Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:24:14

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 160
    Συνολικά: 162
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με setup ηλεκτροκίνητης πτέρυγας  (Αναγνώστηκε 4086 φορές)
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2015, 22:54:57 »

    Καλησπέρα!Θα εκτιμούσα την βοήθειά σας στο παρακάτω:
    Έχω φτιάξει μια πτέρυγα- parkflyer, με μοτέρ Turborix D1811, προπέλα ΕP5030, ESC Hifei 10A και μπαταρία LiPo GensAce 2S 350mAh (30C discharge rate!).
    To πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι το εξής (...κι ευτυχώς που το ανακάλυψα σε έλεγχο προ πτήσης): όταν τα σέρβο δεν κινούνται, το μοτέρ δουλεύει μια χαρά. Όταν όμως ταυτόχρονα δίνω εντολή στα elevons, τότε μετά από 1 δευτερόλεπτο το μοτέρ σταματάει. Πρέπει να κατεβάσω το στικ του γκαζιού για να μπορέσει πάλι να λειτουργήσει το μοτέρ, αλλά πάλι όταν κινήσω τα σέρβο σταματάει-ακόμα και με μισό γκάζι.
    Τα σέρβο είναι δύο μικροσκοπικά Ηextronic 500 των 5 γραμμαρίων. Ο δέκτης είναι ο Hitec Minima 6S. Το ESC, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, μπορεί να δώσει ρεύμα 1Α στα 5 Volt. Δεν νομίζω λοιπόν να στολάρει το μοτέρ λόγω υπερβολικού ρεύματος στα σέρβο (...σε τόσο μικρά σέρβο τουλάχιστον! Υπόψη τα πηδάλια κινούνται ελεύθερα).
    Ένα άλλο που παρατήρησα είναι ότι το μπλε φωτάκι του δέκτη σβήνει κι αυτό όταν το μοτέρ σταματάει, σημάδι ότι το BEC δεν τον τροφοδοτεί με ρεύμα εκείνη την στιγμή.
    Οι προδιαγραφές του μοτέρ (σάιτ από όπου το αγόρασα), συστήνει προπέλα 6030 και ESC 10Α, με load current 7.6A. Επομένως με την 5030 που έχω εγώ, το ρεύμα θα είναι ακόμα μικρότερο....
    Τί να φταίει τελικά; Το BEC του ESC, το ίδιο το ESC, ή ο κατασκευαστής του μοτέρ λέει ανακριβή πράγματα και η έλικα τραβάει όντως πολλά αμπερ;   Sad
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    vagelis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 174



    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 27 Νοέ 2015, 23:01:54 »

    Λίγο μου φαίνεται το 1Α για το BEC,πάντως θα έκανα μια δοκιμή και με ένα άλλο ESC.
     Το συγκεκριμμένο πάντως είναι προγραμματιζόμενο???
     Και αν ναι,τι σεταρίσματα έχεις κάνει??
     Επίσης εδώ θα βρείς οδηγίες για να το σετάρεις...
     
      http://media.wix.com/ugd/6bc562_5a87cf06fa0a49ecacba46a5e4779b90.pdf
     
    Αυτό που περιγράφεις οτι κάνει πάντως, μάλλον με cut-off μου μοιάζει...
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 27 Νοέ 2015, 23:13:57 από vagelis » Καταγράφηκε
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2015, 00:36:21 »


     
    Αυτό που περιγράφεις οτι κάνει πάντως, μάλλον με cut-off μου μοιάζει...

    Δηλαδη;

    Τον προγραμματισμο τον εχω αφησει εν πολλοις στα default settings.
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    vagelis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 174



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2015, 06:58:09 »

    Θα σου πρότεινα να κάνεις ένα έλεγχο στα settings του ESC για να δείς που βρίσκονται.
     Επίσης να βάλεις soft cut-off για να δοκιμάσεις αν κάνει το ίδιο.
     Το συγκεκριμμένο ESC συνδέεται και με τον υπολογιστή σου για να γίνεται ο προγραμματισμός ακόμα πιό εύκολος.Έτσι δεν είναι?
     Η μπαταρία σου είναι καλά φορτισμένη?
     Θα το βρούμε...ο κόσμος να χαλάσει...
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2015, 07:31:08 »

    Αυτό που ίσως οι πολλοί νέοι δεν γνωρίζουν είναι ότι τα πολύ μικρά σέρβο, τραβάνε πολύ περισσότερο ρεύμα.

    Οπως είπε και ο vagelis φαίνεται ότι γίνεται cut-off, και το πρώτο που υποπτεύομαι είναι η μπαταρία, που λόγω γήρανσης, δεν μπορεί να κρατήσει την τάση.

    Διάβασε με ένα βολτόμετρο πόση είναι η τάση τη στιγμή που κόβει. Αν είναι 6 V φταίει η μπαταρία, αν είναι ψηλότερα, πρέπει να κατεβάσεις το επίπεδο cut-off , στο ESC, στα 6 V.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 841



    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2015, 09:44:55 »

    Αν οντως το προβλημα ειναι της μπαταριας, θα ειναι μια δυσαρεστη εκπληξη γιατι υποτιθεται ειναι καινουργια.Θα δοκιμασω αυτα που ειπατε και θα σας πω!
    Καταγράφηκε

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες  |  Θέμα: Πρόβλημα με setup ηλεκτροκίνητης πτέρυγας
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.