Υποτίθεται πως όλα τα παρακάτω αποτελούσαν το setup μοντέλου που τελικά δεν πέταξε ποτέ και άρα όλα ήταν σε κατάσταση καινούριου.
Φωτογραφίες των ειδών που αναφέρονται στο κείμενο στο τέλος αυτού.
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Είχα ένα Ubec Turnigy 5A (χωρίς noise reduction) συνδεδεμένο με το καλώδιο τροφοδοσίας του Opto ESC 50A Turnigy.
Βάζω το Ubec να τροφοδοτεί ένα servo tester.
Βάζω το ESC σε θέση servo στο servo tester και συνδεδεμένο ένα μοτέρ.
Αντί μπαταρίας συνδέω τo ESC (και άρα και το Ubec) με τροφοδοτικό Η/Υ στα 12.35V με τον διακόπτη στο off ακόμα.
Βάζω το servo tester στην θέση manual και το ποντεσιόμετρο στο min.
Ανοίγω τον διακόπτη του τροφοδοτικού (θέση on) και αμέσως βλέπω με την άκρη του ματιού μου το Ubec να ανοίγει (άναψε το led) όπως και το servo tester (άναψε το led και σε αυτό) αλλά ακαριαία πέφτει το τροφοδοτικό από κάποια προστασία (υπέρτασης μάλλον).
.
Δοκιμάζω με κανονική μπαταρία 4S (που βαριόμουν να βγάλω πριν) και διαπιστώνω πως το Ubec δεν ανάβει πλέον κι επιπλέον πως είναι ζεστό.
Προφανώς δεν τροφοδοτείται και το tester.
Προσπαθώ να αλλάξω τροφοδοσία στο tester με άλλο Ubec που έπαιρνε ρεύμα από το balance της μπαταρίας αλλά και πάλι το tester δεν παίζει (αυτό το λέω με μια επιφύλαξη - δεν θυμάμαι να είδα το led του να ανάβει).
.
Μετά από λίγο και αφού έχω αποσυνδέσει τα πάντα βάζω στην μπαταρία το ESC με το Ubec του μόνο και το αφήνω παρατηρώντας πως το Ubec ζεσταίνεται και πάλι.
Στο ESC δεν έχω συνδέσει ούτε μοτέρ ούτε το tester.
.
Αποφασίζω να βγάλω το προφανώς καμμένο Ubec (ακόμα δεν ξέρω γιατί έγινε αυτό) από το βίσμα σύνδεδης με την μπαταρία που το είχα κολλήσει και διαπιστώνω πως ο αρνητικός πόλος (μαύρο καλώδιο) του ESC δεν έκανε επαφή πλέον με το din του συνδέσμου.
.
Βγάζω το Ubec (το ανοίγω κιόλας τελείως μπας και δω πού κάηκε χωρίς όμως να δω κάτι ή να μυρίσω καμμένο) συνδέω το καλώδιο τροφοδοσίας του ESC και ξανασυνδέω το ESC σε θέση servo στο tester.
Τροφοδοτώ το ESC με την μπαταρία και από το balance της τροφοδοτώ το tester με το δεύτερο Ubec. Το tester ανάβει.
.
Βάζω και το μοτέρ πάνω αλλά όταν αυξάνω την ένταση στο tester το μοτερ αρχίζει να κλωτσάει.
Μέχρι στιγμής το μοτέρ δεν έχει ακουστεί να τραγουδάει.
Εμένα μου μοιάζει σαν να λείπει μια φάση στην έξοδο του ESC.
Αλλάζω τις θέσεις στα din-άκια του μοτέρ αλλά και πάλι το ίδιο.
.
Αποσυνδέω τα πάντα και τα ξανασυνδεώ αλλά και πάλι το μοτέρ δεν τραγουδάει και δεν ξεκινά αμέσως αλλά μόνο μετά από περίπου το 40% της διαδρομής του ποντεσιόμετρου του tester και απλά κλωτσάει σαν να λείπει φάση.
.
Ανοίγω το ESC (βγάζω το θερμοσυστελλόμενο) να δω τι γίνεται και πάλι δεν βλέπω τίποτα καμμένο και δεν μυρίζω τίποτα καμμένο.
Το βάζω και σε δέκτη με τ/κ και πάλι τα ίδια.
.
Τί έχει γίνει;
Κάηκε και το ESC ή απλά θέλει επαναπρογραμματισμό μέσω τ/κ (το μόνο που μου μένει να κάνω);