Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.411 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 00:20:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 00:20:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:12:49]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304411
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 39
    Συνολικά: 44
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"  (Αναγνώστηκε 7125 φορές)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:09:49 »

    Καλησπέρα!

    Μετά από αρκετούς μήνες στο ράφι, αποφάσισα να φτιάξω το κιτ της πτέρυγας "Κηφέας" του καλού φίλου Deltaman, που μου είχε δώσει στην ΣΤΑΜΠ 2015. Το κιτ έχει κοπεί από μπλε φελιζόλ και περιλαμβάνει τις δύο ημιπτέρυγες στις "θήκες" τους και τα φινάκια.
    Η πτέρυγα σχεδιάζω γίνει ηλεκτροκίνητη, με ένα παροπλισμένο μοτέρ Thunder Tiger OBL 29/09-07A (κινούσε το ανενόπτερο Ε-Hawk 1500 της Thunder Tiger), μια Li-Po 3S 1500 mAh και τα σέρβο Corona DS-919MG (12.5gr, 1.5kg.cm, μεταλλικά γρανάζια και ψηφιακά).
    Σκοπός είναι να έχω ένα ανθεκτικό και παιχνιδιάρικο σκάφος, όχι γρήγορο, για χαλαρές πτήσεις σε αλάνες, βουνοπλαγιές, κλπ...
    Εδώ να πω ότι η όποια γνώμη- παρατήρηση είναι αποδεκτή και επιθυμητή.

    Πάμε λοιπόν με την κόλληση των δύο ημιπτερύγων μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας ως βάση τις δύο κάτω "θήκες" (αρνητικά από την κοπή του φόαμ...)


    * CAM01520.jpg (64.31 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 577 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 19 Ιαν 2016, 23:53:58 από Nikolas K » Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:18:37 »

    Εν τω μεταξύ, μέχρι να στεγνώσει η εποξική, έπιασα και ταινίωσα τα φινάκια. Πρώτα χρησιμοποίησα ταινία ενισχυμένη με υαλόνημα και πέρασα κάθε φιν και από τις δύο μεριές με τις ίνες καθ'ύψος, καθώς και ένα κομμάτι κατά το μήκος για να είναι πιό άκαμπτα. Κατόπιν, τα ταινίωσα με αυτοκόλλητη χρωματιστή ταινία PVC. Στο τέλος, τα "σιδέρωσα" και λίγο με το μοντελιστικό σίδερο σε χαμηλή θερμοκρασία, έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί καλύτερα η κόλλα των ταινιών...


    * CAM01522.jpg (105.7 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 569 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:26:48 »

    Και εδώ αρχίζει η σκέψη αν θα βάλω δοκαράκι από ξύλο ή κάρμπον σαν ενίσχυση, πάνω- κάτω. Η πτέρυγα έχει μικρό εκπέτασμα (~950χιλ είναι Απόστολε; ) και το φελιζόλ είναι αρκετά σκληρό. Επίσης, θα την ενισχύσει η υαλοταινία.
    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided



    * CAM01521.jpg (81.68 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 566 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:48:36 »

    Εγω στην δικια μου πτερυγα εχω βαλει ανθρακονημα 8μμ εξωτερικη και 6μμ εσωτερικη διαμετρο και ειναι ακαμπτη!!! Σε αυτο κατεληξα μετα απο κανα δυο φτερουγισματα στον αερα λογω μεγαλης ταχυτητας! Τωρα φαντασου πως την ντυνω και με υαλοπανο, γιατι με τις ταινιες που ειχα βαλει ηταν πολυ βαρια και δεν προσεφεραν τιποτα περα απο χρωμα.
    Καταγράφηκε

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 01:14:04 »

    Ο Απόστολος έχει ήδη κάνει μια τρύπα κατά μήκος των ημιπτερύγων, με ένα λούκι που βγαίνει στην κάτω επιφάνεια όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Η τρύπα μικραίνει από την ρίζα ως το ακροπτερύγιο...δεν ξέρω γιατί προορίζεται. Για σωλήνα-ενίσχυση; Αν είναι έτσι τότε είναι τεράστια η σωλήνα που πρέπει να μπει! Καμιά γνώμη; Undecided Undecided Undecided

