Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:32:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:32:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με τ/κ Hitec optic 6 και δέκτη GWS  (Αναγνώστηκε 7466 φορές)
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 18:49:42 »

    μία ακόμα ιδέα: δοκίμασε να κάνεις reverse το κανάλι του μοτέρ
    Καταγράφηκε
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 22:49:59 »

    θεωρω βασικο τον ελεγχο λειτουργιας με μπαταρια  δεκτη και μονο σερβο συνδεδεμενα, αν και εκει υπαρχει προβλημα τοτε υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα ελαττωματικου κρυσταλλου αστοχουν δυστυχως πολυ συχνα,αν και η δοκιμη με αλλα κρυσταλλα  αποτυχει  τοτε εχασες ενα δεκτη.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 26 Μάρ 2006, 10:04:48 »

    Αν ο δέκτης είναι καινούργιος, και είναι μέσα στην εγγύηση, να τον δώσει πίσω.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Hartmann
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 51



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 01:20:31 »

    Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

    Τελικά μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με την βοήθεια του Χρήστου Γιατράκου το e-starter είναι επιτέλους έτοιμο για πτήση. Thumbs up
    Στην αρχή δοκίμασα καινούργιο δέκτη και κρύσταλους στα 40Mhz με αποτέλεσμα μηδέν. Οπότε το μόνο που έμενε ήταν να είναι καμμένο το module της τ/κ.  Δάκρυ
    Ευτυχώς όμως, σκέφτηκα πρίν το πάω να το κοιτάξει κάποιος τεχνικός, να το ανοίξω να του ρίξω μια και εγώ μια ματιά. Πάνω στο εσωτερικό μεταλλικό περίβλημα λοιπόν ήταν γραμμένο πρόχειρα με μαρκαδόρο ένα "mim 35"! Την επόμενη δοκίμασα 35Mhz κρύσταλους και δέκτη και όλα δούλεψαν τέλεια! Απ'ότι φαίνεται είχαν κάνει λάθος από την Hitec και είχαν βάλει 35Mhz module στην 40άρα τ/κ (για 40 μου την είχε δώσει και ο Γιατράκος αφού το γράφει στο κουτί της, ενώ το module δεν γράφει τίποτα εξωτερικά). Αυτοεξηγούμενο
    Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως δούλεψε (έστω και γι'αυτή την μικρή απόσταση) ο 40αρης κρύσταλος και δέκτης της GWS την στιγμή που δεν δούλευε καθόλου με τον Hitec. Τέλος πάντων, (και) γι'αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά για να μας (εκ)παιδεύουν.  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 07:31:33 »

    ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ "ΓΙΑΤΡΑΚΟΣ" ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΟΝΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ 4 Β , ΑΛΛΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΔΥΝΑΜΗ Ο ΑΝΕΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ 350 ΓΡ ΜΟΝΤΕΛΟ , ΤΡΩΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΕΡΑ.........
    ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΑΝΕΤΑ
    ___________ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΕΡΑΙΑ__________ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΝ Η ΚΕΡΑΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 50 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ 300 ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΑΡΑ ΣΤΑ 100-120ΜΕΤΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!!!!! Thumbs up
    GOOD LUCK
    Καταγράφηκε
    Hartmann
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 51



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 05:18:58 »

    Σάββατο πρωϊ έγινε επιτέλους η πρώτη πτήση.  Thumbs up Στο σημείο που πήγα (Πετρούπολη) είχε λίγο σχετικά αέρα αλλά κατά περιόδους έδινε αρκετά δυνατά gusts (πώς είναι στα Ελληνικά; απότομα φυσήματα;), όμως μετά από τόση ταλαιπωρία και καθυστερήσεις (με το μπλέξιμο που είχα με τους δέκτες) δεν υπήρχε περίπτωση να μην το πετάξω.

    Αν και ήταν η πρώτη φορά που πέταγα κατάλαβα ότι το αεροπλάνο πετάει πολύ ομαλά και στρωτά. Κυρίως, νομίζω, λόγω της μεγάλης δίεδρου που το ισιώνει και δεν το αφήνει να πάρει κλίση. Ξεκίνησα με 70% d/r αλλά μετά το πρώτο πέρασμα τα έβγαλα γιατί αισθάνθηκα ότι δεν είχα αρκετά πηδάλια. Έκανα 1-2 περάσματα ακόμα και μετά παρασύρθηκα από το πόσο στρωτά πέταγε και από τον ενθουσιασμό μου και άρχισα να δοκιμάζω κόλπα από το Aerofly! Πήγα να κάνω ένα roll αλλά δεν ήθελε με τίποτα! Αντιστεκόταν και ήθελε να πετάξει ευθεία και όταν το ζόριζες έχανε ύψος. Το πιο κοντινό σε roll που κατάφερα ήταν κάτι σαν κακό barrel roll, ξεκίναγα σηκώνοντας τη μούρη και το ζόριζα μέχρι που ενέδιδε και rollαρε! Επίσης έκανα μερικά loop, ένα touch and go (μάλλον ένα almost touch and go γιατί δεν το ακούμπησα κάτω) και πέταξα ένα lap inverted (που κόντεψε να καταλήξει σε ολική καταστροφή αλλα το έσωσα τελευταία στιγμή 1-2 μέτρα από το έδαφος).
    Το μόνο κακό στο πέταγμα ήταν η τάση του αρκετές φορές να σηκώνει την μούρη πάνω, π.χ. σε στροφές όταν έδινα απότομα aileron και elevator, ή όταν έπιανε απότομα αέρας. Ξεκίναγε να ανεβαίνει μέχρι που έμενε απο δύναμη και έπεφτε με την πλάτη πίσω (αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν πειράζει την επόμενη φορά θα το πουλήσω στον φίλο μου για Hammerhead! laugh). Επίσης τα πάει αρκετά καλά με τον αέρα, σε κάποιες φάσεις έμενε ακίνητο από την κόντρα και άλλες το έριχνε στο πλάϊ (από στροβιλισμό ή όταν το έχανα στην κόντρα) αλλά ίσιωνε αυτόματα λές και είχε αυτόματο πιλότο!

