Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.412 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 06:24:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 06:24:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Demetre
    [Σήμερα στις 06:22]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:16]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304412
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 44
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 34
    Συνολικά: 36
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση γιά καύσιμα.  (Αναγνώστηκε 38032 φορές)
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #120 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 12:56:04 »

    Θα συμφωνισω Αργυρη οτι δεν ειναι κακο για τον κινητηρα αλλα για εμας!!!Βαριεμαι το καθαρισμααααα lalala
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 127


    « Απάντηση #121 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 14:48:05 »

    Καλοι μου φιλοι Αργύρη και Tiolia πιστεύω ειναι καλλιτερα που βγάζει λαδι η εξατμιση αυτο δειχνει οτι το καυσιμο εχει αρκετο λαδι και οχι υγρασια.Καποτε στην Αναβυσσο σε ενα φιλο δεν μπορουσαμε να ρυθμισουμε εναν κινητηρα OS MAX 46 ax  επειδη χρησιμοποιουσε το cool power 15%nitro.Του εδωσα Τornado 5% και ο κινητηρας δουλευε σαν ρολοι ρελαντι μετραγες τις <<πιστονιές>> και στροφές τουλαχιστον 2000 παραπάνω μετρημένες στο στροφομετρο.Ωραια μου ειπε θα χω προσαναμα για το τζακι.Του λεω καλλιτερα να το χρησιμοποιεις για να σβήνεις το τζακι.Δεν με πιστεψε.Θελεις να στο αποδειξω του πα.Στο τελος της μέρας παντα καιμε τα σκουπίδια στην Αναβυσσο.Φέρε το μπετονι σου τωρα που αναψε η φωτιά.Φοβηθηκε.Το βαλα το μπετονι οπως εκαιγε η φωτιά.Μετα απο 5'' που ελιωσε το πλαστικο του μπουκαλιου χυθηκε το καυσιμο και ω!!!!!του θαυματος η φωτιά.....εσβησε.Ο ορισμός του καλου λιπαντικου ειναι αυτος δηλ.εκτος απ'το να λειπαινει πρεπει και να καθαριζει τον κινητηρα.Μόνος σου εδωσες απαντηση.Η μαυρίλα που ειδες στην εξατμιση ηταν που καθαριζε ο κινητηρας σου απ το προηγούμενο καυσιμο που χρησιμοποιουσες και που ειχε προκαλασει οξειδωση σε ρουλεμαν και στοφαλο.Καντε το πειραμα ολοι οσοι χρησιμοποιειτε το cool power και ξεβιδωστε τα 4 βιδακια απ το back plate του κινητηρα σας να δειτε τι οξειδωση προκαλει.Τωρα εαν σας κουραζει το καθαρισμα του μοντελου απο τα λαδια μην κανετε αυτο το hobby.Αλωστε ολα τα hobies κουράζουν.καλημερα σε ολους σας.
    Καταγράφηκε
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #122 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 15:02:18 »

    Δεν μας ειπες ποσο καιρο πριν ειχε ανοιξει ο φιλος το μπετονι,ποσο καλα το ειχε κλεισει και τι εκανε το καυσιμο που εμενε στο ρεζερβουαρ!!Αν υπαρχει σκοποςνα μεινει πολυ καιρος το καυσιμο αποθηκευμενο τοτε δεν πρεπει οτι μενει στο ρεζερβουαρ να το ξανα αδειαζουμε μεσα!!

    Την εχω πατησει με tornado που πηγα να πεταξω μετα απο 8-9 μηνες και δεν ελεγε να δουλεψει σωστα με τιποτα..Και με το που εδωσε ενας φιλος coolpower φρεσκοανοιγμενο........ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωπ! αστερι Thumbs up

    Και τα δυο τα θεωρω πολυ καλα καυσιμα Wink
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #123 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 15:33:32 »

    Ωραια μου ειπε θα χω προσαναμα για το τζακι.Του λεω καλλιτερα να το χρησιμοποιεις για να σβήνεις το τζακι.Δεν με πιστεψε.Θελεις να στο αποδειξω του πα.Στο τελος της μέρας παντα καιμε τα σκουπίδια στην Αναβυσσο.Φέρε το μπετονι σου τωρα που αναψε η φωτιά.Φοβηθηκε.Το βαλα το μπετονι οπως εκαιγε η φωτιά.Μετα απο 5'' που ελιωσε το πλαστικο του μπουκαλιου χυθηκε το καυσιμο και ω!!!!!του θαυματος η φωτιά.....εσβησε.

