Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:37:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:37:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 95
    Συνολικά: 96
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αποριες cmpro giles 202 50αρι  (Αναγνώστηκε 11311 φορές)
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:15:19 »

    To manual λεει 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω για το aileron δεν ειναι αρκετο?
    Επισης για το elevator 1,5 εκ.πανω,1,5 εκ. κατω .

    Μου φαινονται αρκετα εσεις τι λετε? Huh
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:35:22 »

    Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

    Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

    Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

    Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

    Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 20:44:21 »

    Δεν θα μπορέσει κανένας να σου πει τι κινήσεις ακριβώς χρειάζονται.  Το μοντέλο είναι ελαφρώς μπροσθόβαρο με έλεγχο στην πτήση ή σύμφωνα με το manual;  Αν είναι σύμφωνα με το manual, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις με πρακτικό έλεγχο για το αν είναι σωστό το κέντρο βάρους.  Η διαδικασία αν δεν την ξέρεις (μία από τις διαδικασίες) είναι η παρακάτω:

    Από ευθεία οριζόντια πτήση κάνεις άνοδο 45 μοίρες και μετά μισό roll έτσι ώστε το μοντέλο να καταλήξει ανάποδα και σε άνοδο 45 μοιρών (φυσικά μπορείς να ξεκινήσεις κι από ανάποδη πτήση και με down να δώσεις κατευθείαν 45 μοίρες άνοδο).

    Αφήνεις τα στικ και βλέπεις τι κάνει το μοντέλο.

    Η πορεία που πρέπει να διαγράφει για να είναι σωστά ζυγισμένο ένα ακροβατικό μοντέλο είναι να έχει μια ελαφριά τάση να τραβήξει προς την καλύπτρα.  Αν κλείνει απότομα την τροχιά του προς την καλύπτρα τότε είναι μπροσθόβαρο.  Αν συνεχίζει ευθεία είναι ελαφρώς πισώβαρο.  Αν τώρα έχει την τάση να ανέβει προς τα πάνω (τραβάει προς τα σκέλη) τότε είναι πισώβαρο.

    Αν τώρα το έχεις δει ή βρεις ότι είσαι όντως μπροσθόβαρος τότε, όπως σου είπε και ο Δημήτρης, βάλε Expo ή μείωσε τις κινήσεις.

    Σεραφείμ

    Τα δοκιμασα ολα αυτα μαλλον θα βαλω Expo και θα μειωσω τις κινησεις.
    Ευχαριστω.
    Καταγράφηκε
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 21:20:04 »

    του φιλου αργυρη απο την θεσσαλονικη ειναι 1.80 εκπετασμα, με 120 OS διχρονη και εχει ακριβως την ιδια συμπεριφορα.
    κατα την προσγειωση και με μειωμενη ταχυτητα το μοντελο τεινει να ριχνει κατω την ουρα και να ερχεται στολαριστο.
    κατα την απποψη μου δυο τινα συμβαινουν.
    1. ειναι πολυ πισωβαρο αφου με το παραμικρο input στο στικ φευγει επανω..
    2. υπερβολικο down thrust...
    να πω βεβαια και την αποψη μου , οτι ολα τα μοντελα της cmpro ειναι πισωβαρα (παντοτε προσωπικη αποψη... το τονιζω))..
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 2 Μάρ 2009, 21:35:32 »

    Αν ερχετε με ουρα κατω στην προσγειωση πιθανον ειναι πολυ πισοβαρο ...αν δεν ειναι παναλαφρο ειναι η συνταγη για snap -crash προσοχη...
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:04:25 »

    Πηγα τον κινητηρα πιο μπροστα και χρειαστηκε για να ζηγισει  90γρ.,εβαλα expο και ετοιμο για πτηση.
    Τα 90 γρ. ειναι πιο φυσιολογικα απο προηγουμενος που ειχα 250γρ.?
    Υπηρχε περιπτωση επειδη ξεπερνουσε το βαρος του κατασκευαστη να ηταν πιο αποτομο?

    Ευχαριστω.
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:33:12 »

    Συγουρα αν ειναι πολυ βαρυτερο γινετε δυσκολο και στην πτηση.....
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 20:41:30 »

    Οταν ειχε 250 γρ. ηταν σαν τουβλο ενα τωρα σε σχεση με το μεγεθος μοιαζει σαν αεροπλανο. Grin
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 6 Μάρ 2009, 22:31:25 »

    Το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ιδιο με το gile 202 απο phoenix το οποιο το ειχα καποτε και προσπαθουσα με μια 45αρα ST να κανω αιωρηση .....φυσικα δεν εφτανε ...γενικα πετουσε καλα σαν ακροβατικο ..το μονο μειονεκτημα ηταν οτι ειχε πολυ κακο glide σε σχεση με αλλα μοντελα του μεγεθους του και επισης αδυναμια των πηδαλιων να ανταποκριθουν σε μικρες ταχυτητες...Γενικα τα μικρα 40αρια μοντελα που ειναι αντιγραφα scale ακροβατικων πρεπει να ειναι "ελαφρα" αλιως εχουν κακες συνηθειες και τις βγαζουν τη χειροτερη ωρα ... Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    manos_skg
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #54 στις: Κυριακή, 8 Μάρ 2009, 19:10:55 »

    Bαλτε φωτο.Απο τα δικά σας σε σημεια που ενισχησατε.

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2540.45
    Καταγράφηκε

    ... το πάθαμε κι' αυτό ...
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #55 στις: Παρασκευή, 27 Μάρ 2009, 17:45:04 »

    Μετα απο πολυ καιρο πεταξα το giles 202,εβαλα 80 γρ. βαρος ,ηταν αρκετα σταθερο και γρηγορο.
    Στην πρωσγείωση κατεβηκε σχετικα αργα.
    Δεν στολαρει ευκολα και βγαζει καλα τα ακροβατικα.


    * IMG_0697.jpg (48.68 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 176 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Αποριες cmpro giles 202 50αρι
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.