Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.414 μηνύματα σε 12.384 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:17:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:17:42

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 09:15]

    από falion
    [Σήμερα στις 09:12]

    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304414
    Σύνολο θεμάτων: 12384
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"  (Αναγνώστηκε 7130 φορές)
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 13:14:23 »

    Καλησπέρα Νikola.

    Ωραίο "ταινίωμα" έκανες! Βάλε και ένα δοκαράκι πίσω απο την ένωση των μεγάλων στρόγγυλων αυλακώσεων, όπως φαίνεται δλδ στη φωτό της Απάντησης #12, πιό κοντά στο μοτέρ, παράλληλο στο άλλο sparάκι που έβαλες προς τη μύτη... Για να "δέσει" λίγο ακόμα στο κέντρο το Κοτσυφάκι.
    Επισυνάπτω την ίδια δική σου φωτό όπου έχω σχεδιάσει με μαύρη γραμμή το 2ο Spar.

    Πηδάλια... ναί συμφωνώ, ταινίωμα του φόαμ για να "σφίξει" και τα χρησιμοποιείς. Έτσι κάνω και 'γώ στις δικές μου.

    Όταν βάλεις και την τελική επένδυση απο πάνω θα δέσει πολύ!

    Θυμήσου πως θέλει μικρό μοτεράκι για να γίνει ευχάριστη για all-around πτησούλες. Αν βάλεις δυνατό-βαρύ κινητήρα, θα χρειαστείς έξτρα αντιστάθμιση βάρους εμπρός, αύξηση πτερυγικού φόρτου άρα > ταχύτητα!
    Θα έλεγα πως ένα outrunner 30-40 γραμ. θα είναι μιά χαρά... !


    * CAM01530.jpg (97.87 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 505 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 13:21:17 »

    Μήν ξεχάσεις σε αυτό το σημείο της κατασκευής να ενισχύσεις και τις άκρες όπου θα κολληθούν τα winglets.
    Βάλε δύο διάφανες ταινίες (τη μία πάνω στην άλλη) αν σε νοιάζουν τα γραμμάρια, αλλιώς και η ίνας μιά χαρά είναι...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 14:37:53 »

    Θα την ενισχυσω οπως ειπες Αποστολε. Thumbs up

    Τωρα, το μοτερ που εχω διαθεσιμο, οπως εγραψα στο πρωτο ποστ, ειναι το Thunder Tiger OBL29/09-07A, το οποιο ζυγιζει 54 γραμμαρια και η μικροτερη ελικα που προτεινει ειναι η 9x6. Θα θελα να χρησιμοποιησω αυτο που εχω διαθεσιμο. Ειναι πολυ μεγαλο λες; Διαθεσιμη ελικα εχω μια αναδιπλουμενη 10x4.7...
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2016, 21:37:58 »

    Καλησπέρα Νίκ.

    > Ωραία για το μοτέρ, είχα δεί τον τύπο του αλλά όχι το βάρος του. Καλά είναι όμως, εντάξει. Λίγο "too much" για πτέρυγα του μέτρου αλλά ανεκτό.
    Απο ότι βλέπω στη σελίδα του Ράμπερκον είναι 920 RPM per volt, άρα για 3S ναί, καλά είναι η 10x4,7 αλλά θα προτιμούσα 9x5, 9x6...

    Θα ήθελα να δώ πάντως το Νέο Κοτσυφάκι με μικρό μοτεράκι, αλλά αφού αυτό έχεις τώρα σιγά... μήν αγοράζεις άλλο.   Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:12:36 »

    Το καλό με τις πτέρυγες είναι ότι φτιάχνονται γρήγορα, οπότε με δουλειά χθες το βράδυ σχεδόν ολοκληρώθηκε το μοντέλο! Cheesy
    Σκάφτηκαν οι θέσεις για τα σέρβο και την μπαταρία, το speed control και τον δέκτη. Έπειτα μπήκε η χρωματιστή ταινία πάνω και κάτω και αρθρώθηκαν και τα elevon με ταινία. Τέλος, τοποθετήθηκε και το μοτέρ.Ακόμα μένουν λεπτομέρειες, όπως να τοποθετήσω τα φινάκια με ταινία διπλής όψης και να φτιάξω ένα κάλυμα για την μπαταρία.



