Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
288.809 μηνύματα σε 11.787 θέματα από 6.098 Μέλη / Τελευταίο μέλος: oal752
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Ιούλ 2020, 20:23:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Ιούλ 2020, 20:23:22

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:57]

    [Χθες στις 21:19]

    από CMarkop
    [Χθες στις 18:11]

    από kat01
    [Χθες στις 16:41]

    από Greekjets
    [Χθες στις 14:00]

    [Παρασκευή, 3 Ιούλ 2020, 22:36:00]

    από carapis
    [Παρασκευή, 3 Ιούλ 2020, 10:30:17]

    από panioul
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:35:06]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:02:43]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 20:12:47]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:42:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:09:29]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 10:37:11]

    [Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 16:38:27]

    από ysmario
    [Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 15:16:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6098
    Τελευταίο: oal752
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 288809
    Σύνολο θεμάτων: 11787
    Online σήμερα: 72
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 5
    Επισκέπτες: 17
    Συνολικά: 22
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ  (Αναγνώστηκε 45716 φορές)
    DeBergz
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 24 Ιαν 2008, 11:46:17 »

    Καλημερα ελικοπτεραδες.
    Εχω ενα παιχνιδι ελικοπτερο απο τα Jamboo το οποιο ειναι με οπισθιο ελικα και εχω αρχισει να το κουμανταρο αρκετα καλα αν και δεν σε επιτρεπει κ πολλα.
    Αρχισα να πορονομε με την ιδεα να παρω αργοτερα ενα Belt CP μιας κ εχω διαβασει τα καλυτερα. Πρωτα ομως θα την κανω για στρατο  Sad  Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι οτι διαβασα πολλους ορους τους οποιους δεν γνωριζω οπως επισης κ δεν γνωριζω πως ρυθμιζετε ενα τετοιο πετουμενο. Αρα υπαρχει κανενα αθρο κανενα βιβλιο να διαβασω τις ελευθερες ωρες να ξεστραβωθω? Οταν το παρω θα ψαξω κ κανεναν να με βοηθησει. Απο οτι θυμαμαι ειχε αρκετους αερομοντελιστες εδω στην καστορια.

    Γενικα θα ηθελα να μαθω τα διαφορα μερη του ελικοπτερου πως λεγοντε ωστε οταν θελω βοηθεια να μπορω να συνενοηθω με εσας, και πως ρυθμιζω ελικοπτερο και τηλεκατευθυνση και τα βασικα setup για hover, 3d και αργοτερα αν ολα πανε καλα για φιγουρες.. Μολις τα καταλαβω καλα τοτε θα παω για την αγορα του belt cp rtf οπου στην αρχη θα παιξει πολυ simulator.

    Ευχαριστω.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 25 Ιαν 2008, 13:17:01 από DeBergz » Καταγράφηκε
    pipikos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 14 Φεβ 2008, 13:46:26 »

    Καλημέρα. Είμαι και εγώ νέος στο χώρο του μοντελισμού. Έχω ένα belt-cp και θα ήθελα να ρωτήσω τι κάνει ακριβώς το head lock gyro.
    Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.
    Καταγράφηκε
    zero_IQ
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 203



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 14 Φεβ 2008, 18:19:27 »

    Καλώς μας ήρθες pipikos.
    Σχετικά με το γυροσκόπιο o τρόπος λειτουργίας head lock ή heading hold σημαίνει ότι το γυροσκόπιο φροντίζει να κρατάει τον προσανατολισμό της ουράς σταθερό ανεξάρτητα από τις δυνάμεις που ασκούνται στην ουρά κατά την πτήση και το πετυχαίνει αυτό χωρίς μίξεις στην τηλεκατεύθυνση. Ο άλλος τρόπος λειτουργίας είναι το rate mode, που δεν παρακολουθεί την θέση της ουράς αλλά μόνο τις δυνάμεις που δέχεται η ουρά και τις αποσβένει, με την λειτουργία rate για να έχεις σχετικά σταθερό προσανατολισμό πρέπει να κάνεις μίξεις στην τηλεκατεύθυνση. Σήμερα σχεδόν όλοι πετάνε σε head lock, ο αρχάριος γιατί αισθάνεται σιγουριά αφού δεν χρειάζεται να διορθώνει συνέχεια την ουρά στην πτήση, ο έμπειρος ή αθλητής γιατί βγάζει τις ασκήσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια. Το rate mode χρησιμοποιείται συνήθως σε scale ελικόπτερα γιατί κατά εμπρόσθια πτήση η ουρά ακολουθεί την πορεία και έτσι η πτήση είναι πιο αληθοφανής.
    Καταγράφηκε
    pipikos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10


