Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:18:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:18:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 36
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kyosho minium Piper j-3 cub  (Αναγνώστηκε 4489 φορές)
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « στις: Πέμπτη, 8 Απρ 2021, 16:00:11 »

    Ήθελα ένα αεροπλανάκι για μικρές πλατειες και παρκάκια χωρίς να μπω σε διαδικασία σπατάλης φαιας ουσίας καθώς το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να επιστρέψω στις πτησεις πολυ χαλαρά, με δυο μικρά παιδια ο χρόνος "συγκέντρωσης" είναι πολυ περιορισμενος ακόμα. Ήθελα ένα αεροπλανάκι, να είμαι άνετος, να κάνω το κεφι μου και να παραμενει στο πορτ μπαγκάζ σε ετοιμότητα. Σε υπερβολικά χαμηλή τιμή πλεον κυκλοφορουν τα minium οπότε και χτυπησα το συγκεκριμένο 4καναλο παρα τις αρκετές αρνητικές αναφορές στο rcgroups. Και φυσικά όταν μας έχει γυαλισει ένα μοντέλο, ως δια μαγείας όλα τα σχολια, review, συμβουλές κτλ περνανε απαρατήρητα καθως το ότι ξέρουμε να πεταμε υπερκαλυπτει όλες τις αδυναμίες λες και ειμαστε η μαγική νεραιδα που χωρίς κόπο θα κάνουμε τα παντα να λειτουργούν στον αυτόματο πιλότο. Καταλαβαίνετε που το παω...
    Κοινώς, έφαγα τα μούτρα μου... Ξανά... Χαχαχαχαχαχα
    Του μπι κοντινουεντ
    Προσεχώς:
     αποτυχημένες δοκιμές και μετατροπες
    Καταγράφηκε
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 130


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 14:46:08 »

    Καλησπέρα,
    Τα μίνι απ είναι πολύ ευαίσθητα στον αέρα, ακόμα και εάν είναι της τάξεως των 10 χλμ/ω. Τα μοντέλα της eflite με τα ενσωματωμένα γυροσκόπια έχουν σαφώς πιο τσουχτερή τιμή αλλά στον αέρα είναι πολύ πολύ καλύτερα - στο μέτρο του δυνατού πάντα.

    Η επιλογή χώρου πτήσης για πάρκα και πλατείες είναι απολύτως ακατάλληλη, εκτός εάν μιλάμε για ακατοίκητες περιοχές. Μπορεί το απ να είναι μικρό αλλά υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί πάνω σε κάποιον περαστικό και να τον τραυματίσει  ή να τρομάξει κάποιον οδηγό που θα αντιδράσει με λάθος τρόπο με πραγματικά δυσάρρεστες συνέπειες. Ο χώρος πτήσης πρέπει να είναι απομονωμένος από περαστικούς σε μεγάλη ακτίνα ακόμα και για το πιο μικρό μοντέλο. Εάν πετάς σε περιοχή με δέντρα και βλάστηση η πιθανότητα να εξαφανιστεί το μοντέλο "κάπου εκεί" υπάρχει.

    Καλές Πτήσεις με Ασφάλεια Πρωτίστως.
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 15:25:15 »

    Καλησπέρα,
    Τα μίνι απ είναι πολύ ευαίσθητα στον αέρα, ακόμα και εάν είναι της τάξεως των 10 χλμ/ω. Τα μοντέλα της eflite με τα ενσωματωμένα γυροσκόπια έχουν σαφώς πιο τσουχτερή τιμή αλλά στον αέρα είναι πολύ πολύ καλύτερα - στο μέτρο του δυνατού πάντα.

    Η επιλογή χώρου πτήσης για πάρκα και πλατείες είναι απολύτως ακατάλληλη, εκτός εάν μιλάμε για ακατοίκητες περιοχές. Μπορεί το απ να είναι μικρό αλλά υπάρχει πιθανότητα να βρεθεί πάνω σε κάποιον περαστικό και να τον τραυματίσει  ή να τρομάξει κάποιον οδηγό που θα αντιδράσει με λάθος τρόπο με πραγματικά δυσάρρεστες συνέπειες. Ο χώρος πτήσης πρέπει να είναι απομονωμένος από περαστικούς σε μεγάλη ακτίνα ακόμα και για το πιο μικρό μοντέλο. Εάν πετάς σε περιοχή με δέντρα και βλάστηση η πιθανότητα να εξαφανιστεί το μοντέλο "κάπου εκεί" υπάρχει.

