Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.734 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:33:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:33:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από red_baron
[Σήμερα στις 20:26]

από vagelis
[Σήμερα στις 20:08]

από 470lp
[Σήμερα στις 18:39]

[Σήμερα στις 16:00]

[Σήμερα στις 10:53]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285734
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 31
Συνολικά: 44
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM T-28B Trojan  (Αναγνώστηκε 12941 φορές)
   
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #60 στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2016, 08:02:14 »

Και μερικές φωτό που βρήκαμε από άλλον παθόντα στο RCU - γλυτώνουμε τη.... βιοψία!


* Sq46607.jpg (72.53 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 640 φορές.)

* Vq51073.jpg (86.14 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 633 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #61 στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2016, 10:50:09 »

Πωωω τρατζικ.....τα παλιοπαιδα ειχαν εμπνευση οταν σχεδίασαν την δομη της πτερυγας.....
Το χειρότερο απο όλα ειναι οτι εχουν τρεις αεροτομές στην σειρά για το ρετρακτ και την τελευταια που ειναι μεσα μεσα και δεν καθετε τίποτε σε αυτην και εινα κατω απο την επικαλυψη....ειναι και αυτην κομμενη να περναει το κυλινδρακι του ρετρακτ. idiot2 idiot2Οπότε δεν εεχει καμία μασιφ κοντρα αεροτομή που να διατρεχει την βαση του ρετρακτ ....εκτος ενα ξυλακι στην μεσαια αεροτομή ,,,,,που τι να κρατήσει το καημένο αυτό μόνο του....Για πισω απο την βαση του ρετρακτ βεβαια δεν υπαρχει ΄τιποτε απολύτος......
Εχω την εντυπωση οτι οσο ενισχυση και να βαλεις παντού (που ευτυχως μπαινει) πριν την βαση άνετα.....το βασικότερο ειναι η ανυπαρξία μιας γερης αεροτομής !!!να κλησει σωστα το κουτί των ρετρακτ!Εαν σε περνει κανε του μια μικρη εγχειρηση μετα το ρετρακτ και αναμεσα στο κουτι του φλαπς και χωσε μια γερή αεροτομή 4-5 mm πολύφυλο αεροπορικό απο το σεαρ γοεμπ μεχρι πισω κολητα μαζί με την αλλη την τζουφια......
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Chris71
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 202



Προφίλ
« Απάντηση #62 στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2016, 11:17:07 »

Πωωω τρατζικ.....τα παλιοπαιδα ειχαν εμπνευση οταν σχεδίασαν την δομη της πτερυγας.....
Το χειρότερο απο όλα ειναι οτι εχουν τρεις αεροτομές στην σειρά για το ρετρακτ και την τελευταια που ειναι μεσα μεσα και δεν καθετε τίποτε σε αυτην και εινα κατω απο την επικαλυψη....ειναι και αυτην κομμενη να περναει το κυλινδρακι του ρετρακτ. idiot2 idiot2Οπότε δεν εεχει καμία μασιφ κοντρα αεροτομή που να διατρεχει την βαση του ρετρακτ ....εκτος ενα ξυλακι στην μεσαια αεροτομή ,,,,,που τι να κρατήσει το καημένο αυτό μόνο του....Για πισω απο την βαση του ρετρακτ βεβαια δεν υπαρχει ΄τιποτε απολύτος......
Εχω την εντυπωση οτι οσο ενισχυση και να βαλεις παντού (που ευτυχως μπαινει) πριν την βαση άνετα.....το βασικότερο ειναι η ανυπαρξία μιας γερης αεροτομής !!!να κλησει σωστα το κουτί των ρετρακτ!Εαν σε περνει κανε του μια μικρη εγχειρηση μετα το ρετρακτ και αναμεσα στο κουτι του φλαπς και χωσε μια γερή αεροτομή 4-5 mm πολύφυλο αεροπορικό απο το σεαρ γοεμπ μεχρι πισω κολητα μαζί με την αλλη την τζουφια......

