Μόλις γύρισα από Ανάβυσσο
Σήμερα είχε μια καταπληκτική καλοκαιρινή ημέρα, και βρέθηκα εκεί από τις 9:30 το πρωί και με δυσκολία έφυγα στις 16:30 το απόγευμα!!!΄Θα καθόμουν μέχρι το βράδυ αλλά βλέπετε οικογένεια....
Πέταξα το NexSTAR μου για περίπου 10 ντεπόζιτα και το ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ. Μέσα στην εβδομάδα πετάχτηκα μέχρι το κατάστημα του κ. Κουτσού και ρυθμίσαμε λίγο καλύτερα την ντίζα του elevator, τοποθετήσαμε τον κινητήρα (thrust) στο κέντρο, όπως επίσης και αλλάξαμε και τον έλικα σε 11χ7. Έμενε μόνο να δούμε τα αποτέλεσμα στο πεδίο. Έτσι λοιπόν πρώι πρώι περίμενα να δω τους καρπούς των αλλαγών, αφού πριν για να πετάξει με μισό γκάζι έπρεπε να έχω όλο το elevator up και σημειώστε ότι το ζύγισμα του είναι άριστο.
Την πρώτη πτήση την έκανα με την βοήθεια του κ. Κουτσού και πήγαινε κατά πολύ καλύτερα. Πολύ λίγο elevator up και πέταγε άψογα. Με συμβούλεψε να ξοδέψω τα επόμενα δύο ντεπόζιτα σε κλασική πορεία Π κάνοντας σε κάθε στροφή touch and go στον αεροδιάδρομο. Αυτό και έκανα... για μισή ώρα περίπου απλά περνούσα από τον αεροδιάδρομο ακουμπώντας τις ρόδες για 10 μέτρα στον αεροδιάδρομο με κλειστό κινητήρα, μετά τέρμα γκάζι, απογείωση και ξανά το ίδιο!!!
Εεεεε αυτό ήταν σε μισή ώρα είχα κάνει 30κάτι προσγειώσεις και απογειώσεις και πλέον αισθανόμουν ΠΟΛΥ άνετα. Τα δάκτυλα μου σταμάτησαν να τρέμουν και σιγοτραγούδαγα
δεν πάω σπίτι μου απόψεεεεε Αμέσως μετά δοκιμαστικά rolls και loops, πολλά touch and go, πορείες με κλειστές στροφές, rudder και δοκιμές dead stick, μέχρι που στις νωρίς το απόγευμα
Το slinger μου έκανε την παρθενική του πτήση σήμερα, στα χέρια του κ. Κουτσού αλλά και ενός φίλου του. Η πτέρυγα αυτή πάει σαν "διάολος" (!!!) και για να είμαι ειλικρινής την φοβήθηκα λίγο και επειδή είχα ξετρελαθεί με το πέταγμα του NexSTAR μου, δεν μπήκα καν στην διαδικασία να πετάξω, αφού κατά την γνώμη μου θέλει λίγο ακόμα δουλειά. Θέλει οπωσδήποτε ταινία νάυλον στην κοιλιά της για να την προστατέψω στις προσγειώσεις της, καθώς μόλις με δύο προσγειώσεις γδάρθηκε αρκετά.
Κάπου στις 16:00 το μεσημέρι και ενώ είχαν φύγει πολλοί φίλοι από Ανάβυσσο, και είχαμε μείνει μόλις 4 αυτοκίνητα, έβγαλα και το belt μου να το δοκιμάσω καθώς είχε ένα πρόβλημα με το rudder του. Ζήτησα από τον κ. Κουτσό να του ρίξει μια ματιά, και αυτός ούτε λίγο ούτε πολύ, το έλυσε όλο και το ξαναδεσε, αφού ανακάλυψε αρκετά λάθη συναρμολόγησης από μέρους μου. Σε λίγη ώρα το belt πέταγε κανονικά και αν και έφαγα τα κύρια blades είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεδομένου ότι εκείνη την ώρα είχε ήδη ένα 4αράκι αέρα.
Με λίγα λόγια και τα τρία μοντέλα μου πέταξαν λόγω της βοήθειας του κ Κουτσού, την οποία την προσέφερε με περίσσεια προθυμία. Το σημαντικότερο όμως ήταν η βοήθεια και οι οδηγίες που δέχτηκα για τον τρόπο πτήσης του NexSTAR και ήδη αισθάνομαι πολύ πιο άνετα από ότι αισθανόμουν εχθές την ίδια ώρα!!! Όλη την ημέρα, παρατήρησα ότι ο κ. Κουτσός, όπως βοηθούσε εμένα, βοήθούσε ταυτόχρονα δεκάδες νέους αλλά και παλιούς αεροντελιστές. Ουσιαστικά ο ίδιος πέταξε μετά τις 16:00 και έτρεχε από μοντέλο σε μοντέλο για να δώσει τις γνώσεις του.
Λοιπόν κύριοι, σε τέτοιους ανθρώπους θέλω να καταθέτω τα χρήματα μου.- Προτιμώ λοιπόν να πληρώνω κάποια ευρώ παραπάνω παρά λίγα δολλάρια παρακάτω. Να στηρίζω την Ελλάδα και όχι την Κινέζικη οικονομία. Τα συγχαρητήρια μου στον Κύριο Κουτσό και ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ.