ilias
|
|
« Απάντηση #105 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 18:52:26 » |
|
πιο ολοκληρωμενο και πτητικα δοκιμασμενο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
kostas M.
|
|
« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 21:18:22 » |
|
Μπορείς να δώσεις περισσότερα στοιχεία όπως μέγεθος, βάρος και τι υλικά χρησιμοποίησες:
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #107 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 21:52:43 » |
|
λοιπον
το φτερο ειναι απο depron στο μπροστα και πισω σημειο εκφυγης balsa στο κεντρο του φτερου πιχακι Balsa για ενισχυση και για να δημιουργηθει η καμπυλη του φτερου
απο το φτερο ξεκινανε 2 πιχακια σκληρου ξυλου προς την ουρα οπου τα πτερυγια ειναι απο 3αρι φυλλο balsa και το elevator απο 8αρι balsa
η ατρακτος αρχικα σχεδιαστικε με φυλλα balsa (αρχικη φωτογραφια) αλλα λογω αλλαγης διαμετρου ελικας ξαναφτιαχτηκε απο κοντρα πλακε (τα δυο πλαινα)και ενωθηκαν μεταξυ τους με μικρα πιχακια 5 ποντων
Για να μειωθει το βαρος του κοντρα πλακε το κεντρο του καθε πλαινου ειναι κουφιο
ανοιγμα φτερου 90 ποντους και μηκος περιπου αλλο τοσο
βαρος γυρω στα 700γρ με μπαταρια 1800αρα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
nektarios
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 138
...every day for us something new...
|
|
« Απάντηση #108 στις: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 23:04:40 » |
|
Γεια σας... Σας παρουσιαζω και γω το μοντελακι που πατενταρα και εγω την ωρα που "διαβαζα" καθως και το μονο που μπορω να πεταξω τωρα την περιοδο των εξετασεων... το Χ-twιn sports της silverlit του εβγαλα τα αυτοκολλητα και το χρωμα απο πανω του προσθεσα στην ακρη ενα φτερο απο ενα παλιο μοντελακι που ειχα παρει απ το jumbo το κολλησα με ταινια και ειδου το αποτελεσμα.... Στην δευτερη fwto θα δειτε το blue tack πανω στον πομπο που χρησημοποιω για το ζυγιασμα του ανεμοπτερακιου μμμ καθωσ και την κορδελιτσα για την διευθυνση του ανεμου ...
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 2 Ιούν 2008, 23:43:22 από nektarios »
|
Καταγράφηκε
|
...ΑSP engines 4ever...hehehe...
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #109 στις: Σάββατο, 2 Αύγ 2008, 19:12:24 » |
|
ειμαι σε καλο δρομο??
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 3 Αύγ 2008, 10:05:01 » |
|
ειμαι σε καλο δρομο??
Οχι . Εχει κι αλλο χώρο η ταράτσα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #111 στις: Κυριακή, 3 Αύγ 2008, 10:19:53 » |
|
σωστο και αυτο αλλα με το ζορι τα βαζω στην αποθηκη. Εκτος αν κλεισω την ταρατσα και την κανω αποθηκη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #112 στις: Πέμπτη, 4 Σεπ 2008, 20:51:41 » |
|
Μετα απο μια αποτομη προσγειωση ο αξονας του μοτερ εσπασε 12 χιλιοστα μετα την καμπανα. Ηταν και ο τελευταιος αξονας που ειχα..... Τοποθετησα λοιπον Prop Saver για αξονα 3mm και δοκιμαστικε σημερα σε πτηση. Μετα απο 12 λεπτα πτησης σε ολο το φασμα στροφων ολα καλα και συνεχειζουμε.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #113 στις: Κυριακή, 21 Σεπ 2008, 12:25:30 » |
|
Εχθες προσθεσα στην οριζοντιο σταθερο δυο κοματια μακετοχαρτου 5mm και μεγενθυνα το elevator περιπου στο διπλασιο. Ενυσχισα εσωτερικα με πηχακια μπαλσα και 5 λεπτη εποξικη το συρμα που ενωνει τα πηδαλια
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #114 στις: Κυριακή, 21 Σεπ 2008, 12:33:17 » |
|
Επισης αλλαξα το διακοπτη του δεκτη με εναν ισχυροτερο 12 βολτο στα 20 Αμπερ. Τον αγορασα απο καταστημα με ηλεκτρονικα στην φοβερη τιμη του 1 ευρω. Ευτηχως τον προηγουμενο το εκαψα σε μια στατικη δοκιμη!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ilias
|
|
« Απάντηση #115 στις: Κυριακή, 21 Σεπ 2008, 14:47:13 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #116 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 15:57:58 » |
|
Μετα την χθεσηνη 25λεπτη πτηση και αφου βαρεθηκα να κανω κυκλους roll, loop κλπ αρχισα τις χαμηλες διελευσεις με μεγαλες ταχυτητες και αποτομες στροφες. Αποτελεσμα......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #117 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 16:05:55 » |
|
....ομως επισκευαστηκε μεχρι να φορτισουν οι μπαταριες και ειμαστε ετοιμοι για την επομενη πτηση. Με την ευκαιρια μεγαλωσα το rudder γιατι δεν εβγαινε το knife edge!!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Kiril
|
|
« Απάντηση #118 στις: Σάββατο, 4 Οκτ 2008, 12:45:54 » |
|
Αφαιρεσα τους μεταλικους μεντεσεδες απο τα aileron ... και τοποθετησα 3 AC Hinge 25χ20 σε καθε πλευρα. Το βαρος μειωθηκε κατα 20 γρ Τελικο βαρος πτησης με 2200 3S1P 20-30C 740 γρ και με 1800mAh 3S1P 20C 690 γρ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Spak73
|
|
« Απάντηση #119 στις: Σάββατο, 4 Οκτ 2008, 14:19:02 » |
|
Να και τα δικα μου ΚΟΥΚΛΙΑ !!!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|