Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:29:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:29:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 62
    Συνολικά: 62
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3J ή F5J ;  (Αναγνώστηκε 10668 φορές)
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 893



    « Απάντηση #30 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 12:18:15 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Το θεμα της εναρξης καταγραφης του χρονου ειναι σχετικα απλο και μπορει να γινει με διαφορους τροπους.
    Η καταγραφη της ληξης του χρονου ομως ειναι πολυ μεγαλο προβλημα καθως πρεπει να συμβαινει με την παραμικρη επαφη του μοντελου με οποιοδηποτε αντικειμενο στο εδαφος (π.χ. χορτα φυτα κλπ).
    Οι δυνατοτητες των σημερινων αισθητηρων βαρομετρικης πιεσης ειναι απιθανα καλες αλλα δεν αρκουν διοτι η βαρομετρικη πιεση της περιοχης ειναι συνεχως μικρομεταβαλλομενη και ετσι βαρομετρικα το εδαφος που απογειωθηκες δεν ειναι το εδαφος που προσγειωνεσαι(οι διαφορες φτανουν μεχρι και 1-2 μ.)
    Αρα πρεπει να γινει προσεγγιση μεσω και μετρησεων αδρανειας-ταχυτητας αλλα και παλι ενα χορταρακι που ακουμπησε το μοντελο (ο κριτης το βλεπει και σταματα τον χρονο) δεν θα ανιχνευτει διοτι οι προσγειωσεις εχουν μεγαλη γκαμα απο "g".
    Η δικη μου αποψη ειναι οτι θα πρπει να υπαρξουν και καποιες παραλληλες αλλαγες στον κανονισμο εκτος των προδιαγραφων των "αλτιμετρων" προκειμενου να υποστηριχτει η "αυτοματη" μετρηση χρονου και να ελαφρωσει το διοργανωτικο βαρος....
    Ισως πρεπει να ανοιχτει ενα σχετικο θεμα και να συζητηθουν οι οποιες ιδεες μπορει να υπαρχουν
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 13:31:05 »

    Μία προσέγγιση του θέματος είναι να υπάρχει ένα σύρμα στην κοιλιά , με γωνία, ώστε όταν προσγειώνεται το σκάφος να σταματάει το χρονόμετρο. Σίγουρα δεν θα διαβάζει επαφή με χόρτα, αλλά για κανονική προσγείωση μιλάμε.

    Και τώρα να βρούμε τον ποντικό που θα δέσει το κουδούνι στην ουρά της γάτας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 14:51:54 »

    Άλλη  προσέγγιση είναι ο αισθητήρας υπερήχων. Έχουν ακρίβεια 1 cm περίπου
    Αν συνδυαστει  με επιταχυνσιόμετρο είναι, ίσως, πιθανό να  δώσει ένδειξη της πρώτης επαφής με το έδαφος.

    Η αναζήτηση του ποντικού ισχύει καί εδώ

    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 20:50:58 »

    Καλησπέρα

    Μην ξεχνάτε ότι υπάρχει και η περίπτωση του midair που μπορεί να μπερδέψει τους αισθητήρες. Υπάρχουν αρκετοί παράμετροι που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Ειδικά δε για το F3K τα πράγματα είναι και τα πιο δύσκολα.

    Καταγράφηκε
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 21:03:54 »

    Καλησπέρα και από μένα.

    Οι αισθητήρες υπερήχων ή ακόμα και laser είναι πολύ βολικοί αλλά θα μετρούν το υψος από το σημείο τοποθέτησης του αισθητήρα (κάπου στην άτρακτο υποθέτω).
    Επαφή του ακροπτερυγίου δεν θα γίνεται αντιληπτή. Οπότε η χρήση τους σίγουρα προϋποθέτι προσαρμογή του κανονισμού.
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 17 Αύγ 2016, 21:41:31 »

