Η φωτο του Mog με ξεπερναει!!
..Χριστοδουλε θα το βαλω στη σουβλα στο τελος..
Στη συνεχεια τοποθετηθηκε χειλος πατουρα εσωτερικα με εποξικο φυλλο σπιτικο που ανοιξαμε στον γυαλινο παγκο.Κολληθηκε με Ca πρωτα και στη συνεχεια θα περαστει με ψιλο υαλουφασμα.Καθως εγινε και το πατρον για το ξυλινο τμημα.
Περα απο τις εργασιες αυτες με απασχολουσε η τοποθετηση των κυριων σκελων.
Το μοντελο εχει κατασκευαστει γυρω απο το πραγματικο σε ολα του τα σημεια, αυτο
ειναι καλο για τη scale εμφανιση του οχι ομως καλο για καποιες λειτουργιες του.
Παρατηρησα σε αρκετα βιντεο πως ολα τα skymaster F-4 εχουν "θεμα" στην απογειωση,
συνηθως τρεχουν σαν τρελα και ξαφνικα πηδανε στον αερα.
Ετσι λοιπον τοποθετησα ολα τα πραματα μεσα στο μοντελο με γεματα τα tank, και
στη συνεχεια τοποθετησα ζυγαρια στο fin του μοντελου στο σημειο που εφαρμοζεται η πιεση στο elevator για να κανει rotate.
Η πρωτη πληροφορια ηρθε απο το Xicoy balance and wheight meter,αφου χρειαστηκαν 3980γρ για να σηκωθει ελαφρος το ρυγχος.Αρκετο για να δυσκολευει την απογειωση.
Αυτο μου εδειξε πως τα σκελη ειναι αρκετα πισω απο το σημειο CG.Ο κατασκευαστης δεν εχει υπολογισει οτι φτιαχνει μοντελο και οχι το πραγματικο αφου το πρωτο δουλευει σε αλλες πιεσεις και Reynolds καθως αλλες γωνιες προσβολης και αλλες αεροτομες με καμπυλοτητες στο χειλος..
Πραγματι ηταν 215 χιλιοστα, αρκετο για να δυσκολευει το μοτελο στο rotate.
Επομενη κινηση Dremel και κοψιμο τις βασεις των σκελων και κατασκευη νεων 25 χιλιοστα εμπρος, χωρις να επιρρρεασει το ανοιγμα κλεισιμο των τροχων και κυριως να δειχνει ακομα σαν το πραγματικο..
Επομενη κινηση να ενισχυθει ολο μαζι με ρυτινες και carbon..