    Καλές Πτήσεις με Ασφάλεια Πρωτίστως.

    Εγινε, ξέχασες να αναφέρεις ότι εδώ μπορεί να διαβάζουν και επίδοξοι νέοι αερομοντελιστες στους οποίους δεν πρεπει να έστω και καταλάθος να δημιουργηθεί η εντυπωση ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να παρει ένα αεροπλάνο και να πεταει οπουδήποτε, ανεύθυνα. Ειδικότερα αν το μοντέλο είναι άνω των 250γρ τότε τα πραγματα σοβαρευουν ακόμα περισσότερο καθώς ο ιδιοκτήτης μπορεί να διωχθεί διοικητικά από την υπηρεσία πολιτικης αεροπορίας, μέσω του οικείου αστυνομικου τμήματος συνήθως από κάποια καταγγελία και ακόμα χειρότερα αν προκαλέσει κάποιο ατυχημα, φθορά ή τραυματισμό.
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 315



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 21:13:53 »

    Εγινε, ξέχασες να αναφέρεις ότι εδώ μπορεί να διαβάζουν και επίδοξοι νέοι αερομοντελιστες στους οποίους δεν πρεπει να έστω και καταλάθος να δημιουργηθεί η εντυπωση ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να παρει ένα αεροπλάνο και να πεταει οπουδήποτε, ανεύθυνα. Ειδικότερα αν το μοντέλο είναι άνω των 250γρ τότε τα πραγματα σοβαρευουν ακόμα περισσότερο καθώς ο ιδιοκτήτης μπορεί να διωχθεί διοικητικά από την υπηρεσία πολιτικης αεροπορίας, μέσω του οικείου αστυνομικου τμήματος συνήθως από κάποια καταγγελία και ακόμα χειρότερα αν προκαλέσει κάποιο ατυχημα, φθορά ή τραυματισμό.

    Παραξενο που γραφτηκες σημερα και αναφερεις τα προηγουμενα

    και ειναι το πρωτο σου post
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 21:54:47 »

    Εγινε, ξέχασες να αναφέρεις ότι εδώ μπορεί να διαβάζουν και επίδοξοι νέοι αερομοντελιστες στους οποίους δεν πρεπει να έστω και καταλάθος να δημιουργηθεί η εντυπωση ότι ο οποιοσδήποτε μπορεί να παρει ένα αεροπλάνο και να πεταει οπουδήποτε, ανεύθυνα. Ειδικότερα αν το μοντέλο είναι άνω των 250γρ τότε τα πραγματα σοβαρευουν ακόμα περισσότερο καθώς ο ιδιοκτήτης μπορεί να διωχθεί διοικητικά από την υπηρεσία πολιτικης αεροπορίας, μέσω του οικείου αστυνομικου τμήματος συνήθως από κάποια καταγγελία και ακόμα χειρότερα αν προκαλέσει κάποιο ατυχημα, φθορά ή τραυματισμό.

    Παραξενο που γραφτηκες σημερα και αναφερεις τα προηγουμενα

    και ειναι το πρωτο σου post
    Καθόλου παραξενη η δική σου απάντηση, μην πω ότι άργησες κιόλας κάνοντας μάλιστα λάθος για το ποτε γράφτηκα αλλά και για το πρωτο μου post. Ητοι  2 στα 2.
    Αλλά για συνέχισε και πες μας εδώ δημόσια, χωρίς να έχει καμία σχέση με αυτο που ξεκίνησα στην πρωτη μου δημοσίευση, τις απόψεις σου.
    Καταγράφηκε
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 22:39:20 »

    kaλησπερα
    μια διευκρινηση τα γρ που αναφερει ο κανονισμος είναι 350 και όχι 250 οποιος θελει ενημερώνεται από το site της επιτροπης αερομοντελισμου για το που και πως
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 22:55:02 »

    kaλησπερα
    μια διευκρινηση τα γρ που αναφερει ο κανονισμος είναι 350 και όχι 250 οποιος θελει ενημερώνεται από το site της επιτροπης αερομοντελισμου για το που και πως
    Σωστότατο, εχω καιρό να ασχοληθώ με ελληνικές δημοσιεύσεις και μάλλον κολλησε ο εγκέφαλος στα 250γρ του εξωτερικου!

