Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:08:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:08:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 135
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: cessna 400 protech vs calmato 40  (Αναγνώστηκε 3959 φορές)
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 21:12:04 »

    Καλησπέρα!Αρκετό καιρό τώρα έχω αγοράσει το καλμάτο θέλοντας να μπώ στον αερομοντελισμό.Συνολικά έχω κάνει 3 πτήσεις με έμπειρους μοντελιστές στο μοντελοδρόμιο της περιοχής μου.3 πτήσεις μέσα σε 2 μήνες που το έχω αγοράσει!!!!!!!!!!!!!!!!!Εχω παίξει αρκετό εξωμοιωτή και ανυπομονούσα κάθε φορά να πάω στο μοντελοδρόμιο να πετάξω.
    Αποφάσισα λοιπόν να αγοράσω το rtf cessna 400 protech ένα ηλεκτρικό φθηνό αλλα αρκετά καλό.Παιδιά πετάω επιτέλους όποτε θέλω μονος χωρίς να περιμένω καποιον να έχει όρεξη να ανέβει στο μοντελοδρόμιο..Μήπως τελικά δεν αξίζει το ακριβό εκπαιδευτικό θερμικό για ξεκίνημα?HuhΜήπως είναι καλύτερα να μάθεις και να ξεκινήσεις με ένα φτηνό αλλα καλό ηλεκτρικό?HuhHuh??Με το τσεσνάκι εμαθα να πετάω και να προσγειώνω μόνος.....το calmato μονο στον αέρα για λίγο με τον φόβο μην πέσει....Συνιστώ ανεπιφήλακτα στον νέο που ξεκινά το καταπληκτικό αυτό hobby-spor να ξεκινίσει με κάτι πιο απλό και μαθαίνοντας μπαίνει στα θερμικα και τις ακριβές τηλεκατευθηνσεις.Ευχαριστώ
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 21:27:44 »

    Γεια!

    Μην απογοητεύεσαι τόσο εύκολα. Ψάξε λίγο καλύτερα για εκπαιδευτή. Δεν έχουν όλοι ελεύθερο χρόνο για τους x ή y λόγους, αλλά όχι επειδή δεν είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν. Βρες έναν εκπαιδευτή που να έχει ελεύθερο χρόνο και όρεξη να σου μάθει να πετάς το calmato(μ' αυτό ξεκίνησα και εγώ-πολύ καλό) ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Και εγώ δεν πέταξα αμέσως το calmato μου αλλά περίμενα πολύ καιρό. Η υπομονή χρειάζεται σ' αυτό το χόμπι.Υπομονή και καλές πτήσεις Thumbs up!

    Φιλικά Νίκος
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Ιούν 2008, 23:25:19 από Nikos-G 1 » Καταγράφηκε
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.200



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 1 Ιούλ 2008, 16:32:29 »

    Το calmato είναι πολύ εύκολο αεροπλάνο μην φοβασαι να το πεταξεις .
    Εγω για να το προσγειώνω ΄χρειαστηκα 4 ημέρες συνεχόμενα.
    Για να μάθεις πρέπει να πετας πιο συχνα.
    Καλες πτήσεις.
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373


    aka Γεωλόγος


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 5 Ιούλ 2008, 23:39:47 »

    Κ εγω με το Calmato μαθαινω!!!Ωραιο αεροπλανο πραγματικα,αν και το εχω πεταξει μια μονο φορα μεχρι τωρα με εκπαιδευτη καποιον απο το φορουμ (που το ονομα του ειναι με κοκκινα γραμματα Grin Grin)Ανυπομονω τωρα μολις ξεπεραστουν καποια...τεχνικα προβληματα απο μερους μου  Σφραγισμένα χείλη Σφραγισμένα χείλη να αρχισουμε παλι!!!
    Καταγράφηκε
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 09:36:51 »

    Θα συμφωνήσω με τον adam  Χαμόγελο

    Ξεκίνησα με το NexSTAR και καλώς ή κακώς επειδή είναι θερμικό είναι μια ολόκληρη προετοιμασία για να πετάξεις, που ναι μεν τώρα μετά από λίγους μήνες είναι ρουτίνα πλέον, αλλά από την άλλη στον νέο αερομοντελιστή φαντάζει βουνό  worry  Μπουζόπιπες, μίζες, καύσιμο,αντλία καυσίμου, στρώσιμο του κινητήρα, πάνω κάτω βαλβίδα, και όλα αυτά που για τους παλιότερους είναι ρουτίνα, για ένα νέο αεροντελιστή όπως εμένα, στις πρώτες πτήσεις είναι απλά κινέζικα και χαλάνε την μαγεία της πρώτης πτήσης (κατά τη γνώμη μου). Το άγχος αυξάνεται κατακόρυφα, αφού ο νέος αεροντελιστής πρέπει να προσέξει περισσότερα δεδομένα πριν, μετά και κατά την διάρκεια της πτήσης. Βέβαια από την άλλη υπάρχουν και πολλά υπέρ, όπως πχ. ότι ένα θερμικό μπορεί να πετάξει άνετα με ένα άνεμο 3-4 b χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια από τον νέο πιλότο για να το κρατήσει στην πορεία του. Επίσης ένα εκπαιδευτικό θερμικό είναι μεγάλος δάσκαλος και σε μαθαίνει πολλά, όμως... η άποψη μου είναι ότι κάποιος πρέπει να ξεκινήσεις από κάτι φθηνό και ηλεκτρικό πρώτα το οποίο ακόμα και αν σπάσει θα προκαλέσει περισσότερα γέλια, πλάκα και πειράγματα παρά στεναχώρια.

