καλησπέρα Αντρέα υπάρχει περίπτωση να βγάζει την σωστή τάση μόνο όταν έχει φορτίο πάνω του. Έχω διαβάσει στο RCU για μια παρόμοια περίπτωση. Θα πρέπει να το δοκιμάσεις με βολτόμετρο που δίνει φορτίο και ελέγχει την τάση για να σιγουρευτείς ότι δεν δουλεύει σωστά. Αν δεν μπορείς να βρεις φέρ' το Κοζάνη, θα έχω μαζί μου. Σεραφείμ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
Serafim
|
|
« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:15:05 » |
|
Και η απάντηση ενός κατασκευαστή regulator σε παρόμοια απορία στο RCU:
You need to put a load on the regulator to see the correct voltage. Either use a battery tester with a load of plug it into the receiver and measure it on the buss. I could have selected resistors to make it regulate without an external load but that would just waste battery capacity.
Jim O
|
|
|
Καταγράφηκε
|
There is no greater force in the world than wrong rudder
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:18:23 » |
|
δεν εκαψα τιποτα κατα τα φαινομενα τουλαχιστον ....δεν το δοκιμασα υπο φορτιο αλλα θα το κανω με ενα δεκτη που μισω .για την ωρα εβαλα ενα μικρο πακ 750 4.8v για να δω τι γινετε απο ρευματα...και γενικα βαρος ,ζυγισμα .Αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι βγαινει ελαφρυτερο απο την θερμικη εκδοση ..ποσο δεν ξερω αλλα χωρις μπαταρια δεκτη βγαινει 2550 κιλα με 3300 5S. Σε μια μικρη δοκιμη ειδα μεχρι και 1200w με μια 15χ6 ξυλινη MARO ΔΗΛ μαπα οποτε μια χαρα θα ειναι απο δυναμη... Ηθελα ομως να αποφυγω την εξτρα μπαταρια δεκτη.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 22:19:26 » |
|
οκ θα το φερω πανω να το δουμε και μαζι ....παντος το 50-55 ειναι κουκλι....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 9 Οκτ 2008, 23:04:58 » |
|
λοιπον το BEC δουλεψε το προβλημα ηταν οτι το καλωδιο εισοδου 7.4-42v δεν ειναι εκει που λεει input στο σχεδιακι που παιρνεις μαζι με το BEC αλλα εκει που λεει output δηλ εγω εδινα 21v ekei που επρεπε να παιρνω 6 .Ολα αυτα φαινονται αν αντι για το σχεδιο δεις την ιδια την πλακετα του εξαρτηματος ......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
bladekiller
|
|
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 14:19:04 » |
|
Ο δαίμων του τύπου ή κόλλησαν το θώρακα ανάποδα. Κι επειδή είναι switching ,μην ξεχάσεις το φεριτάκι ότι δέκτη κι αν έχεις. Είτε είναι PPM είτε PCM είτε 2.4 . Φαντάζομαι, πως θα έχει στο εσωτερικό του το BEC φίλτρο αλλά φύλα τα ρούχα σου καλύτερα.
Φιλικά Κώστας.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 10 Οκτ 2008, 17:39:35 » |
|
Καπως ετσι εχουν τα πραγματα ...φεριτακι εχω και στο BEC και στο esc ,επισης μετρησα την εξοδο και εχει 5.95v εκει που λεει 6v και 5.2 ekei που λεει 5 οποτε καλα ειναι τωρα μενει να δω και εν πτηση τι γινετε.Θα βαλω ομως μια προπελα της προκοπης γιατι αυτη που εχω δεν ειναι και τοσο αποδοτικη ,,πιστευω οτι θα ειμαι περι τα 1200W με γεματο πακ και καπου στα 900-800 προς το τελος...τελικο βαρος με 5S 3300MAH 2.600gr
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #38 στις: Σάββατο, 11 Οκτ 2008, 19:58:27 » |
|
Η πρωτες πτησεις 5 δηλ (μια μπαταρια εχω τι να κανω)εδειξαν οτι το ηλεκτρικο setup ειναι πολυ αποδοτικο καθως το μοντελο βγαινει ελαφρυτερο ..παιζει με 15χ8 προπελα και απο δυναμη και αποκριση στο γκαζι ειναι super...Με 60% και κατι γκαζι βγαζει ολα τα βασικα ακροβατικα χωρις να δειχνει οτι επιβραδυνει καπου η οτι μειωνετε η ταχυτητα πτησης..Οχρονος πτησης εχει ρυθμιστει στα 6.30 λεπτα μεικτης πτησης και καταναλωνονται περι τα 1800mah απο 3300 πακ οποτε αν θελω πεταω ανετα 10+.Το μονο μαυρο σημειο ειναι οτι το μοτερακι "αποσυντεθηκε" κατα τις δοκιμες χτες και εφαγα 2 ωρες να το συμαζεψω. τελος καλο ολα καλα τελικα.....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #39 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:08:10 » |
|
Μετα απο καμια 10ρια πτησεις με το yak βλεπω οτι εχω αρκετα μεγαλυτερη καταναλωση απο οτι ειχα στις πρωτες"αναγνωριστικες" πτησεις ετσι πετωντας ατρετα επιθετικα στο γκαζι η καταναλωση φτανει ευκολα τα 2700- 3000+ mah με 6μιση-7 λεπτα πτησης οποτε μαλλον ειμαι για μεγαλυτερα πακ...θα δοκιμασω κατι σε 3700 5S KAI 40005S. Η διαφορα βαρους ειναι περιπου 100 -150γρ ελιπιζω να ζυγισω ευκολα μετακινωντας το πακ .Η ολη αισθηση του μοντελου ειναι πολυ μακρια απο την θερμικη εκδοχη προς το καλυτερο ..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #40 στις: Κυριακή, 19 Οκτ 2008, 22:22:34 » |
|
Και ενα βιντεακι απο τις πρωτες πτησεις ....ηρεμη δυναμη .. δεν ξερω μονο ποσο ηρεμος ηταν ο εικονοληπτης γιατι μετα δεν μου μιλουσε ......εγω δεν καταλαβα τιποτα παντος
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 31 Οκτ 2008, 19:16:36 από andreas »
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 31 Οκτ 2008, 19:27:22 » |
|
Mετα απο αρκετες πτησεις με το yak 55 και 3300 5στοιχεια lipo δοκιμασα την Τριτη που μας περασε και τις 3700 και μια 4000 5στοιχειων lipo .Καλυτερα χαρακτηρηστικα ειχα με την 3300 ενω με την 4000 αυξημενη διαρκεια περι τα 2λεπτα χωρις να κατεβασω καμια φορα τα στοιχεια στην ταση που κοβει το esc.Eκανα λοιπον πτησεις παντα ακροβατικα 7λεπτα με την 3300 και 8-9 με τις αλλες. Αυτο που δεν δοκιμασα ακομη ειναι να ρυθμισω το γκαζι ετσι ωστε να μην το εχω ολο αλλα λιγοτερο μια που δεν ειναι απαραιτητο ετσι ωστε να ριξω λιγακι τα αμπερ χωρις να κατεβω σε προπελα εχωντας ομως αρκετο γκαζι.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
|