Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 11:28:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 11:28:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 32
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 36 37 38 [39] 40 41 42 ... 96     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: e-sky CP-Belt  (Αναγνώστηκε 333499 φορές)
    kordi
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 27



    « Απάντηση #570 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 18:26:59 »

    ΦΙΛΕ kordi ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΠΗΡΕΣ? Ο ΦΟΡΤΗΣΤΗΣ ΤΗΣ DX7 ΕΙΝΑΙ 220V Η 110V ? ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ  ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ?

    ΦΙΛΙΚΑ ΘΑΝΑΣΗΣ

    Απο  http://www.espritmodel.com/  (Αμερικη) 240 € με τα μεταφορικα σε 8 μερες Αθηνα idiot2

    με ΦΟΡΤΗΣΤΗΣ ΤΗΣ DX7 110 αλλα περνεις Μ/Σ 220/110 με 15 € απο Γερμανο εισαι ΟΚ
    Καταγράφηκε

    Theory is when you know everything, but nothing works. Practice is when everything works but nobody knows why. In our case theory and practice are combined. Nothing works and nobody knows why.
    tonyotis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    « Απάντηση #571 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 19:02:10 »

    Ευχαριστω φιλε kordi για τις πληροφοριες Thumbs up
    Καταγράφηκε
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #572 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 19:10:21 »

    μια ερωτηση .
    επειδι δε εχω ιδεα
    τι ειν αυτα?

    reversing sw)
    ch 1, 5 , και 6 κάτω.
    ch 2, 3, 4 και 7 πάνω.

    (swash mix)
    3 servos 120μοίρες.
    Aileron     +60
    Elevetor   +60
    pit           -60

    ι αυτα?

    Για αρχάριο το -5/-3/0/5/10 στο pitch curve και 15/45/60/80/100 στο throtle curve είναι αταίριαστα

    μπορει καποιοσ να μου πει τι ριθμιζουμε στην τηλεκατευθηνση γιατι δε ξερω που παν τα 4 και δε εχω οδυγιεσ ?
    τα στρογκυλα επανω στην τηλεκατευθυνση τι ριθμιζουν ?
    δηλαδη κατα τη διαρκεια τησ πτησησ δε φτανουν τα στικ?
    πρεπει να ριθμιζουμε και τα στρογκυλα?
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #573 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 20:04:02 »

    Επειδή υποθέτω ότι έχεις τήν τ/κ τής μαμάς e-sky, τά πιό πάνω δέν σέ απασχολούν άμεσα.
    Κάπου έχει απαντηθεί γιά τό τί κάνουν τά δύο τρίμερ (στρογυλα) επάνω στήν τ/κ.
    Νομίζω ότι τό ένα είναι γιά τό γυροσκόπιο.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #574 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 20:13:06 »

    ναι τι μαμισια εχω αλλα δε εχω το μανυαλ .
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    geo
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3


    « Απάντηση #575 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 20:17:44 »

    Φίλε ούτε εγώ ξέρω τι είναι όλα αυτά, εγώ πάντως θέλω να ρωτήσω κάτι ακόμα. Επειδή είχα μια άσχημη πτώση και χρειάστηκε διάφορα ανταλακτικά μαζί και καινούριο γρανάζι, αφού τα άλλαξα όλα και πήγα να το πετάξω, δεν απογειωνόταν και μου φαγε όλο το γρανάζι. Αφού το κοίταξα, κατέληξα στο ότι μάλλον είχα το μοτέρ πολύ σφιχτά επάνω στο γρανάζι για να μου το φάει έτσι. Θα ήθελα να μου πει κάποιος αν αυτό είναι δυνατό να έγινε έτσι. Το γρανάζι μάλιστα το είχα γρασάρει και λίγο...

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Καταγράφηκε
    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #576 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 20:31:50 »

    φίλε kiparisi και εγώ κάπως έτσι σκεφτόμουν πριν μια εβδομάδα..... τώρα μπήκα στο χόμπυ και αρχίζω να μαθαίνω και εγώ.

