Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
307.656 μηνύματα σε 12.505 θέματα από 6.279 Μέλη / Τελευταίο μέλος: lefteris76
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 04:53:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 13 Ιουν 2025, 04:53:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 00:30]

    [Χθες στις 23:26]

    [Χθες στις 18:11]

    από dominicm
    [Χθες στις 11:28]

    [Τετάρτη, 11 Ιουν 2025, 15:23:53]

    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 11:19:05]

    από spirost
    [Τρίτη, 10 Ιουν 2025, 07:23:07]

    [Κυριακή, 8 Ιουν 2025, 20:16:37]

    [Πέμπτη, 5 Ιουν 2025, 09:25:04]

    [Τρίτη, 3 Ιουν 2025, 16:38:33]

    [Δευτέρα, 2 Ιουν 2025, 13:28:49]

    από carapis
    [Τετάρτη, 28 Μαΐ 2025, 22:21:42]

    από Dimko
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 20:37:32]

    από Yiannis_S
    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 19:03:08]

    [Σάββατο, 24 Μαΐ 2025, 15:02:51]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6279
    Τελευταίο: lefteris76
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 307656
    Σύνολο θεμάτων: 12505
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 30
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου  (Αναγνώστηκε 6986 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.107


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 1 Απρ 2023, 07:18:59 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 43


    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 8 Απρ 2023, 12:00:12 »

    Αν δεν έχετε λάδι συντήρησης, μπορείτε να κάνετε, εναλλακτικά την εξής κίνηση.

    Αυτό που θέλουμε να αποφύγουμε είναι να μείνει μέσα στον κινητήρα καύσιμο, που αφ’ ενός η μεθανόλη θα απορροφήσει υγρασία και αφ’ ετέρου το νιτρομεθάνιο παρουσία υγρασίας θα μετατραπεί σε διαβρωτικό οξύ.

    Αρα πάντα αφηνουμε τον κινητήρα να σβήσει από έλλειψη καυσίμου, ώστε να καούν όσο το δυνατόν η μεθανόλη και το νιτρομεθάνιο

    Σίγουρα τα μέταλλα θα μείνουν καλυμμένα με λεπτό φιλμ λαδιού. Τότε τυλίγουμε τον κινητήρα σε μία ναϋλον σακκούλα να μην μπορεί να αναρροφήσει υγρασία από τον αέρα. Η το ίδιο είναι αν βουλώσουμε την εισαγωγή του καρμπυρατέρ και την εξαγωγή του σιγαστήρα.

    Μικρότερη μεν προστασία από το λάδι συντήρησης, αλλά καλύτερο  από το να μην κάνεις τίποτε.

    Το καύσιμο εξατμίζεται και μένουν κατάλοιπα από καμμένο λάδι και καύσιμα το οποίο μόνο ζημιά θα προκαλέσει.
    Αν δεν υπάρχει διάθεση για καθαρισμό και λίπανση το καλύτερο είναι να βγει το μπουζι να ρίξουμε μέσα λίγο λάδι να γυρίσουμε την έλικα ώστε να πάει λάδι στα περισσότερα μέρη του και τοποθετούμε το μπουζι
    Καταγράφηκε
    Yiannis_S
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 406



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 10:45:58 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job
    Καταγράφηκε

    Better SAFE than sorry!
    Η βελτιωση δεν τελειωνει ποτε!!
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 43


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 10:55:29 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.052


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 19:09:08 »

    Παιδιά μπορεί να είμαστε Ελληνικό φόρουμ όμως επιτρέπονται τα μηνύματα σε ξένες
    γλώσσες, άλλωστε ένας ξένος πως αλλιώς θα επικοινωνούσε με το φόρουμ??
    Υπάρχει άλλωστε και θεματολογία εδώ!!!  Wink

    Καλό Πάσχα και Καλή ανάσταση με υγεία σε όλους!!!!!  Thumbs up   Thumbs up
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.088


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 13 Απρ 2023, 22:32:51 »



    Demetre manufacturer recommends  ATF specified for his brand for selling reason.

    My 10 year old 46 engine runs like a workhorse, carb O rings and sealing gaskets  are consumables I have 1 bottle ATF for a year and  does the job

    This is a Greek forum so it will be much appreciated to make comments in the Greek language

      Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

      Το αρχικό μήνυμα αναφέρεται στον Demetre που είχε απαντήσει πιο παλιά και φαίνεται σε προηγούμενη σελίδα

      Ο Demetre ζει Αμερική και αρκετές φορές έχει αναφέρει ότι έχει πρόβλημα στο να γράψει Ελληνικά ή και Greeklish
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    viper1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 43


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 14 Απρ 2023, 17:08:57 »

    Ok. I have no objections on the above.
    We could practice our English  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: Ερώτηση για συντήρηση κινητήρων θερμικού αεροπλάνου
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.