Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
296.365 μηνύματα σε 12.092 θέματα από 6.190 Μέλη / Τελευταίο μέλος: prionia
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 7 Δεκ 2021, 04:30:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 7 Δεκ 2021, 04:30:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:36]

    [Χθες στις 22:18]

    [Χθες στις 21:12]

    [Χθες στις 20:50]

    από Loukis35
    [Χθες στις 18:31]

    από chris 1975
    [Χθες στις 11:57]

    [Χθες στις 11:00]

    από AKISSSS
    [Χθες στις 10:16]

    από CMarkop
    [Χθες στις 07:49]

    [Κυριακή, 5 Δεκ 2021, 15:00:04]

    από dominicm
    [Σάββατο, 4 Δεκ 2021, 12:14:43]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 23:12:38]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:35:53]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 19:02:57]

    [Τετάρτη, 1 Δεκ 2021, 17:25:52]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6190
    Τελευταίο: prionia
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 296365
    Σύνολο θεμάτων: 12092
    Online σήμερα: 52
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 41
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kyosho minium Piper j-3 cub  (Αναγνώστηκε 1846 φορές)
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 27 Απρ 2021, 01:46:45 »

    Μία εικόνα χίλιες λέξεις...



    Τελικά δεν θα δοκιμάσω σύντομα brushed setup καθώς τα ηλεκτρονικα που ήθελα να χρησιμοποιήσω θα παραμεινουν στην Τ.Ι.ΤΗ.ΚΑ...
    Αφου έκανα και κάτι δοκιμές με την μαμά πλακετα παρακάμπτοντας μια δίοδο από όπου περνουσε η τάση πριν το μοτερ, ελπίζοντας ότι εκεί υπάρχει το θεμα, οι ηλεκτρονικές μου γνώσεις φάνηκαν κατώτερες των περιστασεων κ δεν βγήκε άκρη.

    Ελπίζοντας σε ένα θαύμα:


     Όμως επειδή δεν κρατήθηκα χρησιμοποίησα κάποια περιφερειακα από δω και από κει για ένα πρωτο, μακάρι και τελευταίο, brushless setup.
    Linear servo και custom ("the steve" converter νομίζω λεγόταν) 1s brushless/converter esc (χωρίς πλεον το "converter") από blade mcpx και brushless  inrunner μοτερακι από losi micro rally μαζί με την βάση του.

    Καθαρισμός των επαφών του servo με wd40(ναι με wd40, εχει δοκιμαστεί και στα ποτενσιόμετρα της 9xr που έχω, χρόνια πριν, χωρίς απολύτως καμία παρενέργεια)
    Στα δεξιά φαίνεται λίγο και η γυμνή πλακέτα από έναν πορτοκαλί δέκτη spectrum


    Τροποποίηση της βάσης του μοτέρ για την τοποθέτηση επάνω στο μοντέλο



    Έδωσα και μία μικρή γωνία προς τα δεξιά(δεξιόστροφη περιστροφή έλικας)


    Φαντασία και ατλακόλ έδωσαν στο ξυλάκι παγωτού το απαραίτητο "δέσιμο" για να μην ραγίσει τρυπώντας το και βιδώνοντας πάνω την βάση

     Στα aileron θα κρατησω το υπάρχον  servo καθώς από τις δοκιμές φαίνεται ότι αντέχει αν και στην μαμά πλακετα εχω την εντύπωση ότι έχει ρυθμιστή για να ρίχνει την τάση στα 3.3v, ειδομεν... Δέκτη, όπως προανέφερα, έχω orange spectrum  τον οποίο "αδυνάτισα" αφαιρώντας ότι μπορουσα να αφαιρέσω τέλος παντων και κόλλησα κατευθείαν στις επαφές τα καλώδια. Οι πορτοκαλί δέκτες δουλεύουν με πολύ χαμηλή τάση, αν θυμάμαι καλά κάτω από 3.5v, έχω κάτι κατασκευές που τροφοδοτώ με μονόσελη απευθείας τον δέκτη και δεν μασάει καθόλου, με επιφύλαξη νομίζω έχω δει 3.3v σε μπαταρία που έβγαλα μόλις άρχισε να λιγοψυχάει. Υπάρχουν έτοιμες πλακέτες brushed και brushless με ενσωματωμένο δέκτη, ακόμα και με 2 servo επάνω οι brushed, ίσως στο μέλλον να δοκιμάσω και από αυτές γιατί μειώνουν αρκετά το βάρος.
    Δυστυχώς δεν εχω καλή έλξη, περι τα 30γρ στην καλύτερη, όμως έχω κουμπωσει την μαμά ελικα οπότε τυχόν "ασταθειες" από τις aftermarket έλικες των προηγουμενων δοκιμών τις ξεχνάω και παω για δοκιμαστική πτηση με ουτε λίγο ουτε πολυ περι τα 14γρ βαρύτερος (30->44) και χωρίς rudder. Αν όλα πανε καλα ίσως κουμπώσω και άλλο ένα linear servo, γυρω στα 1.7γρ ειναι.