      Δεν το λέω για αστείο!
      Θα μπορούσε να μπει τμήμα απο ...πτυσόμενο καλάμι ψαρέματος;
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:23:47 »

    Θα πρεπει να αγορασει καλαμι που θα ειναι και απο ανθρακονημα και εκτος αυτου, το καλαμι λιγυζει ευκολα χωρις να σπαει, εμεις δεν νομιζω πως θελουμε να λυγιζει αλλα να ειναι ακαμτο. Α! και το κοστος της carbon ντιζας 8μμ ειναι περιπου 8 ευρω το μετρο, οποτε παιρνει μια και κανει την δουλεια του!
    Καταγράφηκε

    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.060


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:51:11 »

      Γιάννη δεν λέω για την άκρη που λυγίζει εύκολα.

      Και τα τμήματα που είναι προς τα κάτω θα αντέξουν τα "g" πιστεύω χωρίς να λυγίσουν

      Το δε κόστος είχα βρει με 3 ευρώ το ένα στο πράκτικερ. Πιο απόγευμα θα βάλω και φωτό γιατί τα'χω στο πατρικό μου
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:54:14 »

    Κυριακο μακαρι να ειναι ετσι οπως το λες και να συμφερει και στο βαρος του. Ειδωμεν...
    Καταγράφηκε

    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 11:56:13 »

    Καλημέρα Κύριοι. Και τί ωραία μέρα είναι αυτή που βλέπω και πάλι μιά απ'τις δημιουργίες μου "στον αέρα"...  Χαμόγελο

    Αρχικά, θα παρακαλούσα τον ΝίκοΚ ή κάποιον διαχειριστή αν εκείνος δέν μπορεί, να αλλάξουμε το όνομα Κηφέας με το όνομα "Κοτσύφι".
    Συγνώμη για την ακαταστασία, συγνώμη βρε Νίκ, αλλά με την έλευση του νέου έτους βάζω κάποιες σχεδιάσεις σε σειρά στις σημειώσεις μου και επι πλέον θέλω να κρατήσω το όνομα Κηφέας για... άλλη πτέρυγα, πιό μεγάλη μιάς και αναφέρεται σε αστερισμό...  Wink
    Το Κοτσυφάκι το έβγαζα παλιά και μ'αρέσει το όνομα και ήταν μιά χαρά πτερυγούλα, αναθεώρησα λίγο το σχήμα του αλλά παρέμεινε κάτω απο 1 μέτρο...

    Και πάμε τώρα...
    > Η μεγάλη τρύπα είναι για καλωδιώσεις. Ήταν μιά σκέψη να παραλληλίσουμε δύο πράγματα... 1> έναν ωραίο δρόμο για τα καλώδια μιάς και πολλοί φίλοι βάζουν πιά δέκτες UHF LRS, Video στα άκρα του αεροπλάνου και Φωτισμού εκτός απο τα καλώδια των servos  και 2> να ελαφρύνει ο πυρήνας του φόαμ επειδή το Κοτσύφι θα βγαίνει ίσως και εποξικό! (δείτε φωτό)

    Μπορείς, αφού ενώσεις τα δύο μισά, να σκάψεις λίγο πιό κάτω απο την ένωση των δύο ήδη στρόγγυλων μεγάλων τρυπών και να βάλεις ένα άλλο δοκαράκι κάθετο στην ένωσή τους... Δέν θέλει μεγάλο Spar, δλδ αν βάλεις ένα κομμάτι 20 εκ. (10 εκ. σε κάθε μισό) tube διαμέτρου 5-6 χιλιοστών θα είναι αρκετό.
    Βέβαια, αν έχεις σκοπό να κάνεις βουτιές με 150 χλμ/ώρα, να τη ζορίσεις δλδ σε ταχύτητες κλπ, ε ναί, θέλει καλύτερο "δέσιμο"

    > Τα winglets βλέπω πως τα έχεις κάνει "τούμπανο" που λέμε...  laugh
    Δέν νομίζω πως χρειάζονται κάτι έξτρα. Το μόνο που θα έκανα διαφορετικά θα ήταν να "σβήσω" με γυαλόχαρτο τις ακμές τους στα χείλη προσβολής και εκφυγής των...

