Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 22:30:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 22:30:09

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 46
    Συνολικά: 49
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho  (Αναγνώστηκε 25415 φορές)
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 20 Σεπ 2008, 13:33:12 »

    Η ταση που εδωσα ηταν περιπου 10V ετσι ωστε να μην καιει πολυ το DEPRON αλλα να κνειται ευκολα

    10V με πόσα αμπέρ? σε τί μήκος σύρματος? ή αλλιώς πόσα βάττ ανα μέτρο σύρματος για τη σωστή θερμοκρασία?

    Σύντομα θα κυκλοφορήσει και 4kάναλο χαμηλοπτέρυγο αεροπλανάκι από την Kyosho
    Καταγράφηκε
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #31 στις: Σάββατο, 20 Σεπ 2008, 13:34:33 »

    Γιασας παιδια βλεπω ωραιες κατασκευες και ωραιες πατεντες οι οποιες παρα πολυ με ενθουσιαζουν για αυτο θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στον Γιωργο τον Κανδυλακη ο οποιος μπορει και να με θυμαται απο τοτε που ειχαμαι βρεθη στην Θεσσαλονικη.
    Γιωργη μηπως εχεις ζυγιση τα ηλεκτρονικα του Μινιουμ και εχεις δει το βαρος τους σκετα γιατι με ενδιαφαιρει αυτη η λεπτομερεια δεκτη σερβο μπαταρια και μοτερ και δευτερον μηπως εχεις μετρηση το ρευμα που τραβαη το μοτερ στα φουλ γκαζια μονο του.
    Ευχαριστω εαν θες και ξερης μου απαντας.
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 20 Σεπ 2008, 15:07:13 »

    Ηλία καλημέρα,

    βεβαίως και σε θυμάμαι,

    Ναι, ξέρω, και φύσκά θέλω, οπότε σου δίνω την απάντησή μου...

    Τα βάρη των εξαρτημάτων του minium είναι

    πλακέτα δέκτη-σέρβο         3,2 γρ
    μπαταρία                          2,6 γρ
    μοτέρ                              2,5 γρ
    έλικα + κώνος (από Cessna) 0,8 gr

    Όσο αφορά το ρεύμα, τραβάει περίπου 0,4 Α. από δοκιμές που έγιναν στο εξωτερικό, το όριό του είναι περίπου 1 Α. Συνεπώς είναι κατάλληλο και για δικινητήριο. Υπάρχει κανένας εθελοντής ? Για έμπνευση, δείτε την Dakota που ανέφερα παραπάνω...

    Louis,

    πράγματι το τετρακάναλο αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά η ημερομηνία λανσαρίσματος συνεχώς μετατίθεται.. Για την ώρα το περιμένουν στις Η.Π.Α. κατά τον Νοέμβριο...

    gkan

    Υ.Γ. σε λίγο και οι φωτογραφίες από τη βάση για το φτερό. Μου πήρε λίγη ώρα μέχρι να τη βρω στο $^&$%&^& τακτοποιημένο εργαστήριό μου...
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 20 Σεπ 2008, 16:58:04 »

    Βασίλη, εδώ είναι και η βάση για τη διαμόρφωση του φτερού...

    Γρήγορη (=πρόχειρη) κατασκευή από μπάλσα, λίγο μεγαλύτερη από το τελικό φτερό.

    Για το χείλος εκφυγής δημιούργησα ειδική εσοχή, ενό το χείλος εκφυγής σταθεροποιήθηκε με καρφίτσες (χωρίς πλαστικό κεφάλι, μη λιώσουν στο φούρνο).

    Μετά το "ψήσιμο" διατηρεί ακριβώς το σχήμα, ενώ αν και λεπτό φτερό, έχει αρκετή αντοχή για το βάρος του μοντέλου (λόγω της καπύλωσης που το νευρώνει). Βέβαια, σε μια μεγάλη απότομη βύθιση έρχεται υπερφόρτωση, και λυγίζει προς τα πάνω (πως το ξέρω ?  idiot2)

    Αυτά για την ώρα...

    gkan


    * wing-form-1.jpg (63.49 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 707 φορές.)

    * wing-form-2.jpg (61.02 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 710 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 20 Σεπ 2008, 16:59:05 »

    και μια τελευταία...


    * wing-form-3.jpg (65.36 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 718 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 00:32:25 »

    η τρέχουσα κατάσταση του Sikorsky S-39:

    ολοκληρώθηκαν τα στυλίδια, τοποθετήθηκε (προσωρινά) το μοτέρ, ετοιμάστηκαν τα νήματα για τα πηδάλια.

    επόμενο βήμα το βάψιμο (θα φάει όλο το χειμώνα...) και η τελική συναρμολόγηση...

    συνολικό βάρος μέχρι τώρα = 25 γραμμάρια

    γενικές όψεις


    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 15:06:51 »

    Φιλε μου εισαι καλυτεχνης συνεχεισε!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 17:51:25 »

    Γιώργο, βλέπω washout ή είναι οφθαλμαπάτη;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kostas16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32


    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 18:34:51 »

    Πραγματικα πολυ ωραια δουλεια Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 19:05:51 »

    δεν κατεβαινεις και σε καμια διεθνη εκθεση ζωγραφικης

    οι αλλοι καλυτεροι ειναι με τους φευγατους πινακες??