    Για να γίνω πιο κατανοητός, οι ελικοπτεράδες έχουν το "Lama v3" (αξίας 99 ευρώ) για πρώτο ελικόπτερο, και αρχίζοντας από αυτό φτάνουν σιγά σιγά ακόμα και σε 90άρι θερμικό (αξίας 1000+ ευρώ) !!!! Κάτι αντίστοιχο θεωρώ ότι πρέπει να γίνεται και στα αεροπλάνα.... Γνώμη μου βέβαια.

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 10:14:05 »

    Καλημέρα

    Φίλε συνονόματε Nick1150 δεν πιστεύω πως είναι αναγκαίο ένας νέος να αρχίσει με ηλεκτρικό. Άλλο α/π και άλλο ε/π Ποοολύ άνεση. Ο νέος θα μάθει σίγουρα πιο σύντομα και πιο εύκολα το ηλεκτρικό από ότι το θερμικό. Μπορεί όμως να μάθει και το θερμικό αν έχει καλό δάσκαλο και με ελεύθερο χρόνο. Όταν άρχισα δεν μου πρότειναν ηλεκτρικό αλλά μου έδειξαν το καλματο και το πήραμε με κλειστά μάτια. Για πρώτο μου ελικόπτερο μου πρότειναν, όχι μόνο εμένα, το λάμα, γιατί είναι πολύ πιο δύσκολο το ε/π.

    Τέλοσπάντων γνώμες λέμε για να βοηθήσουμε. Δεν προστάζουμε κανέναν τι θα πάρει.

    Καλές προσγειώσεις.


    Υ.Γ. Γεια σας πάω για μπιάνιο Cheesy, χωρίς υδροπλάνο δυστυχώς Δάκρυ
    Καταγράφηκε
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 141



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 16:52:53 »

    Θα συμφωνήσω με τον adam  Χαμόγελο

    Ξεκίνησα με το NexSTAR και καλώς ή κακώς επειδή είναι θερμικό είναι μια ολόκληρη προετοιμασία για να πετάξεις, που ναι μεν τώρα μετά από λίγους μήνες είναι ρουτίνα πλέον, αλλά από την άλλη στον νέο αερομοντελιστή φαντάζει βουνό  worry  Μπουζόπιπες, μίζες, καύσιμο,αντλία καυσίμου, στρώσιμο του κινητήρα, πάνω κάτω βαλβίδα, και όλα αυτά που για τους παλιότερους είναι ρουτίνα, για ένα νέο αεροντελιστή όπως εμένα, στις πρώτες πτήσεις είναι απλά κινέζικα και χαλάνε την μαγεία της πρώτης πτήσης (κατά τη γνώμη μου). Το άγχος αυξάνεται κατακόρυφα, αφού ο νέος αεροντελιστής πρέπει να προσέξει περισσότερα δεδομένα πριν, μετά και κατά την διάρκεια της πτήσης. Βέβαια από την άλλη υπάρχουν και πολλά υπέρ, όπως πχ. ότι ένα θερμικό μπορεί να πετάξει άνετα με ένα άνεμο 3-4 b χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια από τον νέο πιλότο για να το κρατήσει στην πορεία του. Επίσης ένα εκπαιδευτικό θερμικό είναι μεγάλος δάσκαλος και σε μαθαίνει πολλά, όμως... η άποψη μου είναι ότι κάποιος πρέπει να ξεκινήσεις από κάτι φθηνό και ηλεκτρικό πρώτα το οποίο ακόμα και αν σπάσει θα προκαλέσει περισσότερα γέλια, πλάκα και πειράγματα παρά στεναχώρια.

    Για να γίνω πιο κατανοητός, οι ελικοπτεράδες έχουν το "Lama v3" (αξίας 99 ευρώ) για πρώτο ελικόπτερο, και αρχίζοντας από αυτό φτάνουν σιγά σιγά ακόμα και σε 90άρι θερμικό (αξίας 1000+ ευρώ) !!!! Κάτι αντίστοιχο θεωρώ ότι πρέπει να γίνεται και στα αεροπλάνα.... Γνώμη μου βέβαια.

