Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.803 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 13:11:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 13:11:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:53]

[Χθες στις 22:30]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

από chris 1975
[Χθες στις 18:25]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285803
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 40
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Kyosho Minium - Indoor Αγώνες « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Minium - Indoor Αγώνες  (Αναγνώστηκε 4189 φορές)
   
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:09:02 »

Aγαπητοί φίλοι,

Χθές για πρώτη φορά μαζευτήκαμε σε ενα κλειστό σχολικό γήπεδο της Ν. Ραιδεστού, μετά απο ενέργειες του προέδρου της ΕΑΘ, και διοργανώσαμε τον πρώτο "τύποις" αγώνα με τα πανέμορφα αυτά Cessna 210 Centurion της ΚΥOSHO.

Aρχικά έγιναν εθιστικές δοκιμαστικές πτήσεις στον χώρο και μετά "στήθηκε" το circuit.

Ο "αγώνας" αποτελούνταν από τις κάτωθι ασκήσεις.
1. Απογείωση
2. Τρείς (3) Ελιγμούς τύπου "8" γύρω από πυλώνες που απείχαν 5 μέτρα μεταξύ τους.
3. Υψος πτήσης τα 2μέτρα, όσο και οι πυλώνες
4. Προσγείωση μετά τον πυλώνα της απογείωσης.

Η αξιόλογηση της πτήσης είχε να κάνει με χρόνο.
Α/Γ εως Π/Γ (Touch τροχών μετα τον πυλώνα).

Ετσι λοιπόν ο αγώνας ξεκινούσε απο τον χρονομέτρη, κατά την διάρκεια των ελιγμών ο πιλότος έπρεπε να περάσει απ'όλους τους πυλώνες, εάν τον έχανε χρέωση με 5 δευτερόλεπτα.
Κατά την διάρκεια της πτήσης ΔΕΝ πρέπει το αεροπλάνο να υπερβεί σε ύψος τα 2μ (δηλ. το ύψος του πυλώνα), αλλιώς 5 δευτερόλεπτα ποινή για κάθε φορά.
Εαν το αεροπλάνο Π/Γ πριν τον πυλώνα ποινή 5 δευτερόλεπτα.

Στο τέλος άθροισμα και εξαγωγή χρόνου.

Αυτή ήταν η πρώτη προσέγγιση, ευελπιστώ την επόμενη φορά να κατασταλάξουμε στις διαφορετικές απόψεις.

Ζητώ συγνώμη για την ποιότητα των φωτογραφιών, αλλά το κινητό μας έσωσε ακόμη μα φορά


* Flyers.jpg (43.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 771 φορές.)

* Gipedo_2.jpg (36.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 758 φορές.)

* Cessna_210_centurion.jpg (41.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 739 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:33:02 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:11:41 »

Ο αγωνιστικός χώρος με τους "πυλώνες" και ενα σχέδιο του "αγωνιστικού" χώρου



* Circuit.jpg (34.33 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 746 φορές.)

* Circuit_test.jpg (32.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 735 φορές.)

* Circuit_race.JPG (22 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 745 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:53:44 από Τάσος Μαρκούσης » Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:16:50 »

Κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών είχαμε και "ατυχήματα" ..............


* collision.jpg (27.15 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 729 φορές.)

* Collision_result.jpg (31.53 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 735 φορές.)

* SR__Bill_after_collision.jpg (35.07 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 728 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:25:33 »

Πιλότοι - στιγμές


* Bill_.jpg (25.85 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 733 φορές.)

* Sr_.jpg (35.14 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 742 φορές.)

* Tmark_.jpg (29.29 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 729 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:31:23 »

.... συνέχεια


* SR__Parast.jpg (35.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 736 φορές.)

* No1_.jpg (35.78 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 723 φορές.)

* No2_.jpg (39.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 709 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:37:20 »

περισσότερες στιγμές ..... και μια απογείωση με καταπέλτη !!!


* low_pass.jpg (29.85 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 719 φορές.)

* SR_2.jpg (33.38 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 703 φορές.)

* Kicklaunch.jpg (34.82 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 727 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:45:43 »

συνέχεια



* 3ple_.jpg (27.66 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 717 φορές.)

* blue_.jpg (28.55 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 712 φορές.)

* Centurion_.jpg (37.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 694 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 17:46:46 »

Ο πρόεδρος της ΕΑΘ απ΄ότι γνωρίζω εχει κανονίσει την δέσμευση του χώρου σε μόνιμη βάση.

Πρέπει να επικοινωνήσουμε για την καθιέρωση του αυτού του είδους πτήσεων και γιατί όχι την καθιέρωση της ώς επίσημη αγωνιστική κατηγορία.

