Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.928 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 22:40:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 22:40:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από @Nikos@
[Σήμερα στις 22:34]

από papabill
[Σήμερα στις 22:13]

[Σήμερα στις 21:52]

από snoopy
[Σήμερα στις 21:20]

από kios100
[Σήμερα στις 21:16]

από DeltaMan
[Σήμερα στις 21:15]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285928
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 108
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 49
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: yak sp55m peak model 30 cc cg « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: yak sp55m peak model 30 cc cg  (Αναγνώστηκε 6821 φορές)
   
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 13:37:19 »

Καλησπερα φιλαράκια!Απέκτησα το yak 55 μ της peak model και εχω φτάσει στο σημείο ζυγίσματος.Το μοντέλο δεν ειχε manual επειδη το αγορασα μεταχειρισμένο.Για το κέντρο βάρους να ακολουθήσω την συνηθισμένη μέθοδο στο 1/3 του φτερου στο σημειο ένωσης με την ατρακτο η σε αυτου του είδους τα μοντέλα  υπάρχει κάποια αλλη αναλογία που δεν γνωρίζω?Επίσης το ζυγίζω ανάποδα η κανονικά. Ρωτάω γιατί ενα κατάνα που ειχα παλιότερα το manual εγραφε οτι πρέπει να το ζυγίσω ανάποδα!  worry 
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 13:46:32 »

Στο 1/3 ειναι καλα για αρχη ,συνηθως τα μοντελα αυτου του τυπου ζυγιζουν κοντα η και πανω στην σωληνα της πτερυγας.Πετα και δες τι κανει αναποδα αν βουταει πολυ θελει πιο πισω και αντιστοφα Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 13:58:13 »

Το μοντελο αυτο το ειχα ζιγησει ακρηβος στην σοληνα και τελικα στην πορια του εβαλα και εξτρα 300γρ. Στην ουρα. Στην πραξη διλαδη ηθελε πιο πισο απ την σοληνα. Ξεκινα ομος με την σοληνα και αναλογα τα γουστα σου το βλεπεις.  Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 14:18:05 »

οκ με καλήψατε παιδια! Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2014, 07:52:40 »

κατι αλο που παρατήρησα παιδια ειναι στο pull pull του rader.Eνω το ρυθμισα στο κεντρο να μην εχει τζογο,οταν στρίβει αποκτα λιγο τζογο που φτάνει στο τέρμα της κίνησης να είναι 2 εκατοστα!Να το σφήξω κιάλο στο κέντρο?Τα συρματόσχοινα τα έχω βάλει χιαστή 
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
Αλεξανδρος Ρ.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2014, 10:28:38 »

Καλημέρα Παντελή,

Ο τζόγος που δημιουργείτε στο τέλος της κίνησης του Rudder προέρχεται από το servo horn του Rudder servo, το οποίο μάλλον δεν είναι έκκεντρο η απο την διαφορετική απόσταση (ανοίγματος) στου σύρματος απο το κέντρο του Rudder σε σχέση με το άνοιγμα του servo horn πάνω στο servo.Δηλαδή αυτές οι δύο αποστάσεις πρέπει να είναι ίδιες η κοντινές.

Στην τελική όμως δεν σε επηρεάζει πτητικά ( φτάνει να είναι χωρίς μπόσικα στο κέντρο της κίνησης ) γιατί όταν το Rudder στρίβει φορτώνεται μονόπαντα.

 

 
Καταγράφηκε
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 19 Νοέ 2014, 13:57:37 »

Ωραια!Ξεκινάω ετσι να το πετάξω και βλέπουμε!Ευχαριστώ αλέξανδρε για το ενδιαφέρον! Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2014, 02:21:25 »

   Παντελη γεια σου...

... για ριξε μια ματια, μην το αφηνεις ετσι, καταπονεις το λιγοτερο, το σερβο σου... worry

  Χρησταρας

http://www.gsal.org/articles/pullpull/rudex.html


* PullPull.jpg (35.08 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 409 φορές.)

* Rudder-explain-A.jpg (22.68 KB, 413x336 - εμφανίστηκε 418 φορές.)

* rudex.jpg (76.74 KB, 730x578 - εμφανίστηκε 414 φορές.)
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2014, 13:14:52 »

Πολύ ωραίο παράγειγμα φίλε μου χρηστάρα!Θα φέρω τις αποστάσεις στα δύο horn να ειναι ιδιες και θα το τεστάρω τι κάνει.Τι να πώ! χιλια ευχαριστω!Εμεις οι νέοι πρέπει να εχουμε θράσος να ρωτάμε τα πάντα,για να μαθαίνουμε σωστά και ολοκληρωμένα το κάθε τι! Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2014, 13:38:05 »

Φιλε μου δεν υπαρχουν χαζες ερωτησεις...μονο χαζες απαντησεις.
Και να ξερεις κανεις μοντελιστης και οχι μονο, δεν μπορει να γνορηζει τα παντα, ακομα και αν ειναι εμπειρος η νεος.  Thumbs up
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 20 Νοέ 2014, 21:08:13 »

