Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.267 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 10:45:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 24 Οκτ 2017, 10:45:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:32:43
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 10:16]

από darapis
[Σήμερα στις 10:07]

[Σήμερα στις 00:15]

[Χθες στις 22:17]

[Χθες στις 21:04]

από StZ
[Χθες στις 20:57]

από modeller2
[Χθες στις 20:33]

[Χθες στις 20:03]

από w1ndsurfer
[Χθες στις 19:20]

από vilisdev
[Χθες στις 09:17]

από DeltaMan
[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 21:39:41]

[Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 18:18:35]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284267
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 46
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 36
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Πρόβλημα με τ/κ Hitec optic 6 και δέκτη GWS « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με τ/κ Hitec optic 6 και δέκτη GWS  (Αναγνώστηκε 6070 φορές)
   
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 00:13:47 »

Πήγα σήμερα να πετάξω για πρώτη φορά το e-starter και κατάφερα να του σπάσω και τις δυο προπέλες. 

Στην αρχή δοκίμασα να κάνω απογείωση από ένα σχετικά κακό χωματόδρομο με αποτέλεσμα να αναπηδήσει σε κάτι πέτρες και να σπάσει την 9070. Την δεύτερη φορά το έριξα με το χέρι, πέταξε περίπου 20 μέτρα, και πάνω που πήγα να χαρώ έχασα τον έλεγχο του α/φους από την τ/κ με αποτέλεσμα να πέσει σε κάτι σκίνα και να σπάσει και την άλλη προπέλα μαζί με κάτι ψιλόζημιούλες στο σύστημα προσγείωσης.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί χάθηκε το σήμα στα 20 μέτρα. Και η τ/κ (Hitec optic 6) και ο δέκτης (GWS GW/R6NII40/H) είναι καινούργιοι και στην ίδια συχνότητα (40 Mhz). Κατά σύμπτωση περνούσε από εκεί ένας άλλος αερομοντελιστής που προσπάθησε να με βοηθήσει και μου είπε ότι μάλλον υπήρχαν παρεμβολές στο σημείο εκείνο. Πέταξε και ο ίδιος το δικό του α/φος, έκανε 1-2 στροφές και ~100-150 μέτρα μακρυά το έχασε και αυτός. Αλλά το δικό μου δεν έκανε ούτε 20 μέτρα και έπεσε. Λέτε να φταίει ο συνδιασμός τ/κ με δέκτη? Να το πάω στο μαγαζί που το πήρα να το ελέγξουμε με άλλο δέκτη?
Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 08:24:16 »

Hartmann ο φίλος σου τι μοντέλο και κυρίως τι δέκτη είχε; Επίσης ήταν έμπειρος;

Αν το μοντέλο του φίλου σου είχε full range δέκτη πιθανώς να είχε παρεμβολές ο χώρος. Αν και ο φίλος σου είναι αρχάριος είναι δύσκολο να πει κανείς τι έγινε.

Δες το http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-058.htm και http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-059.htm από το βιβλίο του jkon για να δεις πω μπορείς να ελέγχεις την καλή λειτουργία του συστήματος σου ΠΡΙΝ πετάξεις.

Οι δέκτες τύπου GWS για park flyers παρουσιάζουν πιό εύκολα glitches. H παροδική απώλεια του σήματος μπορεί να απσυντονίσει τελείως έναν αρχάριο.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 08:46:04 »

Καλημερα..........δεν ειναι τιποτα...... και εγω το επαθα, εχοντας συνδιασει futaba τηλ/ση  kai GWS  δεκτη.......και αφου αφιερωσα χρονο και ζαλισα ανθρωπους μπορω να σου πω με σιγουρια οτι αγοραζοντας εναν δεκτη  JETI , ολα μπηκαν στον δρομο τους και το estarter και το  fromoza ( ΕΛΠΙΖΩ και το  ME109 που θα δοκιμασω αυριο ) πετανε μια χαρα , χωρις παρεμβολες...με σχεδον πληρη εμβελεια, και λεω σχεδον πληρη γιατι στα 150-200 μετρα δεν το πολυβλεπεις....... Tongue.
Η παραπομπη του κυριου Κωστοπουλου στην δοκιμη πομπου δεκτη ειναι σωστη μονο που τα GWS ανταποκρινονται πληρως στα τεστ  ( ισως κανουν παρεμβολη στα 20 και οχι στα 25 μετρα , ΟΜΩΣ στην πραγματικη αποσταση και συνθηκες δεν ανταποκρινονται και  κατα την ταπεινη μου  αποψη  ειναι μονο για indoor , και φυσικα δεχονται παρεμβολες απο το ESC αν το εχεις κοντα στον receiver  και αλλες λεπτομεριες που με την αγορα ενος αξιοπιστου δεκτη λυνεις ολα τα προβληματα!!!!!! Thumbs up
Καλη συνεχεια
Καταγράφηκε
Giatrakos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.017


