ArgyrisGiannetakis
|
|
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 17:06:37 » |
|
Φίλε Νικλας αυτες οι μετρισεις ειναι η ομικη αντισταση του ποτενσιομετρου και πιθανον δειχνουν το καθε ενα απο κατι διαφορετικό επειδη μπορει να μην ειναι και ακριβως τα τριμ. Καπο ειπες οτι μπορει να κουνας το ραντερ καποιες φορες και να παιζει σωστα και οταν κουνας προς τα πανω το γκαζι αρχιζει παλι να τρεμοπαιζει.Οποτε αυτο δεν εχει να κανει μονο με το ποτενσιομετρο του ραντερ μονο. Μπορει και το προβλημα να ειναι και πιο μεσα στην πλακετα.Ποσο παλια ειναι η τηλεκατευθηνση? Επισης ορισμενες φορες τα κυκλωματα και οι πυκνωτες και τα πηνεια και οι φερητες των εξοδων των καναλιων αλλοιώνονται στον χρονο Μερικές φορες οι συστολέ και διαστολές και οι μεταβολες του κρυου παιζουν επισης ρόλο.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
hlsat
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 19:36:26 » |
|
Του ειπατε του ανθρωπου να κοιταξει τα παντα. Η βλαβη ειναι πολυ απλη δεν χρειαζονται ολα αυτα που γραψατε. Το προβλημα ειναι στον δεκτη και στο ολοκληρωμα της αποδικωποιησης των καναλιων. Εχει αρπαξει απο την πτωση και παρουσιαζει αυτο το προβλημα στο καναλι 4. Χρειαζεται αλλαγη δεκτου. Οι μετρησεις στα ποντεσιομετρα των Στικ ειναι ενταξει διοτι αυτα ειναι 4,7 - 5 Κωμ στο συνολο. Τρεμουλο στα σερβο υπαρχει απο δυο περιπτωσεις. Μια ειναι η παραπανω και η αλλη ειναι απο το ιδιο το σερβο.
Ηλιας Ξανθη.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
|
|
|
Niklas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 19:59:11 » |
|
Αξίζει να πάρω καινούργιο δέκτη?Καταρχήν δέν βρίσκω ίδιο,και δέν ξέρω πώς να επιλέξω κάποιον συμβατό ,ειδικά όταν το hobbyking δίνει της turnigy 6καναλο με 50 Ευρώ. Τον δέκτη υπάρχει τρόπος να τον ελέγξω ? Πλέον τις εντολές τις δίνει κανονικά .Όμως ακούγετε το σέρβο καμία φορά απο μέσα που τρέμει.Όλα αυτά απο κοντινή απόσταση 1-2 μετρα .Θα έχω πρόβλημα να το πετάξω?Υπάρχει περίπτωση δηλαδή αν μεγαλώσει η απόσταση π.χ. στα 100 μέτρα να μήν "ακούει"εντολές ο δέκτης?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
evan
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 20:09:39 » |
|
Καθάρισες τα ποτενσιόμετρα με σπρέι όπως σε συμβούλευσαν;
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
|
|
|
Niklas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 21:38:01 » |
|
ναι τα καθαρισα .οσο αφορα τον δεκτη μπορω να κανω κατι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
DIMITRIS PAP
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 24
Ο επιμένων νικάει...
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 21:55:43 » |
|
Θα έχω πρόβλημα να το πετάξω?Υπάρχει περίπτωση δηλαδή αν μεγαλώσει η απόσταση π.χ. στα 100 μέτρα να μήν "ακούει"εντολές ο δέκτης?
Θα σε συμβούλευα να μην πετάξεις σε αυτή την κατάσταση. Αφού έχει πτώση στο ιστορικό του και μάλιστα σφοδρή μπορεί να "νεκρώσει" ο δέκτη στον αέρα οποιαδήποτε στιγμή. Αν θες να πετάξεις ως έχει, και για λόγους οικονομίας να μην αγοράσεις δέκτη, θα σου πρότεινα να μην συνδέσεις το 4ο κανάλι.Δηλαδή να πετάξεις χωρίς rudder. Είναι λίγο "πειρατικό" και έχει ρίσκο αλλά εσύ ξέρεις τις πτητικές ικανότητες του μοντέλου σου καλύτερα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
DEPRON MANIAC
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 22:13:56 » |
|
ναι τα καθαρισα .οσο αφορα τον δεκτη μπορω να κανω κατι?