    Κανονικά δεν πρέπει να σου εξηγήσω εγώ τα παραπάνω γιατί είμαι και εγώ άσχετος και νέος, αλλά θα προσπαθήσω με απλά λόγια να στα εξηγήσω και παρακαλώ τους πιο έμπειρους να με διορθώσουν αν πω κάτι λάθος.... με απλά λόγια το ε/κ για να πετάξει πρέπει το swash plate να είναι ευθύγραμο (οριζόντιο) και να κινείται ανάλογα με τον τρόπο που κινείς τα sticks. Αν δηλαδή κάνεις μπροστά ή πίσω (elevator) πρέπει να κάνει και αυτό μπροστά ή πίσω, αν κάνεις  αριστερά ή δεξιά (aileron) πρέπει αυτό να κάνει επίσης τις ίδιες κινήσεις. Αντίστοιχα το ίδιο ισχύει και για το αριστερό stick (rudder). Τέλος όταν δίνεις γκάζι (Throtle) πρέπει το plate να ανεβαίνει κατακόρυφα και όταν κατεβάζεις το γκάζι να κατεβαίνει εξίσου κατακόρυφα. Προσοχή για να το δοκιμάσεις όλα αυτά να έχεις βγάλει τα καλώδια του κινητήρα.

    Αν έχεις πάρει την έκδοση RTF (Ready to Fly) όλα τα παραπάνω είναι ρυθμισμένα, και δεν χρειάζεται να τα ξέρεις, τουλάχιστον μέχρι την πρώτη τούμπα (φτου φτου μακριά από εμάς), που θα πρέπει να το ξανά ρυθμίσεις.....

    Τώρα εκτός από τα παραπάνω, υπάρχει η δυνατότητα να ρυθμίσεις πολλά πράγματα για να μπορεί το ε/κ να πετά όπως θέλει ο καθένας..... για αρχή εγώ θεωρώ ως άσχετος ότι το γκάζι είναι πολύ απότομο (νευρικό) οπότε άλλαξα την καμπύλή του γκαζιού (throttle curve) σε πιο ομαλή. Αυτό γίνεται μέσα από το μενού της τ/κ και δεν ξέρω αν η e-sky έχει τέτοιο μενού.

    Με τον ίδιο τρόπο ρυθμίζεις και το pitch curve με το οποίο ρυθμίζεις τις μοίρες των κύριων λεπίδων (main blades) ως προς τον ορίζοντα, ανοίγοντας το γκάζι του ε/κ. Το -5/-3/0/5/10 σημαίνει ότι όταν το γκάζι είναι κάτω (μηδέν) οι κύριες λεπίδες έχουν -5 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στο 1/4 οι κύριες λεπίδες έχουν -3 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στην μέση οι κύριες λεπίδες έχουν -0 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στα 3/4 οι κύριες λεπίδες έχουν +5 μοίρες ως προς το έδαφος / και όταν το γκάζι είναι πάνω (full δλδ) οι κύριες λεπίδες έχουν +10 μοίρες ως προς το έδαφος. Όλα τα παραπάνω επηρεάζουν άμεσα την συμπεριφορά του ε/κ.

    Ελπίζω να μην είπα καμιά μακακία και παρακαλώ τους πιο έμπειρους να με διορθώσουν αν είπα κάτι λάθος για να κάνω edit, καθώς η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

     Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #577 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 22:12:19 »

     e-sky τηλεκατευθυνση και ποντεσιόμετρα !!!