follow us: facebook.com/GiatrakosModelShop


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 09:36:20 »

To πρόβλημα σου έχει παρουσιαστεί και με άλλους συνδυασμούς, όπως Optic με δέκτη της Εsky, JR με GWS κλπ. εγώ πετάω το ηλεκτρικούλι μου με Optic6 και δέκτη Hitec 5ch. mini χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.

Ένα ακόμα συμβάν ήταν να δουλεύουν όλα κανονικά, να πετάς....και ξαφνικά να αρχίζουν μόνα τους να κουνιούνται τρελλά  idiot2 οπότε και έχεις χάσει κάθε έλεγχο  Undecided και φυσικά σε λιγάκι "sdoop"  uglystupid2
Καταγράφηκε




Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 10:13:20 »

filivos, σίγουρα οι μικροί GWS δεν είναι Jeti αλλά δεν σημαίνει ότι είναι για indoor. Στο Αγρίνιο αλλά και σε όλο τον κόσμο έχουν δοκιμαστεί πολλοί χωρίς φοβερά προβλήματα, πέρα πό κάποια glitches. O 6κάναλος είναι σαφώς καλύτερος.

Ο Χριστόφορος στο Αγρίνιο μου είπε για προβλήματα σήματος με Hitec σε μοντέλα που πήγαιναν μια χαρά με Futaba. Πιθανώς να είναι πρόβλημα κρυστάλλου του δέκτη για να συνεργαστεί σωστά με Hitec. O Χρήστος Γιατράκος αναφέρει για παρόμοια προβλήματα ασυμβατότητας. Χρήστο αν συμβεί κάτι τέτοιο κόψε το γκάζι. Το μοντέλο πέφτει σε περιοχή αυτοπαρεμβολής και μειώνοντας την επιρροή από τους σπινθήρες του μοτέρ συνήθως ανακτάς τον έλεγχο.

Δεν ξέρω για ποιόν Jeti μιλάς, φαντάζομαι τον Rex 4 ή Rex 5. Ο Rex 7 είναι άλλη περίπτωση, είναι full range και με ολόκληρη κεραία. Και οι μικροί Jeti έχουν τους περιορισμούς της μειωμένης εμβέλειας αλλά είναι καλύτεροι ειδικά ο 5. Και αυτοί χρησιμοποιούνται και σε indoor.

Πέρυσι το καλοκαίρι πήρα για δοκιμή ένα κινέζικο Wing Dragon. Το μοντελάκι είναι πανεύκολο σε συναρμολόγηση, πετάει πολύ καλά για την κατηγορία του και πάει και με αέρα. Εχει όμως έντονο πρόβλημα απώλειας σήματος. Ενας αρχάριος 99% θα το είχε ρίξει. Το πιθανότερο είναι το πρόβλημα να βρίσκεται στον άξονα ESC - μοτέρ αλλά βαρέθηκα να το ψάξω. Δεν είναι εύκολο ν' απαντήσεις αν δεν αρχίσεις τις αλλαγές σιγά σιγά. Θα το βρουν οι Κινέζοι πάντως, αν δεν το βρήκαν ακόμη  laugh.