    Εγώ  βέβαια για να πω την μαύρη μου αλήθεια, περίμενα καποιο πιό σοβαρό επιχείρημα.........

    Πάντως φίλε asteras, πρέπει να σου πώ ότι δεν υποστηρίζω κάποιο καύσιμο...
    Απλά χρησιμοποιώ ένα καύσιμο πολύ καλό και με καλή τιμή........ 

    Πάντως επειδή αναφέρθηκε  για το θέμα της λίπανσης, θα φροντίσω να κάνω σχετικό τέστ.........
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #124 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 15:50:41 »

    μια καλη δικαιολογια για το coolpower ειναι οτι βρισκεται σε πλαστικο μπουκαλι....δεν ειναι σφραγγισμενο....μπορει να ειναι χαλια...δεν ξερεις τι περνεις..και τα σχετικα....

    δεν μας ειπε κανεις ομως,οτι το tornado σε μεταλικο μπετονακι...και σφραγγισμενο οπως θελουν να αισθανονται καλα καποιοιι εδω μεσα...τι παθαινει απο θερμοκρασια το καλοκαιρι μεσα στα container???(εξω 30..μεσα 50)εχουν ρωτησει χημικο???

    θα σας πω εγω που ρωτησα..ειναι χειροτερο τελικα να ειναι σε μεταλικο δοχειο το καυσιμο,παρα σε πλαστικο...διμιουργητε ενα ειδος πολυμερισμου στα συστατικα του με την θερμοκρασια το καλοκαιρι...τα λεω αυτα οχι γιατι εχω κατι με το ενα η το αλλο καυσιμο(στην ουσια ειναι ακριβως τα ιδια)το προβλημα ειναι καθαρα στην τσεπη μας(φουμαρα)και απο θεμα οξιδωσης του κινητηρα?..καλο θα ειναι μετα απο καθε πτηση να τον φροντιζουμε λιγο,εστω στα βασικα...αυτα απο μενα...εκει ειναι ολη η ουσια...και στην τελικη?δεν ειναι τιποτα για μια ζωη...αυτοι που τα φτιαχνουν το ξερουν καλυτερα...ΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ..


    φιλικα..
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 496



    « Απάντηση #125 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 16:54:50 »

    asteras πολύ σωστά τα λες φίλε μου όπως έχω αναφέρει και εγώ ακριβώς τα ίδια σε παρόμοιο thread  Thumbs up

    Καταγράφηκε

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 685


    ...........


    WWW
    « Απάντηση #126 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2008, 18:23:30 »

    Βρε παιδια , σε ολες τις μαρκες μπορει να πιασει υγρασια το καυσιμο και να δημιουργηση προβληματα  καλης λειτουργιας στους κινητηρες. Απο το 1983 που πεταω, εχω χρησημοποιησει και Cool power kai Tornado  kai  Model Technics  και καυσιμο ιδιοκατασκευη , με τα ιδια παντα  καλα ( ή κακα αν εμενε πολυ καιρο και επαιρνε υγρασια) αποτελεσματα. Το ποιο σημαντικο ειναι  να εχει το ποσοστο λαδιου που λεει στην ταμπελα και μεσα...και επισης το καυσιμο που μενει στο ρεζερβουαρ (και εχει μεσα και υγρασια απο τα καυσαερια), να μην το γυρνατε στο δοχειο με το καλο καυσιμο ,αλλα σε ενα αλλο (εγω τουλαχιστον το χρησημοποιω αλλα οχι  σε 3D μοντελο) ή να το πετατε τελειως. Επισης . πριν κατηγορησετε την οποια μαρκα , ριξτε μια ματια γυρω σας στο μοντελοδρομιο, να δειτε ποσοι ειναι αυτοι που μετα απο καθε γεμισμα  ταπωνουν το δοχειο και ποσοι το αφηνουν ανοιχτο ,να τραβαει υγρασια απο τον αερα μεχρι να φυγουν.... idiot2 idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 127


    « Απάντηση #127 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 10:30:57 »