    ΥΓ: Διακρίνω πολυ αγάπη για το χόμπυ, μια μεγάλη αγκαλιά ένα πραμα να το πω...
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 9 Απρ 2021, 23:25:50 από bouzx6r » Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 10 Απρ 2021, 20:44:37 »

    Τέλος πάντων, για πες την συνέχεια!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 10 Απρ 2021, 22:22:54 »

    Τέλος πάντων, για πες την συνέχεια!
    Η συνέχεια είναι ότι από κει που είχα παρατησει σχεδόν εντελώς το χόμπυ, σε βαθμό κακουργήματος, τώρα κάθομαι και ασχολούμαι εδώ μεσα, διαβάζω, "τρωγομαι" με τα ρουχα μου και βλέπω ότι αυτό συμπληρώνει ένα κενό στη ζωή μου που κακως είχα αφήσει απ εξω. Βέβαια ξεκίνησε με παρεξηγηση αλλά δε βαριέσαι, εδώ ειμαστε είτε να τα βρουμε είτε να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Απλά μου ήρθε κάπως απότομα γιατι πραγματικα δεν με νοιάζει καθόλου το που και πως θα πεταξω, με νοιάζει μόνο να κάνουμε καμια κουβέντα εδω μεσα, να μαθαίνω από πιο έμπειρους από μένα, να συμβουλεύω νεώτερους, να μοιράζομαι εμπειρίες με οποιους τελοσπαντων θέλουν να τις ακουσουν και να συμμετέχουν. Και αν γίνει και κανένα θαυμα και καταφέρω να ξεκουβαληθω από την ρουτίνα της μέχρι τώρα καθερινοτητας μου και παω για καμιά πτηση θα είναι το ιδανικό. Ας μην είμαστε υπερβολικοί θα έλεγα με κανόνες και περιορισμους, χωρίς βέβαια να αφηνεται να εννοηθει ότι μπορουμε να κάνουμε του κεφαλιου μας. Πολλοί ξεκινάνε χωρίς να έχουν ιδέα από αεροναυπηγική, χωρίς να ασχολείται κανείς στον κυκλο τους, τα λάθη αλλά και οι χαζομάρες είναι αναμενόμενες. Οι "ειδικοι" μπορουν να συμπληρώνουν και να βοηθάνε χωρίς να κόβουν τα φτερά όπως έγινε και σε εμένα όταν πρωτοξεκινησα. Αυτός που θέλει να "παιξει" και να κάνει ο, τι γουστάρει δεν θα ασχοληθεί με φορουμ και κανόνες κτλ. Το πολυ πολυ θα μπει να μάθει απο τα έτοιμα χωρίς να ιδρώσει και μην είδατε τον Παναή.
    Είναι μια κουβέντα ατελειωτη με πολλές πτυχες, τα παραπανω είναι ένα μέρος απο την δική μου οπτική γωνία.
    Και μετά από αυτήν την "ερωτική" εξομολόγηση, ένα μεγάλο μπράβο σε όσους κατάφεραν και διάβασαν τα παραπανω, κερνάω καφέ για τον κόπο τους!
    Συγνώμη αν κακοκαρδησα κάποιους, δεν είναι αυτός ο λόγος που ξεκίνησα να συμμετέχω στο φόρουμ.
    Αγκαλιτσα;   Cheesy
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 12 Απρ 2021, 18:05:46 »

    Οκ, καλώς.

    Περιμένω να διαβάσω και τα "Προσεχώς": Αποτυχημένες δοκιμές και μετατροπές, που είπες στο πρώτο σου ποστ.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 12 Απρ 2021, 20:19:54 »

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε...
    Αν και οι δοκιμές ήταν πολύ περιορισμένες, το αεροπλανάκι θέλει τέρμα γκάζια συνέχεια και υποβοήθηση με rudder για να πετάξει. "Μαζί" με τον αέρα δεν ακούει καθόλου. Λαβετε όμως υπόψιν οτι δεν έχω ξαναπετάξει μοντέλο με δίεδρο στα φτερά. Όπως και να έχει είναι ανύπαρκτα τα γκάζια και σε συνδυασμό με το στικ του γκαζιού που έχει επαναφορά (όπως συνήθως στις τ/κ το δεξί για elevon aileron) κάνει την πτήση σε εξωτερικό χώρο μαρτύριο.
    Μαμά έρχεται μαζί με την μπαταρία γύρω στα 30 γραμμάρια. Ξεκίνησα τα πειρά(γ)ματα μετρώντας με ιδιοκατασκευή την ώση πριν αρχίσω να κόβω και να ράβω.