    Ο διακόπτης  gyro.sw δουλευει στο καναλι πεντε και με αυτο οταν το γυροσκοπιο σου ειναι με  δυνατοτητα head lock   και remote gain π.χ GY401 να ανοιγοκλείνεις την δυνατοτητα αυτη head lock απλά on -off, ( δηλαδη να μην παρασερνεται το ε/π μας οταν ειναι πλαγια στο  μετωπο του αερα και το κανει ανεμουριο)
     
     

    Τωρα ο διακόπτης που εχεις αριστερα επάνω ειναι  idle-up  ειναι για 3D πτήση  δινει και αρνητικές μοιρες οσο και θετικές, οποτε προσ το παρων μην το ανοιξεις  ειναι για αργοτερα,  προσοχή  εαν τον ανοιξεις το ελικοπτερο θα στροφαρει ξαφνικα, και αν το στικ της τ/κ ειναι στο πάνω μερος θα στροφαρει στα φουλ, γι αυτο προσεχε ο διακόπτης να ειναι κλειστος πάντα, ετσι και αλλιως αυτον τον διακόπτη τον ανοιγουμε στον αερα για να κανουμε πχ. loop

    HOV.PIT  ειναι το ποντεσιόμετρο που ρυθμιζει το βημα του ελικοπτέρου στο σημειο που κανει hover το ελικόπτερο, η αλλιως το σημειο του στικ που θα σηκωνεται - ξεκολαει απο το εδαφος το ε/π σε νορμαλ.

    PIT.TRIM καθοριζει το ποσο θετικό ή αρνητικό  παραπανω γενικο τριμαρισμα του βηματος, σε idle up το σημείο 0 στην μεση του στικ.

    Τα ρυθμίζουμε μια φορα και μετα δεν τα πειράζουμε, εκτος εαν ξερουμε τι θελουμε, πχ. επιασε πολυ αέρα και θέλω να παω αρνητικότερα  Thumbs up για να μην φουσκώνει το ε/π!!!!!

    καλές  πτησεις !!!!!!!!!!!!     
     
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #578 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 22:22:32 »

    .Με τον ίδιο τρόπο ρυθμίζεις και το pitch curve με το οποίο ρυθμίζεις τις μοίρες των κύριων λεπίδων (main blades) ως προς τον ορίζοντα, ανοίγοντας το γκάζι του ε/κ. Το -5/-3/0/5/10 σημαίνει ότι όταν το γκάζι είναι κάτω (μηδέν) οι κύριες λεπίδες έχουν -5 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στο 1/4 οι κύριες λεπίδες έχουν -3 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στην μέση οι κύριες λεπίδες έχουν -0 μοίρες ως προς το έδαφος / όταν το γκάζι είναι στα 3/4 οι κύριες λεπίδες έχουν +5 μοίρες ως προς το έδαφος / και όταν το γκάζι είναι πάνω (full δλδ) οι κύριες λεπίδες έχουν +10 μοίρες ως προς το έδαφος. Όλα τα παραπάνω επηρεάζουν άμεσα την συμπεριφορά του ε/κ.
    Φίλε Nick1150 καλά τά είπες, αλλά θά διορθώσω τά παραπάνω.
    Δέν είναι λάθος αλλά πρέπει νά κατανοήσετε κάτι. Οί τιμές πού αναφέρονται σέ  -5/-3/0/5/10 δέν ισχύουν  όταν μιλάμε γιά normal πτήση. Και αναφέρομαι στό ( 0 ).

    Αυτό πού πρέπει  νά υιοθετήσετε είναι ότι ή τιμή ( 0) δέν ισχύει γιά ρυθμίσεις normal.
    Η τιμή ( 0 ) αναφέρεται όταν κάνουμε  αρχικές ρυθμίσεις ώς πρός τήν ευθυγράμιση του swaselpate αφενώς,  και αφετέρου ώς πρός τήν σωστή και ίση απόσταση τών ντιζών.

    Γιά νά επιτεχυθεί αυτό πρέπει όλα τά sticks νά είναι στό κέντρο.

    Επίσης ή τιμή ( 0 ) αναφέρεται και εφαρμόζεται σέ ρυθμίσεις όπως  σέ  idle up.
    Αυτο που ενδιαφέρει είναι ότι στό hover θέλουμε τό ελικόπτερο νά σηκώνεται ομαλά από τό έδαφος και συνχρόνως να κατεβαίνει και ομαλά.

