Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.855 μηνύματα σε 11.914 θέματα από 6.156 Μέλη / Τελευταίο μέλος: thanasis00
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 19:30:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 24 Φεβ 2021, 19:30:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από DIGI
    [Σήμερα στις 18:53]

    από carapis
    [Σήμερα στις 15:29]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 12:19]

    από dim sofos
    [Σήμερα στις 11:46]

    [Σήμερα στις 11:08]

    από tosoun
    [Σήμερα στις 01:31]

    [Χθες στις 23:20]

    από santos
    [Χθες στις 13:02]

    από santos
    [Χθες στις 12:59]

    από socratesb
    [Χθες στις 12:46]

    από Greekjets
    [Δευτέρα, 22 Φεβ 2021, 13:19:20]

    από chris 1975
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 22:52:53]

    από Greekjets
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 17:01:51]

    από papabill
    [Κυριακή, 21 Φεβ 2021, 00:05:11]

    από papabill
    [Σάββατο, 20 Φεβ 2021, 23:59:12]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6156
    Τελευταίο: thanasis00
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291855
    Σύνολο θεμάτων: 11914
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 44
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου  (Αναγνώστηκε 1456 φορές)
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 557


    F-16 jet


    « στις: Κυριακή, 31 Μάι 2020, 16:02:50 »

    Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζει κάποιος από την Ρωσία την κατασκευή ενός εντυπωσιακού υδροπλάνου.
    Τα υλικά και η τεχνική που τα δουλεύει είναι διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε συνήθως.
    Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε αυτό το θέμα για: Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.



    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 312



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2020, 01:13:34 »

    Τις ονομασίες τους, την αντοχή τους, το βάρος τους, την τιμή τους, που θα τα βρούμε κτλ.
    Εγώ προσωπικά τα υλικά που χρησιμοποιεί για την επικάλυψη της ατράκτου και των φτερών πρώτη φορά τα βλέπω.
    ρώσικη εποξική ЭД-20, σκληρυντής ПЭПА πλαστικοποιητής ДБФ
    τα 5 κιλά περίπου 35 ευρώ

    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&pto=aue&rurl=translate.google.com&sl=auto&sp=nmt4&u=https://aquaterm-eco.ru/catalog/khimsyre/komplekt-ed-20-5-kg-otverditel-pepa-0-5-kg-plastifikator-dbf-0-5/&usg=ALkJrhg509I1ZgoxumKr3gCsPtmXC1ITZA
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 312



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2020, 01:23:41 »

    Εδώ τα πουλάνε κάποιοι αερομοντελιστές, πιο εύκολα θα συνεννοηθείς με αυτούς

    https://freeflight.pro/en/compounds-separators-adhesives-varnishes/65-epoxy-resin-ed-20.html
    Καταγράφηκε
    DIGI
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 75


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2020, 20:53:54 »

    Στο 3.20 του δευτερου βιντεο προσοχη μη σκισετε το καλτσον....
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.036



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 1 Ιούν 2020, 23:58:49 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 557


    F-16 jet


    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 00:04:12 »

    Φθηνή είναι η Ρώσικη ρητίνη. 35 ευρώ έχει το κιλό εδώ στην Ελλάδα.
    Πάνω από το καλσόν τι ύφασμα χρησιμοποιεί;
    Ξέρετε αν είναι καλύτερο από το υαλούφασμα;
    Δώστε καμιά πληροφορία στον λαό που δεν γνωρίζει... έχω κατασκευή σε εξέλιξη και θα ήθελα να μάθω για αυτά τα υλικά.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 557


    F-16 jet


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 00:12:26 »

    Καλσόν καλσόν αλλα Μαστορας ο τύπος!Εκπληκτική τεχνική που δείχνει τι ιδέες μπορούν να σκεφτούν οι Ρωσοι! Παντα κατασκευάζουν με απλά φθηνά υλικά και δημιουργούν απίστευτες κατασκευές καινοτόμες !
    Αυτό που σκέφτηκε ηταν οτι εχει να ντύσει ενα εντελώς στρογγυλό αεροσκάφος χωρίς μία ισια επιφάνεια!Με μπάλσα θα ηθελε σίγουρα πολλά περισσότερα λεφτά  και το βασικότερο πολύ μεγάλη δυσκολία στο πέτσωμα σε όλα τα αεροδυναμικά καλύματα σέλες ,σκέλη, μούρη, κλπ....Και συγχρόνως πιο γρήγορη τεχνική.
    Εχει και μειονεκτήματα βέβαια κατα την γνώμη μου .Η επιφάνεια δεν ειναι τέλεια , θα μπορούσε να την στοκάρει καλύτερα και με αφρό ίσως αλλα δεν το έκανε για να μην παρει βάρος?
    Βάρος..... βεβαια δεν μπορώ να υπολογίσω πόσο μπορεί να γλύτωσε σε σχεση με την μπάλσα , αλλα εχω την εντύπωση οτι εχει ενα πιο ακαμπτο  σκελετό με λιγότερα βαριά ξύλα και δεσίματα σε σχεση με αν το εχτιζε με αλλη τεχνική.Μετα το περνάει φόδρα η μετάξι και το περνάει με ντοπ βερνίκη.Φθηνά αλλα λειτουργικά υλικά!
    Πολύ ιδιαίτερη κατασκευή .Εχει φτιάξει πολλα αεροπλάνα πολύ σπάνια και όλα υδροπλανα!