Αναμμένω τα σχολιά σας ...

Εγώ πάντως ήδη το παρήγγειλα !!!
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 10:57:15 »

Καλή μέρα σας και χρόνια πολλά !

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά ο νόμος του Μέρφυ επικράτησε και ήμουν σε ταξίδι όταν ενημερώθηκα  .

Την επόμενη φορά όμως... Αναμένεται (και ελπίζω) να είναι σύντομα.

Τάσο, οι παρατηρήσεις μου:

Ακόμα και για το Minium, ένας τέτοιος χώρος είναι υπερβολικά μικρός, χρειάζεται κανονικό κλειστό γυμναστήριο και όχι σχολικό. Φυσικά, ελλείψει τέτοιου για την ώρα, από το τίποτα καλός είναι και αυτός...

Μαζευόμαστε όμως σιγά-σιγά αρκετοί, και θα μπορέσουμε να πετύχουμε κάτι καλύτερο, σε συνεργασία με τον Χρήστο.

Σχετικά με τους αγώνες, θα είναι δύσκολο να περιορίζονται σε μοντέλα συγκεκριμένου τύπου και εταιρείας, εκτός αν μιλάμε για ανεπίσημους αγώνες.

Επίσης, κάπως οξύμωρο, να μιλάμε για αγώνες ταχύτητας - pylon, με μοντέλα που το βασικό τους προτέρημα είναι η αργή πτήση (θέμα στο Slowflyers-Parkflyers  laugh).

Πιό καλό θα μου ερχόταν κάτι σε δεξιοτεχνία, π.χ. (λέω τώρα...) slalom, χαμηλή πτήση μέσα από εμπόδια, κλπ...

Ή απλά και μόνο πτήση για ευχαρίστηση...

Ελπίζω να τα πούμε από κοντά σύντομα

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.966


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 12:40:46 »

Κατ' αρχή μπράβο στους Θεσσαλονικείς που πετυχαίνουν τους στόχους τους.

θα συμφωνήσω με τον gkan ότι το Minium δείχνει πιό ωραίο στην αργή πτήση.

Πρόσφατα προτάθηκε στην συγκέντρωση των σωματείων στον Βόλο, η τροποποίηση του κανονισμού ακρίβειας προσγείωσης, που περιλαμβάνει ειδική μνεία για αγώνες ηλεκτροκίνητων σε εσωτερικό χώρο.

Απλά το μοντέλο πετάει ψηλά, σβήνει το μοτέρ και έρχεται για ακρίβεια προσγείωσης με στροφή τουλάχιστον 360 μοιρών.

Δοκιμάστε το και πέστε μας τις εντυπώσεις σας.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 01:51:32 »



Επίσης, κάπως οξύμωρο, να μιλάμε για αγώνες ταχύτητας - pylon, με μοντέλα που το βασικό τους προτέρημα είναι η αργή πτήση (θέμα στο Slowflyers-Parkflyers  laugh).

Πιό καλό θα μου ερχόταν κάτι σε δεξιοτεχνία, π.χ. (λέω τώρα...) slalom, χαμηλή πτήση μέσα από εμπόδια, κλπ...


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Γιώργο, μάλλον δεν διάβασες με προσοχή το τί εγραψα

Δεν μιλάμε για αγώνα Pylon !!
Πετάμε ενα Pattern δηλ τα 8αρια, με απαγόρευση για πτήση άμω των 2μέτρων και βαθμολογούμαστε, διότι κάπως έπρεπε να γίνει, για τον τελικό χρόνο της συνολικής πτήσης.

Για την ιστορία, την συγκεκριμένη ημέρα ο Μπάμπης Παραστατίδης έκανε χρόνο 36,5 δευτερολέπτων. (δοκιμαστικά πάντα)

Γιώργο, κλείνοντας, ευελπιστώ να συναντυθούμε και να συζήσουμε τα αγωνιστικά.

 
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.506



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 00:31:49 »

Καλά, δεν πέρασε πολύς καιρός... Grin

Άρκετές φορές έχουν γίνει συζητήσεις στις indoor συναντήσεις μας, για το πως θα βάλουμε λίγο περισσότερο το στοιχείο του ανταγωνισμού στις πτήσεις, ώστε να δώσουμε και ένα πρόσθετο ενδιαφέρον και διασκέδαση.

Έπειτα από την πιο πρόσφατη συζήτηση που είχα με τον Τάσο, και με αφορμή την έναρξη πτήσεων indoor και στη Λάρισα (ελπίζουμε και σε άλλα μέρη), είπα να το συνεχίσω εδώ, για να δούμε που μπορούμε να καταλήξουμε...

