Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.822 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.923 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 02:25:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 02:25:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:08]

[Χθες στις 22:49]

από mpamphs
[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 22:23]

[Χθες στις 18:23]

από fotis
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 21:56:48]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

από SOFIANOS
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 15:21:01]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 11:24:51]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]

από kondorgr
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 09:58:06]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5923
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285822
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Θερμικό ελικόπτερο - Ρύθμιση γυροσκοπίου « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Θερμικό ελικόπτερο - Ρύθμιση γυροσκοπίου  (Αναγνώστηκε 3458 φορές)
   
fillis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2005, 18:01:08 »

γεια σας ασχολουμε με τον μοντελισμο αρκετο καιρο. αεροπλανα και αυτοκινητα και προσφατα αγορασα ενα ελικοπτερακι της kyosho VR32 . με προβληματιζει το γυροσκοπιο πως το ρυθμιζουν. (401 futaba). ειμαι νεος στον τομεα του ελικοπτερου. μπορει να βοηθησει κανεις
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Δεκ 2005, 21:09:15 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2005, 21:13:33 »

Γειά σου fillis, καλωσόρισες στο Aeromodelling GR

Το θέμα που έθεσες είναι πολύ ενδιαφέρον, άλλαξα όμως τον τίτλο γιατι το "Θερμικό ελικόπτερο" είναι πολύ γενικό και δεν αντιστοιχεί στην ερώτηση σου.

Δυστυχώς δεν ασχολούμαι με ελικόπτερα, μόλις όμως δουν το "Ρύθμιση γυροσκοπίου" θα υπάρξουν ανταποκρίσεις που θα είναι χρήσιμες για πολλούς.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Hobbitakos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 807



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 14 Δεκ 2005, 23:45:43 »

Ακολουθησε πιστα τις οδηγιες του μανουαλ για αρχη το 401 σαν γυροσκοπιο  ειναι παρα πολυ απλο και παρα πολυ ευκολο στην ρυθμιση  οποτε ακολουθεις πιστα το μανουαλ απλα προσεξε να εχεις  το DS  ενεργοποιημενο και μην πειραξεις κανενα αλλο κουμπι επανω στο γυροσκοπιο  εαν εχεις  JR τηλεκατευθυνση βαλε το καναλι για την ρυθμιση της ευαισθησιας  στο καναλι του  gear εαν εχεις futaba βαλε τα καλωδιακα οπως προτεινει ο κατασκευαστης


Καλο ειναι εαν βρεις καποιον πιο εμπειρο απο εσενα να σου κανει αυτος τις αρχικες ρυθμισεις .



Αυτα για οτι αλλο θες στειλε μυνημα
Καταγράφηκε
VALEO
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 15 Δεκ 2005, 22:50:38 »

sab trim/ rader:0%
Atv gear:1-65% 2:60% θεση  διακοπτη γυροσκοπιου
Περιστροφικος  διακοπτης  γυροσκοπιου = κινιση servo Δ-Α
Το  σηγκεκρημενο γυροσκοπιο εχει 2 ρηθμησης AVCS-NORMAL
H  επηλογη δικη σου
                                 Τα χαρτια του γυροσκοπιου ειναι λεπτομερη αρκετα
τυχων αποριες ρωτα ξανα                 τα λεμε  valeo
Καταγράφηκε
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επισκέπτη
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2005, 10:20:25 »

sab trim/ rader:0%
Atv gear:1-65% 2:60% θεση διακοπτη γυροσκοπιου
Περιστροφικος διακοπτης γυροσκοπιου = κινιση servo Δ-Α
Το σηγκεκρημενο γυροσκοπιο εχει 2 ρηθμησης AVCS-NORMAL
H επηλογη δικη σου
 Τα χαρτια του γυροσκοπιου ειναι λεπτομερη αρκετα
τυχων αποριες ρωτα ξανα τα λεμε valeo
HuhHuhHuhHuhHuhHuh??
filis τι μαρκα τηλεκατευθηνση χρησημοποιεις?
Τι servo οδηγει το 401?
Ειναι βασικα για να σε βοηθησουμε!
Ο valeo εχει δικιο για τα χαρτια ,ειναι αρκετα αναλυτικα αλλα χρειαζεται να εχει καποιος αρκετη πειρα για να τα κατανοησει.
Το βασικο που πρεπει να προσεξεις ειναι το servo.Αν ειναι digital (9253-9254)τοτε πρεπει να ειναι το DS on αλιως προσοχη αν το servo ειναι απλο θα το καψει! τοτε πρεπει το DS να ειναι οff .
Kατα τα αλλα σε γενικες γραμμες θα δουλεψει .Αν σου κανει πιρουετες στο εδαφος λιγο πριν την αιορηση πρεπει να κανεις reverse το DIR και οχι το ruder chanell στην τ/κ.
Τωρα δωσε λιγη βαση στην ευαισθησια .Ειναι λιγο περιεργο στο πως δουλευει. Ουσιαστηκα το 50% ειναι το σημειο 0.Απο 50% και πανω αυξανουμε την ευαισθησια στο AVCS mode δηλαδη το λεγομενο heading hold.Απο 50% και κατω αυξανουμε την αυαισθησια στο normal mode.
Δηλαδη το 100% της ευαισθησιας του AVCS mode ειναι το 100 και το 100% της ευαισθησιας του normal mode ειναι το 0.
Παντα κατα το ανοιγμα του διακοπτη του ελικοπτερου πρεπει να βρισκεται το γυροσκοποιο σε AVCS mode ,το αφηνουμε γυρο στα 5 sec χωρις να πειραξουμε τιποτα ωστε το κοκινο λαμπακι να σταθεροποιηθει και ειμαστε ετοιμοι για πτηση.Αφου εχει σεταρει τοτε μπορουμε με τον διακοπτη της ευαισθησιας να γυρισουμε σε normal mode αν θελουμε.Η ρυθμηση της ντιζας πρεπει να γινεται παντα σε normal mode.
Και τελος παντα εφαρμοζουμε το RTFM........ (read the fu@##$$$#@ng manual)! laugh
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 16 Δεκ 2005, 10:27:14 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ » Καταγράφηκε
Hobbitakos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 807



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2005, 15:00:52 »

xaxaxaxaxa     Thumbs up
Καταγράφηκε
VALEO
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 16 Δεκ 2005, 21:41:54 »

Ολα τα λεφτα η απαντηση του  hob 
Καταγράφηκε
fillis
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 14


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 19 Δεκ 2005, 00:03:27 »

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ.  ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ. ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΩΤΗΣΕ ΤΗ ΤΗΛΕΚΑΤΕΝΘΗΣΗ ΕΧΩ. ΕΧΩ ΤΗΝ HITEC OPTIC 6 KAI ΛΕΩ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΣΕΡΒΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ HS-325HB.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Θερμικό ελικόπτερο - Ρύθμιση γυροσκοπίου « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.