Το διάβασε αυτό ο Κινέζος ο χτίστης ο science designer μέσα απο το μεταφραστικό του γκούκλλλ να ούμ ,,, και είπε...."ντάξ να σπάει και κανένα plane να πουλάμε και εμείς...τι θα γίνωμε κλέφτες άμα τα κάνουμε σωστά? Cheesy
Καταγράφηκε

Always look on the bright side of life!
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #63 στις: Τετάρτη, 30 Νοέ 2016, 14:52:56 »

Ακριβώς φίλε Χρηστο! χαχαχαχα Και ειναι κρίμα γιατι αυτό και καλά ενταξει ειναι σχεδιαστικό λαθος....το μηχανημα εβγαζε μια αεροτομή.....χαχαχα αλλα οι ατιμοι δεν βάζουν όυτε κόλλα σε κανένα.......σημείο.Και μετα καλομαθαινει και ο Ει αρ εφ ατζής και και αν δει κανα χτηστό μοντέλο και το σηκωσει και δει 1-2 κιλά διαφορα απο το δικό του υποθέτει ευκολα οτι το εφτιαξε τούβλο......
Εμ...ελα που δεν ειναι τούβλο....
Η αντοχή υλικών ειναι απο μονη της μια επιστήμη!
Πρεπει να  δουλέυουν ολες οι επιστημες σε αρμονία....!
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #64 στις: Πέμπτη, 1 Δεκ 2016, 18:30:59 »

Ακριβώς φίλε Χρηστο! χαχαχαχα Και ειναι κρίμα γιατι αυτό και καλά ενταξει ειναι σχεδιαστικό λαθος....το μηχανημα εβγαζε μια αεροτομή.....χαχαχα αλλα οι ατιμοι δεν βάζουν όυτε κόλλα σε κανένα.......σημείο.Και μετα καλομαθαινει και ο Ει αρ εφ ατζής και και αν δει κανα χτηστό μοντέλο και το σηκωσει και δει 1-2 κιλά διαφορα απο το δικό του υποθέτει ευκολα οτι το εφτιαξε τούβλο......
Εμ...ελα που δεν ειναι τούβλο....
Η αντοχή υλικών ειναι απο μονη της μια επιστήμη!
Πρεπει να  δουλέυουν ολες οι επιστημες σε αρμονία....!

    ..., ++++++1     Thumbs up

   Xρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #65 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 08:58:44 »

Αυτή είναι μέχρι στιγμής η στρατηγική μας όσον αφορά τις ενισχύσεις - εκεί που μας δίνει χέρι χωρίς εγχείρηση στο κάτω skin.

Πιστεύουμε ότι με τη συμπλήρωση με ply shear webs της περιμέτρου του "κουτιού" των retracts μέχρι τη βάση τους και το glasssing του πάνω skin θα αποτρέψουμε δομικές εκπλήξεις όσον αφορά τις τάσεις συστροφής (όπως αυτή του καταστροφικού video) καθώς και μερικώς τα κατακόρυφα φορτία από το σοκ του flare.

Είμαστε πεπεισμένοι ότι 50% της ενίσχυσης θα έρθει από το shear web μεταξύ των 3 πρώτων bays και της βάσης - εκεί υπάρχουν μόνον 2 balsa spars για να αντισταθούν και στα 2 ειδών φορτία...


*  (113.99 KB, 784x508 - εμφανίστηκε 484 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #66 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 10:17:21 »

Φιλε Εκτωρα αλλο ενα θεμα που εχει και ειναι κουλό ειναι αυτο.Ενω επρεπε να ειναι αναποδα τα κοψηματα του δοκαριου.δηλαδη οι αεροτομες επρεπε να καλυπτονται απο το δοκαρι.Τωρα καλυπτονται απο την επικαλυψη.οποτε εκει θελει σιαρ γουεμπ.


* hgdhrdeht.jpg (96.42 KB, 1024x597 - εμφανίστηκε 473 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #67 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 10:18:02 »

.


* t-28.jpg (124.32 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 466 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #68 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 10:22:10 »

.


* KH32014 T-28 B,D Trojan Kittyhawk (12).jpg (104.62 KB, 1600x999 - εμφανίστηκε 469 φορές.)
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #69 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 14:03:05 »

Αργύρη, ευχαριστούμε πολύ!  Thumbs up

Κάπως έτσι σκοπεύουμε να το κάνουμε - άλλα με ποιο απλωμένο "κουτί"! Θα το ξανασκεφτούμε βάσει των υποδείξεών σου.

Ξεσκονίζουμε τα εργαλεία, βγάζουμε από το spares box τα φύλλα ply σε διάφορα πάχη και ξεκινάμε...