    Στη φωτό είναι η ίδια πτέρυγα με κεντρική γόνδολα (Pod), αλλαγμένα λίγο winglets και εποξική διάφανη πέτσα βέβαια πάνω απ'το φόαμ. Είχα φέρει δείγμα (το ένα μισό) αυτής της πτέρυγας στη ΣΤΑΜΠ την περσινή για όσους φίλους ήταν εκεί και το θυμούνται ίσως...  Χαμόγελο


    * Kotsifi_Jpeg_010.jpg (121.96 KB, 544x277 - εμφανίστηκε 495 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:24:36 »

    Σε ευχαριστώ για την διευκρίνιση Απόστολε! Κατάλαβα τί θα βάλω για ενίσχυση.  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Τίτλο δεν ξέρω να αλλάζω στο τόπικ. Ας βοηθήσει ένας μοντερέιτορ παρακαλώ!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 19:05:43 »

    Ευχαριστώ βρε Νίκο.

    Άλλαξέ το και αν θές στο μνμ σου το 1ο. Σήμερα δέ θέλω να ασχοληθώ με τπτ που έμαθα ότι έφυγε ο Κωστόπουλος. Δέν το περίμενα.

     Sad
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:02:38 »

    Συνεχίζω την κατασκευή του κιτ με το κόψιμο των elevons και του πίσω μέρους του σκάφους που θα στηριχθεί η βάση του μοτέρ.
    Έπειτα, ακολούθησα αυτό που είπε ο Απόστολος και ενίσχυσα το κάτω μέρος του σκάφους με ένα τμήμα από σωληνάκι carbon διαμέτρου 5 χιλιοστά εξωτερικά και πάχους 3 χιλιοστά. Το μήκος της ενίσχυσης είναι 20 εκατοστά
    Κατόπιν ξεκινάει το ταινίωμα, με την ενισχυμένη με υαλόνημα (μονής διεύθυνσης) αυτοκόλλητη ταινία. Η ταινία πιάνει κατά το εκπέτασμα πάντα στα άκρα, στην μέση, στα χείλη προσβολής και εκφυγής. Το αποτέλεσμα μου φαίνεται καλό γιατί η πτέρυγα απόκτησε ακαμψία και θεωρώ αντοχή.
    Στην φωτογραφία, η πτέρυγα όπως φαίνεται μετά το ταινίωμα στο πάνω μέρος.


    * CAM01529.jpg (83.83 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 292 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:05:12 »

    Η επόμενη φωτογραφία δείχνει την πτέρυγα μετά το ταινίωμα στο κάτω μέρος. Διακρίνεται το σκούρο του σωλήνα carbon, ο οποίος κολλήθηκε με εποξική κόλλα σε ένα αυλάκι που σκάφτηκε στο φόαμ. από πάνω του πέρασε και ταινία.


    * CAM01530.jpg (97.59 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 312 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:08:54 »

    Τέλος για σήμερα, τοποθέτησα πρόχειρα το μοτέρ και τα elevons έτσι ώστε να χαλβαδιάσω λίγο τον Κότσυφα, χωρίς τα φινάκια βέβαια...   Thumbs up
    Η έλικα είναι λίγο μεγάλη και αναδιπλούμενη. Δεν θα ξεκινήσω με αυτήν, θα δοκιμάσω στο ίδιο μοτέρ μια 8Χ5 ή 8Χ6...


    * CAM01531.jpg (99.4 KB, 600x450 - εμφανίστηκε 309 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 00:12:46 »

    Τώρα, το άλλο μου δίλημμα είναι αν θα χρησιμοποιήσω τα elevons από φόαμ που έκοψα από την πτέρυγα, ή θα φτιάξω άλλα από μπάλσα. Λέω να δοκιμάσω τα φοαμένια, αλλά πρώτα πρέπει να μπουν ταινίες έτσι ώστε να γίνουν άκαμπτα. Το επόμενο επεισόδιο αυτό το θέμα θα έχει!  Wink
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ηλεκτροκίνητη Πτέρυγα "Κοτσύφι"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.