Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.909 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:49:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:49:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:38]

από kios100
[Σήμερα στις 18:07]

από kios100
[Σήμερα στις 16:50]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285909
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 65
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 33
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Κατασκευές για εξατμίσεις. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευές για εξατμίσεις.  (Αναγνώστηκε 5400 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Δευτέρα, 15 Αύγ 2016, 19:57:29 »

Καλησπέρα σε όλους.

Το θέμα αφορά κατασκευές για εξατμίσεις (βάσεις - λαιμούς - αξεσουάρ).

Αν κάποιος έχει εμπειρία μπορεί να γράψει εδώ για να το έχουμε υπόψην όλοι.




---


Θέλω να κατασκευάσω ένα λαιμό (header) για πίπα συντονισμού βενζινοκινητήρα 30 κυβικών (δεν με καλύπτει κάτι έτοιμο).

Αν κάποιος φίλος μοντελιστής ''το χει'',  θα χαρώ να το κάνουμε μαζί αντί να απευθυνθώ σε επαγγελματία.

Εννοείται πάντα με το αζημίωτο.

Φιλικά,
Διονύσης.
Καταγράφηκε

jean-zac
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 167


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 15 Αύγ 2016, 21:32:56 »

Είμαι σίγουρα εκτός θέματος αλλά ρίξτε μια ματιά εδώ.

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=627757

http://www.quickdrawengines.com/PAGE_239.html

http://quickdrawengines.com/Page_40.html

http://www.helifreak.com/showthread.php?t=429177
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 16 Αύγ 2016, 10:56:27 »


Καλησπέρα

Όχι δεν είσαι εκτός θέματος, σε αυτά τα link μπορεί να βρει κανείς διάφορες λύσεις για λαιμούς και εξατμίσεις..

Κατά την έρευνά μου όταν έφτιαχνα το G700Z τα είχα κάνει όλα αυτά κόσκινο! Έτσι λοιπόν τα γνωρίζω πολύ καλά αυτά και άλλα πολλά..

Όσο αφορά τις quick draw και τον τρόπο με τον οποίο τοποθετούνται στο μοντέλο δεν μπορώ να πω ότι με βρίσκουν σύμφωνο.. Μπορεί να δείχνουν εντυπωσιακές αλλά………

Εγώ προτιμώ τον Hanson για κινητήρες αλλά και για εξατμίσεις.

Όπως αναφέρω και πιο πάνω, καμιά έτοιμη λύση δεν με καλύπτει σε αυτό που θέλω να κάνω.. Για αυτό θα πρέπει να κατασκευαστεί custom λαιμός (Header) στην περίπτωσή μου..

Καταγράφηκε

mastoras
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822



Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 13:23:55 »

Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.

Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.
Καταγράφηκε

Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 13:27:10 »

Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
Παράθεση
Στον μοντελισμό μια λύση θα μπορούσε να είναι η χρήση του χαλκού με μετατροπές σε έτοιμα εξαρτήματα υδραυλικών σωληνώσεων [όπως είχα δει κάποτε σε ένα αερομοντέλο του Γιώργου Μέσκου] και αυτό γιατί θα μπορούσαν να κολληθούν πολύ εύκολα με μαλακή κόλληση.

Η μαλακή κόλληση μπορεί να ξεκολλήσει στις θερμοκρασίες που ανεβάζει η εξάτμιση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
mastoras
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 15:07:24 »

Πολύ δύσκολο να κατασκευάσει κανείς λαιμό η εξάτμιση για οποιουδήποτε είδος κινητήρα.

Απαιτούνται ειδικά εργαλεία, καθώς και γνώσεις επάνω στην συγκόλληση των μετάλλων.
Δεν είναι έτσι, απλά φλόγα προπανίου χρειάζεται
Παράθεση

Θείε για εξήγησε το μου λίγο παραπάνω γιατί με ενδιαφέρει. Τον χαλκό,  μπορούμε να τον κολλήσουμε με το φλόγιστρο του υδραυλικού [προπάνιο] με μαλακή κόλληση καλάι, η και σκληρή ασημοκόληση.

Η λαμαρίνα [σίδηρος]  όμως ?
Καταγράφηκε

Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 15:56:41 »

Το θέμα δεν είναι το μέταλλο, αλλά η κόλληση. Το καλάϊ θα ξεκολλήσει μόλις λειτουργήσει ο κινητήρας και ζεσταθεί η εξάτμιση.

Εγώ βάζω μπρουτζοκόλληση σε ανοξείδωτα κομμάτια.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 16:06:13 »

Καλησπέρα σε όλους.

