Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.388 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:35:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 25 Απρ 2024, 23:35:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 22:36]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 10:50]

    [Χθες στις 19:34]

    [Χθες στις 09:16]

    [Τρίτη, 23 Απρ 2024, 11:50:38]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304388
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 65
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: T-REX 600 12s μετατροπή σε scale  (Αναγνώστηκε 8509 φορές)
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2015, 22:33:36 »

    Καλησπέρα

    Σκεύτομαι να κάνω το 600e scale , και θα ήθελα κάποιες συμβουλές , από φορουμ του εξωτερικού κάποιοι στην ουσία βάλανε μπούμα απο 700 και πήραν scale kit για 700 ώστε να χωρέσουν και οι δύο μπαταρίες

    το έχει κανείς επιχειρήσει ή έχει εμπειρία όσον αφορά πια scale kits είναι αρκέτα στιβαρά ώστε να μειώσω ή να αποφύγω κραδασμούς?

    γνώμες προτάσεις?
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2015, 07:22:58 »

    καλημέρα
    Οι κραδασμοί δεν προερχονται ποτέ απο το body kit
    παντα προέρχονται απο το ελικόπτερο μας (μηχανικά μερη )
    οσο πιο  << στιβαρό>> ειναι το scale fuselage ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΡΎ πραγμα που θα απαιτεί και πιο πολυ ενεργεια .....
    οσο για τις μπαταρίες ανάλογα με το fuselage που θα διαλέξεις μπορεί να βρεθεί πολυ εξυπνος τροπος να τις ενσωματώσεις
    - αποκρύψεις  - παραλάξεις .....
    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 22 Ιαν 2015, 21:01:39 »

    έχεις υπόψιν σου πια εταιρία βγάζει τα καλύτερα απο άποψη λεπτομερειών και αντοχής?


    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    snoopy
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 319



    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2015, 10:24:50 »

    Vario και Hirobo αλλά θα βάλεις το χέρι βαθιά στην τσέπη !

    Ένα Boby της Hirobo για 50 αρι ελικόπτερο φτάνει ακόμα και τα 600 ευρώ σε κάποια μοντέλα ! !

    Αμα θελεις να το κανεις και full scale , τοτε θα παει ακομα πιο βαθια το χερι γιατι θα παρεις στροφείο με multi blades, φωτα, προβολεις και διαφορα αλλα μπινελίκια !
    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 25 Ιαν 2015, 02:01:06 »

    ναι έχεις δίκιο κάποια είναι πανάκριβα αλλά βρήκα αυτά και έχουν πολύ καλές κριτικές όσον αφορά ποιότητα κατασκευής και λεπτομέρεια

    http://www.ebay.com/itm/Jet-Ranger-FUNKEY-UNPAINTED-Fuselage-for-600-size-/300589500777?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item45fc87c969


    αυτό που με προβληματίζει είναι τα μηχανικά μέρη , κάποιος διάβασα ότι έβαλε μπούμα από 700αρι και 70αριδες έλικες  και άλλαξε το γρανάζομα

    με προβληματίζει ότι αν ρίξω τις στροφές μήπως μου βγάλει θέμα το γυρο στο κράτημα της ουράς μιας και το 600e  το pro θέλει αρκετές στροφές για να κρατήσει καλά η ουρά.


     
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2015, 01:47:34 »

    παραγγέλθηκε το κιτ και το σχέδιο έιναι να γίνει αυτό

    θα εκτιμούσα συμβουλές όσον αφορά το δέσιμο του κιτ κτλ. τα μηχανικά μέρη του ελικοπτέρου είναι σε άριστη κατάσταση με μηδενικούς κραδασμούς

    Υ.Γ το συγκεκριμένο είναι long ranger πολύ κοντά στο jet ranger αλλά τα χρώματα και το concept είναι πολύ ωραία
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 01:08:19 »

    Οι εργασίες προχώρησαν και σήμερα είχαμε την πρώτη επιτυχημένη  πτήση αλλά και πολλά ακόμα να γίνουν στο αισθητικό κομμάτι.

    εν τέλει το πρόξεκτ άλλαξε και θα γίνει jet ranger της αγγλικής εταιρίας συντήρησης ηλεκτrικών δικτύων.



    θα ανεβάσω φωτος αύριο!






    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 01:42:50 »

    Το κιτ παραγγέλθηκε από ebay και είναι της funkey



    ήρθε πολύ καλά πακεταρισμένο και προσεγμένο.