    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2008, 01:18:25 »

    Ευχαριστώ πολύ.
    Κατατοπιστικότατος.
     Thumbs up
    Καταγράφηκε
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 61


    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2008, 12:04:31 »

    Καλημερα σε ολους παρακολουθουσα αρκετο καιρο το site χωρις να παιρνω μερος στις συζητησεις ομως τελικα μετα αρκετης σκεψης και μαγεμενος απο το LAMAV3 που πεταω αρκετους μηνες αγορασα το BELT CP. Φανταστικο ελικόπτερο! Δυστυχώς ομως μετα την πρωτη πτωση δεν μπορω να το μαζεψω και χρειαζομαι βοηθεια!
    Η πρωτη και βασικη ερωτηση ειναι πως θα μετρησω τις μοιρες με το πιτσομετρο γιατι η διαδικασια δεν αναφερεται πουθενα στο manual!
    Καταγράφηκε

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2008, 14:11:31 »

    δες λιγο το βιντεακι αυτο ....

    http://www.youtube.com/watch?v=CYUZE5oWT-w&feature=related

    διαβασε και αυτο που ειχα γραψει σε αλλο post και πιστευω να μπορεσεις να το ριθμυσεις....

    στην σελιδα 38...  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2299.570

    δες πρωτα , αν εχει στραβοσει κατι η εχει σπασει.....και μετα κανε τα υπολοιπα...

    το belt οπως και το king2 εχουν την ταση να στραβωνει ευκολα το αξονακι (axis) στα blades και να σπαει  το  bell control.......



    * esky.jpg (40.08 KB, 495x412 - εμφανίστηκε 908 φορές.)
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 21 Μάρ 2008, 14:32:44 »

    οπως θα δεις στο video θα βαζεις τισ μοιρες που θες στο πιτσομετρο , και θα ρυθμιζεις ωστε το πανω μερος απο το πιτσομετρο με την "μεταλικη βεργα" να ειναι στην ιδια ευθεια .... οπως στο video......

    καθε φορα και για τα δυο blabes

    τωρα βεβαια ο τυπος κανει ολη την διαδικασια ψιφιακα.....

    ειναι το ιδιο απλα θα κανεις το ιδιο με τα δυο μεγαλα ντιζακια. (βιδωνεις ...ξεβιδωνεις....) Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 61


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 22 Μάρ 2008, 22:08:00 »

    Ευχαριστώ φίλε sacs31 τα ανταλακτικα που μου έδειξες τα άλλαξα, και το βιντεακι ηταν φόβερο!
    Εχω ομως ενα δεύτερο πρόβλημα που δεν ξερω πως να λύσω! Οταν ανεβάζω απότομα το throtle για να συκωθεί το ελικόπτερο αυτο φέρνει μια στροφή γύρω από τον
    εαυτό του μέχρι να σταθεροποιηθεί ενώ αν  ανεβάσω το γκάζι  σιγά σιγά είναι καλήτερα τα πράγματα αυτό δεν το έκανε πριν την πτώση.
    Εχει καποιος ιδέα γιατί μπορει να γινεταί αυτο;
    Και κατι ακόμα τα δύο μεγαλα ντιζακια νομιζα οτι ρυθμίζει το tracking των blades η κάνω λάθος;
    Καταγράφηκε

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 22 Μάρ 2008, 22:35:26 »

    Διάβασε τα βήματα που γράφω στο μυνημα μου που έστειλα ώστε να ρυθμίσεις σωστά (βασικο) με το πιτσομετρο τις μοίρες

    σελιδα 38...  https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2299.570


    Με τα δυο μεγάλα ντιζακια ρυθμίζεις τις μοίρες ,και το tracking..

    Μετά δες αν τα δυο blades όταν δώσεις γκάζι είναι σαν ένα ( βάλε αν έχεις μια μπλε στο ένα και μια κόκκινη ταινία στο άλλο ) ώστε να ξεχωρίσεις πιο από τα δυο είναι κάτω.

    Αυτό που είναι κάτω δες σε πια ντιζα από τις δυο αντιστοιχεί και ξεβίδωσε μια η δυο φορές ,και ξαναδοκίμασε….