    Χωρίς καμία ιδιαίτερη ουσία μια φωτο από το βάρος των ηλεκτρονικών


    Έτοιμα και όλα στην θέση τους



    Επίσης έδωσα και μια μικρή γωνία προς τα κάτω, εννοείται όλα τυχαία και "με το μάτι"...
    Δεν θέλω σχόλια για την εμφάνιση του αεροσκάφους, ναι δεν θυμίζει πια το πανέμορφο ντελικάτο αεροπλανάκι που βγήκε πρώτη φορά από το κουτί, ας μη το κάνουμε θέμα... Χαχαχχαχαχαχαχα
              Δεν κρατιόμουν να δοκιμάσω το αεροπλανάκι, και βέβαια οι πρώτες ρίψεις ήταν με ανάποδες κινήσεις στα aileron, γιατί όχι; Πάντα από κει που είσαι σίγουρος οτι δεν χρειάζεται να ξανά ελέγξεις σκάει η στραβή  Cheesy
    Πρέπει να το έσκασα με την μούρη στα χορτάρια πάνω από 10 φορές μέχρι να καταλάβω γιατί "ρίχνει φτερό χωρίς λόγο" !
    Πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα για να κρατηθεί στα φτερά του, λίγο ο αέρας, λίγο να τριμάρω την τ/κ και έγινε η αναγκαστική προσγείωση της πρώτης φωτό... Grin

    Σύντομα και σχετικά βιντεάκια με την πτήση πτώση αλλά και με επιτέλους επιτυχημένη προσπάθεια!
    Καληνύχτες στους ξενύχτες!
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 27 Απρ 2021, 12:15:55 »

    Σχετικό βιντεάκι:
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 30 Απρ 2021, 13:05:20 »

    Σήμερα έκανα και δοκιμή με ηρεμία, έπαιξα και με το κέντρο βάρους (μετακινώντας την μπαταρία) καθώς το είχα αρκετά μπροστά, με αέρα μόνο θέλει λίγο πιο μπροστά αλλιώς θέλει καλά αντανακλαστικά, δοκίμασα και αργή πτήση με (κβ πίσω από το 1/3 του φτερού), είναι άψογο! Είμαι πολύ χαρούμενος, μετά από χρόνια είμαι και πάλι στον αέρα!
    Του έβαλα έλικα από ένα micro stryker, 3.75x3, ουσιαστικά σε mm και pitch βγαινει ίδια με την μαμά (95x75) αλλά έχει άλλο "καλούπι" και βγάζει μερικά γραμμάρια έλξη παραπάνω.
    Με τα πολλά και με τα λίγα, αξίζει η μετατροπή (αν υπάρχουν ήδη στο συρτάρι μας τα ηλεκτρονικά) και το έξτρα βάρος δεν δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
    Θυμίζω ότι από το εργοστάσιο είναι 30γρ με μπαταρία και με την μετατροπή έφτασε τελικά τα 46γρ με μπαταρία. Σίγουρα μπορεί να βγει και ελαφρύτερο με άλλο μοτεράκι και πλακέτα "όλα σε ένα" αλλά αυτά είχα αυτά έβαλα!


    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 1 Μάι 2021, 00:00:40 »

    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 72


    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 30 Μάι 2021, 15:05:16 »

    Συνέχισα τις δοκιμές αλλάζοντας μοτερ με δότη το umx stryker για άλλη μια φορά. Είναι ένα μοτεράκι outrunner στα 3000kv με μέγεθος περιπου 1303, δεν μπορώ να βγάλω ευκολα την καμπάνα για να μετρήσω. Θυμίζω ότι το προηγουμενο ήταν inrunner 8750kv παρόμοιου βάρους. Κουμπωσα και ένα ερασιτεχνικό πολυμετρο που μετράει μέχρι 10 αμπερια για να συγκρίνω τα ρευματα και ξεκίνησα τις δοκιμές. Έμεινα έκπληκτος, λιγότερο από το μισό η κατανάλωση με καλυτερη έλξη! Με ότι έλικα και να δοκίμασα, μικρή(3"),  που θεωρητικά θα είχε πλεονεκτημα το inrunner, ή μεγάλη, παρομοια αποτελέσματα. Όποτε έπρεπε να βρω ένα τρόπο να βάλω το νέο μοτέρ στο αεροπλανάκι. Εκεί με βοήθησε εντελώς τυχαία ένα κλασσικό μπλε σερβο καθώς η διάμετρος ταίριαξε ακριβώς με τον άξονα του μοτέρ, φαίνεται παρακατω στις φωτό. Μερικες τρυπες, εμπειρικά και οι γωνίες του μοτέρ, ένα ρετουσαρισμα και συμμάζεμα στα καλώδια, καρπονοντιζα δεξιά και αριστερά για ακαμψία εμπρός και έτοιμο!





    Με καλή μπαταρία εβγαζα έλξη περι τα 37γρ οπότε πεταξα και μια καμερουλα πανω!


    Η έλικα που φαίνεται ακριβώς πανω ειναι 4χ2 (ίντσες).
    Αρκετά τα επιπλέον 6γρ βάρους και σε συνδυασμό με την αλλαγή του κ.β. ,καθώς το νέο μοτέρ έκατσε πιο μπροστά ,οι πρωτες δοκιμές μαζί με την κάμερα ήταν πληρως αποτυχημένες. Χωρίς την καμερουλα πεταει μια χαρά, θέλει λίγο πιο πισω η μπαταρία και λίγους πειραματισμους ακόμα με την γωνία του μοτέρ στο πανω/κάτω αλλά είμαστε καλα σε γενικές γραμμές.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Kyosho minium Piper j-3 cub
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.