    Ίσως ο συνδυασμός αυτών των υλικών έχουν περισσότερη αντοχή στο νερό. Παρατήρησα και εγώ ότι τα χρησιμοποιεί σε υδροπλάνα.
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.
    Καταγράφηκε

    Build it your self!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 9.036



    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 00:27:24 »

    Φωτη μου δεν ειναι παντού ριτήνη.Ειναι βερνίκι ξυλου εμποτισμού πολύ φθηνό ! πανω απο φόδρα υφασμα βιοτεχνιας ρούχων.Δεν προσφέρει καμμία μηχανική ενίσχυση σε σχεση με την εποξική ριτίνη.Απλά σφραγίζει την επιφάνεια . Το τεντώνει το ποντάρει με κυάνο και μετα το περνάει βερνίκι.Απο ότι είδα υαλούφαμα και ριτινη πέρασε μόνο στα σκέλη και στο κεντρικό κομματι της πτερυγας για πιο πολύ ενίσχυση.
    Πανω απο το καλσόν εχω την εντύπωση οτί ειναι  μεβράνη βυνιλίου (κατι σαν τα αυτοκόλυτα με το μέτρο) με βερνίκι .Μπορεί να κανω και λάθος....
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    athas
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 01:36:38 »

    Ίσως .........................
    Και αυτό το μουσταρδι "φενιζόλ" καλό υλικό φαίνεται και εύκολο στη χρήση του.

    https://www.fibermaxcomposites.com/shop/pvc-foam-c-64.html

    Εξαιρετικοί επαγγελματίες, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων και πάνω από όλα, στην γειτονιά μας.
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 312



    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 02:40:23 »

    Το "μουσταρδί φελιζολ" είναι αφρός πολυουρεθάνης, που τον κολλάει πάλι με αφρό πολυουρεθάνης.  Στο προηγούμενο βιντεο κόβει ένα ψυγείο βγάζει τη μόνωση την κάνει φέτες και τη χρησιμοποιεί. Εδώ στην Ελλάδα υπάρχουν αντίστοιχα τα πάνελ πολυουρεθάνης.

    https://www.youtube.com/watch?v=bU6GOJTqgUo


    Επίσης νομίζω οτι χρησιμοποιεί παντού τη ρώσικη εποξική ED-20 
    http://www.hungarian-silicones.com/eng/epoxy_resins
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 188



    « Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 2 Ιούν 2020, 09:18:12 »

    Την Τεχνική αυτή την έχω δει στον Παράσχο εδω και χρόνια (Με την φόδρα)

    http://parasxosrc.gr/2004/07/01/%ce%b9%ce%bf%cf%8d%ce%bb%ce%b9%ce%bf%cf%82-2004-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%ba%ce%ac%ce%bb%cf%85%cf%88%ce%b7-%ce%bc%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%ad%ce%bb%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5-%cf%85%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%bc/
    Καταγράφηκε
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 847



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 6 Ιούν 2020, 13:48:26 »

    Την τεχνικη με την πολυεστερικη φοδρα την εχω δουλεψει σε μεγαλο μοντελο
    στην ατρακτο του μια τεχνικη με απιστευτη αντοχη στον χρονο και στα χτυπηματα
    και απιστευτα οικονομικη 0,5 ευρω το μετρο την ειχα παρει... μειονεκτημα το αυξημενο
    βαρος και η τεχνικη δυσκολια σε σχεση με το μονοκοτ...


    * IMGP0973.JPG (168.43 KB, 1200x900 - εμφανίστηκε 353 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.534


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 10 Ιούν 2020, 05:43:56 »

    Καλημέρα στην παρέα.

    Την δεκαετία του 60, όταν μάθαινα τα κόλπα από τους παλιότερους, ντύναμε τα μεγάλα μοντέλα, αλλά και ανεμόπτερα, με ύφασμα ειδικά φιταγμένο για την εργασία αυτή. Το πιο φιλικό ήταν το μετάξι, το πιο δύσκολο στην τοποθέτηση ήταν το ναϋλον.
    Το κολλούσαμε - βρεγμένο με νερό- σε ανοικτές κατασκευές με βερνίκι νιτροκυτταρίνης. Όταν στέγνωνε το νερό ήταν τεντωμένα.  Τα φινίραμε επίσηε με ίδιο βερνίκι, στα τελευταία χέρια βάζαμε και αρκετό τάλκ για να κλείσουν οι πόροι.

    Ωραίες εποχές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Διάφορα υλικά κατασκευής αερομοντέλου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.