Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
288.268 μηνύματα σε 11.414 θέματα από 5.954 Μέλη / Τελευταίο μέλος: citrous
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 22 Φεβ 2018, 08:32:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Πέμπτη, 22 Φεβ 2018, 08:32:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 28 Ιαν 2018, 16:15:33
Dji mavic air!  Απίθανο μικρούλι. Check  it!  Καλημέρα σε όλους.
Πρόσφατα θέματα
από CMarkop
[Σήμερα στις 07:36]

από Dimhack
[Σήμερα στις 04:21]

[Σήμερα στις 00:00]

από papabill
[Χθες στις 21:55]

από ExtraRed
[Χθες στις 16:25]

από rOEN911
[Χθες στις 15:59]

από GRELE
[Χθες στις 11:39]

από vilisdev
[Χθες στις 09:34]

από 3DJunk
[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 21:51:59]

από co0l
[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 19:56:46]

από vagosofron
[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 17:57:23]

από spirost
[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 15:05:03]

από tsiou
[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 13:40:01]

[Τρίτη, 20 Φεβ 2018, 10:07:12]

[Δευτέρα, 19 Φεβ 2018, 23:53:09]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5954
Τελευταίο: citrous
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 288268
Σύνολο θεμάτων: 11414
Online σήμερα: 35
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 19
Συνολικά: 27
Στυλ εμφάνισης

Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P  (Αναγνώστηκε 3134 φορές)
   
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 12 Αύγ 2016, 12:39:10 »

Και αυτές τις κάμερες στο αριστερό ακροπτερύγιο.....πανω κατω....τι της ΄θελανε .Δεν ειναι και το καλύτερο σημειο να βαζεις τετοια αντικείμενα και ειδικά σε τετοιο ακροπτερύγιο......



* vlcsnap-2016-08-12-12h33m44s197.png (83.07 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 544 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 660



« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 12 Αύγ 2016, 13:59:53 »

Σε σχέση με την εμπροσθόκλιση, αυτή οδηγεί σε καλά χαρακτηριστικά στολλαρίσματος, γενικά.

Ειδικά τώρα στην Bugatti, μήπως είναι το ακροπτερύγιο πολύ στενό και αυτό χαλάει όλη την σούπα;
Μια διερεύνηση με το xflr5 θα μας έδειχνε μέσες άκρες πού θα μπορούσε να πάσχει η σχεδίαση (αλλά τί αεροτομές χρησιμοποιεί, ξέρει κανείς;).

Εν τω μεταξύ έχει κλειδώσει ότι ήταν stall, ή μήπως συνέβη κάτι άλλο; Η έρευνα είναι εν εξελίξει ακόμα.
Καταγράφηκε

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 12 Αύγ 2016, 14:29:12 »

Πολύ σωστα! μιας και το ακροπτερύγιο ειναι πάντα σε επαφή με τον αέρα πρωτο σε σχεση με την ρίζα!!
Βεβαια εχουν λιγο περισσότερα θεματα με το YAW αλλα σε μεγαλητερες εμπροσθοκληνές γωνίες!
Δεν ειναι επίσημο το στολάρισμα μιας και ακόμα ειναι σε ερευνα το ατυχημα!Στα διαφορα φορουμ επικρατει η αποψη  απο αρκετους οτι πιθανόν να στολάρισε απο λαθος CG .Και εκει η εμπροσθόκληση δεν βοηθάει ετσι και αλλιώς.
Ειναι απο τα δυσκολα αεροσκάφη στο CG με τοση εκμετάλευση χωρου μέσα στην ατρακτο, και με το cg αρκέτα πιο μπροστα απο το κανονικό σημειο μιας κανονικής πτερυγας λόγο εμπροσθόκλησης.
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 12 Αύγ 2016, 22:24:01 »

Kαι το λινκ για το επισημο site της Bugatti με ολη την ιστορία της κατασκευής!

http://www.bugattiaircraft.com/news.htm
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.042


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 08:33:21 »

Πολύ σωστα! μιας και το ακροπτερύγιο ειναι πάντα σε επαφή με τον αέρα πρωτο σε σχεση με την ρίζα!!