Κατ'αρχήν συγνώμη που άργησα να γράψω, αλλά με δουλειές και υποχρεώσεις .... Αν έχεις κολλητήρι μπορείς να κάνεις μία εναλλαγή στα μεσαία καλώδια στα ποτενσιόμετρα του 4 και σε ένα οποιοδήποτε άλλο. Αν διορθωθεί το 4 και "χαλάσει" το άλλο, τότε είναι καθαρά θέμα στο ποτενσιόμετρο και οπότε ο δέκτης είναι εντάξει
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ
Βρε μανία με το depron
Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου
Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
|
|
|
Niklas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 22:28:36 » |
|
Depron η σκεψη σου ειναι πολυ σωστη.Αν δεν κανω λαθος το μεσαιο (κιτρινο ) ειναι το σημα;οποτε αυριο θεου θελωντος θα το προσπαθησω.λογικα το τρεμουλο θα μεταφερθει στο δεξι στικ και συγκεκριμενα ή στο aileron ή στο elevator
Και επειδη καποιοι γραφουν οτι το επαθε απο πτωση,απλα ενημερωνω το αεροπλανο το πεταξα 2 φορες αφου το πηρα και ειχε δυο πτωσεις με μικρες ζημιες επισκευασιμες.Λογω υποχρεωσεων το παρατησα πολυ καιρο στο παταρι.Οταν ενα πασχα θςλησα εκει που σουβλιζαμε να το σηκωσω απο βιασυνη και αμελεια συνδεσα την μπαταρια στον δεκτη.Υποψιν κανεις μεχρι τοτε δεν μου εξηγησε τους μηχανισμους κτλ.οτι μαθαινα απο μονος και το αεροπλανο οταν το πηρα ηταν ετοιμο για πτηση.Αφου βγηκαν καπνοι απο το esc απογοητευτηκα και το παρατησα μεχρι πριν δυο εβδομαδες που πηρα απο σερβο μεχρι ροδες,esc μπαταριες φορτιστη καθως απο μετακινηση σε μετακινηση περα απο τις ζημιες που ειχε χαθηκαν και καποια εξαρτηματα.και πλεον αφου επισκευαστηκαν τα παντα μου εχει μεινει αυτο το προβλημα το οποιο θεωρω οτι ειναι απο τον δεκτη ,αλλα πριν προχωρησω σε αγορα νεας τηλεκατευθυνσης θελω να επιβεβαιωσω τι φταει.
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 10 Ιαν 2017, 22:39:47 από Niklas »
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panelpni
|
|
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 13 Ιαν 2017, 10:26:48 » |
|
Φιλε μου κανε το εξης, αγορασε ενα opto isolator σαν και αυτο που βαζουμε στα speed control και απομονονουν και καθαριζουν το σημα. Κοστος 5 με 7 ευρο. Το συνδεεις στην εισοδο του καναλιου του δεκτη και μετα συνδεεις το σερβο. Το προβλημα σου θα λυθει. Το θεμα που εχεις υπαρχει σε φτηνους (και μερικους ακριβους) δεκτες FM. Η Κατασκευασε το http://www.dsys.cz/downloads/MDOP1_en.pdf
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 28 Ιαν 2017, 11:24:27 » |
|
Εβγαλες άκρη τελικά?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Niklas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2017, 23:05:54 » |
|
Καλησπερα τελικα θεμα με το σερβο δεν πρεπει να εχω.Οπως ειπα ειμαι νεος στο χομπυ.Πριν καμια εβδομαδα δοκιμασα να το πεταξω και δυστηχως δεν τα καταφερα .Αν και ειχα ανοιχτο throttle δοκιμασα με το χερι να του δωσω ωθηση αλλα εφυγε απευθειας προς τα κατω .Αποτελεσμα να σπασει η βαση και ο ελικας.Το σερβο αν και τρεμει λιγοτερο αφου το καθαρισα ανταποκρινετε στα 50 μετρα που το δοκιμασα.Η ιδεα του/της panelpni ειναι ιδανικη νομιζω για το τρεμουλο αλλα μαλλον πρεπει να ρυθμισω σωστα τα angle απο το μοτερ.Κατι λαθος εχω κανει και δεν ξερω πως να το διορθωσω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
kolotoympas
|
|
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 11 Φεβ 2017, 23:24:11 » |
|
Όλα φτιάχνονται μην απογοητεύεσαι
Δες μήπως έχεις ανάποδη κίνηση στα Σέρβο Και τσέκαρε κέντρο βάρους .Αν δεν έχεις ξανά πετάξει Καλό θα ήταν να πας με κάποιον έμπειρο μαζί Επίσης ή απογείωση με το χέρι δεν είναι εύκολη υπόθεση η τροχοδρόμηση είναι πιο προβλέψιμη. Τι αεροπλάνο είναι?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Niklas
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2017, 04:41:22 » |
|
Υποτιθετε ολα ειναι σωστα δεν μπορω να καταλαβω τι λαθος κανω.κεντρο βαρους βαζοντας τα δαχτυλα στα φτερα και λιγο μπροστα ειναι οριζοντιο .Τα σερβο ειναι σωστα .το αεροπλανο ειναι parkfun scout
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2017, 07:58:32 » |
|
η απότομη βύθιση στην απογείωση μπορεί να οφείλεται σε ανάποδη περιστροφή της έλικας
επίσης, παρατήρησα ότι το μοντέλο αυτό είναι πολύ μικρό. είναι σε διάσταση και βάρος που μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί εσωτερικού χώρου
στον έξω χώρο δεν πρέπει να φυσάει καθόλου.
οι κινήσεις των πηδαλίων σε αυτή την μορφή πρέπει να είναι μικρές.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
cosmic
|
|
« Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 12 Φεβ 2017, 08:41:36 » |
|
Σε ποια περιοχη εισαι? Μπας και μπορεσουμε να βρεθεις με καποιον εμπειρο και να πεταξεις!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Dinosaurs went extinct...Better stay in your extinction!
|
|
|
|