    To σίγουρο είναι ( κατ εμέ) πως από την στιγμή που ξεκίνησε μια τέτοια διαδικασία θα βρεθεί ο τρόπος ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία.
    Ως τότε επιστρέφοντας στο θέμα μας, θεωρώ πως το θέμα των κριτών-χρονομετρών το οποίο στο παρελθόν σήκωσε τόσο μεγάλη κουβέντα εδώ μέσα και όχι μόνο, είναι θέμα καλής διάθεσης. Φάνηκε τουλάχιστο στους αγώνες F5J που μέχρι σήμερα διοργανώθηκαν, ότι είναι από τα μικρότερα προβλήματα που μπορείς να αντιμετωπίσεις σε μια διοργάνωση. 
    Σημασία έχει, πάλι κατά την προσωπική μου άποψη, να πετάς και να γεμίζεις από εμπειρίες. Κάθε πτήση είναι και διαφορετική, κάθε επιπλέον διαγωνισμός που βάζεις στο ενεργητικό σου, σε κάνει αν όχι καλύτερο, σίγουρα εμπειρότερο καθώς δεν είναι μόνο οι δικές σου οι πτήσεις που σε καλυτερεύουν, αλλά και οι πτήσεις των συναθλητών σου.
    Διοργανώσεις θέλουμε, ή τουλάχιστο πρέπει να θέλουμε, ώστε να μπορέσουμε και εμείς, να συναγωνιζόμαστε με καλύτερες προϋποθέσεις τόσο μεταξύ μας, όσο και όταν λαμβάνουμε μέρος σε διοργανώσεις εκτός χώρας.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 22:20:48 »

        
    Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #119 στις: Τετάρτη, 23 Ιούν 2010, 22:07:29 »
       Απάντηση με παράθεση
    ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ALTMR1
    Πρίν περίπου τεσσερις μήνες βλέποντας άπό τόν κανονισμό ότι ύπάρχει πολλαπλή περίπτωση ίσοβαθμίας πρότεινα
    στόν Β.Παπαδόπουλο (GRELE) τήν ένσωμάτωση στό ήδη ύπάρχον ALTMR ένος χρονομέτρου τό όποίο θά ξεκινούσε
    μέ τήν έναρξη λειτουργίας τού ALTMR καί θά σταματούσε μέ τήν προσγείωση τού άνεμοπτέρου.
    Αύτό θά είχε τά έξής πλεονεκτήματα:
    α)δέν θά χρειάζονται πέραν τού Άλυτάρχη χρονομέτρες-παρατηρητές.
    β)άποφεύγεται ή ύποκειμενικότητα τού χειροκείνητου χρονομέτρου καί
    γ)βάσει τού χρόνου αύτοματα βγαίνει καί ή κατάταξη μέ θεωρητική μόνον πιθανότητα ίσοβαθμίας δύο μοντέλων.

    GMeskos




    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.105
    Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 22:21:46 »

     Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #120 στις: Παρασκευή, 27 Αύγ 2010, 21:38:11 »
       Απάντηση με παράθεση
    Ό διακόπτης πού θά σταματάει τό χρονόμετρο μπορεί νά είναι ένα έπιταχυνσιόμετρο(accelerometer).
    Ένας φθηνός καί έλαφρύς είναι καί ό MMA 7341 L τριών άξόνων τής www.pololu.com καί ό όποίος
     ρυθμισμένος σέ μηδενικό ή άρνητικό g θά σταματάει τό χρονόμετρο

    GMeskos



    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.120
    Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 22:22:31 »

     Απ: ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ F5J-GR
    « Απάντηση #122 στις: Κυριακή, 29 Αύγ 2010, 11:39:19 »
       Απάντηση με παράθεση
    Άπό όσα γνωρίζω τό βασικό χρονόμετροείναι ένα τσιπάκι.
    Όπότε είτε ένσωματώνουμε στό Altimer τό τσιπάκι καί ένα display,πράγμαπού θά αυξήσει τόσο τόν
    όγκο όσο καί τό κοστος,είτε βάζουμε μόνο τό τσιπάκι μέ μία θύρα μίνι USB καί παίρνουμε τίς ένδείξεις
    σέ ΕΝΑ μόνο χρονόμετρο είτε σέ Laptop (τού Άλυτάρχη)

    GMeskos




    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14243.120
    Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 22:51:08 »

