Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
298.851 μηνύματα σε 12.183 θέματα από 6.185 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ChrisL
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:32:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:32:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:01]

    [Χθες στις 21:05]

    από chris 1975
    [Χθες στις 17:03]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:39]

    [Χθες στις 09:34]

    από Dimko
    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 21:28:54]

    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 15:16:23]

    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 22:45:44]

    από modeller2
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 13:51:37]

    από CMarkop
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 10:51:08]

    από eolos30
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 18:52:00]

    από antonisng
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 16:55:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 20 Μάι 2022, 17:52:50]

    από Lemon!
    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 18:59:46]

    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 16:53:10]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6185
    Τελευταίο: ChrisL
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 298851
    Σύνολο θεμάτων: 12183
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 40
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: αγορες απο EBAY  (Αναγνώστηκε 19995 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.846


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 07:49:23 »

    Θείε είσαι ένας "HACKER" στις ηλεκτρονικές αγορές!!! Χαμόγελο

    Η εμπειρία αποκτήθηκε σιγά-σιγά (696 αγορές εώς σήμερα)

    Προς Newbie:

    Ολως περιέργως, από τις 600 περίπου αγορές από Αμερική και Ιαπωνία, μόνο μία ημέρα πλήρωσα τελωνείο για τρία δέματα. Ποτέ άλλοτε. Και οι αξίες ήταν πολύ μεγαλύτερες από 100 δολλάρια.

    ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ τους e-bayers:
    Επειδή σχεδόν πάντοτε πληρώνετε με Paypal, κάποτε θα σας έρθει και εσάς ψευδομήνυμα από hacker, ότι ο λογαριασμός σας έχει ένα μικρό πρόβλημα και έχει μπλοκαριστεί, και προκειμένου να μπορέσετε να τον ξεμπλοκάρετε πρέπει να πληκτρολογήσετε ξανά τα συνθηματικά σας.

    Εμένα μου έχει έρθει τρεις φορές. Είναι τόσο καλά φτιαγμένο που φαίνεται ότι πράγματι έρχεται από το Paypal.
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.

    Αυτό δεν έχει σχέση με το verification που το Paypal θα σας ζητήσει να κάνετε στην αρχή της χρήσης του λογαριασμού σας, αλλά αυτό είναι ασφαλές, αφού πληκτρολογείτε εσείς τη διεύθυνση www.paypal.com.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 09:55:55 »

    Χρησιμοποιω το paypal εδω και τρια χρονια συστηματικα και δεν εχω παρατηρησει κατι περιεργο.
    Γενικα δεν πρεπει η μαλον καλυτερα απαγορευεται να απανταμε σε mail οταν δεν γωριζουμε τον
    αποστολεα. Σε περιπτωσεις σαν αυτην που αναφερει ο κ. Κωστας σιγουρα χρειαζεται μεγαλυτερη
    προσοχη. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
     
    Καταγράφηκε
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2008, 19:08:46 »

    Καλησπέρα.

    Έκανα μια αγορά από ebay και ναι μεν μου έκανε ανάληψη από τη κάρτα της τράπεζας αλλά πήρε και το 1,5 ευρώ που υπήρχε στο paypal απο την αρχική ενεργοποίηση (δηλαδή η κάρτα μου χρεώθηκε το ποσό μείον το 1,5 ευρώ). Μέχρι τώρα τα έπαιρνε όλα από τη κάρτα και άφηνε το 1,5 ευρώ του paypal ανέπαφο. Η κάρτα είχε μέσα χρήματα αρκετά για την αγορά.

    Παρατηρήσατε κάτι τέτοιο;



    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    NikosX.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 162


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2008, 19:47:00 »

    Φυσιολογικό είναι.
    Το paypal σε είχε χρεώσει 1,5 ευρώ για να κάνει verify την κάρτα σου και έλεγε οτι τα χρήματα θα σου επιστραφούν.
    Τώρα λοιπόν στα επέστρεψε παίρνοντας 1,5 λιγότερο για την αγορά που έκανες.
    Καταγράφηκε

    Belt-CP - Ηover και λίγο forward flight
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2008, 19:55:16 »

    Απλά επειδή αυτή η επιστροφή δεν είχε γίνει εδώ και 3 μήνες υπέθεσα ότι θα τα επέστρεφαν μόνο αν έκανα ανάληψη αυτό το 1,5 ευρώ από το paypal και το έβαζα σε κάποια τράπεζα.

    Ευχαριστώ  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 19:22:32 »

    Καλησπέρα.