    Οταν λοιπον ή καμπύλη τού stick συναντά στήν διαδρομή της τήν τιμή ( 0 ),  μπορεί νά έχεις μια απογειώση κατά κάποιο τρόπο, λόγω τού ότι έχεις τιμές από τήν μέση καί πάνω  +5 και +10, αλλά στήν προσγείωση όταν τό stick θά συναντήσει τήν τιμή ( 0 ) τότε  τά blades εφόσον έχουν 0 μοίρες δέν θά μπορούν νά κρατήσουν τό ελικόπτερο στόν αερά, ώστε νά σού δώσουν τήν αντίσταση πού χρειάζεσαι γιά μιά ομαλή προσγείωση.

    Αρα λοιπόν στήν μέση τής διαδρομής θά έχεις ένα ελικόπτερο το οποίο θά έχει ανεβάσει τρελές στροφές γιατί θά έχει μηδενική αντίσταση ώς πρός τήν κλίση τών blades, και μοιραία θά έχει πάρει τήν κατιούσα. (λόγω βάρους).

    Αρά έχεις 0 μοίρες στά blades στήν μέση της διαδρομής, ( πάντα σέ normal ρυθμίσεις) και εκτός αυτού έχεις και τίς αρνητικές από εκεί καί κάτω. ( Οχι ότι δέν γίνεται, αλλά καλό είναι νά ξεκινάμε από τά ανώδυνα). Ποοολύ άνεση
     

    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Nick1150
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 429



    « Απάντηση #579 στις: Τρίτη, 11 Μάρ 2008, 22:49:57 »

    οκ κατάλαβα  Χαμόγελο
    έτσι και αλλιώ όμως δεν έχω σκεφτεί καν να κάνω κατι σε μη-normal μενού  Ντροπή
    Καταγράφηκε

    Esky Dauphin - Από το σαλόνι στην κουζίνα και τούμπαλιν!!!
    Hobbico NexSTAR - Πετάμε καλααα!!!
    Great Planes Siren - Έτοιμη!!! σε αναμονή για την πρώτη πτήση...
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #580 στις: Τετάρτη, 12 Μάρ 2008, 08:27:26 »

    Αυτό που έχω κάνει στο δικό μου ελικόπτερο είναι το εξής:

    1 βγάζω τα καλώδια από το μοτέρ ώστε να αποφύγω κάτι δυσάρεστο.

    2 ανοίγω τηλ/νση ,και βάζω μπαταρία.

    3 γυρίζω σε idle up και έτσι τα σερβό έχουν όλη την διαδρομή τους.

    4 όλα τα τριμ στο κέντρο και τα δυο ρυθμιστικά HOV.PIT και PIT.TRIM στο 0.

    5 το αριστερό στικ είναι στην μέση και αυτό(50% γκάζι) και ελέγχω  ώστε τα χορνακια από τα σερβό να είναι οριζόντια με το swashplate και κάθετα με τον άξονα του ελικοπτέρου.

    6 με το πιτσομετρο ρυθμίζουμε ώστε να έχουμε 0 μοίρες (πάντα στην μέση του στικ, και με idle up).

    7 ανεβάζουμε τέρμα πάνω το γκάζι και μετράμε πάλι ,θα πρέπει να έχουμε γύρο στις +9 με +11 μοίρες.

    8 κατεβάζουνε τέρμα κάτω το γκάζι και θα πρέπει να έχουμε την ιδία τιμή σε αρνητικές μοίρες -9 με -11.

    9 τώρα εάν επάνω έχουμε π.χ +12 και κάτω -7 θα πρέπει με τα ντιζακια να κατεβάσουμε λίγο το swashplate ώστε να έχουμε τις ίδιες τιμές ,και το αντίθετο, εάν έχουμε τέρμα επάνω +7 και κάτω -12 ,με τα ντιζακια ανεβάζουμε το swashplate.