Το ερώτημα είναι:

Πώς θα μπορούσαμε να ορίσουμε ένα σετ ασκήσεων ώστε να "στηθεί" αγώνας (ανεπίσημος) για μικρά μοντέλα indoor?

Ιδανικά οι κανονισμοί θα πρέπει να είναι τέτοιοι ώστε να μην ευνοείται περισσότερο ένας τύπος μοντέλου σε σχέση με άλλα (π.χ. μόνο το πιο γρήγορο). Διαφορετικά θα πρέπει να πάμε σε one-design καταστάσεις...

Επίσης θα πρέπει να είναι κάτι σχετικά απλό και γρήγορο στην προετοιμασία και την οργάνωση και να μπορεί να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε κλειστό γήπεδο μπάσκετ.
Και η διάρκεια εκτέλεσης να μην είναι υπερβολικά μεγάλη, ώστε να ολοκληρώνεται σχετικά γρήγορα, στον λίγο χρόνο που έχουμε τη χρήση του χώρου. Π.χ. 1 λεπτό για κάθε προσπάθεια/άτομο...Το πλήθος των προσπαθειών ανάλογα με τα άτομα...

Προτάσεις:

Ο GiannisX αριχκά είχε στο μυαλό του κάτι σαν το Red Bull Air Race. Μου μετέφερε την σκέψη ενός "τριάθλου", με κάποιο pylon racing, κάποιο limbo και προσγείωση ακριβείας.
Πέρυσι στην Καλαμαριά δοκιμάσαμε pylon, με ανάμικτα αποτελέσματα και εντυπώσεις...

Ο Τάσος μου θύμισε το τρέχον θέμα, όπου το Pylon ήταν σε 8-άρια. Δοκιμάστηκε πριν 2 χρόνια στο μικρό κλειστό της Ν. Ραιδεστού, χωρίς περαιτέρω εξέλιξη.


Συνθέτοντας τα παραπάνω, καταθέτω εδώ την ακόλουθη πρόταση, ως σημείο εκκίνησης συζητήσεων και δοκιμών.

Σημεία στο γήπεδο:
Α = σημείο απογείωσης
Π1-Π2 = πυλώνες για figure-8 (κορδέλες με μπαλόνια σε ύψος 2 μέτρων)
L1-L2 = στήριξη κορδέλας για χαμηλή πτήση - Limbo (0,5-1 μέτρο ύψος)
Π = σημείο προσγείωσης

Πτήση:
Εικόνα 1
Απογείωση από το Α, στροφή στον πυλώνα P2, εκτέλεση 2 figure 8  (ή και περισσότερα?)

Εικόνα 2
2 χαμηλές διελεύσεις κάτω από την κορδέλα (μεταξύ L1-L2), στροφή στον πυλώνα Π1 και προσγείωση ακριβείας

Χρονικές Ποινές για τα παρακάτω:
κάθε επαφή με το έδαφος
κάθε επαφή με κορδέλα
πτήση πάνω από 2 μέτρα
απόσταση από προσγείωση ακριβείας

Τα ακριβή σημεία, αποστάσεις, ύψος ποινών κλπ είναι ανοιχτά σε συζήτηση...

Αυτό σαν αρχικός κορμός.

Υπάρχουν άλλες - συμπληρωματικές ή μη προτάσεις?

καλοδεχούμενες...

gkan


* indoor-path1.jpg (66.59 KB, 1240x690 - εμφανίστηκε 377 φορές.)

* indoor-path2.jpg (62.39 KB, 1240x690 - εμφανίστηκε 374 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 12:10:13 »

Γιώργο καλημέρα,

Χαίρομαι πολύ που ξαναπιάνουμε αυτό το θέμα. Ουσιαστικά δεν το αφήσαμε ποτέ, με τις συνεχόμενες Indoor συναντήσεις μας, μάλλον με την χαρά που είχαμε το αφήσαμε στην άκρη.

Τώρα που έχουμε και εμείς τον χώρο μπορούμε να "παίζουμε" αλλά και να πάνουμε προπόνηση σε αυτό που θα αποφασίσουμε τελικά.
Ειναι πολύ καλό γιατί θα μπορέσουμε να εξελλιχθούμε μέσα απο αυτό.
Θα πρότεινα Γιώργο να κάνουμε και μια λίστα με κανόνες, αρχικά, τον οποίο θα μεταμορφώσουμε, σε συνεργασία πάντα με την ΕΛΑΟ, σε κανονισμό.