    Φιλε Αργυρη το 1983 δεν υπήρχε κανένα καύσιμο εισαγωγης,τα φτιάχναμε μονοι μας.Το 1985 ηρθε στην Ελλαδα απο τον κ.Κανελη το Τornado και το cool power απ'το 2002 περιπου.Υπαρχουν κινητηρες απ'την δεκαετια του '80 που χρησιμοποιουν Τornado και δεν εχουν αλλαξει ρουλεμαν.Στο γεγονος τωρα της Αναβυσσου το μπετονι μολις που ειχε ανοιχτει.Το αερομοντελο πρωτη πτηση θα εκανε μετα απο στρωσιμο μιας ωρας.Το Tornado απο οτι μου ειπε ο εισαγωγέας ερχεται σε παλετες με νταλικες απο Ολανδια ταξιδεύοντας 3 μερες.Μπετονι ανοιγμενο και καλα ταπωμενο ξεχασμενο σε ντουλαπα, 1% nitro, για 8 χρονια και χρησιμοποιηθηκε σε κινητηρα osmax 35 rc παλιο και δουλευε χωρις προβλημα.Πειραμα σε os max 46 ax με ελικα 11χ6 masterairskrew σε φουλ στροφες  και 10%nitro και στα 2 καυσιμα με το cool power ο οργανο θερμοκρασίας εδειξε 130C ενω με το Tornado 115C κι ας δουλευε με 1100 στροφες παραπανω.
    Ζητω συγνωμη που γραφω τοσα και γινομαι κουραστικός.Κ Α Λ Η  Χ Ρ Ο Ν Ι Α και Χ Ρ Ο Ν Ι Α  Π Ο Λ Λ Α σε ολους σας.
    Καταγράφηκε
    argiris_big
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 685


    ...........


    WWW
    « Απάντηση #128 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 11:35:23 »

    Χρονια Πολλα σε ολους μας...
    Δεν  ειπα οτι το  83  εκαιγα Cool Power , τοτε παιρναμε απο τον Μακρυγιαννη  στην οδ. Γενναδιου  αν θυμαμαι  καλα .και μας εξυπηρετουσε ο αημνηστος Χρηστος με το μουσακι... Μετα που ξεψαρωσαμε ,αρχισαμε να φτιαχνουμε μονοι μας   και αργοτερα ,εχεις δικιο  Tornado  απο Καννελη και  απο Μπουρμπουλα παλι μεταλλλικο κουτι (νομιζω POWERMASTER  FUEL) και μετα Κουτσος με τα M.T.
     Σημερα , δεν νομιζω  οτι υπαρχει κακο καυσιμο, απλα οι διαφορες παιζουν στην περιεκτικοτητα σε λαδι και νιτρο.
     Καλη Χρονια και καλες πτησεις  σε ολους
    Καταγράφηκε

    When flying inverted..... "Down" is "Up" , and "Up"  is   "VERY EXPENSIVE"
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #129 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 11:43:52 »

    Δε θα μηλίσω για ποιότητα σε καύσιμο μια και οτι χρησιμοποίησα δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ίσως επειδή συντηρώ τους κινητήρες, δεν ξέρω. Αλλά θέλω να πω πως τα μεταλλικά μπετονάκια κάποτε έγινε προσπάθεια να καταργηθούν και στη θέση τους να μπουν τα πλαστικά, επειδή υπήρχε κίνδυνος ανάφλεξης λόγω στατικής εκκένωσης μεταξύ του μετάλλου και κάποιου άλλου αντικειμένου που πιθανώς να ερχόταν σε επαφή με το μπετόνι και δεν υπήρχε γείωση ώστε τα φορτία να φύγουν προς τη γη. Καλό θα ήταν ακόμα και καύσιμο σε μεταλλικό μπετονάκι όπως το Tornado, να το μεταγγίζετε σε πλαστικό δοχείο για μεταφορά ενώ στο χώρο αποθήκευσης να προσπαθείτε να το κρατάτε γειωμένο με κάποιο τρόπο ή να είστε γειωμένοι και σεις και αυτό ακόμα καλύτερα (να μην υπάρχει πχ μοκέτα, να πατάτε στο τσιμέντο).
    Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    asteras
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 127


    « Απάντηση #130 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 12:51:56 »

    Φιλε sfyri οι μεταγγισεις απο μπετονι σε μπετονι απαγορευονται εαν δεν θελεις να γεμισει υγρασια το καυσιμό σου, λογω του οτι η μεθανολη ειναι πολυ υδροφιλη.Στατικος ηλεκτρισμος στα πλαστικα μπουκαλια δημιουργητε. Και σε συνδιασμο με μπλουζες μαλλινες  δημιουργητε σπινθηρας καμια φορα.Αλλωστε και οι γειωσεις των σπιτιων ειναι μεταλλικες.
    Καταγράφηκε
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #131 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 13:50:36 »