    το μοντελο σου ειναι ζωγραφια Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    keep going
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 20:28:02 »

    ευχαριστώ για τις καλές κουβέντες σας... Ο λόγος πάντως που βάζω τις φωτογραφίες δεν είναι (μόνο) να ακούω καλά λόγια...

    Είναι μπας και τσιμπήσει και κανένας άλλος να ασχοληθεί με μικρές κατασκευές. Καλά τα μεγάλα και τα αγοραστά, αλλά η ιδιοκατασκευή έχει άλλη χάρη. Και αν, εφόσον μαζευτούμε πολλοί, οργανώνουμε περισσότερες συναντήσεις και πετάμε συχνότερα... Όλα έχουν την σκοπιμότητά τους  Wink

    Γιάννη, σωστά βλέπεις, έχει washout, που ίσως λόγω της κάμερας φαίνεται περισότερο. Στην πραγματικότητα είναι 1,5 χιλ. ανά φτερό. Ασυνήθιστο για RC ?

    gkan
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 26 Σεπ 2008, 00:21:10 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 25 Σεπ 2008, 23:45:26 »

    Γειά σου Γιώργο!
    Η κατασκευή σου όπως πάντα είναι εξαιρετική!!!!!
    Με παρηγορεί προηγούμενο μήνυμά σου σχετικά με το βάψιμο... (χα χα).
    Όπως ίσως θυμάσαι, έχω κι εγώ 2 -και σε λίγο καιρό 3- ανάλογα projects και πρέπει να ομολογήσω ότι όλο το αναβάλω.

    Είμαι σίγουρος ότι όταν συναντηθούμε σε κάποια εκδήλωση, θα μου δώσεις το ανάλογο... σπρώξιμο για να προχωρήσω (αν δεν έχω αξιωθεί από μόνος μου) !!
    Σε λίγες ημέρες θα ανεβάσω και φωτο από το project που έχω πιάσειι.
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!

    Σωτήρης
    Καταγράφηκε
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 26 Σεπ 2008, 14:05:45 »

    Γιωργο gkan σε ευχαριστω για τις πληροφοριες που μου εδωσες σχετικα με τα βαρη απο τον εξοπλισμο βεβαια και εγω θα πω οτι κανεις πολυ ωραιες κατασκευες και με πολυ μερακι
    και πραγματικα τις ζηλευω παροτι κατασκευαζω και εγω αρκετα πραγματα .
    Παλη ομως θελω λιγο τα φωτα σου και τις πληροφοριες για δυο υλικα που χρεισιμοποιης στις κατασκευες σου .
    πρωτον θελω μια διευθυνση για το που μπορω να προμηθευτο το υλικο επικαλυψης των φτερων του Sikorsky S-39 αν ειναι δυνατον στην Ελλαδα και δευτερον το υλικο που το κολλας και βερνικονης την μπαλσα (αυτο ειναι ενος συστατικου η δυο).
    Ευχαριστω και παλι Ηλιας Ξανθη
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 26 Σεπ 2008, 17:37:27 »

    Ηλία (Hlsat),

    χαρτί επικάλυψης (japanese tissue) δεν μπορείς να βρεις πλέον στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όχι το σωστό κατάλληλο υλικό... Μόνο υποκατάστατα, αλλά δεν τα συνιστώ...

    Αν κοιτάξεις στα εισαγωγικά άρθρα για free flight στην κεντρική σελίδα, θα βρεις αρκετές πηγές εκεί.
    https://www.aeromodelling.gr/FF/FFintro2.html#FFref

    Όσο για το βερνίκι, είναι νίτρου, ενός συστατικού, της εταιρείας Clou, το παίρνουμε από την Χημικοδομική Β. Ελλάδος (στη Θεσσαλονίκη). Για βερνίκωμα χρειάζεσαι και διαλυτικό νίτρου...

    Δες και:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4959.msg47868#msg47868

    φιλικά

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #44 στις: Κυριακή, 28 Σεπ 2008, 21:49:23 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για τον φιλο bleriot δεν μετρησα ηλεκτρικα μεγεθη απλως δοκιμασα με μια 12βολτη 7Αh σε περιπου 40 εκ. συνολικο μηκος χρωμονικελινης απο σεσουαρ μαλλιων.

    Γιωργο ευχαριστω για τις πληροφοριες.
    Το υδροπλανακι DRAKE τελειωσε χτες και πεταξε αρκετα καλα στον κηπο για λιγο λογω βροχης.
    Βαρος 18,3 γρμ.
    Ειναι παρομοιο στην πτηση με το τσεσνακι της Κyosho οταν πεταει με φουλ throttle, οταν ομως χαμηλωσεις τοτε γινεται νωχελικο σαν παπια και νιωθεις ολες τις κινησεις λιγες.Νομιζω ομως οτι ειναι αναμενομενο με το extra drag των πλωτηρψν και του πυλωνα.
    Η απογειωση εγινε απο το χερι και οχι απο νερο παρολο που σχεδον εβρεχε.

    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Παραθετω φωτο


    * tn_100_0856.jpg (58.6 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 494 φορές.)

    * tn_100_0857.jpg (56.96 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 492 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.