    Πέτρο, δεν είναι τόσο απλά όσο  τα γράφει ο Γιώργος, αν ήταν δε θα το χαν σκεφτεί και υλοποιήσει άνθρωποι οι οποίοι είναι η επιστήμη τους αυτό;
    Το σημαντικότερο είναι πως ξεκίνησε η έρευνα γι αυτό και αφού ξεκίνησε θα φέρει, ελπίζω σύντομα, τα επιθυμητά αποτελέσματα
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    IKAROS14
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.455



    « Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 19 Αύγ 2016, 23:07:51 »

    Mου ζητήθηκε απο το κ  Γιωργο Μεσκο  να τα ανεβασω   λογω αδυναμιας - προβλήματος  στον υπολογιστη του ,,,,,,     δεν επιθυμώ και δεν  συμμετέχω στο θεμα  καλο βραδυ
    Καταγράφηκε

    ΚΑΝΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΑΕΤΟΥΣ  ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΑΣ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 20 Αύγ 2016, 07:51:14 »

    Πόσα G δέχεται στην μαλακή επαφή με την κοιλιά στο έδαφος, και συνεχίζει να σέρνεται;

    Πόσα G μπορεί να δεχθεί στην πτήση; απότομο σπρώξιμο από θερμικό, βύθιση και απότομο τράβηγμα up, κλειστη στροφή με 60 μοιρες κλίση;

    Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν οι ειδικοί που σκέφτονται και πειραματίζονται για τον κοινό στόχο. Αλλά ποσο αξιόπιστο μπορεί να είναι ένα τέτοιο όργανο στην πράξη;

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 20 Αύγ 2016, 08:29:10 »

    Γι αυτό έγραψα παραπάνω: Συνδυασμό αισθητήρα υπερήχων με επιταχυνσιόμετρο.
    Εφ όσον το ύψος ειναι κάτω από μερικά εκατοστά, λαμβάνεται υπ όψη η ένδειξη του επιταχυνσιόμετρου
    (Στην F3K δεν θα λειτουργήσει.)
    Ο Βασίλης είναι ο πλέον ειδικός να μας πει τη γνώμη του.
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 20 Αύγ 2016, 08:54:38 από evan » Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 20 Αύγ 2016, 11:00:41 »

    Καλημέρα,

    Υπομονή χρειάζεται και όλα θα γίνουν. Οσοι παρακολουθείτε την μετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων θα έχετε δεί τι ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι αυτή την στιγμή διαθέσιμος για να βοηθά στην σωστή απόφαση. Μόνο για την ανάπτυξη του συστήματος για να διαπιστώνεται αν η μπάλα περασε την γραμμή στο ποδόσφαιρο, η Adidas έκανε ξεχωριστή εταιρεία, πέρασαν πάνω από 6 χρόνια και δαπανήθηκαν πάρα πολλά χρήματα.

    Ολα τα τελευταία δυστυχώς δεν υπάρχουν στον χώρο μας. Η προσπάθεια που γίνεται, γίνεται κυρίως από την τρέλλα μερικών με παράλληλη δική τους χρηματικής υποστήριξης της προσπάθειας. Μην περιμένουμε λοιπόν θαύματα από την μια μέρα στην άλλη.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 20 Αύγ 2016, 11:11:45 »

    Το σίγουρο είναι ότι δεν περιμένουμε αποτέλεσμα από την μία μέρα στην άλλη. Αλλά επειδή κάθε χρόνο γερνάμε αντίστοιχα, το ερώτημα είναι αν θα προλάβουμε να δούμε κάποτε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Οπως πάμε λοιπόν προβλέπω ότι σε λίγα χρόνια, οι αγώνες F5J θα γίνονται απο το PC μας, θα μπαίνουμε στις ίδιες συνθήκες πτήσεως όλοι μαζί, και θα πετάμε με τη βοήθεια των "θερμικών" που θα  βρίσκουμε και δεν θα ξοδεύουμε τίποτα, ούτγε θα μας χτυπάει ο ήλιος, ούτε θα περπατάμε χιλιόμετρα για την θέση 7 εμείς οι γέροι.

    Τέλος, όπως γίνεται αυτή η συζήτηση, θυμήθηκα την παροιμια... "Οποιος είναι έξω απ΄τον χορό, πολλά τραγούδια ξέρει" και πρώτα βάζω τον εαυτό μου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ολα τα ανεμόπτερα R/C (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: F3J ή F5J ;
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.