    Στο απότομο γκάζι και το δικό μου έχει την τάση να διώχνει λίγο την ουρά ,( εχω γυροσκοπιο GY401) αλλά και όταν είναι σε ένα υψος 3-4 μέτρα,  κλίσω το γκάζι και το δώσω απότομα για να μην πέσει κάτω το ελικόπτερο ,πάλι μου διώχνει λιγο την ουρά δεξιά.

    Αυτό εν μέρη το έλυσα δίνοντας λίγο (+) στο διακοπτακι HOV. PIT  αλλά ελατοσα (–) το διακοπτακι PIT. TRIM..

    Κάνε δοκιμές…….. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    DIMISX1
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 61


    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 23 Μάρ 2008, 23:52:03 »

    Ok θα δοκιμασω και θα σου πω ευχαριστω παντος! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Lama V4
    BELT-CP RTF
    T-REX 500 ESP
    ΒΕΑΜ Ε4 V2
    George2411
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 144


    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 5 Ιούν 2008, 19:21:10 »

    Και εγω νεογεννητος ειμαι, σου ευχομαι καλο ξεκινημα και καλες πτησεις!!!  Wink
    Καταγράφηκε
    Paradise Lost
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 114



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 17:23:48 »

    Καλησπερα σε ολους! Ειμαι καινουριος στο Φορουμ! Το ονειρο μου ηταν ενα ελικοπτερακι και μετα απο τα ποστ που κανατε πηρα το Λαμα ν3.  Θελω να σας ευχαριστησω για της Συμβουλες γυρο απο το Lama v3, που χαρη στα ποστ σας καταφερα να το ρυθμιζω και να το κανω βολτιτσες μεσα στο σπιτι χωρις να το κανω κοματια uglystupid2! Το χειροτερο μου ετιχε οταν εμαθα να το κουμανταρο και το εβγαλα στο υπεθρο σε απνια και το πηγα στο σκυλο μου για να δω τη θα κανει Ποοολύ άνεση. Δυστιχως μετα απο συντομη συμπλοκη με τον σκυλο το Λαμα βγηκε ΚΟ knuppel2 με σπασμενη ουρα, ελικες, σπασμενο πλεσιο  και ανυπαρκτο gyro Sad  !Αφου Βρηκα ολα τα κοματια και αλαξα οτι ειχε καταστραφει και με την βοηθεια των απαντισεων σας το εφτιαξα και το ρυθμησα και ειναι οπως το αγορασα laughΣχεδον, περιμενω και το landing skid!

    Σας Ευχαριστω και καλως σας βρηκα!!


    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 26 Ιούν 2008, 17:34:02 »

    Γειά σου φίλε Paradise Lost.

    Τουλάχιστον είχες τήν υπομονή και διάβασες. Thumbs up

    Καλές πτήσεις. Wink
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kostas16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 32


    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2008, 17:44:43 »

    γεια χαρα παιδια και απο μενα.και γω σχετικα καινουργιος ειμαι αλλα απολυτως ασχετος ομως ακομα.εχω δυο αεροπλανα και σκεφτομαι να ασχοληθω και με τα ελικοπτερα,,απ οτι εχω καταλαβει τα Lama V3 και V4 ειναι καλες λυσεις για εναν αρχαριο και προσανατολιζομαι προς V4 για να πεταω και λιγο εξω αργοτερα.ειναι καλη επιλογη?αν εχετε καμια αλλη προταση για αρχαριο πειτε μου σας παρακαλω..
    Καταγράφηκε
    George2411
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 144


    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 20 Ιούλ 2008, 18:41:03 »

    γεια χαρα παιδια και απο μενα.και γω σχετικα καινουργιος ειμαι αλλα απολυτως ασχετος ομως ακομα.εχω δυο αεροπλανα και σκεφτομαι να ασχοληθω και με τα ελικοπτερα,,απ οτι εχω καταλαβει τα Lama V3 και V4 ειναι καλες λυσεις για εναν αρχαριο και προσανατολιζομαι προς V4 για να πεταω και λιγο εξω αργοτερα.ειναι καλη επιλογη?αν εχετε καμια αλλη προταση για αρχαριο πειτε μου σας παρακαλω..
    Για εξωτερικο χωρο δεν κανει ουτε το ενα ουτε το αλλο ΕΚΤΟΣ αν εχει απνοια.Θα σου προτεινα το v3 για πολλους και διαφορους λογους αντι του v4.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.