Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
295.520 μηνύματα σε 12.051 θέματα από 6.181 Μέλη / Τελευταίο μέλος: sixoremenos
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 28 Σεπ 2021, 11:07:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 28 Σεπ 2021, 11:07:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 08:57]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:30]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 11:10]

    από UH-1H
    [Χθες στις 07:36]

    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 22:08:50]

    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 14:38:32]

    από dominicm
    [Σάββατο, 25 Σεπ 2021, 14:07:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 17:00:34]

    από Yiannis_S
    [Παρασκευή, 24 Σεπ 2021, 14:24:11]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 21:21:34]

    από chris 1975
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 18:21:56]

    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 15:50:58]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 23 Σεπ 2021, 09:56:16]

    από jony b
    [Τρίτη, 21 Σεπ 2021, 18:40:23]

    από 3DJunk
    [Κυριακή, 19 Σεπ 2021, 23:51:37]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6181
    Τελευταίο: sixoremenos
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 295520
    Σύνολο θεμάτων: 12051
    Online σήμερα: 47
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Αποστολή θέματος Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: The Ultimate EDF jet | 1.9M Sebart Avanti XS on 14S  (Αναγνώστηκε 110 φορές)
    dominicm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 532



    « στις: Δευτέρα, 30 Αύγ 2021, 10:46:47 »

    Turbine engine is still the better performance option for large jets such as the Avanti XS. The thrust is higher and the landing weight lower. So why did I choose to convert this large RC jet to EDF? Basically because there are fewer and fewer places to fly turbine powered aircraft, especially in my part of the world, due to the perceived noise and fire hazards.

    This being the first flight I kept to simple circuits of the flying field using full throttle for the passes down the runway and backing off to half throttle for the downwind leg. Fairly windy day but it was down the strip and no doubt that assisted the early take off. Despite that I held in full elevator until the jet got airborne and then decreased to prevent stall. First landing attempt was aborted due to overshooting but the second was spot on after taking a slightly longer approach and staying low so as not to pick up any speed. After landing the pack voltages were at 44% usable capacity remaining so a 5.5 to 6 minute flight time would be achievable. All in all a successful maiden flight on 14S12000 lipo. We are going to be putting together a Lion pack that will have much higher capacity and give around 9 minute flights.

    JET: 1.9 M Sebart Avanti XS
    FAN/MOTOR: Schubeler DS-86-AXI HDS SFF Tenshock X-501 5,5Y 810kV
    SPEED CONTROLLER: YGE 205HVT BEC 12A/30A ESC
    14S 12000 Mah LIPO

    MAX PERFORMANCE
    Current: 140 A
    Thrust: 95 N
    Exhaust speed: 95 M/S

    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Αποστολή θέματος Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Café International (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: The Ultimate EDF jet | 1.9M Sebart Avanti XS on 14S
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.