* 2016-12-03 14.10.36.jpg (35.54 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 453 φορές.)

* 2016-12-03 14.10.46.jpg (29.66 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 451 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 14:13:37 από hpergm » Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #70 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 14:53:24 »

Ξεκινάμε με το Νο#1 πρόβληματικό σημείο: το χάσμα των shear webs στο 4ο bay...

Εδώ πρέπει να καπακώσουμε τα γυμνά Balsa spars από πίσω, χωρίς να αφήσουμε ουτέ 1/10 του χιλιοστού ως κενό μεταξύ των rib και των skpins για να μη διαταράξουμε τη συνέχεια μεταφοράς δυνάμεων της δομής.

Και σιγά μην δεν ήταν παράγωνα τα webs.  buck2
Μας πήρε (μόνον;) 2 δοκιμαστικά κομμάτια ανά πλευρά για να αισθανθούμε... "σφιγκτοι".  devil


* 2016-12-03 14.11.01.jpg (21.05 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 442 φορές.)

* 2016-12-03 14.46.22.jpg (39 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 444 φορές.)

* 2016-12-03 14.33.30.jpg (21.52 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 444 φορές.)

* 2016-12-03 16.18.37.jpg (22.16 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 435 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 16:20:22 από hpergm » Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #71 στις: Σάββατο, 3 Δεκ 2016, 16:24:47 »

Και τώρα πάμε στα πιο δύσκολα... Πρέπει να καπακώσουμε με τον ίδιο τρόπο τα spar μεταξύ των retract rib και έτσι να κάνουμε κουτί μεταξύ τους και την υπόλοιπη κατασκευή. Αλλιώς, μόνον το inner rib θα είναι στιβαρό - σε στραβή, το σκέλος θα διπλώσει προς τα... έξω.

Εδώ αποφασίσαμε να κάνουμε σχεδόν ... λαπαροσκοπική επέμβαση! Κόψαμε το skin με σκοπό να ρίξουμε ένα ply 5mm μεταξύ των 2 rib στα οποία εδράζει η βάση των retract. Μας ταλαιπώρησε μέχρι να το κόψουμε με ακρίβεια και να μην πειράξουμε τα spar. Πράγμα το οποίο πετύχαμε 95% (ένα 5% μας ξέφυγε  Undecided).


* 2016-12-03 15.34.04.jpg (11.53 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 435 φορές.)

* 2016-12-03 15.37.10.jpg (20.27 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 437 φορές.)

* 2016-12-03 15.56.54.jpg (13.29 KB, 270x480 - εμφανίστηκε 439 φορές.)

* 2016-12-03 16.05.28.jpg (14.18 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 439 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #72 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2016, 09:47:27 »

Εντυπωσιακή επέμβαση  Thumbs up

Έχεις σκεφτεί να αλλάξεις επάγγελμα;

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #73 στις: Τρίτη, 6 Δεκ 2016, 08:39:42 »

Προς οδοντιατρική μας βλέπουμε...  Tongue

(το σπατουλάκι είναι για να απλώνουμε μικρές δόσεις epoxy μέσα στο φτερό, παρακολουθώντας με το καθρεπτάκι...)


* 2016-12-04 20.14.17.jpg (20.95 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 270 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #74 στις: Σάββατο, 10 Δεκ 2016, 20:51:42 »

Προχωράμε ακάθεκτα με τις ενισχύσεις του trailing edge του κουτιού. Ανοίγοντας το πέτσωμα για να δώσει χέρι για τις ενισχύσεις από ply καταλάβαμε γιατί το false TE της πρώτης φωτό αυτής της σελίδας του thread διαλύθηκε έτσι.. Είναι balsούλα μαλακή 3mm.  Εκεί στηρίζονται τα ribs και οι μεντεσέδες των flaps... Φανταστήκαμε προς στιγμήν να ξεριζώνει κάποιος μεντεσές από flap λόγω αεροδυναμικών δυνάμεων και να έχουμε ασύμμετρο deployment κατά την προσέγγιση.  Undecided

Τελοσπάντων, οι φωτό περιγράφουν καλύτερα...


* 2016-12-10 19.22.32.jpg (22.42 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 182 φορές.)

* 2016-12-10 20.19.05.jpg (19.81 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 183 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM T-28B Trojan « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.273 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.