και τα δύο σημεία έρχονται σε επαφή με τον αέρα ταυτόχρονα

Οι οπισθοκλινείς πτέρυγες στολάρουν πιό γρήγορα από τις εμπροσθοκλινείς, και αυτό οφείλεται στην πλάγια εκτροπή των αερονηματίων της κάτω επιφάνειας προς το άκρο (που δημιουργούν το induced drag, πρόσθετη οπισθέλκουσα και αυξηση λειτουργικής γωνίας  προσβολής.  Μεγαλύτερη στις οπισθοκλινείς. Γι΄αυτό φτιάχνουν τις πτέρυγες με αρνητική συστροφή, washout, για να αντισταθμίζουν αυτή την εικονική αλλά υπάρχουσα αύξηση της γωνίας προσβολής.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 09:20:01 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 10:16:54 »

Πολύ σωστα Θείε Γιάννη!
Παράληψη μου ηταν να διευκρινήσω την φαση που εννοούσα , δηλαδη κατα την τελικη φαση της αποκολησης του αερα στην κεντρική ριζα πρωτα και με το ακροπτερύγιο ακόμα ενεργό , παντα σε μεγαλη γωνία πριν το στολ.Αλλα και στην αρχική φάση της επαναφοράς της ροης του αερα στην αεροτομή κατα την φαση του recover.
Τα περισσότερα εμπροσθοκληνη αεροσκάφη συνήθως δεν εχουν καθόλου washout ειδικά αυτα με λίγο εμπροσθόκληση.Γιαυτό και εχουν και καλύτερη αποδοση σαν πτερυγες μιας και το washout ειναι ουσιαστικά drag σε μια οπισθοκλινη πτερυγα.
Αυτά που εχουν πολύ εμπροσθοκληση δε....συνηθως εχουν και ενα ποσοστο wash in ,για μεγαλητερη αποδοση σε μεγαλητερες γωνιες προσβολής (μαχητικα).Χ-29 πχ.
Το μεγαλο προβλημα παλια πριν την τεχνολογια τον composite carbon ηταν η ακαμψια των εμπροσθοκλινων πτερύγων.Και οι μεταλικές αλλα και οι ξυλινες δεν αντεχαν στις τεραστιες στρεψεις που απαιτει η εμπροσθοκλινη πτερυγα, γιαυτο και δεν επικρατησαν παλιοτερα αν και ξερανε τα πλεονεκτηματα τους απο παλιά!!Τωρα με την τεχνολογια των συνθετων υλικών εχουν αρχησει να επικρατουν σε πολλά αεροσκαφη και ειδικά σε ανεμοπτερα!!

Παντως στο Bugatti του Scott Wilson , αν το cg ειχε θεμα , παλι η εμπροσθοκλινη πτερυγα θα στολαριζε.


* YLUelsR.jpg (15.4 KB, 527x233 - εμφανίστηκε 391 φορές.)

* 23393_12220.jpg (30.63 KB, 295x325 - εμφανίστηκε 388 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Pantelis Papageorgiou
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 185


« Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 10:55:03 »

Γιατί οι εμπροσθοκλινείς πτέρυγες υπόκεινται σε στρέψη (και μάλιστα τεράστια) Αργύρη?
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 11:34:04 »

Παντελή μου σε μια εμπροσθοκλινη πτερυγα αλλα και σε καθε πτερυγα υπαρχει λόγο άντωσης αεροελαστική αποκλιση .Απλα στην εμπροσθοκλινη η επαφη της με τον αερα ερχεται πρωτα στο ακροπτερυγιο και επειδη στο σημειο του ακροπτερυγιου η δομη δεν ειναι ακαμπτη το φαινομενο ειναι ισχυρότερο.Σε αυτό προσθεσε και την αεροελαστικοτητα που προκαλει και το καθε αιλερον κατα την κινηση του.Στα οπισθοκλινη η ροη στα αερονηματια και η επαφη με το ακροπτερυγιο ερχεται τελευταια ,οποτε η ριζα στα οπισθοκλινη τραβαει τα ζορια !Ενα παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλό ειναι να εχεις εξω απο το παραθυρο καθως τρεχεις στο χερι σου μια ανοιχτη κεραια η μια πτερηγα και να την κρατας προς τα μπροστα κόντρα στον αερα που τρεχεις ...και μετα να γυρισεις το χερι σου προς τα πισω και να κρατας τα ιδια με την ιδια γωνία!
Με την ελευση της τεχνολογιας των συνθετων υλικών καταφερανε να κατασκευασουν πιο ακαμπτες εμπροσθοκλινης πτερυγες ... και ειδικά πιο ακαμπτα ακροπτερυγια!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.042


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


WWW
« Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 16:25:04 »

Δεν ξέρω που τα βρηκατε τα σχήματα με τα jet, η ροή δεν μπορεί να ακολουθεί αυτή την διαδρομή που δείχνουν τα σχήματα.

