Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:18:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 13:18:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 42
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 35
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 12022 φορές)
   
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 11:19:53 »

Η αρχή του Β' ΠΠ βρήκε την Ιαπωνική Αυτοκρατορία με ένα από τα πιο εξελιγμένα μαχητικά της τότε εποχής (1940-1941) - το Model 2600 της Mitsubishi που μετονομάστηκε σε  零式艦上戦闘機 rei-shiki-kanjō-sentōki ή Navy Fighter Type 0 (τελευταίο ψηφίο της αυτοκρατορικής χρονολογίας 2600, οπότε και εισήλθε σε υπηρεσία).

Οι Γιαπωνέζοι χρησιμοποιούσαν τη σύντμηση Rei-Sen.
Οι Σύμμαχοι απλά το αποκαλούσαν Zero - και γρήγορα έμαθαν ότι πρέπει να το αποφεύγουν.

Η σχεδίαση έγινε με επικεφαλής το Jiro Horikoshi, ο οποίος έβαλε ώς στοίχημα να πιάσει τις προδιαγραφές του Ναυτικού τις οποίες εξέδωσε το 1937: ζητούσε ένα μαχητικό που θα έπιανε ταχύτητες έως 600 km/h (370 mph) και άνοδο στα 3,000 m (9,800 ft) μέσα σε 3.5 min. Η δέ αυτονομία του έπρεπε να ξεπερνά τις 6 ώρες με οικονομική ταχύτητα - τα "long legs" ήταν απαραίτητα για ένα Ναυτικό του οποίο το γήπεδο ήταν ο ατελείωτος Ειρηνικός... Προκειμένου να μπορεί να πλοηγείται και να επικοινωνεί από απόσταση, έπρεπε να φέρει ασύρματο και ραδιοβοηθήματα αεροναυτιλίας, ενώ ταυτόχρονα θα έφερε οπλισμό τουλάχιστον 2 πολυβόλων των 7.7mm και 2 πυροβόλων των 20mm. Η δυνατότητα άφεσης ελαφρών βομβών 30/60kg (κατάλληλων για προσβολή ναυτικών στόχων ή βάσεων) ήταν επίσης ένα από τα επιχειρησιακά ζητούμενα. Τα πτητικά χαρακτηριστικά - με κύριο γνώμονα τη δυνατότητα ταχύτατων ελιγμών (βλ. νοοτροπία πολεμικών τεχνών) θα έπρεπε να είναι ισάξια με αυτά του A5M Claude, του άμεσου μα κατά πολύ αργότερου προκατόχου του. Μια βασική προϋπόθεση ήταν όλα αυτά να μπορούν να επιτευχθούν από ένα αεροσκάφος με εκπέτασμα 12m προκειμένου αυτό να μπορεί να επιχειρεί από τα υπάρχοντα αεροπλανοφόρα του Αυτοκρατορικού Ναυτικού.

Ενώ οι περισσότεροι Ιάπωνες σχεδιαστές ανακήρυξαν τις παραπάνω προδιαγραφές ώς πρακτικά απραγματοποίητες, ο Hοrikoshi προέταξε το δόγμα της... ελαφρότητας, εξελίσσοντας μια κατασκευή της οποίας το βάρος ήταν στο ελάχιστο δυνατό δομικό όριο. Δεν έγινε κανένας συμβιβασμός στο θέμα ένταση εργασίας όσον αφορά την κατασκευή και τη συναρμολόγηση των δομικών τμημάτων- όλα αποτελούνταν από μικρότερα μέρη πολύπλοκης κατασκευής και σύνθετης γεωμετρίας, γεμάτα με τρύπες για ελάφρυνση βάρους, τα οποία όμως χρειάζονταν χιλιάδες εργατοώρες για την παραγωγή τους. Σε μιά χώρα των εκατό εκατομμυρίων όμως, αυτό ήταν ένα μικρό πρόβλημα... Ένα ακόμα μυστικό ήταν η χρήση ενός νέου αεροπορικού κράματος αλουμινίου, εξελιγμένου από τη Sumitomo, το οποίο είχε μεγάλο λόγου αντοχής/βάρους - του γνωστού μας 7075. Με τον τρόπο αυτό όμως, κατάφερε να δημιουργήσει μια δομή της οποίας η μηχανική αντοχή σε σχέση με το βάρος της ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για τα αεροναυπηγικά δεδομένα της εποχής!





* mitsubishi_a6m_zero_flyby.jpg (109.8 KB, 1024x515 - εμφανίστηκε 532 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 11:32:43 »

Από αερομοντελιστικής πλευράς, το Zero είναι ένα ιδανικό subject καθότι οι κομψές γραμμές του και οι αναλογίες των επιφανειών του προδίδουν μια ευκολοπέταχτη κατασκευή, με καλά χαρακτηριστικά και ακροβατικές δυνατότητες.

Εμάς είναι το... αγαπημένο μας αεροπλάνο από πλευράς εμφάνισης και για το λόγο αυτό επελέγη να είναι το επόμενο project μετά το FW190 A4.