     Χαμόγελο
    φιλε nick οταν ο νέος μοντελιστής μάθει τις κινήσεις στα στικ τις τ/κ και εχει παίξει και λίγο εξωμειωτή τοτε είναι εύκολο με ένα απλό ηλεκτρικό να πετάξει μόνος χωρίς να περιμένει τους έμπειρους να μπορούν για να του δίξουν..που κακα τα ψέματα ο χρόνος πλέον είναι περιορισμένος όλων μας..το ηλεκτρικό με 5 πτήσεις με έμαθε να πετάω ξεαγχώθηκα και τώρα ναι και το καλμάτο μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο σε σχέση με την πρώτη φορά..
    Καταγράφηκε
    Δημήτρης Σιόλος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 373


    aka Γεωλόγος


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 17:12:04 »

    Μπορεί όμως να μάθει και το θερμικό αν έχει καλό δάσκαλο και με ελεύθερο χρόνο

     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 18:08:02 »

    Αγαπητέ συνονόματε Nikos-G 1 τα ίδια λέμε  Χαμόγελο

    Και εμένα θερμικό μου πρότειναν, θερμικό πήρα, και με θερμικό έμαθα,  όμως δεν διανοήθηκα να κάνω τις πρώτες πτήσεις χωρίς βοήθεια  Στριφογύρισμα ματιών Αν ξεκινούσα όμως πχ. με ένα Wilga θα μπορούσα όμως και χωρίς βοήθεια να απογειώσω και να προσγειώσω την πρώτη φορά με αρκετές πιθανότητες επιτυχίας, αλλά και λιγότερο άγχος λόγω μειωμένου κόστους. Και εδώ σε προλαβαίνω λέγοντας ότι σίγουρα καλό είναι πάντα, είτε πρόκειται για ηλεκτρικό είτε πρόκειται για θερμικό, οι πρώτες πτήσεις να γίνονται με δάσκαλο, όμως γνωρίζουμε όλοι ότι αυτοί (οι δάσκαλοι) δεν είναι πάντα διαθέσιμοι όταν μπορούμε εμείς.

    Σαν περίληψη θα πω ότι, το εκπαιδευτικό θερμικό είναι ο σωστός δρόμος για να μάθει κανείς, όμως είναι πολύ πιο δύσκολος, πολύ πιο ακριβός, και πολύ πιο αγχωτικός από το εκπαιδευτικό ηλεκτρικό. Από την άλλη μετά το ηλεκτρικό κατά κανόνα ένας νέος αερομοντελιστής θα πάει προς το θερμικό έτσι και αλλιώς. Οπότε ανάλογα με τα κουράγια, την όρεξη, και την τσέπη του ο καθένας διαλέγει.....

    Γνώμη μου πάντα

     Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 13 Ιούλ 2008, 22:15:42 »

    Αγαπητέ συνονόματε Nikos-G 1 τα ίδια λέμε  Χαμόγελο


    Ναι Thumbs up Cheesy!
    Καταγράφηκε
    Argy
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 29 Ιούλ 2008, 13:06:58 »

    Καλησπερα παιδια! Το forum το επισκεπτομαι εδω λιγο καιρο και το βρισκω πολυ καλο και φιλικο, η απαντησεις των μελων κατατοπιστικοτατες και το περιβαλλον ευχαριστο.  Thumbs up
    Η ευκολια του ηλεκτρικου με δελεασε στο να παρω ενα στην Αγγλια οπου και σπουδαζω. Η απογοητευση μου με το αεροπλανακι ηταν δυστυχως μεγαλη, αφου με τον παραμικρο αερα απλα αγνοουσε τις κινησεις των ailerons, elevator κτλ. Βεβαιως και μπορει να εχει σχεση το αεροπλανακι που μπορει να ηταν χαλια, ισως κι εγω σαν αρχαριος να εκανα κατι λαθος. Η διαφορα σταθεροτητας παντως με το Nexstar που εχω εδω και 1 χρονο ειναι τεραστια, αφου το Nexstar δεν δισταζει να σηκωθει και με αρκετο αερα (θα αρχισω να γελαω αν διανοηθω το ηλεκτρικο σε τετοιο αερα!  laugh)
    Οπως και να 'χει, ο καθενας εχει τις δικες του προτεραιοτητες και επιλεγει το μοντελο του αναλογα με αυτες!
    Καλο καλοκαιρι σε ολους, καλες πτησεις!!
    Καταγράφηκε
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 274


    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 29 Ιούλ 2008, 13:41:47 »

    Φίλε Argy

    Καλωσήρθες στη παρέα μας! Thumbs up Καλές πτήσεις

    Νίκος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: cessna 400 protech vs calmato 40
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.