Αν αφήσουμε οιαδήποτε αεροδυναμική αιτία που τα ανεμόπτερα έχουν εμπροσθοκλινη πτέρυγα, η πρακτική αιτία είναι ότι θέλουν να έχουν δύο επιβάτες, με τον μπροστινό να ισορροπεί το σκάφος στο ζητούμενο Κ.Β.,  και τον πίσω να είναι αδιάφορο αν υπάρχει μέσα ή όχι ως προς το κέντρο βάρους.
Και αυτό επιτυγχάνεται φέρνοντας το κέντρο πιέσεων όσο πιό μπροστά γίνεται με την εμπροσθόκληση, ώστε και να πλησιάσει το Κ.Β. και να παραμείνει ελεύθερη η περιοχή πίσω από τον πισω χειριστή, για την σύνδεση των δοκών, και να εξακολουθεί να έχει οπτικό πεδίο ο πίσω χειριστής.
Αν ο πίσω χειριστής μπορούσε να καθήσει επάνω από τη δοκό, σε ένα χαμηλοπτέρυγο ανεμόπτερο, δεν θα έχει οπτικό πεδίο, θα το μπλοκάρουν τα φτερά.

Χωρίς οπισθόκλιση, θα απαιτούσε πολύ βάρος στην ουρά για να ισορροπήσει, και πάλι, θα ήταν κρίσιμο αν επιβαίνει ή λείπει ο πίσω χειριστής.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.267


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


« Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 16:59:02 »

Αιωνία του η μνήμη. Είναι τραγικό που τόσα χρόνια πάλευε για μιά κατασκευή η οποία τελικά τον φόνευσε. Τί να πεί κανείς...

Στο video φαίνεται σαν να μήν είχε ισχύ ο κινητήρας πάντως. Όταν τέτοια σκάφη δέν έχουν κινητήρα, έστω και η απόπειρα στροφής για αναγκαστική προσγείωση γίνεται τρομερά επικίνδυνη.

Μεγάλο Κρίμα._
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 17:11:15 »

Σωστά Θείε Γιαννη , μια πολύ σωστη λυση για την διθέσια εκδοση εκτός όλων των άλλων ειναι και αυτή της εμπροσθόκλισης!
Οπως σε καθε πτερυγα αλλα συγκεκριμένα σαν την φωτογραφία πιο πανω.... στην οπισθοκλινη πτερυγα η υψηλή πίεση απο κατω απο την πτερυγα καταληγει στο ακροπτερυγιο σαν vortices και air stream και διμηουργούνται οι γνωστες δινες vortices ετσι και στην εμπροσθοκλινη πτερυγα τα αερονυματια που δημιουργουν το ιδιο air stream kai ta vortices οι δίνες καταληγουν αντίθετα προς την εσωτερική μεριά της πτερυγας και καταληγουν στην ριζα της πτερυγας .
Ολα τα μόρια του αερα που χτηπανε την πτερυγα σε μια οπισθοκλινη πτερυγα ....η μια εμπροσθοκλινη δεν πανε μονο η πανω η κατω αλλα και προς τα εξω σε μια οπισθοκλινη ..και προς τα μεσα σε μια εμπροσθοκλινη( μιας και χτυπανε και στο χειλος προσβολης).Ετσι δημιουργουνται οι δινες στα αερονηματια που καταληγουν στην μια περιπτωση στο ακροπτερυγιο και στην αλλη περιπτωση προς την ατρακτο.


* 53.jpg (21.99 KB, 400x233 - εμφανίστηκε 340 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 17:15:26 »

Ενα απλο βιντεο θεωρίας για εμπροσθοκλινη σχεδιαση.



Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 17:17:05 »

Και δυο πολύ ωραια για την αεροελαστικότητα!!!


Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 13 Αύγ 2016, 18:06:19 »

Μια εκδοχή δωθηκε απο εναν αυτόπτη μαρτυρα που παρακολουθουσε την απογειωση του Scotty ειπε στο facebook το εξης.

Bobby Southard I was standing 10,500 feet down the runway. When Scotty flew past me he was only about a wingspan high and the nose was pitched up about 10 degrees. I would say his speed looked about like a 172 taking off. I thought that seemed very slow. He turned off to the west and I heard the engines throttle up two different times. The plane looked to be about two wingspans high or maybe a little more. After the second throttle up the plane looked to stall and entered a spin to the left. I suspect that the ruddervators may have been jammed. There were six GoPro cameras mounted with suction cups on the outside of the plane.
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.464



WWW
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 6 Φεβ 2018, 16:28:38 »