Αυτός ο λαιμός έχει πολύ λεπτό τοίχωμα ,είναι πολύ ελαφρύς και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.



Είναι DLE flexi. Μήπως ξέρει κανείς τι υλικό είναι και πως μπορεί να κολληθεί?

Ποιος είναι ο εξοπλισμός που χρειάζεται πέρα του ταλέντου στις κολλήσεις?

Διονύσης.
Καταγράφηκε

ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.206



Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 17:38:29 »

Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
Δες μερικες πληροφορίες και εδω

http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 18:12:05 »

Διονύση μου το πιο ιδανικό  σαν αυτο της φωτό ,μεταλο για λεπτο και ελαφρυ ειναι το ανωξίδωτο.Η κοληση που χρησιμοποιουν ειναι ΤIG.Πολυ ακριβός εξοπλισμός αλλα μπορεις να βρεις να σου το φτιαξουν.
Δες μερικες πληροφορίες και εδω

http://moisiadis-publications.gr/wp-content/uploads/2010/10/%CE%A3%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%95%CE%A3-%CE%A3%CE%A5%CE%93%CE%9A%CE%9F%CE%9B%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3-TIG.pdf

Χμ... και με τις κούρμπες του σωλήνα? Θέλει δουλίτσα..


Αργύρη..

Για φτιάξε ένα home made TIG welder να γουστάρουμε...... Αγοράζω!!  Cheesy
Καταγράφηκε

ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.206



Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 22:30:19 »

Λες?   μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 652



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 18 Αύγ 2016, 22:37:41 »

Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 23:43:13 »

Λες?   μπα δυσκολο εργαλειο...θελει και μπουκάλα με argon....πολυπλοκο.Αν και εχω δει να εχουν φτιαξει και αυτοσχεδια!

Οσο αφορά το ανωξίδωτο flexible μπορεις να βρεις και στο εμποριο και στην Ελλαδα , και να κολησεις μετα και σωληνα!

http://www.viospiral.gr/en/proionta/spiral-inoch-syndeseos.html

Φτιάξε σου λέω!!  Cheesy

Για flexi έχω άκρη, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω..

θέλω χρησιμοποιήσω σταθερό σωλήνα αλλά θα πρέπει να βρώ τρόπο να τον κουρμπάρω σε συγκεκριμένες διαστάσεις... και μετά να κολληθεί σε πλακάκι για να βιδώνει στο μοτέρ..

Θα κάνω ένα πρόχειρο σχέδιο με το σχήμα του λαιμού που θέλω να κάνω και θα το ανεβάσω εδώ να το δείς.

Αν δεν θες να το κανεις μονος, δοκιμασε να απευθυνθεις και στην Μεταλλοβιοτεχνικη, στον Πειραια. Εχουν τεραστια εμπειρια στις συγκολλησεις οχετων εξαγωγης καυσαεριων πλοιων, που λειτουργουν σε θερμοκρασιες ακομα και 600 βαθμων.

Νικόλα σε ευχαριστώ. Θα το έχω υπόψη μου σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω..

 Thumbs up
Καταγράφηκε

Elias G
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 21 Αύγ 2016, 08:45:58 »

Έχω την εντύπωση πώς ακόμα και στο νησί μπορείς να βρεις ένα μηχανουργείο για αυτοκίνητα η για μηχανάκια που να κουρμπάρει σωλήνες για μηχανάκια - αυτοκίνητα - βάρκες - φορτηγά και σίγουρα θα έχουν TIG για να το κολλήσουν! Ξεκίνα απο τα μηχανουργείο σε καρνάγιο , αυτοί ειδικά στα νησιά είναι πατεντάδες μεγάλοι !
Αν ήσουν εδώ ( σσ Πειραιά ) θα είχες χίλιες  επιλογές , καλή επιτυχία στο έργο σου! Thumbs up
Καταγράφηκε
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 22 Αύγ 2016, 15:29:10 »

Πουλάνε έτοιμες καμπύλες και ίσια κομμάτια και πλάκες που βιδονουν στον κινητήρα είχα φτιάξει πριν χρονια λαιμό για ενα αεροπλάνο μου...και ειναι κόμπλε http://www.der-schweighofer.net/group/332/krumscheid_exhausts_and_exhaust_kits  Δες τα λίγο εχει και σε 2η3 διατομες ανάλογα με τα κυβικά του κινητήρα...
Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Κατασκευές για εξατμίσεις. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.17 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.