Εχω ξοδέψει αρκετά δοκιμάζοντας φθηνά συστήματα και συστήματα που μπορεί να μάθει κάποιος χωρίς βοηθό. Δεν μου αρέσει να βλέπω τα μάτια ανθρώπων, ειδικά παιδιών, που θέλουν ν' ασχοληθούν και αποθαρρύνονται από το κόστος. Ακόμα πιστεύω οτι, με προσεκτικά βήματα, αρκετοί που βρίσκονται μακριά από πιθανή βοήθεια μπορούν να μάθουν μόνοι τους.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 10:29:19 »

Καποια στιγμη πρεπει να συνηδειτοποιησει ο κοσμος οτι ο μοντελισμος δεν ειναι φθηνο hobby.
Γλυτωνεις καποια χρημματα απο φθινους πομποδεκτες και τα πληρωνεις σε σπασηματα και στεναχωρια.
Παρτε PCM ,dual conv η spectrum(για τα park flyers) κοστιζουν παραπανω αλλα κανουν αποσβεση! Thumbs up
Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 13:26:24 »

ego katopin simvoulis tou k Koutsou evala feriti metaksi ESC kai receiver, evltiothike to provlima alla den lithike....I alithia einai oti ta kala pragmata ta agorazeis mia fora.....
ego anipomono na petakso to ME109 aurio , an kai tah exei 3-4 mpofor......kai skeftomai na to riskaro kai na to petakso........o Theos voithos!!!!!!!!
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 05:48:34 »

Τελικά ο θεός (ή  devil) του αερομοντελισμού δεν θέλει να με αφήσει να πετάξω αυτό το e-starter (ή μάλλον e-stoper στην περίπτωσή μου) tickedoff

Μετά από μια επίπονη διαδικασία αναζήτησης λύσης (ψάχνοντας κρύσταλους σε συγκεκριμένες συχνότητες, κτλ), αποφάσισα και πήρα εχθές ένα δέκτη Hitec HFS-05MS, σκεφτόμενος ότι λογικά Hitec τ/κ με Hitec δέκτη και hitec κρύσταλους θα πρέπει να συνεργάζονται άψογα.
Αλλά δυστυχώς  Sad. Τα σύνδεσα και αποτέλεσμα μηδέν. Το ESC ανάβει και σβήνει σαν τρελό, τα servos κάνουν σαν δαιμονισμένα και δεν έχω κανένα απολύτως έλεγχο από την τ/κ.
Δοκίμασα ότι μπορούσα να φανταστώ: positive και negative shifts (low και high bands δεν έχει η hitec λέει), ppm kai qpcm, φορτίσεις μπαταριών (και της τ/κ:), παρεμβολές από ESC (μέχρι όλο το αεροπλάνο έβγαλα στο μπαλκόνι μήπως το επηρρεάζει το pc), έλεγξα την εφαρμογή του module στην τ/κ και των κρυστάλων στο module και τον δέκτη. Το μόνο που δεν τόλμησα είναι να βάλω τα βύσματα των servo και ESC ανάποδα στον δέκτη.

Και πάνω σε όλα αυτά πέφτει και αργία αύριο και πάει και αυτό το σ/κ χαμένο. Λέτε όλα αυτά να είναι κάνα μήνυμα από το σύμπαν να τα παρατήσω! Huh

Υ.Γ.:  η συχνότητα είναι 40.765 MHz με 40άρη δέκτη και τ/κ. Ο κρύσταλος του δέκτη είναι Single Conversion.
Υ.Γ.2: μήπως παίζει ρόλο το ESC (GWS ICS400J). Το J σημαίνει JR που είναι positive shift? Τα καλώδια πάντως προς τον δέκτη είναι καφέ, κόκκινο, πορτοκαλί (χρώματα JR. Ο δέκτης πάντως διάβασα ότι κάνει ένα είδος shift auto-detection)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 06:24:25 από Hartmann » Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 06:42:16 »

exeis sindesei sosta ta kalodia tou esc??
ti na sou po
emena kai me me gws kai jeti kai futaba dktes paizoun ola tzami
pou meneis?
kati tha sou vroume anoixto an eisai athina....... Wink

EPISIS NA TOLMISIS NA VALEIS TA VISMATA ANAPODA,,,,,,,,,KSEKINONTAS PROTA KAI EXONTAS MONO SYNDEDEMENO TO ECS.........TO OPOIO OTAN EINAI ANAPODA DEN DINEI GKAZI , ALLA DEN DOULEUEI KAI TIPOTA ALLO( EYXOMAI NA SOU SYMVAINEI AYTO POU LYNETE EYKOLA)


