Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:59:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:59:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 130
    Συνολικά: 134
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: os 91 pump  (Αναγνώστηκε 1583 φορές)
    geoli
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 343



    « στις: Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:00:24 »

     Καλησπέρα σε όλη την παρέα.
    Εν μέσω καραντίνας .είπα να ξαναπιάσω  πάλι το κινητήρα του τίτλου να δώ τι θα μπορούσα να κάνω.
    Ο εν λόγω κινητήρας έχει λυθεί και ξανά δεθεί για  έλεγχο καθάρισμα κλπ. όμως αν και πιστεύω οτι δέθηκε σωστά και σε σωστή θέση cam πιστονιού δεν έχω μπορέσει να ξαναρυθμίσω τις βαλβίδες,δηλ τις ρυθμίζω και μετά από κανα δύο περιστροφές ξερυθμίζονται δεν ξέρω τι άλλο να κάνω .
    Οποία βοήθεια δεκτή ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:12:45 »


    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:16:40 »

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 311



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 22:00:20 »

    Ρυθμιση διακενου βαλβιδων εισαγωγης κ εξαγωγης, για όλους τους τετραχρονους OS

    1.Αφαιρεις  το καλυμμα ( valve cover)
    ΠΡΟΣΟΧΗ  . Ο αξόνας απο τα κοκορακια μπορει να πεσει, ειδικα αν ειναι τοποθετημενο το μοτερ με κλιση 90^.
    2. Γυριζεις το στροφαλο στο ΑΝΣ   με κλειστες και τις 2 βαλβιδες.
    Υπαρχει σημαδι στο drive washer που υποδεικνυει το  ANΣ.
    3. Ρυθμιζεις τις βαλβιδες σε 0.04 χλ  χρησιμοποιωντας το λεπτοτερο filler. Θα εχει μικρη αντισταση εαν ειναι ρυθμισμενο σωστα.
    4. Επανατοποθετεις το καλυμμα. (Valve cover)

    Γιατι το λεπτοτερο filler, ?

    Για το λογο του οτι οι βαλβιδες θα ανοιξουν για περισσοτερο χρονο (διαρκεια)  και ετσι θα μπει περισσοτερο καυσιμο μεσα αρα θα αυξηθει η ισχυς.  
    yiannisgr
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    falcon67
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 14


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 22:13:19 »

    Η ρύθμιση των βαλβίδων είναι μια εργασία που απαιτεί ακρίβεια και εξοικείωση με τους κινητήρες.
    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το δεις τουλάχιστον μια φορά στην πράξη και μετά να το επιχειρήσεις.
    Για το μικρότερο φίλερ δε συμφωνώ για τη βαλβίδα εξαγωγής. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην εξαγωγή από τα καυσαέρια
    ειδικά το καλοκαίρι είναι μεγάλες και αυτό το διάκενο δεν επαρκεί, η βαλβίδα θα ακουμπήσει το κοκοράκι με αποτέλεσμα
    αυτή να μην κλείνει επαρκώς.
    Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 601


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:42:25 »


       Γειά σας κι απο εμένα, χρόνια τώρα χωρίς κανένα πρόβλημα τις βαλβίδες εξαγωγής πιο ανοικτές λόγω της μεγαλύτερης θερμοκρασίας στο εκεί σημείο.  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 130


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 23 Φεβ 2021, 12:46:03 »


    Γιατι το λεπτοτερο filler, ?

    Για το λογο του οτι οι βαλβιδες θα ανοιξουν για περισσοτερο χρονο (διαρκεια)  και ετσι θα μπει περισσοτερο καυσιμο μεσα αρα θα αυξηθει η ισχυς.  
    yiannisgr

    Kαλησπέρα σε Όλους,

    Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του φίλου falcon67 και του carapis.

    Το προτεινόμενο διάκενο από την OS είναι από 0,04 έως 0.10.
    Όταν μιλάμε για τόσο μικρές ανοχές θεωρώ ότι είναι απλά αδύνατο να καταλάβεις την διαφορά της απόδοσης εάν ρυθμίσεις στο ελάχιστο ή το μέγιστο όριο.
    Όμως ρυθμίζοντας στο χαμηλό όριο του 0,4 η έδρα της βαλβίδας δέχεται την μεγαλύτερη δυνατή θερμική καταπόνηση, με αποτέλεσμα να είναι πιθανή σύντομα απώλεια κάποιας συμπίεσης και η ισχύς πάει "περίπατο".
    Προσωπικά ρυθμίζω της εισαγωγής ώστε το 0,05 να περνάει σχετικά άνετα και για την εξαγωγής το 0,08. Δηλ και οι δύο εντός των ορίων με πιο χαλαρή την εξαγωγής.
    Για τον φίλο όμως που ρώτησε μου κάνει εντύπωση γιατί χάνονται τα διάκενά μετά από κάποιες περιστροφές.
    Δώσε ιδιαίτερη προσοχή στην σωστή θέση του εκκεντροφόρου, όπως θα δεις στο video. Ένα γρανάζι να έχει διαφορά η απώλεια της ισχύος είναι μεγάλη.