Πολύ ωραίο παράγειγμα φίλε μου χρηστάρα!Θα φέρω τις αποστάσεις στα δύο horn να ειναι ιδιες και θα το τεστάρω τι κάνει.Τι να πώ! χιλια ευχαριστω!Εμεις οι νέοι πρέπει να εχουμε θράσος να ρωτάμε τα πάντα,για να μαθαίνουμε σωστά και ολοκληρωμένα το κάθε τι! Thumbs up

....+1  Thumbs up
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 14:34:35 »

To μοντελο πέταξε απιστευτα!!Φοβερη κατηγορία τα 30cc aerobatic 3d!......Mια ερωτηση για τη ρύθμιση του dle 30 που εχω στο μοντέλο.Οταν ειναι στο εδαφος και τον ζεστανω για πτηση δουλευει αριστα οπως επισης και στην νορμαλ ακροβατικη πτηση,οταν αρχίζω τα κολπα τα αποτομα,spin kai τετοια που θέλει απότομα ανοιξε κλήσε με φορτια αν πέσουν οι στροφές σβήνει !Ειχα 3 προσγηώσεις dead stick στη maiden flight day!!!!Yπάρχει κάτι στανταρ στις ρυθμίσεις του carb για 3d πτήση???πχ πλουσιο φτωχο?Ο κινητηρας παντος γυρναει μενζ 18 χ 8 στις 8400 σαλ ανετα αν αυτο λεει κατι και πελαντι κραταει ζεστος 1500-1650 καπουεκει!Οπος επισης και στα αποτομα ανοιξε κλήσε στο εδαφος δεν σβήνει! idiot2
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 16:51:43 »

Οι λογοι που σβηνει ενα μοτερ ειναι παντα δυο! (Εκτος απο βλαβη)
Η ζεστενετε πολυ Η δεν εχει σοστη τροφοδοσια. Κατι που κανω εγω αλλα και πολυ αλλοι ειναι, να σφηρηξω το μοτερ παντα με στροφομετρο και μετα να ανηξω την μεγαλη μεχρη να πεσουν 200 στροφες π.χ. αν το μοτερ τα μεγηστα του ειναι 8000σαλ να το παω 7800σαλ. Μετα πιραζω την μικρη, η οπια αν σου κραταει ψιλο ρελαντη μετα τα τερματα θα την κανεις πιο πλουσια. Αν αργει να ανεβασει στροφες θα την φτοχηνεις. Το ρελαντη θα το ριθμησεις στο τελος αφου προτα εχεις τελιοσει με την μικρη βελονα. Μετα θα ξανατσεκαρεις την μεγαλη και μετα παλη την μικρη μεχρη να ερθουν και οι δυο βελονες εκει που πρεπη. Ηπαρχουν βεβαια και αλλες μεθοδοι αλλα εγω προτημο αυτην.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 21:39:37 »

Παντελή καλησπέρα...

..., οι βενζινοκινητήρες δεν πρεπει να δουλεύουν μπουκμενοι (μιλάω για την βελόνα των ψηλών στροφών) δεν είναι νίτρο.Σφυριζουμε και εάν θέλουμε κόβουμε λίγο τις στροφές όχι μπούκωνοντας αλλά κόβουμε λιγο  100_150 στροφές απο τη διαδρομη του γκαζιού_ντιζας, για να αποφυγουμε τις υπερστροφιες στον αέρα.
   Ο σωστα ρυθμισμένος κ/τ δεν σβήνει στον αέρα παρα μονο απο υπερθέρμανση... Ρυθμίζουμε το ρελαντί έτσι ώστε να μην τσουλαει το α/φ στον διάδρομο και όχι με γνώμονα να πιάσουμε τις πιο χαμηλες στροφές που λέι ο κατασκευαστής ή οι φιλοι μας...
  Ενα κολπακι που κανουν πολλοί πιλότοι είναι να βάζουν δυο cndision, ενα για προσγείωση_απογείωση και ενα για τις πτήσεις με  το γκαζι λίγο ανοιγμενο, 1%_2%.
 Τέλος να ξέρεις πως οι βενζίνης ρίχνουν λίγο το ρελαντί τους όταν δουλέψουν στον αέρα και όχι όταν ψιλοζεσταθουν στο έδαφος, γιαυτό δίνουμε ενα δυο κλικ πριν πεταξουμε, που είναι και το πιθανοτερο αίτιο για τα dead stick  που σου συνέβηκαν.

    Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 21:45:55 »

  Οι στροφες ρελαντί σου είναι πολύ χαμηλες ...δοκιμασε 1800-1900 .Ακομα και μικρο θεμα με τα κεντρα να εχει το σερβο του γκαζιού η ένα κενο στην ντιζα μπορει να προκαλεσει σβησημο ειδικα με 1500 στροφες ρελαντί.
Επισης εχε υποψη ότι σε απότομα ακροβατικα και γενικα σε ακροβατικα αλαζει  η πιεση αερα μεσα στο cowl με αποτέλεσμα ορισμένες φορες το καρμπυρατέρ να μπουκωνει η να φτωχαινει κατά την διαρκεια της πτησης .Αυτό μπορει να προκαλεσει σβησημο η κρατημα εκει που δεν το θες με τιποτα.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: yak sp55m peak model 30 cc cg « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.