VGALE TA YPOLOIA KAI DOKIMASE TO ESC MONO
META VAZE ENA ENA
OLA TA ALLA MPOREIS NA TA SETARIS ( NA TA VALEIS REVERSE APO THN KATEUTHINSI) TO ESC OMOS PREPEI NA EINAI SOSTA

DOKIMASE KAI PETA ( EYXOMAI )
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 06:47:31 από filivos » Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 06:56:37 »

KAI KATI AKOMI POLY VASIKO
DES TO MANUAL TOU ESTARTER GIATI KATHE DEKTHS PERNEI SE DIAFORETIKH THESH TO ESC

GOOD LUCK
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 07:33:00 »

Έβαλα ανάποδα το βύσμα του ESC στον δέκτη και δεν έκανε τίποτα. Δεν άναβε το λαμπάκι πάνω στο ESC ούτε ανοιγόκλεινε το ρεύμα στο μοτέρ. Σύνδεσα και ένα servo ανάποδα και αυτό επίσης δεν λειτούργησε (ούτε τρεμόπαιζε ούτε δεχόταν καθόλου εντολές)

KAI KATI AKOMI POLY VASIKO
DES TO MANUAL TOU ESTARTER GIATI KATHE DEKTHS PERNEI SE DIAFORETIKH THESH TO ESC

Το ESC το συνδέω στο ch 3 του δέκτη όπως λένε οι οδηγίες της optic. Θα προσπαθήσω να δοκιμάσω τον δέκτη με ένα άλλο ESC ενός φίλου μου με παρόμοια σύνθεση μήπως καταφέρω και βγάλω άκρη. Ίσως να φταίει και η τ/κ με τόσα χιλιόμετρα που έχει κάνει στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου!
Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 08:46:36 »

einai poly xazo auto pou tha po alla gia na jekinisi na douleuei to esc prepei gia kapoia deutera na meinei teleios kleisto kai na anapsi to lampaki kai meta na leitourgisi
2- koitaje tin sindesmologia tou esc- exo kanei kai go para polla kai tromera lathi , !!!!!!!!!!!kai eksakolooutho na kano kathimerina , alla se alla stadia
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 10:03:27 »

Μπορεί ο ενδιαφερόμενος να μας πει:

Δουλεύει ο πομποδέκτης με κανονική μπαταρία δέκτη, χωρίς το ESC?

Δουλεύει ο πομποδέκτης με άλλο ESC?

Είναι εντάξει η μπαταρία που συνδέεται στο ESC?

Είναι το throw limit του καναλιού που μπαίνει το ESC ρυθμισμένο στο 100% στα δύο άκρα ?

Το κανάλι που αντιστοιχεί στο μοτέρ, βρίσκεται εύκολα αν χρησιμοποιήσεις ξεχωριστή μπαταρία δέκτη και βάλεις σέρβο σε όλα τα πιθανά κανάλια.

Υπάρχει κάποια οδηγία για τη ρύθμιση του συγκεκριμένου ESC ?

Παρακαλώ όλους να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες.

jkon



Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 10:35:00 »

Ζηταω συγνωμη για τους λατινικους κυριε Γιαννη αλλα μεταξυ ετοιμασιας μου προς πτηση και γνωριζοντας τα συναισθηματα της απελπισιας του φιλου.....και προσπαθοντας να κερδισω χρονο...βγηκε το λατινικο..
καλημερα
Γιωργος
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 14:15:58 »

άπο filivos:
einai poly xazo auto pou tha po alla gia na jekinisi na douleuei to esc prepei gia kapoia deutera na meinei teleios kleisto kai na anapsi to lampaki kai meta na leitourgisi
2- koitaje tin sindesmologia tou esc- exo kanei kai go para polla kai tromera lathi , !!!!!!!!!!!kai eksakolooutho na kano kathimerina , alla se alla stadia


Ναι το ξέρω για το ESC. με την ίδια συνδεσμολογία δούλευε με τον GWS δέκτη, αλλά με πολλή μικρή εμβέλεια.

από: Γιάννης Κωνσταντακάτος
Δουλεύει ο πομποδέκτης με κανονική μπαταρία δέκτη, χωρίς το ESC?