    Εδώ βλέπουμε την ιδιοκατασκευή όπου έγιναν οι δοκιμές:
    (ήδη του έχω "περάσει" άλλο συστηματάκι μοτέρ, περισσότερα παρακάτω)



    Η ώση, μαμά λέμε, είναι στα 15-16 γραμμάρια...
    Με διάφορες πατέντες δοκίμασα έλικες απο syma x5 (το θρυλικότερο και μακράν καλύτερο τετρακόπτερο ever!) στο υπάρχον σύστημα, έβγαζε κοντά στα 20γρ ώση αλλά έκοβε για κάποιο λόγο και "έσβηνε" το μοτέρ μετά από μερικά δευτερόλεπτα λειτουργίας και έπρεπε να βγάλω βάλω μπαταρία για να δώσει πάλι γκάζι. Πίκρα... Μονόδρομος να μπεί κάποιο άλλο σύστημα, το μοτεράκι του 7x16mm μάλλον δεν άντεχε στα πολλά ζόρια με τις άλλες έλικες, λογικά ανέβαιναν τα αμπέρια και έπεφτε η τάση. Εντελώς τυχαία είχα καβάντζα μειωτήρα/γρανάζωμα από syma x5 (χεχε) αλλά και το αντίστοιχο μοτέρ 7x20mm. Συνήθως όσο μεγαλώνουν αυτού του είδους τα μοτόρια πέφτουν τα kv αλλά κερδίζουμε σε δύναμη.

    Αποτυχία Νο1


    Εδώ βλέπουμε αριστερά τον μειωτήρα από syma x5 και δεξιά τον μαμά


    Με το κατάλληλο πετσόκωμα και με την βοήθεια κόλλας σιλικόνης τοποθέτησα τον νέο μειωτήρα επάνω στο μοντέλο. Όπως βλέπετε (και στην πρώτη φωτό πάνω) δεν άλλαξε σχεδόν τπτ από την εμφάνιση, με μια σακούλα στο κεφάλι είναι μια χαρά.



    Αγγίζει και ξεπερνάει τα 30γρ ώση αλλά ΠΑΛΙ κόβει το μοτέρ, την ακούει η πλακέτα. Παίζοντας με το τριμ του γκαζιού και χαμηλώνοντας ουσιαστικα το μέγιστο γκάζι είδα ότι με 26-27γρ ώση όλα δουλεύουν ρολόι. Σε πτήση δεν είδα κάποια πρόοδο, μη πω ότι πτητικά έγινε χειρότερο. Σίγουρα υπάρχει θέμα με την γωνία του μοτέρ (μεγαλύτερος δίσκος, άλλη ορμή και 1002 άλλα) όμως το επόμενο βήμα ήταν δοκιμή και με μεγαλύτερες επιφάνειες στα aileron δίνοντας μάλιστα κλίση προς τα κάτω χρησιμοποιώντας τα σαν flaps ένα πράγμα.

    Super FAIL No2


    ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ και ζορίζεται να στρίψει δεξιά! Επίσης το μηδαμινό βάρος του χαρτιού που έκλεψα από τις κόρες μου ζορίζει απίστευτα τις ντίζες, δεν υπάρχει καμιά ελπίδα...
    Με όσο κουράγιο μου είχε απομείνει και ενώ ΕΧΩ δώσει γωνία στο μοτέρ προς τα δεξιά (προς τα εκεί περιστρέφετε η έλικα) έκατσα και ασχολήθηκα με τα μήκη στις ντίζες έτσι ώστε να δώσω περισσότερο κίνηση για δεξί roll.

    Εδώ το σέρβο που ελέγχει τα aileron


    Επόμενο βήμα να αφαιρέσω τις απαίσιες "επεκτάσεις" και να ξαναδοκιμάσω με το νέο σετάρισμα των ντιζών να δω τι παίζει. Επίσης το μπροστινό τμήμα έχει γίνει μελάτο από τα τουμπίδια οπότε ευκαιρία να σηκώσω λίγο το μοτέρ όπου θεωρητικά θα μου δώσει nose up στο γκάζι.
    Ακόμα πιο επόμενο βήμα είναι να τοποθετήσω άλλα ηλεκτρονικά, η πρώτη σκέψη ειναι esc απο servo και...
    ...του μπι κοντινουεντ
    Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 13 Απρ 2021, 09:46:13 »

    Απολαυστικό! Τί βάρος πτήσης το δίνει κανονικά η εταιρία, τί έλικα παίρνει μαμά και γιατί δεν έχεις δοκιμάσει μοτέρ brushless;
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 13 Απρ 2021, 15:26:12 »