Βάζοντας ένα μεγάλο... Μηδέν (Zero) στην περιρρέουσα κατάσταση της χώρας και σε πείσμα έναντι των capital controls, επιλέξαμε να επανέλθουμε στην έκδοση του Zero της Top Flite στα 50cc.


* TF Zero_1.jpg (5.4 KB, 332x152 - εμφανίστηκε 525 φορές.)

* TF Zero_2.jpg (6.02 KB, 251x201 - εμφανίστηκε 518 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 11:42:58 »

Με τις προσωπικές μας προσδοκίες ψηλά, μετά το bashing του '190, αλλά και τις υπάρχουσες οικονομικές δυσκολίες, προβλέπουμε η κατασκευή να πάρει αρκετά περισσότερο από τους 8 μήνες που μας πήρε το προηγούμενο. Ούτως ή άλλως, τα ηλεκτρονικά και ο κινητήρας θα είναι μοιρασμένα με το '190, οπότε για να πούμε ότι τα βγάζουμε θα πρέπει να έχουμε βάλει περισσότερες πτήσεις με το Wurger πρώτα... Οπότε.... υπομονή! Αυτό βέβαια μεταφράζεται και σε χαλαρούς ρυθμούς κατασκευής αλλά και αρκετό χρόνο ενασχόλησης με τις λεπτομέρειες...

Για αρχή, το κίτ βγήκε για λίγο από το κουτί του για το καθιερωμένο χαλβάδιασμα και έλεγχο σπασιμάτων κατά την αποστολή. Όλα ΟΚ.

Αφού θαυμάσαμε την απουσία ευθειών στην άτρακτο, ξαναβάλαμε τα κομμάτια μέσα για να αρχίσει το κυνήγι των εξαρτημάτων...


* 20150626_151312.jpg (41.32 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 525 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 11:56:28 »

Ξεκινάμε από τα... δύσκολα!!

Η εύρεση εθελοντή Ιάπωνα πιλότου, ο οποίος και θα ήταν διατεθειμένος να δώσει τη ζωή του (σε περίπτωση βλακείας των δακτύλων μας) αποδείχθηκε ιδιαίτερα δύσκολή υπόθεση. Φαίνεται ο Bubbi μαρτύρησε στιγμές τρόμου από το πιλοτήριο του FW190 στους εξαδέλφους του και το σύρμα έπεσε με ταχύτητα φωτός και έτσι όλοι οι υποψήφιοι της Dragon στην 1/6 βάρεσαν... Ισπανική υποχώρηση.

Σε πείσμα αναζήτησης, καταφύγαμε στη δημιουργία ενός πολύ ταλαντούχου καλλιτέχνη, του Lyle Vasser, ενός μοντέρνου γλύπτη του οποίου οι πιλότοι στην 1/5 και άλλες κλίμακες είναι απίστευτοι. link: http://www.bestpilots.typepad.com/

Φυσικά, έγινε επιστράτευση του Saburo Sakai, ο οποίος πέταξε ευθύς αμέσως για Ελλάδα. Ήρθε λίγο άχρωμος και σε κομμάτια. Θα τον βάλουμε στην εντατική για επισκευή και όταν βγεί θα είναι ετοιμοπόλεμος!

Προς το παρών, πολλή μελέτη για βάψιμο φιγούρων.

Σημ. Για να δώσουμε ένα timescale, αυτός θα είναι έτοιμος κατά τα... Χριστούγεννα!  Undecided


* 2015-07-10 16.10.33.jpg (21.92 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 511 φορές.)

* 800px-Lentaja.jpg (63.44 KB, 800x668 - εμφανίστηκε 513 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 12:51:23 από hpergm » Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 13:05:36 »

άντε μπράβο καιρός να ξανανάψουν τα αίματα!


και για να σε "φτιάξω" λιγάκι ...... πάρε και  δουλειά για το σπίτι!!!


Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 13:06:16 »

Λίγη ιστορία για το Σημαιοφόρο...

Άσσος με 64 νίκες (αν και τα επίσημα αρχεία του χρεώνουν μόνον 28), συνήθιζε να τρώει F4F Wildcats για πρωινό και μερικά βομβαρδιστικά (B-17) και τορπιλοπλάνα (Dauntless) για μεσημεριανό.

Επέζησε μετά από σοβαρότατο τραυματισμό από σφαίρα στο κεφάλι(!), προσγειώνοντας το Zero του πίσω στη Rabaul, ημιλιπόθυμος και ημιπαράλυτος μετά από πτήση 4 ωρών σε αυτήν την κατάσταση. Μάλιστα επέμενε να κάνει το flight report του πρίν σωριαστεί αναίσθητος.

Πέθανε το 2000 σε ηλικία 84 ετών.
Το Zero του, με αριθμό ουράς V-133, βρίσκεται στο Αυστραλιανό Πολεμικό μουσείο της Canberra.
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 13:08:48 »

άντε μπράβο καιρός να ξανανάψουν τα αίματα!
και για να σε "φτιάξω" λιγάκι ...... πάρε και  δουλειά για το σπίτι!!!