    Έκανα μια παραγγελία μέσα από ebay και κάποιο από τα κομμάτια της παραγγελίας ήρθε χαλασμένο. Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μικρό τρικάναλο ελικοπτεράκι το οποίο συνεχώς κάνει κύκλους σαν τρελό γύρω από τον εαυτό του.
    Το πρόβλημα προέρχεται είτε από ένα από τα δύο μοτέρ (ίσως το ένα δουλεύει πιο αργά από το άλλο), είτε από κάποιο στραβωμένο άξονα (δηλαδή ο ένας να βρίσκει με τον άλλο). Μάλλον το δεύτερο είναι γιατί οι κάτω έλικες ακόμη και με το χέρι κινούνται δύσκολα σε αντίθεση με τους επάνω που κινούνται εύκολα.
    Επικοινώνησα με τον πωλητή και τον ενημέρωσα με email για το πρόβλημα αλλά η απάντηση του ήταν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα και απλά να το ρυθμίσω με το trim που υπάρχει πάνω στη Τ/Κ. Στη συνέχεια του εξήγησα ότι ούτε με αυτό τον τρόπο διορθώνεται και ότι μάλλον φταίει κάτι από τα δύο που ανέφερα παραπάνω.
    Μετά και από το e-mail δε πήρα καμία απάντηση και φαντάζομαι δε πρόκειται να απαντήσει ούτε τις επόμενες ημέρες.

    Γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να κάνει ο πελάτης στη περίπτωση που παραλαμβάνει ένα προϊόν το οποίο δε δουλεύει όπως θα έπρεπε; Στο ελικόπτερο αυτό, ναι μεν γυρίζουν οι έλικες αλλά δε πετάει όπως θα έπρεπε....

    Κάπου διάβασα για τη περίπτωση που πληρώσεις το προϊόν και ο πωλητής δε σου το στείλει. Εκεί αν κατάλαβα καλά ζητάς refund από το Paypal. Στη περίπτωση μου όμως το έστειλε, αλλά ήταν χαλασμένο.  Εδώ τι γίνεται;


    Ευχαριστώ.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.846


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 20:22:40 »

    Υπάρχει η οδός της διαμαρτυρίας, προς το e-bay. Πρέπει να γνωρίζεις καλά αγγλικά για να συντάξεις τη διαμαρτυρία.
    Απλά να περιμένεις ότι θα σου πουν να τα βρεις με τον πωλητή.
    Μην περιμένεις καμμία θετική εξέλιξη.
    Το να αφήσεις τελικά αρνητικό feedback δεν θα διορθώσει τα πράγματα, το πιθανότερο είναι να αντιδράσει ο πωλητής και να σε κατηγορήσει για κακή πρόθεση.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 20:33:51 »

    Το να αφήσεις τελικά αρνητικό feedback δεν θα διορθώσει τα πράγματα, το πιθανότερο είναι να αντιδράσει ο πωλητής και να σε κατηγορήσει για κακή πρόθεση.

    Κι αν με κατηγορήσει; Τι επιπτώσεις έχει αυτό στον λογαριασμό μου;

    Δηλαδή τελικά ένας αγοραστής είναι καταδικασμένος (πέραν του ελαττωματικού προϊόντος που του μένει στα χέρια) να μη μπορεί να κρίνει αρνητικώς τον πωλητή; Τώρα αρχίζω να αναρωτιέμαι, τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του feedback και συγκεκριμένα του αρνητικού feedback;
    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 21:00:06 »

    Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο εγώ προσωπικά επιλέγω να κάνω αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα και όχι από χρήστες του ebay. Μου έχει τύχει από το ελληνικό e-market (fleamarket) να παραλάβω προβληματικό προϊόν και χάρη στην καλή θέληση του πωλητή έγινε επιστροφή των χρημάτων. Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Η διαφορά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ότι τα περισσότερα αναλαμβάνουν αντικατάσταση και ολική ή μερική επιστροφή των χρημάτων όταν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν είναι όπως περιγράφεται. Αυτό εξαρτάται από την πολιτική του εκάστοτε καταστήματος η οποία περιγράφεται στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας του, τους οποίους και αποδεχόμαστε όταν κάνουμε εγγραφή σε αυτό. Για την ώρα περιμένω μια αντικατάσταση ενός φορτιστή από το hobbycity μετά από έναν μήνα καθυστέρηση για τον τεχνικό έλεγχο. Φορτώθηκα μόνο τα έξοδα αποστολής στο hong kong (περίπου 8 ευρώ) και λογικά μέχρι την παρασκευή θα είναι στα χέρια μου.
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 21:50:24 »

    Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Ήδη μου έχει βάλει θετικό feedback και στα 4 αντικείμενα που περιείχαν οι δύο παραγγελίες μου στον συγκεκριμένο.

    Τώρα μιας και αναφέρεσαι στους όρους στη σελίδα του προϊόντος όριζε:
    Παράθεση
    # In case the item is defective, please inform us within 30 days of receipt, we will replace a new one. No Refunds are offered.
    # Buyers have to pay for the return cost and we will pay the cost for resend.

    Να υποθέσω ότι αυτό είναι υποχρεωμένος να το τηρήσει;
    Καταγράφηκε
    MarD
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.246



    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 22:00:50 »

    Ωραία, μπορείς να του κάνεις αρνητική αξιολόγηση χωρίς πρόβλημα τότε!  Thumbs up

    Όσο για το αν δεν τηρήσει αυτό που περιγράφει, τότε το ebay είναι υποχρεωμένο να τον κάνει ban. Οπότε πιστεύω θα το τηρήσει!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    “The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.”
    - Igor Sikorsky

    http://www.coolmodels.gr
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 15 Δεκ 2008, 22:53:29 »

    Κατανοητό.  Σας ευχαριστώ.  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 314



    « Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 01:28:31 »

    Μπορείς να κάνεις αρνητική αξιολόγηση αλλά όπως είπε και ο κ. Κωνσταντακάτος μάλλον θα υπάρξουν προβλήματα και θα καταλήξει απλά να κάνει κι αυτός σε εσένα αρνητική χωρίς να βγει τίποτα καλό απ' όλη αυτή την ιστορία. Εν' ολίγης την έφαγες...