    * CAM01538.jpg (99.73 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 422 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:13:42 »

     Thumbs up


    * CAM01540.jpg (115.27 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 408 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 14:15:14 »

    Επειδή με το μοτέρ βγαίνει πισώβαρη, θα χρειαστώ πολύ έρμα μπροστά... Θυμός   
    Θα βγει βαριά, σύμφωνα με την εκτίμησή μου τουλάχιστον 600-650 γραμμάρια.Δεν μου αρέσει έτσι, τούβλο θα είναι για αεροπλάνο εκπετάσματος 920 χιλ. και δη πτέρυγας. Undecided


    * CAM01541.jpg (119.92 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 415 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 15:33:19 »

      Θα πρότεινα, αν μπορούσες, να έβαζες το μοτέρ πιο μπροστά με .......προέκταση άξονα όπως έχω κάνει σε μια πτέρυγα που έχω και που το ίδιο είχα κάνει στην "ΝΕΑ ΜΥΓΑ"

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=14566.msg129062#msg129062
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 19:14:50 »

    Ωωωω... Πρόοδος! Τί πρόοδος δλδ, σχεδόν τελείωσε το Κοτσυφάκι... !

    Ευκολία πτερύγων... Ναί συμφωνώ, έχω πειραματιστεί και 'γώ με πολλών τύπων σκάφη αλλά ακόμη και σήμερα πιστεύω πως παίρνει την καλύτερη βαθμολογία σε ευκολία κατασκευής, χρήση και επισκευή.

    Ε ναί, τα είπαμε για το μοτέρ, καμπανίτσα θέλει καλύτερα αλλά μήν τη φοβάσαι. Θα πετάει καλά ακόμη και στα 650.
    Θα είναι βέβαια λίγο γρήγορη, όχι για αρχάριο. Αρκεί καλή εκτόξευση για να μήν στολάρει στην απογείωση. Όταν "πατήσει" στον αέρα και αρχίσει να πετά, θα σε ευχαριστήσει όταν την τριμάρεις σωστά...  Wink
    Άλλωστε τα winglets είναι αρκετά μεγάλα για το μέγεθός της, θα βοηθήσουν κι αυτά.

    DepronM, ωραία η λύση που προτείνεις, μπορεί να βγάλει πολύ ελαφριά πτέρυγα, αλλά είναι μηχανολογική πρόκληση...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 23 Ιαν 2016, 20:54:22 »

    Ωωωω... Πρόοδος! Τί πρόοδος δλδ, σχεδόν τελείωσε το Κοτσυφάκι... !

    Ευκολία πτερύγων... Ναί συμφωνώ, έχω πειραματιστεί και 'γώ με πολλών τύπων σκάφη αλλά ακόμη και σήμερα πιστεύω πως παίρνει την καλύτερη βαθμολογία σε ευκολία κατασκευής, χρήση και επισκευή.

    Ε ναί, τα είπαμε για το μοτέρ, καμπανίτσα θέλει καλύτερα αλλά μήν τη φοβάσαι. Θα πετάει καλά ακόμη και στα 650.
    Θα είναι βέβαια λίγο γρήγορη, όχι για αρχάριο. Αρκεί καλή εκτόξευση για να μήν στολάρει στην απογείωση. Όταν "πατήσει" στον αέρα και αρχίσει να πετά, θα σε ευχαριστήσει όταν την τριμάρεις σωστά...  Wink
    Άλλωστε τα winglets είναι αρκετά μεγάλα για το μέγεθός της, θα βοηθήσουν κι αυτά.

    DepronM, ωραία η λύση που προτείνεις, μπορεί να βγάλει πολύ ελαφριά πτέρυγα, αλλά είναι μηχανολογική πρόκληση...  Χαμόγελο

    Μπορει, πριν βαλω το μοτερ, να την δοκιμασω στην πλαγια. Προβλεπω βαρος για διαμορφωση πλαγιας γυρω στα 350 γρ.
    Εν τω μεταξυ απο την εμπειρια σου, τι γωνιες  πρεπει να εχει το μοτερ (upthrust, righthrust...;   )
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 24 Ιαν 2016, 20:11:23 »

    Καλή η σκέψη να δοκιμαστεί στην πλαγιά. Θα δείς έτσι το σωστό της ΚΒ και το ακολουθείς και μετά στην ηλεκτροκίνητη έκδοση.

    > Γωνία μοτέρ... Πρέπει να βάλεις λίγο Down thrust σε σχέση με τη Χορδή της αεροτομής στο κέντρο. Σε σχέση δλδ με τη χορδή που ενώνει το Χ.Π. με το Χ.Ε., η ευθεία που περνά απ'τον άξονα του μοτέρ να "κοιτάει" λίγο προς τα κάτω. Λίγο όμως! Και παράλληλες αν είναι αυτές οι δυό ευθείες βέβαια, ίσως δείς μικρή αλλαγή.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς αυτή η γωνία παίζει ανάλογα και με το ΚΒ που έχει κάποιος. Και εξηγώ...

    Σε ένα πισώβαρο μοντέλο, τριμάρεις λίγο down για να πλέεις ευθεία. Όταν όμως γκαζώσεις, η αυξημένη ταχύτητα βρίσκει τα πηδάλια λίγο down άρα εκεί, για να διατηρηθεί η ευθεία στο γκάζωμα, θα χρειαστεί λίγο διαφορετικό thrust στο μοτέρ...
    Αντίστοιχα και σε ένα εμπροστόβαρο... τριμάρεις λίγο up για να πλέεις ευθεία. Όταν γκαζώσεις, το αυξημένο αερόρευμα βρίσκει τα πηδάλια λίγο up άρα ίσως αρχίσει άνοδο το μοντέλο. Εκεί θέλει πάλι διαφορετικό thrust στο μοτέρ.