    παιδια το πηγατε ποολυυυ μακρυα το θεμα,και ειναι εκτος τοπου και χρονου αυτα που γραφετε...δεν εχει δημιουργηθει το παραμικρο απο σπινθηρες κλπ στο παρελθον...το θεμα μας εδω ειναι να δουμε τελικα ποιο ειναι το ποιο καλο καυσιμο??πιστευω οτι ειναι ΟΛΑ ΙΔΙΑ...πρεπει τελικα να εχουμε φρεσκο καυσιμο να καταναλωνετε σε συντομο χρονικο διαστημα,και να μην μιλαμε για καυσιμα που εχουν ξεθυμανει...ελεος...

    σε ενα ποστ που ειχε κανει ο φιλος μου VTR εδειχνε καθαρα οτι ουτε και με το after run ουτε με τιποτα αλλο δεν γλυτωνουν τα ρουλεμαν...οσο και αν ειμαστε πανω απο το μοτερ...αυτα θα ψωριασουν και τελικα καποια στιγμη θα αλλαχθουν...δεν ακουσα ομως κανενα να λεει για inox ρουλεμαν??γιατι κατηγορουμε τα καυσιμα,ενω ξερουμε που ειναι η λυση??υπαρχει κατι για μια ζωη?αναλωσιμα ειναι ολα!!!


    φιλικα... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    sfyris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.031


    WWW
    « Απάντηση #132 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 14:26:38 »

    Φίλε astera αν καταφέρεις και πετάξεις σπινθήρα σε φορτισμένο πλαστικό έχεις δώρο ένα lama από μένα. laugh
    Όσο για τις μεταγγίσεις .... κουρέματα, μια μετάγγιση θα κάνεις, δεν βλάπτει. Εδώ στα μοντελοδρόμια αν προσέξατε πόσοι αφήνουν τα μπουκάλια τους ώρες ανοικτά, η μετάγγιση μας πείραξε;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 14:45:21 από sfyris » Καταγράφηκε

    Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 413



    « Απάντηση #133 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 20:52:29 »

    Kαλησπ'ερα κύριου χρόνια πολλά και καλή χρονία ευτιχισμένο το 2009 στο θέμαμας πολύ μεγάλο ρόλο στη λειτουργεία του κινητήρα στην θερμοκρασία παιζει ο ατμοσφερικός αέρασ η ρύθμιση που έχουμαι κάνει  ο τύπος και η μάρκα του μπουζίου και το φορτίο που γυρίζει ο κινητήρας. Καταρχην στην αρχη εδω στη χίο κάυσιμο βρίσκαμε μόνο  ένα τύπο το model teckniqes και παιζαμε με αύτό, την τελευταια 6 ετία εδώ έχουμε καποια ποικιλία καυσιμων. θέλω να πω επίσης ότι υπάρχει μηχανή που παιζει πιο καλά με τορνειντο απο οτι με κουλ παουερ. επισησ οσο πιο πολυ περιεκτικότητα σε λαδι εχουμαι και πιο λλιγες θερμοκρασιες. εγω χρησιμοποιω αεροπλάνα ελικόπτερα cool power 15% kai 20 % αντίστοιχα και ειδικα σε τετράχρονες 15 %. Επίσης ο μεταλικός τενεκές καυσίμου οξειδώνεται παρατηρήστεο αυτό που σας λεω πιο καλα πλαστικο μπετόνι και σε μέροσ χωρίς να είναι εκτεθιμένο στον ήλιο
    Καταγράφηκε
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #134 στις: Τετάρτη, 31 Δεκ 2008, 22:11:00 »

    δεν ξέρω τι να πω ρε παιδιά άλλοι έχουν πρόβλημα με το cp άλλοι με το τορνέιντο και άλλοι με ότι χρησιμοποιούν τέλος πάντων ας μην πετάτε να μην έχετε προβλήματα έλεος πια τι να πω το έχετε κάνει εθνικό ζήτημα μην τα παίρνετε όλα με το παραπάνω κουβέντα να γίνετε k ο κάθε ένας ας παίρνει αυτά που καταλαβαίνει


    cool power 15 20 και 30 δουλεύω χωρίς πρόβλημα
    Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Ερώτηση γιά καύσιμα.
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.