Ευχαριστώ - το έχω δεί (στα... Γιαπωνέζικα). Banzai!
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 13:13:06 »

άντε μπράβο καιρός να ξανανάψουν τα αίματα!
και για να σε "φτιάξω" λιγάκι ...... πάρε και  δουλειά για το σπίτι!!!

Ευχαριστώ - το έχω δεί (στα... Γιαπωνέζικα). Banzai!
......υπάρχει και στα αγγλικά.....hallo!
Καταγράφηκε
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 17:39:20 »

Για όποιον ενδιαφέρεται... http://myasiantv.com/movie/the-eternal-zero/watch/
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 8 Αύγ 2015, 19:15:24 »

Επίσης, ένα αφιέρωμα από το Aviation Week πίσω στο 1945...

Αξίζει να το διαβάσει κανείς!

Ιδιαίτερα χρήσιμο υλικό για λεπτομέρειες scale αλλά και για τη φιλοσοφία κατασκευής..
Part #1: http://aviationweek.com/site-files/aviationweek.com/files/uploads/2015/03/1945-%20Mitsubishi%20A6M%20Zero.pdf
Part #2:http://aviationweek.com/site-files/aviationweek.com/files/uploads/2015/03/1945-%20Mitsubishi%20A6M%20Zero%20%28Part%202%29.pdf
Part #3:http://aviationweek.com/site-files/aviationweek.com/files/uploads/2015/03/1945-%20Mitsubishi%20A6M%20Zero%20%28Part%203%29.pdf
Part #4:http://aviationweek.com/site-files/aviationweek.com/files/uploads/2015/03/1945-%20Mitsubishi%20A6M%20Zero%20%28Part%204%20of%204%29.pdf
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 9 Αύγ 2015, 11:16:23 »

Καλημέρα Έκτωρα και Δημήτρη,

Μπράβο για την επιλογή, έχω και εγώ ένα TWM GS Zero το οποίο πρέπει να φτιάξω κάποια στιγμή  αυτό το νήμα θα είναι το καλύτερο έναυσμα!

Συνιστώ ανεπιφύλακτα το http://www.amazon.com/Samurai-Martin-Caiden/dp/0743412834 SAMURAI! του Saburo Sakai, το έχω διαβάσει 3 φορές και είναι πραγματικά απολαυστικό.

Μια μικρή γεύση:
Προς το τέλος του πολέμου πετούσε με 1 μάτι (!) και επιστρέφοντας στην βάση μετά από αποστολή είδε ένα σμήνος 12 μαχητικών το οποίο νόμισε ότι είναι Zero και πήγε να τα συναντήσει. Όταν έφτασε κοντά συνειδητοποίησε ότι είναι Hellcat, τα οποία γύρισαν να τον καταρρίψουν.
Έ λοιπόν μετά από 30 λεπτά αερομαχίας δεν κατάφεραν να τον καταρρίψουν, με υπεροχή 12:1 ! Τέτοιος πιλότος ήταν και τόσο καλά ήξερε το αγαπημένο του Zero που μπορούσε να αποφύγει τις επιθέσεις των Αμερικάνων με ελιγμούς.
Όταν προσγειώθηκε σώος οι συμπολεμιστές του τον αποθέωσαν.

Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 9 Αύγ 2015, 11:49:39 »


Έκτωρα
έχω γύρω στο 1 GB PDFs για το A6M, θα στα στείλω μέσω Dropbox

Νίκος
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 9 Αύγ 2015, 12:09:50 »

Νίκο, ευχαριστώ! Αναμένω. Θα κάνουμε διάφορες ενδιαφέρουσες συζητήσεις για τις τεχνικές του φινιρίσματος...

Από την πλευρά μου, προτείνω το:



* coverofeagles.jpg (56.15 KB, 531x800 - εμφανίστηκε 343 φορές.)
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
hpergm
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 608



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 9 Αύγ 2015, 12:11:57 »

Επίσης, για τον Sakai:
Κάποια στιγμή έπεσε επάνω σε ένα DC3 των Ολλανδικών Αερογραμμών πάνω από τη ζούγκλα (δε θυμάμαι σε ποιο μέρος) και παρατήρησε μέσα από τα παράθυρα μητέρες με μωρά. Αποφάσισε να μην εμπλακεί και με ένα wingover έφυγε..

Και Samurai και Gentleman..
Καταγράφηκε

Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 9 Αύγ 2015, 13:22:18 »

λέγε - λέγε συνέχεια για το zero ζήλεψα! , μου φαίνεται θα αφήσω το ΑΤ-6 που ήταν το επόμενο project και θα πιάσω το ESM ZERO που ήταν το μεθεπόμενο.....
όπως και να χει μέχρι τέλος του μήνα πρέπει να αποφασίσω......  idiot2
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 7  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite Mitsubishi A6M2 Zero ARF για 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.194 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.