    Ήδη μου έχει βάλει θετικό feedback και στα 4 αντικείμενα που περιείχαν οι δύο παραγγελίες μου στον συγκεκριμένο.

    Τώρα μιας και αναφέρεσαι στους όρους στη σελίδα του προϊόντος όριζε:
    Παράθεση
    # In case the item is defective, please inform us within 30 days of receipt, we will replace a new one. No Refunds are offered.
    # Buyers have to pay for the return cost and we will pay the cost for resend.

    Να υποθέσω ότι αυτό είναι υποχρεωμένος να το τηρήσει;

    Σύμφωνα με τη νέα πολιτική του Ebay ο πωλητής δεν μπορεί να δώσει αρνητικό feedback εφόσον ο αγοραστής έχει πληρώσει με τρόπο που φαίνεται από το Ebay(paypal). Είναι δίκαιο γιατί σημαίνει οτι ο αγοραστής έχει τηρήσει το δικό του μέρος της συμφωνίας.

    εφόσον ο συγκεκριμένος πωλητής προβλέπει όρους επιστροφής και αντικατάστασης, ναι ειναι υποχρεωμένος να το τηρήσει.

    Γενικότερα σε περίπτωση που κάποιος δεν τα βρεί με τον πωλητή μπορεί να κάνει dispute
    δηλαδή να θέσει υπόψιν τη διαφορά του στο paypal, το οποίο ενθαρύνει την επικοινωνία μεταξύ αγοραστή-πωλητή.
    Αν και πάλι δεν υπάρχει αποτέλεσμα μπορεί να κλιμακώσει την αναφορά του σε claim δηλαδή να ζητήσει πίσω χρήματα.
    Το Paypal συνήθως δικαιώνει και αποζημιώνει τον αγοραστή.

    μια περίπτωση που μου συμβαίνει αυτές τις μέρες είναι να έχω αγοράσει σκληρό δίσκο από το Ebay.
    H πρώτη αποστολή χάθηκε (δεν ήταν συστημένο) και έκανα dispute.
     Ο πωλητής συνέστησε να περιμένω αλλά κόντευε πια να εξαντλήθεί η προθεσμία του dispute και προχώρησα στο επόμενο βήμα και έκανα claim.
    Ο πωλητής προσφέρθηκε να στείλει νέο δίσκο,  αλλά ζήτησα αυτή τη φορά να είναι συστημένο και πλήρωσα τη διαφορά.
    Στο μεταξύ το Paypal αποφάνθηκε για την περίπτωση και μου έδωσε πίσω τα λεφτά.
     Όμως τώρα βλέπω οτι το νέο δέμα που έχει κωδικό και το παρακολουθώ,  έφτασε στο κέντρο διαλογής του αεροδρομίου! (αν είναι όλα εντάξει το σωστό θα είναι να του ξαναστείλω τα λεφτά και να δώσω θετικό feedback)

    Bλέπετε λοιπόν οτι η προστασία του αγοραστή προέχει στο paypal.

    ένας κακόβουλος "αγοραστής" θα μπορούσε να έχει 2 σκληρούς δίσκους με 1.90$  !!

         
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 16 Δεκ 2008, 11:57:04 »

    Στείλε του ξανά το τελευταίο σου mail και αν δεν απαντήσει σε 3-4 μέρες τότε κάνε dispute, αν  δεν απαντήσει κι εκει κάνεις claim και θα πάρεις και τα ταχυδρομικά...
    Καταγράφηκε
    newbie
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 486



    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 15:35:29 »

    Σε άλλη μία αγορά που έκανα πριν δυο μέρες και ζήτησα από τον πωλητή να μου αφήσει θετικό feedback(πλήρωσα άμεσα με paypal) μου απάντησε ότι έχει μία πολιτική: να δίνει θετικό feedback σε αγοραστές αφού πρώτα ο αγοραστής τον βαθμολογήσει.
    Αυτό έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι πρόκειται για ένα μικρό εκβιασμό και υπόκειται στη κατηγορία του Feedback Extortion.
    http://pages.ebay.com/help/policies/feedback-extortion.html

    Σύμφωνα με τη νέα πολιτική του Ebay ο πωλητής δεν μπορεί να δώσει αρνητικό feedback εφόσον ο αγοραστής έχει πληρώσει με τρόπο που φαίνεται από το Ebay(paypal). Είναι δίκαιο γιατί σημαίνει οτι ο αγοραστής έχει τηρήσει το δικό του μέρος της συμφωνίας.

    Κάποια σελίδα που να αναφέρει τη νέα πολιτική;
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού  |  Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: αγορες απο EBAY
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.