22 Νοεμβριου βηκε το πορισμα του NTSB για το ατυχημα του Buggatii 100P.Το πορυσμα αναφερει οτι σαν αιτια της πτωσης ηταν το σολαρισμα του αεροσκαφους αφου παραλληλα παρουσιαστηκε πτωση στην αποδοση των κινητηρων.Απο οτι καταλαβα  διαβαζωντας ολο το πορισμα αλλα και τις μαρτυριες και καταθεσεις αλλα και τα συμπερασματα που εβγαλαν απο τα βιντεο και τα στοιχεια και οι συνεργάτες του στο προτζεκτ ...
Ο Wilson στην φαση της απογειωσεις και στο πιο κρισημο σημειο της διαδηκασίας καταλαβε οτι ο μπροστηνος κινητηρας ανεβασε στροφες αποτομα χωρις λογο αλλα δεν ανεβαινε η ταχητητα του.Ολα αυτα σηνεβησαν τα τελευταια 3-4 δευτερολεπτα πριν στολαρει με 65 κνοτ.Το πρωτο στολαρισμα το εσωσε αλλα ακουλουθησε δευτερο απο την αλλη μερια μιας και η ταχυτητα του επιβαρυνθηκε και αλλο απο το πρωτο μικρό!
Ο λογος που ανεβηκαν οι στροφες του κινητηρα του μπροστινου ηταν οτι σληπαρησε ...μπατιναρησε ο δισκος της μεταδωσης της κινησεις στην προπελα.Ο wilson ειχε επιλέξει να βαλει δυο κινητηρες απο μηχανη μοτοσυκλέτα Hayabusa 1300 SUZUKI με κουμπωμεη την 6 ταχητητα στο σασμαν και δυο μοχλους αμπργιαζ που μετεδιδαν την κινηση στην προπελα απο το κοκπιτ.
Επισης ο πισω κινητηρας που ηταν τοποθετημένος να κοιταει την ουρα λογο της πολύπλοκης θεσης του ειχε και δυσκολοτερη συνδεση των αξονων με την προπελα σε σχεση με τον μπροστα κινητηρα.Σε δοκιμές που ειχε κανει στις πρωτες αποπειρες με τροχοδροησεις και στατικές δοκιμες των κινητηρων ειχε παρουσιαστει προβλημα στον πισω κα την μεταδοση στην αλυσιδα του και στα κόπλερ και ειχε ενδοιασμους για την αξιοπηστία του.
Αυτοι οι ενδοιασμοι των εκανα να μην δωσει ολη την ισχυ στον πισω κινητηρα στην απογειωση και τον ειχε στις 5800 στροφες.Πηγε δηλαδη να απογειωθει και με τους δυο συμπαιρενουν και απο τις καμερες με 70-75 % ισχυ και οχι την μεγιστη.Αυτο φαινοταν και εκανε εντυπωση και απο τους παρατηρητες μαρτυρες σε σχεση με τις αλλε ς απογειωσεις δοκιμες που εκανε.Στην πορεια της απογειωσης παρουσιαστηκε το προβλημα στον μπροστηνο με το μπατιναρησμα και αντι να δωσει ολη την ισχη στον δευτερο που ηταν οαυτος που ειχε ενδοιασμους για το αν θα αντεξει στην μεταδοση , προτιμησε να κοψει τον μπροστινο που ανεβασε στροφες και να κανει οσο μπορει διαχειρηση για να επανακυκλωσει.
Ομως ο μπροστινος με το κοψιμο που του εκανε δημιουργησε και αλλη πτωση στον πισω που λειτουργουσε στο 75% λογο του μειωμενου wash που παρηγαγε η μπροστινη προπελα και η ταχυτητα επεσε και αλλο.
Το κοστος του προτζεκτ στοιχησε 1 εκατομυριο δολαρια και συμπερενουν οτι τα λαθοι ειναι οτι με περιορισμένο το κστος κατασκευης μιας και ηταν ο μονος που το χρηματοδοτουσε , δεν μπορουσε και μοιραια δεν εκανε τις σωστες επιλογες στους κινητηρες αλλα και στο βασικότερο στις δοκιμέ τοσο πολύπλοκων συστηματων μεταδοσης ....που να του βγαλουν τα προβλήματα που εμφανηστικαν στην πιο κρισημη στιγμη.Υπολογησαν οτι το κοστος θα εφτανε τα 5 εκατομυρια.
Οσο αφορα γιατι δεν εβαλε down  να ανακτησει την ταχυτητα του συμπεραινουν οτι ηταν πολύ λιγος ο χρόνος αντιδρασης και ισως και ψυχολογικη του κατασταση να σωσει το προτζεκτ και να μην κανει μια αναγκαστική προσγειωση που θα κατεστρεφε το αεροσκαφος.Παρολο που ειχε χωρο για αναγκαστική στο τελος του διαδρομου ειχε ενα δρομο και προσπαθησε να τον περασει μαλλον χωρις επιτυχία. Κρίμα.
Σας στελνω και τα λινκ για το πορισμα.

http://bugatti100p.aero/latest-news/
http://bugatti100p.aero/wp-content/uploads/2017/11/Bugatti-100P-Crash-Investigation.pdf

* 610014.pdf (142.49 KB - έγινε λήψη 2 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Συντριβή της ρεπλικα της Bugatti 100P « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.2 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.