    10 αφού μετά από τις ρυθμίσεις καταφέρουμε και έχουμε -11 τέρμα κάτω ,0 στην μέση , και +11 τέρμα πάνω, γυρίζουμε σε normal (κλίνουμε το διακοπτακι idle up).

    11 τώρα αν μετρήσουμε θα έχουμε περίπου τέρμα κάτω -2 μοίρες στην μέση +3 με +5 μοίρες και τέρμα επάνω όσο και πριν ,δηλαδή +11 μοίρες.

    12 βγάζουμε μπαταρία ,συνδέουμε καλώδια στο μοτέρ, και ξαναβάζουμε μπαταρία.

    13 βάζουμε το ελικόπτερο σε λειτουργία ,δίνουμε γκάζι και παρατηρούμε αν τα δυο blades  γυρίσουν σαν να είναι ένα. Εάν ενουν διαφορά μεταξύ τους , βλέπουμε πιο blade είναι κάτω και με το ντιζακι (είναι τα δυο επάνω ντιζακια) που αντίστοιχη στο blade αυτό ,σηκώνουμε λίγο και δοκιμάζουμε πάλι.

    14 το ελικόπτερο είναι έτοιμο.
     
    15 με το ρυθμιστικό hover pit ρυθμίζουμε συν ,η πλην ανάλογα με το πώς θέλουμε να "ξεκολλάε"ι το ελικόπτερο από το έδαφος. 

    Φιλικά Θανάσης .
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    kiparisi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 157


    « Απάντηση #581 στις: Τετάρτη, 12 Μάρ 2008, 08:32:59 »

    κατ αρχην ευχαριστω ολουσ οσουσ απαντήσατε και ομολογο πωσ αρχισα να βρισκω ακρη.
    καλιμερα
    την πεμπτη περιμενω και το δεκτη οποτε θα εχω και πραγματικη εικονα του τι γινετε με το ελικοπτερο γιατι μεχρι τωρα το κουναω με τα χερια.

    ομωσ κατι αλλο.

    μετακινησα το swash προσ τα πανω με τα χερια οριζοντια αλλα ειδα οτι ο ενασ ελικασ δε ειχε τισ ιδιεσ μειρεσ κλιση με τον αλλον , η διαφορα ηταν αισθητη .
    οταν το κατεβασα κατω γινοταν το αντιστροφο.
    ετσι πρεπει να ειναι ή πρεπει να το ριθμισω να ερχετε ευθυγραμισμενα ?
    Καταγράφηκε

    ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΟΥ ΟΛΩΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #582 στις: Τετάρτη, 12 Μάρ 2008, 09:26:08 »

    όσο σηκώνεις το γκάζι (το αριστερό στίκ) , τόσο μεταβάλετε και το θετικό βήμα στους έλικες (ο ένας ειναι αντίθετα απο τον άλλο) και έτσι το ελικόπτερο αρχίζει να σηκώνετε.

    το αντίθετο οταν κατεβάζεις το γκάζι.

    οταν το στικ του γκαζιού ειναι αρκετα κάτω (κάτω απο την μέση) τότε θα εχεις 0 μοίρες στους έλικες (τοτε θα είναι ευθυγραμμισμένοι) και φυσικά το ελικόπτερο θα ειναι στο έδαφος.

    κάτω απο το 0 οι έλικες θα πάρουν πάλι κλήση μεταξύ τους (αντίστροφη απο αυτήν πού είχαν στίς θετικές μοίρες).

    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #583 στις: Τετάρτη, 12 Μάρ 2008, 12:07:11 »

    Αυτό που έχω κάνει στο δικό μου ελικόπτερο είναι το εξής:

     Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #584 στις: Τετάρτη, 12 Μάρ 2008, 18:55:53 »

     Thumbs up σωστός ο Θανάσης !!!!!!

    Ολη η διαδικασία ειναι σωστή με την τηλεκατευθυνση της e-sky!!!!!!
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 36 37 38 [39] 40 41 42 ... 96     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: e-sky CP-Belt
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.