    Απολαυστικό! Τί βάρος πτήσης το δίνει κανονικά η εταιρία, τί έλικα παίρνει μαμά και γιατί δεν έχεις δοκιμάσει μοτέρ brushless;
    Μαμά είναι γυρω στα 30γρ. Η έλικα γράφει D95XP75 και είναι στα 0.7γρ. Brushless ισως δοκιμασω αργότερα. Θα εξαντλησω πρωτα ό, τι μου βγαίνει σε brushed για παραμεινω σε βάρος χαμηλά. Ενδεικτικά με τις υπάρχουσες μετατροπες δλδ νέος μειωτηρας, ελικα και μοτέρ ανέβηκα κοντά 4γρ. Αν βάλω και 2-3 γραμμάρια από περιφερειακες μετατροπες (βάση στα σκέλη, λαστιχακια για "δεσιμο" του πανω μέρους με το κάτω) είμαι στα +8γρ συνολικά.
    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 13 Απρ 2021, 23:08:03 »

    Το λοιπόν...
    Αφαίρεσα τις προεκτάσεις από τα πηδάλια και έφερα στα ίσα εκ νέου τις ντίζες. Oι ντίζες, λόγω του μεγέθους, μου (ξανα)έβγαλαν την πίστη μέχρι να τις φέρω. Υπάρχει ένα θεματάκι με το εύρος της κίνησης, είναι μεγαλύτερο προς τα δεξιά, έπαιξα με τις τρύπες στα χορνάκια και με την θέση του βραχίονα του σέρβο και κάπως τα έφερα. Κάποια στιγμή καλό είναι να αλλάξω εντελώς θέση στο σέρβο με νέα χορνάκια γιατί είναι στραβοκολλημένα και οι ντίζες δεν κάνουν σωστές διαδρομές, είδομεν...









    Ζυγίσματα μειωτήρων/μοτέρ:

    Aftermarket


    Mama


    Μερικές περιφερειακές προσθήκες:

    Ξυλάκια παγωτού για ακαμψία


    Λάστιχα για εύκολο λύσε δέσε


    Την μπαταρία την τοποθετώ αρκετά πιο πίσω λόγω του ότι αυξήθηκε το βάρος εμπρός.

    Και...
    Με χαρά ανακοινώνω ότι είχαμε μια σχετικά αξιοπρεπή πτήση, δοκίμασα και μία τρίφυλλη έλικα (μικρότερη διάμετρος/δίσκος) με την οποία είχα αρκετά καλύτερη πλοήγηση.
    Τα 10γρ περίπου περισσότερη ώση και λίγο σήκωμα του μοτέρ (είναι σε ευθεία πλέον) έδωσαν άλλο αέρα στο μοντέλο, όμως δεν είναι αρκετό καθώς θέλω να το πετάω/ελέγχω και με λίγο αέρα.

    Τελικό (για την ώρα) βάρος:


    Αμέσως επόμενη μόντα είναι να καταργήσω την γωνία των φτερών για να αποκτήσω περισσότερο έλεγχο και ελπίζω σε μερικά βιντεάκια...



    Καταγράφηκε
    bouzx6r
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 82


    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 14 Απρ 2021, 20:54:07 »

    Ισιωσα τα φτερά, όντως έχω περισσότερο έλεγχο, πέταξα μερικές μπαταρίες αλλά δεν μου αρκεί η δύναμη. Με την μεγαλύτερη ελικα δεν γίνεται δουλειά, δεν ακουει το μοντέλο. Με μια μικρότερη τρίφυλλη, παρομοια διάμετρος με την μαμά, πεταει μια χαρά, χωρίς αέρα παντα. Κατάφερα να βάλω και μεγαλυτερη μπαταρια, 280mah αντί 70, χάνει λίγο στήριξη στα φτερά λόγω επιπλεον βάρους αλλά με απαλές κινήσεις παλευεται. Δυστυχως μου κοψε 2-3εις φορές το μοτερ και έγινε η μυτη μώλος, όποτε κλείνω λέγοντας ότι δεν πεταει. Δυστυχώς δεν κατάφερα να αποθανατισω πτηση. Σίγουρα έχω ακόμα ένα setup brushed να δοκιμασω, καθώς τα περιπου 10γρ ωσης που τωρα χάνω λόγω του ότι "κόβει" η πλακέτα στα πολλα γκάζια αλλά και μια hobby grade τ/κ ίσως με κρατησουν από το να κουμπώσω ένα brushless για να τελειώνουμε...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Kyosho minium Piper j-3 cub
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.