Δεν το έχω δοκιμάσει γιατί δεν έχω μικρή μπαταρία δέκτη.

Δουλεύει ο πομποδέκτης με άλλο ESC?

Τον δοκίμασα με το module ενός φίλου σε ένα παρόμοιο μοντέλο με ίδιο δέκτη τον 05ms και δούλευε κανονικά.

Είναι εντάξει η μπαταρία που συνδέεται στο ESC?

Ναι, το δοκίμασα με δύο καινούργιες μπαταρίες.

Είναι το throw limit του καναλιού που μπαίνει το ESC ρυθμισμένο στο 100% στα δύο άκρα ?

Αν εννοείτε τις ρυθμίσεις EPA της τ/κ, ναι. Έκανα και reset όλες τις ρυθμίσεις.

Υπάρχει κάποια οδηγία για τη ρύθμιση του συγκεκριμένου ESC ?

Υπάρχουν κάποιες γενικές οδηγίες, αλλά έτσι και αλλιώς δούλευε με τον GWS.

Νομίζω ότι το μάλλον είναι ελλατωματικός ο δέκτης ή οι κρύσταλοι. Έβαλα τον δέκτη μου στο μοντέλο του φίλου μου, με το δικό του ESC που δουλεύει άψογα με τον 05MS, και έβγαλε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.


Καταγράφηκε
bleriot
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 310



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 18:49:42 »

μία ακόμα ιδέα: δοκίμασε να κάνεις reverse το κανάλι του μοτέρ
Καταγράφηκε
gregman
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 256



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 25 Μάρ 2006, 22:49:59 »

θεωρω βασικο τον ελεγχο λειτουργιας με μπαταρια  δεκτη και μονο σερβο συνδεδεμενα, αν και εκει υπαρχει προβλημα τοτε υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα ελαττωματικου κρυσταλλου αστοχουν δυστυχως πολυ συχνα,αν και η δοκιμη με αλλα κρυσταλλα  αποτυχει  τοτε εχασες ενα δεκτη.
Καταγράφηκε

Γρηγόρης Μανουσακάκης
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 26 Μάρ 2006, 09:04:48 »

Αν ο δέκτης είναι καινούργιος, και είναι μέσα στην εγγύηση, να τον δώσει πίσω.

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 00:20:31 »

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Τελικά μετά από αρκετή ταλαιπωρία και με την βοήθεια του Χρήστου Γιατράκου το e-starter είναι επιτέλους έτοιμο για πτήση. Thumbs up
Στην αρχή δοκίμασα καινούργιο δέκτη και κρύσταλους στα 40Mhz με αποτέλεσμα μηδέν. Οπότε το μόνο που έμενε ήταν να είναι καμμένο το module της τ/κ. 
Ευτυχώς όμως, σκέφτηκα πρίν το πάω να το κοιτάξει κάποιος τεχνικός, να το ανοίξω να του ρίξω μια και εγώ μια ματιά. Πάνω στο εσωτερικό μεταλλικό περίβλημα λοιπόν ήταν γραμμένο πρόχειρα με μαρκαδόρο ένα "mim 35"! Την επόμενη δοκίμασα 35Mhz κρύσταλους και δέκτη και όλα δούλεψαν τέλεια! Απ'ότι φαίνεται είχαν κάνει λάθος από την Hitec και είχαν βάλει 35Mhz module στην 40άρα τ/κ (για 40 μου την είχε δώσει και ο Γιατράκος αφού το γράφει στο κουτί της, ενώ το module δεν γράφει τίποτα εξωτερικά).
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως δούλεψε (έστω και γι'αυτή την μικρή απόσταση) ο 40αρης κρύσταλος και δέκτης της GWS την στιγμή που δεν δούλευε καθόλου με τον Hitec. Τέλος πάντων, (και) γι'αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά για να μας (εκ)παιδεύουν. 
Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2006, 06:31:33 »

ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ "ΓΙΑΤΡΑΚΟΣ" ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΚΟΝΤΑ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΘΑ ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΤΑΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ 4 Β , ΑΛΛΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΔΥΝΑΜΗ Ο ΑΝΕΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ 350 ΓΡ ΜΟΝΤΕΛΟ , ΤΡΩΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΕΡΑ.........
ΑΥΡΙΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΜΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΑΝΕΤΑ
___________ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΕΡΑΙΑ__________ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΑΝ Η ΚΕΡΑΙΑ ΤΟΥ ΔΕΚΤΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ 50 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ 300 ΜΕΤΡΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΑΡΑ ΣΤΑ 100-120ΜΕΤΡΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ!!!!! Thumbs up
GOOD LUCK
Καταγράφηκε
Hartmann
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 05:18:58 »

Σάββατο πρωϊ έγινε επιτέλους η πρώτη πτήση.  Thumbs up Στο σημείο που πήγα (Πετρούπολη) είχε λίγο σχετικά αέρα αλλά κατά περιόδους έδινε αρκετά δυνατά gusts (πώς είναι στα Ελληνικά; απότομα φυσήματα;), όμως μετά από τόση ταλαιπωρία και καθυστερήσεις (με το μπλέξιμο που είχα με τους δέκτες) δεν υπήρχε περίπτωση να μην το πετάξω.

Αν και ήταν η πρώτη φορά που πέταγα κατάλαβα ότι το αεροπλάνο πετάει πολύ ομαλά και στρωτά. Κυρίως, νομίζω, λόγω της μεγάλης δίεδρου που το ισιώνει και δεν το αφήνει να πάρει κλίση. Ξεκίνησα με 70% d/r αλλά μετά το πρώτο πέρασμα τα έβγαλα γιατί αισθάνθηκα ότι δεν είχα αρκετά πηδάλια. Έκανα 1-2 περάσματα ακόμα και μετά παρασύρθηκα από το πόσο στρωτά πέταγε και από τον ενθουσιασμό μου και άρχισα να δοκιμάζω κόλπα από το Aerofly! Πήγα να κάνω ένα roll αλλά δεν ήθελε με τίποτα! Αντιστεκόταν και ήθελε να πετάξει ευθεία και όταν το ζόριζες έχανε ύψος. Το πιο κοντινό σε roll που κατάφερα ήταν κάτι σαν κακό barrel roll, ξεκίναγα σηκώνοντας τη μούρη και το ζόριζα μέχρι που ενέδιδε και rollαρε! Επίσης έκανα μερικά loop, ένα touch and go (μάλλον ένα almost touch and go γιατί δεν το ακούμπησα κάτω) και πέταξα ένα lap inverted (που κόντεψε να καταλήξει σε ολική καταστροφή αλλα το έσωσα τελευταία στιγμή 1-2 μέτρα από το έδαφος).
Το μόνο κακό στο πέταγμα ήταν η τάση του αρκετές φορές να σηκώνει την μούρη πάνω, π.χ. σε στροφές όταν έδινα απότομα aileron και elevator, ή όταν έπιανε απότομα αέρας. Ξεκίναγε να ανεβαίνει μέχρι που έμενε απο δύναμη και έπεφτε με την πλάτη πίσω (αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν πειράζει την επόμενη φορά θα το πουλήσω στον φίλο μου για Hammerhead! laugh). Επίσης τα πάει αρκετά καλά με τον αέρα, σε κάποιες φάσεις έμενε ακίνητο από την κόντρα και άλλες το έριχνε στο πλάϊ (από στροβιλισμό ή όταν το έχανα στην κόντρα) αλλά ίσιωνε αυτόματα λές και είχε αυτόματο πιλότο!