    Όμως το τέλος δεν ήταν εξίσου επιτυχημένο! Όταν άρχισε να πέφτει η μπαταρία το έφερα για προσγείωση και στην τελευταία στροφή (δεν είχα πολύ χώρο γιατί πέταγα σε ένα χωμάτινο γήπεδο με σύρματα γύρω γύρω), πάνω που έκλεινα τελείως το throttle και το'φερνα κόντρα στον αέρα, ένα απότομο gust το έριξε στο πλάϊ και έσκασε με την μούρη στο έδαφος  Θυμός (ευτυχώς ήταν χαμηλά, 1-2 μέτρα). Αποτέλεσμα: τσαλακώθηκε και έσπασε το cowl του μοτέρ (η προπέλα άντεξε!!), χώθηκε το ξύλο (που κρατάει το μοτέρ) μέσα στην άτρακτο (σπάζοντας ένα μικρό κομμάτι εκεί που πάταγε) και έσπασε ο δακτύλιος που συγκρατεί το γρανάζι του μειωτήρα πάνω στο μοτέρ, που δεν είναι μεγάλη ζημιά (ήδη το κόλλησα) αλλά καθώς δεν μου'κοψε να φέρω κόλλα μαζί σήμαινε το τέλος των πτήσεων για την μέρα. Μετά από 3 εβδομάδες αναμονής πέταξα 5-6 λεπτά και τα μάζεψα! tickedoff
    Έκανα βέβαια και πολλά άλλα λάθη. Το πέρασα κανά δυο φορές πάνω από το κεφάλι μου και το πέταγα κόντρα στον ήλιο και το έχανα. Επίσης αρκετές φορές ήταν σαν να είχαν φελιζολομαγνήτες τα δέντρα και όλο κάταπάνω τους πήγαινα! Γενικά δεν μπορούσα πάντα να το πάω έκει ακριβώς που ήθελα και έπρεπε να το μαζεύω. Αλλά το e-starter συγχωρεί πολλή κακομεταχείρηση. Το αφήνεις να πετάει μόνο του και είναι λες και έχει αυτόματο πιλότο (μέχρι να του "φάω" αυτή την υπερβολική δίεδρο που δεν σ'αφήνει να παίξεις τουλάχιστον!  Wink ). Τέλοςπάντων, το πέταγμα είναι τόσο απολαυστικό και σου δίνει τόση ικανοποίηση που χαλάλι η ταλαιπωρία και τα προβληματάκια 3 εβδομάδες τώρα.  Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    G.Hiotis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 360



    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 12:11:45 »

    συγχαρητητια Thumbs up
    πανω απο ολα μετραει οτι χαρηκες.Ομως εχω να σου πω 2-3 πραγματα .
    1)Αν χρησιμοποιεις ΝιΜΗ kane 2-3 κυκλους με αποφορτωσεις και φωρτωσε με οσο χαμηλοτερο ρευμα μπορεις.Θα δεις μεγαλη διαφορα στην διαρκεια της μπαταριας αλλα και στην δυναμη.
    2) εγω δεν ειχα aerofly oταν πεταξα για πρωτες φορες το estarter και ετσι ειχε λιγο ατυχο τελος (οχι οτι δεν φτιαχνοταν , αλλα εγω τσαντιστηκα και το πεταξα).ομως κρατησα το φτερο που το χρησιμοποιησα στο δευτερο αεροπλανο που αγορασα και ετσι στο αχρησιμοποιητο φτερο ...εγινε το πειραμα. Εχω κοψει εντελως την διεδρο αλλα και τα τελειωματα ( δεν ξερω πως λεγονται) , εχω αγορασει extra servo , που δεν εχω τοποθετησει ακομη γιατι εχω μπλεξει με 2  θερμικα, +formosa  +  ME109.
    3) θα σου προτεινα να μην χαλασεις το φτερο πριν ολοκληρωσεις την ασκηση σου με το εκπαιδευτικο, που ομως οι γνωστες λενε οτι ποτε δεν τελειωνει και οτι ενα εκπαιδευτικο πρεπει να εχουμε παντα.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ λοιπον , αν δεν σε χαλαει το κοστος των 50-60 euro να παρεις ενα estarter και ενα  servo ακομη θα ηταν καλα  , για να εχεις την δυνατοτητα να αλλαζεις το φτερο σου να κανεις πιο σπορτιβ και πιο γρηγορο το estarter  και να εχεις και ενα ολοκληρο (καινουργιο ) αεροπλανο για ν αχρησιμοποιησεις οτι θελεις, ή να πειραματιστεις..... angel
    εγω εχω σκοπο μεχρι και διπλανο να το κανω καποια στιγμη το estarter, και δεν νομιζω να μεινω ποτε χωρις αυτο , γιατι ηταν το πρωτο που με εστειλε στο αερα με full control  και σαφως το αγαπω πολυ Ποοολύ άνεση για να το αποχωριστω!!!!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Πρόβλημα με τ/κ Hitec optic 6 και δέκτη GWS
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.