    Αυτό συμβαίνει και στο τέστ που κάνουμε με την βύθιση των 45 μοιρών...
    Τριμάρεις ένα πισώβαρο μοντέλο με λίγο down. Σβήνεις κινητήρα και βουτάς για να δείς ζύγισμα. Τα πηδάλια τώρα είναι λίγο προς τη down θέση άρα το μοντέλο συνεχίζει να βυθίζει με μύτη προς το έδαφος!
    Τριμάρεις ένα μπροστόβαρο με λίγο up. Σβήνεις κινητήρα και βουτάς για να δείς ζύγισμα. Τα πηδάλια τώρα έχουν λίγο προς την up θέση άρα το μοντέλο προσπαθεί να κάνει άνοδο...  Wink

    > Για Right ή Left - Thrust, όχι δέν χρειάζεται.

    Αυτά.   Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 27 Οκτ 2018, 21:04:32 »

    Καλησπέρα Νίκο.

    Αυτό το Κοτσυφάκι το πράσινο με πορτοκαλί πηδάλια, είναι εκείνο που χάθηκε στο Κερατοβούνι? Σε ρωτάω γιατί δέν θυμάμαι να είχες μοτέρ πάνω σε εκείνη την πτέρυγα...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:49:33 »

    Καλημερα Αποστολε!

    Οχι, αυτο το original Κοτσυφι το εχω ακομα και μαλιστα το πεταω καθαρα ως πτερυγα πλαγιας, χωρις μοτερ.

    Το αλλο που χαθηκε στο Κερατοβουνι ηταν το σχεδιο Κοτσυφιου με pod. Βασικα ονομαζεις καπως αλλιως την πτερυγα με το pod ( Περδικα Μ;;;  ) αν και υποψιαζομαι οτι στην ουσια η μονη διαφορα σε σχεση με το original Κοτσυφι ειναι η προσθηκη του pod!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 09:51:27 »

    Καλημερα Αποστολε!

    Οχι, αυτο το original Κοτσυφι το εχω ακομα και μαλιστα το πεταω καθαρα ως πτερυγα πλαγιας, χωρις μοτερ.

    Το αλλο που χαθηκε στο Κερατοβουνι ηταν το σχεδιο Κοτσυφιου με pod. Βασικα ονομαζεις καπως αλλιως την πτερυγα με το pod ( Περδικα Μ;;;  ) αν και υποψιαζομαι οτι στην ουσια η μονη διαφορα σε σχεση με το original Κοτσυφι ειναι η προσθηκη του pod!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 28 Οκτ 2018, 18:33:13 »

    Καλησπέρα κι απο 'δώ...  Χαμόγελο

     Εμ, σας έχω μπερδέψει με όλες αυτές τις ονομασίες μου. Δικαιολογημένα υπάρχει σύγχυση, ειδικά αν "χάνομαι" απ'το παρασκήνιο για καιρό...
    Τις βασικές ονομασίες τις είχα διαλέξει βάσει του μεγέθους. Μύγες οι μικρές κάτω του μέτρου, Κοτσύφι εκεί στο ένα μέτρο, Πέρδικες οι μεγαλύτερες (1,35μ. περίπου). Παλιότερα φυσικά υπήρξαν κι άλλες όπως ο Γλάρος που ήταν ανάμεσα στο Κοτσύφι και την Πέρδικα, και κανα δυό θηρία μεγάλες όπως η Ατλαντίδα που είχε φτιάξει και παρουσιάσει εδώ κάποιος φίλος. Κουκλί ήταν η Ατλαντίδα και πέταγε θαυμάσια...
     Τέλος πάντων, έχουμε 2018, τώρα "τρέχουν" το Κοτσύφι που έγινε εποξικό (είδες στον Μήτσο με textreme carbon?) και η GPF-140. Και βλέπουμε...  Grin

    Πολύ ωραία νέα λοιπόν, το παρών της παρουσίασης Κοτσυφάκι ζεί και βασιλεύει και μ'αρέσει να ακούω πως απο electric powered έγινε straight slope powered._

    Δέν σε έχω ξεχάσει, θέλω κάποια στιγμή να σου κάνω δωράκι μία πτερυγούλα γιατί την έχασες πέρσι, αλλά τρέχουν δουλειές και... παιδιά, διαβάσματα κλπ. Επιφυλάσσομαι...  Wink

    Στείλε καμιά νέα φώτο απ'το original αυτό Κοτσύφι!   Cheesy
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.