Όμως το τέλος δεν ήταν εξίσου επιτυχημένο! Όταν άρχισε να πέφτει η μπαταρία το έφερα για προσγείωση και στην τελευταία στροφή (δεν είχα πολύ χώρο γιατί πέταγα σε ένα χωμάτινο γήπεδο με σύρματα γύρω γύρω), πάνω που έκλεινα τελείως το throttle και το'φερνα κόντρα στον αέρα, ένα απότομο gust το έριξε στο πλάϊ και έσκασε με την μούρη στο έδαφος  (ευτυχώς ήταν χαμηλά, 1-2 μέτρα). Αποτέλεσμα: τσαλακώθηκε και έσπασε το cowl του μοτέρ (η προπέλα άντεξε!!), χώθηκε το ξύλο (που κρατάει το μοτέρ) μέσα στην άτρακτο (σπάζοντας ένα μικρό κομμάτι εκεί που πάταγε) και έσπασε ο δακτύλιος που συγκρατεί το γρανάζι του μειωτήρα πάνω στο μοτέρ, που δεν είναι μεγάλη ζημιά (ήδη το κόλλησα) αλλά καθώς δεν μου'κοψε να φέρω κόλλα μαζί σήμαινε το τέλος των πτήσεων για την μέρα. Μετά από 3 εβδομάδες αναμονής πέταξα 5-6 λεπτά και τα μάζεψα! tickedoff
Έκανα βέβαια και πολλά άλλα λάθη. Το πέρασα κανά δυο φορές πάνω από το κεφάλι μου και το πέταγα κόντρα στον ήλιο και το έχανα. Επίσης αρκετές φορές ήταν σαν να είχαν φελιζολομαγνήτες τα δέντρα και όλο κάταπάνω τους πήγαινα! Γενικά δεν μπορούσα πάντα να το πάω έκει ακριβώς που ήθελα και έπρεπε να το μαζεύω. Αλλά το e-starter συγχωρεί πολλή κακομεταχείρηση. Το αφήνεις να πετάει μόνο του και είναι λες και έχει αυτόματο πιλότο (μέχρι να του "φάω" αυτή την υπερβολική δίεδρο που δεν σ'αφήνει να παίξεις τουλάχιστον!  Wink ). Τέλοςπάντων, το πέταγμα είναι τόσο απολαυστικό και σου δίνει τόση ικανοποίηση που χαλάλι η ταλαιπωρία και τα προβληματάκια 3 εβδομάδες τώρα.  Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε
G.Hiotis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 3 Απρ 2006, 12:11:45 »

συγχαρητητια Thumbs up
πανω απο ολα μετραει οτι χαρηκες.Ομως εχω να σου πω 2-3 πραγματα .
1)Αν χρησιμοποιεις ΝιΜΗ kane 2-3 κυκλους με αποφορτωσεις και φωρτωσε με οσο χαμηλοτερο ρευμα μπορεις.Θα δεις μεγαλη διαφορα στην διαρκεια της μπαταριας αλλα και στην δυναμη.
2) εγω δεν ειχα aerofly oταν πεταξα για πρωτες φορες το estarter και ετσι ειχε λιγο ατυχο τελος (οχι οτι δεν φτιαχνοταν , αλλα εγω τσαντιστηκα και το πεταξα).ομως κρατησα το φτερο που το χρησιμοποιησα στο δευτερο αεροπλανο που αγορασα και ετσι στο αχρησιμοποιητο φτερο ...εγινε το πειραμα. Εχω κοψει εντελως την διεδρο αλλα και τα τελειωματα ( δεν ξερω πως λεγονται) , εχω αγορασει extra servo , που δεν εχω τοποθετησει ακομη γιατι εχω μπλεξει με 2  θερμικα, +formosa  +  ME109.
3) θα σου προτεινα να μην χαλασεις το φτερο πριν ολοκληρωσεις την ασκηση σου με το εκπαιδευτικο, που ομως οι γνωστες λενε οτι ποτε δεν τελειωνει και οτι ενα εκπαιδευτικο πρεπει να εχουμε παντα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ λοιπον , αν δεν σε χαλαει το κοστος των 50-60 euro να παρεις ενα estarter και ενα  servo ακομη θα ηταν καλα  , για να εχεις την δυνατοτητα να αλλαζεις το φτερο σου να κανεις πιο σπορτιβ και πιο γρηγορο το estarter  και να εχεις και ενα ολοκληρο (καινουργιο ) αεροπλανο για ν αχρησιμοποιησεις οτι θελεις, ή να πειραματιστεις..... angel
εγω εχω σκοπο μεχρι και διπλανο να το κανω καποια στιγμη το estarter, και δεν νομιζω να μεινω ποτε χωρις αυτο , γιατι ηταν το πρωτο που με εστειλε στο αερα με full control  και σαφως το αγαπω πολυ για να το αποχωριστω!!!!
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Πρόβλημα με τ/κ Hitec optic 6 και δέκτη GWS « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.374 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.