    Σύγκριση του copter-x pro με το fuselage





    URL=http://s972.photobucket.com/user/kesenlis/media/20150302_223854_zpsderurvli.jpg.html][/URL]


    πρόχειρες μετρήσεις για το πως πρέπει να κάτσει το body με σκληρούς δίσκους... :/



    Εγκατάσταση του συστήματος φωτισμού από hobbyking της turnigy




    Καλωδίωση του ουραίου beacon

    Οι τρυπούλες και κάποιες μικρο ατέλειες καλύφτηκαν αργότερα



    χρειάστηκε να κοπούν τα πάσα που κρατούσαν το φιν της ουράς



    Επίσκεψη στο φίλο μου τον Γιάννη για να κάνουμε τις ακριβείς μετρήσεις για το που θα κάτσει το body



    To δάπεδο ενισχύθηκε με plywood 3 χιλιοστών. Ναι αυτό που κάναμε χειροτεχνίες μικροί!



    Το κιτ αφού βάφτηκε





    Οι πρώτες δοκιμές του φωτισμού





    Πριν την πρώτη δοκιμαστική πτήση



    Στην αερολέσχη , πρώτη δοκιμαστική

    Ρυθμίσεις στο γυροσκόπιο και έλεγχος θερμοκρασιών και κατανάλωσης



    Από την σημερινή πτήση (δεύτερη) με full body

    Τα συμπεράσματα πολύ καλά

    Γυρίζει στις 2000 στροφές με 0 κραδασμούς και 7 λεπτά πτήση. Στα 5 το κατεβάζω και έχω τις μπαταρίες μου στο 3,85-3,87 για storage.







    Ερώτηση κρίσεως.

    Να ρίξω τις στροφές?

    Μειώνουν τις στροφές για ρεαλισμό ή για οικονομία ενέργειας?
     
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 01:53:47 από datamedic » Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    JOHNNIK
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 11


    Ποτε θα το πεταξω!!!


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 17:28:32 »

    Φιλε Τασο ωραια η χτεσινη πτηση,αλλα μην καλομαθαινεις τα ελικοπτερα θελουν και λιγο 3D πτηση εστι για να μην ξεχνιομαστε.
    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 14 Απρ 2015, 23:43:19 »

    έτσι , δεν αργώ γιατί απο ότι βλέπω η προθυμία εδώ μέσα για απαντήσεις σε ερωτήσεις με έχει συγκλονίσει.... laugh
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    billiano
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663


    Ζητω το Δ.Ν.Ταμειο Που Με Εκανε Ν'αρχισω Το Λαχειο


    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 16 Απρ 2015, 01:05:37 »

    Να ριξεις τις στροφες 1700
    Καταγράφηκε

    Sponsored Απο Την Τσεπη Μου.....Και τα Λεφτα Απο Τα Καλαντα Γιατι Με Συμπαθει Η Γειτονια.....
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 18 Απρ 2015, 03:50:01 »

    Ναι για πιο λόγο όμως?

    Ρεαλισμό?
    Οικονομία μπαταρίας?
    Λιγότερες φθορές στο fuselage?

    Επίσης κάπου διάβασα ότι λιγότερες στροφές = μεγαλύτερα tail blades ισχύει?

    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 26 Απρ 2015, 23:58:09 »

    συνεχίζω το θέμα για τον ένα που μπορεί να ενδιαφέρεται και να πάρει ιδέες

    Λόγο σοβαρής έλλειψης χρόνου έχω σταματήσει να ασχολούμαι με τον καλλωπισμό του κιτ και είπα να ανεβάσω ότι έχω μέχρι τώρα.

    Ζωγραφική της Ελληνικής Σημαίας (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε) και καλλωπισμός του ουραίου beacon.



    Βερνίκωμα του body με βαμμένες τις εξαγωγές.



    Το αποτέλεσμα του βερνικώματος



    Επειδή το μπροστά μέρος είναι αποσπόμενο σκέφτηκα την παρακάτω πατέντα ώστε να μην χρειάζεται κάθε φορά που βγάζω και βάζω την καλυπτρά να συνδέω και να αποσυνδέω τα led που βρίσκονται στο αποσπόμενο κομμάτι.
    Έτσι τοποθέτησα 2 αρσενικά plugs που χρησιμοποιούνται για σύνδεση σε κονσόλες ήχου αυτοκινήτων (έχουν περισσότερη ελαστικότητα και κουμπώνουν πιο γλυκά) και αντίστοιχα 2 θηλυκά στο αποσχιζόμενο κομμάτι.




    Το κιτ φωτισμού της Turnigy για το κόστος του θεωρώ ότι είναι πολύ καλό.



    https://www.youtube.com/watch?v=J_MGCPHjMrY&feature=youtu.be


    Το κιτ όπως το έχω αφήσει αυτή τη στιγμή.




    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 27 Απρ 2015, 00:02:58 από Serafim » Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: T-REX 600 12s μετατροπή σε scale
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.