    Με το Καλό να βρεθούμε για πτήσεις!
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 311



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 3 Μάρ 2021, 21:28:48 »

    Η ρύθμιση των βαλβίδων είναι μια εργασία που απαιτεί ακρίβεια και εξοικείωση με τους κινητήρες.
    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να το δεις τουλάχιστον μια φορά στην πράξη και μετά να το επιχειρήσεις.
    Για το μικρότερο φίλερ δε συμφωνώ για τη βαλβίδα εξαγωγής. Οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται στην εξαγωγή από τα καυσαέρια
    ειδικά το καλοκαίρι είναι μεγάλες και αυτό το διάκενο δεν επαρκεί, η βαλβίδα θα ακουμπήσει το κοκοράκι με αποτέλεσμα
    αυτή να μην κλείνει επαρκώς.


    Εχεις μετρησει τη θερμοκρασια στην εξαγωγης να δεις ποσο ειναι? δεν ισχυει αυτο
    Εαν υποθεσουμε οτι ενα μοτερ γυριζει στις 12.000rpm/το λεπτο ολοκληρωνονται δηλαδη 6.000 κυκλοι σε ενα λεπτο λειτουργιας τερμα γκαζι(60δευτερα) (..) δηλαδη γεμιζει ο κυλινδρος 6000 φορες καταλαβαινουμε  τι ποσοτητα  μιγματος μπαινει  οποτε και 0.01 gap ποσο σημαντικο ειναι
    με κενο (gap) 0.08 στην εξαγωγη το μοτερ θα δουλεψει αλλα η ισχυς του θα ειναι κατω.
    Καταγράφηκε

    Το μάτι δειλό αλλά το χέρι τολμηρό,
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 130


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 13:44:18 »





    Εχεις μετρησει τη θερμοκρασια στην εξαγωγης να δεις ποσο ειναι? δεν ισχυει αυτο
    Εαν υποθεσουμε οτι ενα μοτερ γυριζει στις 12.000rpm/το λεπτο ολοκληρωνονται δηλαδη 6.000 κυκλοι σε ενα λεπτο λειτουργιας τερμα γκαζι(60δευτερα) (..) δηλαδη γεμιζει ο κυλινδρος 6000 φορες καταλαβαινουμε  τι ποσοτητα  μιγματος μπαινει  οποτε και 0.01 gap ποσο σημαντικο ειναι
    με κενο (gap) 0.08 στην εξαγωγη το μοτερ θα δουλεψει αλλα η ισχυς του θα ειναι κατω.

    [/quote]

    Αγαπητέ, αφού θέλεις την μέγιστη ισχύ θα πρέπει ο κύλινδρος να έχει τον μέγιστη πλήρωση, την ελάχιστη θερμοκρασία εισαγωγής και την μέγιστη θερμοκρασία εξαγωγής. Γι αυτό τον λόγο τυλίγουν με ταινίες και καλυματα θερμομωνοτικά τις εξατμίσεις τουρμπίνες κλπ. Άρα θα πρέπει να ρυθμίσεις την βαλίδα εισαγωγής στο ελάχιστο και την εξαγωγής στο μέγιστο. Στην πράξη το άνοιγμα της βαλβίδας σε σχέση με τα εκατοστά του χιλιοστού για το διάκενο είναι αμελητέο. Για την εξαγωγωγής ειδικά εξασφαλίζεις βάζοντας το μεγαλύτερο διάκενο στην εξαγωγή - πάντα εντός των ορίων του κατασκευαστή - καλό πάτημα στην έδρα της βαλβίδας  για ασφάλεια ότι δεν θα μείνει σε καμία περίπτωση ανοιχτή με απώλεια συμπίεσης και ισχύος και φθορά.

    Καλή Συνέχεια!
    Καταγράφηκε
    jnkmilos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 147



    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 4 Μάρ 2021, 22:58:05 »

    Έχω τρεις κινητήρες ποτέ δεν έβαλα φιλερ, εννοείται ότι είναι προτιμότερο, ο Εμπειρίκος τρόπος ήταν πάντα να αφήνεις λίγο ελαχιστο τζόγο στα κοκορακια λόγο του ότι τα μέταλλα διαστελλονται με την θερμοκρασία και αν τα εβαζες να ακουμπάνε μετά από λίγο με την λειτουργία ακουμπουσαν με αποτέλεσμα να ανοίγουν τις βαλβιδεςοταν δεν πρεπει
    Καταγράφηκε

    Τι είναι το σημερα παρά το χθές του αύριο.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: os 91 pump
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.