Οσον αφορά τις προτάσεις που έθεσες θα ήθελα και εγώ να πω πως το σκέφτομαι.

ΔΕΝ μου αρέσει η χρήση μπαλονιών, απαιτεί να τα γεμίζουμε με ήλιο, ως επίσης και η κορδέλα γιατί ο πυλώνας δεν ειναι σταθερός, Π1 Π2.

Σημείο εκκίνησης - τερματισμού, Α κ Π, θα πρέπει να ειναι στην ίδια ευθεία.
Εαν τελικά κρατήσουμε το Limbo L1 κ L2 θα πρότεινα να μην ειναι στο κέντρο της απόστασης μεταξύ των πυλώνων αλλα κοντά προς τον 2ο πυλώνα.

Έκανα κάποιες τροποποιήσεις στο flightpath, ελπίζω να σας αρέσει η πρόταση.

Α/Γ απο το σημείο Α,
1. πορεία (πράσινο χρώμα) 270μοίρες για δεξιά στροφή στον πυλώνα Ρ2
2. Πορεία τύπου flat 8 (κόκκινη πορεία) για αριστερή στροφή στο Ρ1 και μετά κατεύθυνση στο Ρ2 για ολοκλήρωση της 1ης στροφής
3. Ακριβώς την ίδια πορεία θα είναι και η δεύτερη στροφή (γαλάζια πορεία) μόνο που τώρα θα κάνει και το Limbo Pass L1-L2, μετά αριστερή στροφή στον Ρ1 για να κατευθυνθεί στον Ρ2 και να κλείσει με δεξιά στροφή την πτήση του κατευθυνόμενος προς τον Ρ1 που είναι και ο τερματισμός Π για την Π/Γ ακριβείας (εαν παραμείνει).


* Basket_01-Proposal.jpg (124.73 KB, 1037x562 - εμφανίστηκε 326 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 20:59:00 »

Μετά απο συζήτηση με τον Γιώργο Τσόλη εγιναν δύο προτάσεις απο τον Γιώργο όσον αφορά για το τρίτο σκέλος της πτήσης, αγώνα.
Η Π/Γ ακριβείας να μετατεθεί απο το σημείο που προτείνω εγώ και να πάει στο Σημείο Α
ή
στο ΚΕΝΤΡΟ του γηπέδου όπου υπάρχουν ήδη ο κύκλος και η γραμμή.



* Basket_01_Protasi3.jpg (68.25 KB, 1037x562 - εμφανίστηκε 252 φορές.)
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 21:40:12 »

Tο σημαντικό είναι ότι υπάρχει ενδιαφέρον!
Πολύ λεπτομέρεια σχέδια και κομφετί δεν χρειάζεται νομίζω.
Όντως είχα προτείνει στο Γιώργο το "τρίαθλο" .
Επειδή δεν θέλω να κρύβω τίποτα θα σας πω ακριβώς τι σκέφτηκα
και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.

Δεν θα σταθώ τόσο στην λεπτομέρεια του αγώνα

Τρίαθλο
αποτελείται από μία σειρά 3 αγώνων .
1 αγώνας ανα κυριακή.Και αυτό για να έχει διάρκεια.Αλλά και για να μην γίνει
κατάχρηση του χώρου μόνο με τα μοντέλα του αγώνα.

1ος αγώνας
3λεπτος αγώνας λίμπο , 
10 ποντους σε κάθε καθαρό πέρασμα
6 πόντους σε κάθε πέρασμα με επαφή (είτε κορδέλα είτε διάδρομος)

2ος αγώνας
pylon
10 γύρους γύρω από 2 πυλώνες μπαλόνια είτε από 3 (ισοσκελές τρίγωνο)
χρονομέτρηση. δυνατότητα επαναπογείωσης.


3ος αγώνας
προσγείωση ακρίβειας.
3 λεπτη πτηση με βαθμολογημένο διάδρομο.

α.Όλα τα αεροπλάνα θα είναι ίδια τα οποία θα χορηγώ εγώ μόνο κατά την διάρκεια των αγώνων.
α1.Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν εμπειρία στην indoor πτήση και στα 4 κάναλα αεροπλάνα.
β.Οι συμμετέχοντες δεν θα επιβαρυνθούν οικονομικά από τυχόν ζημίες.Αεροπλάνο
που δεν μπορεί να πετάξει λόγο ζημιάς , αποκλείει τον διαγωνιζόμενο.
γ.Ο νικητής του τριάθλου θα κρατήσει σαν έπαθλο το αεροπλάνο που του χάρισε την νίκη.

αυτά  Wink
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Kyosho Minium - Indoor Αγώνες « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.