Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
289.096 μηνύματα σε 11.803 θέματα από 6.124 Μέλη / Τελευταίο μέλος: codetak
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 5 Αύγ 2020, 13:15:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τετάρτη, 5 Αύγ 2020, 13:15:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από modeller2
    [Σήμερα στις 12:48]

    [Σήμερα στις 11:14]

    από Greekjets
    [Χθες στις 21:36]

    από john_p51d
    [Δευτέρα, 3 Αύγ 2020, 19:39:09]

    από dominicm
    [Κυριακή, 2 Αύγ 2020, 18:51:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 2 Αύγ 2020, 10:07:57]

    από dominicm
    [Σάββατο, 1 Αύγ 2020, 20:29:30]

    [Σάββατο, 1 Αύγ 2020, 00:23:08]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 30 Ιούλ 2020, 19:27:12]

    [Τετάρτη, 29 Ιούλ 2020, 20:49:51]

    από chris 1975
    [Τετάρτη, 29 Ιούλ 2020, 17:33:25]

    από KKKKKK
    [Τρίτη, 28 Ιούλ 2020, 15:30:38]

    [Τρίτη, 28 Ιούλ 2020, 01:57:30]

    από dominicm
    [Σάββατο, 25 Ιούλ 2020, 12:20:31]

    [Παρασκευή, 24 Ιούλ 2020, 22:46:18]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6124
    Τελευταίο: codetak
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 289096
    Σύνολο θεμάτων: 11803
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 39
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με την ουρά σε 250άρι με Mini K-Bar  (Αναγνώστηκε 2245 φορές)
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « στις: Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 16:52:34 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Αγόρασα προσφάτως έναν κλώνο 250άρι, το CopterX250 FBL. Δεν είναι η καλύτερη καρότσα του πλανήτη, αλλά για τα λεφτά που έκανε, δεν μπορώ να κλαφτώ κιόλας. Πάντως συναρμολογήθηκε, έβαλα και τα ηλεκτρονικά, έβαλα και ένα mini K-Bar για 3-axis-gyro, και πέταξα.

    Το ελικόπτερο πετάει μέν, άθλια δε. Και αυτός είναι ο λόγος που γράφω. Δεν μπορώ να το κάνω να κρατήσει ουρά με τίποτα. Η ουρά ψαρεύει συνεχώς αριστερά - δεξιά. Οποιαδήποτε τιμή του gain και να επιλέξω στην από 0 μέχρι 100, η διαφορά στην πτητική του κατάσταση είναι ή η ίδια, ή προς το χειρότερο. Μετά από πολλές - πολλές δοκιμές, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η βέλτιστη τιμή στην τηλεκατεύθυνση είναι από 85 μέχρι 88. Οτιδήποτε πιο κάτω ή πιο πάνω το χειροτερεύει. Όμως ακόμα και σε αυτές τις τιμές η κατάσταση είναι άθλια.

    Και πάμε στο mini K-Bar. Η επιλογή HH ή Rate για το γυροσκόπιο, γίνεται μέσα από το πρόγραμμα. Έχω επιλέξει HH λοιπόν. Για την επιλογή του gyro gain τώρα. Έχει μια μπάρα, και επιλέγεις από το 40 το ελάχιστο, μέχρι 120 που είναι το τέρμα. Ε, λοιπόν, από το ελάχιστο 40 μέχρι και το 120, το ελικόπτερο πετάει σχεδόν το ίδιο ή χειρότερα. Δεν μπορώ να βρώ δηλαδή ένα εύρος τιμών, που το ελικόπτερο να πετάει καλά.

    Και όταν λέμε ότι δεν πετάει καλά, δεν είναι μόνον τα ψαράκια που κάνει η ουρά και η μούρη. Σε μία κάπως απότομο πιτσιά, η ουρά χάνεται εντελώς. Μιλάμε τώρα ότι μπορεί να γυρίσει και nose in. Δεν κρατάει καθόλου η ουρά δηλαδή. Όμως οι πίσω έλικες, είναι σωστά ρυθμισμένες, έχουν επαρκές pitch, και το σύστημα της ουράς κινείται εντελώς ελεύθερα δεν κολλάει κάπου.

    Το servo της ουράς είναι το corona ds919mg, το οποίον ασφαλώς δεν είναι για νόμπελ, αλλά το χρησιμοποιούν πολλοί. Η τρύπα που χρησιμοποιώ στο σέρβο χορν, είναι η μέσα, αλλά είχα κάνει δοκιμές και με την παραέξω τρύπα, χωρίς κανένα εμφανές αποτέλεσμα. Λες και ότι και να κάνω, ότι και να ρυθμίσω, αυτό συμπεριφέρεται λες και δεν άλλαξα τίποτα, ή σχεδόν τίποτα.

    Έχω δοκιμάσει ότι μπορούσα να σκεφτώ. Το mini K-Bar, λειτουργεί με το πρόγραμμα Vstabi του VBar της Mikado (είναι καρακλώνος δηλαδή), αλλά έχει πάρα πολύ καλές κριτικές. Δεν μπορώ να βρώ κάποιον άλλον που να έχει παρεμφερές πρόβλημα όμως για να διαβάσω σχετικά.

    Στον πάγκο, το σέρβο συμπεριφέται σωστά, κινείται ομαλά, έχει καλά τέρματα. Στον άερα χάλια... Δείχνει να είναι θέμα gain, αλλά τίποτα δεν λειτουργεί σωστά. Ακόμα και ακραίες τιμές που δοκίμασα (π.χ. 100 στην τηλεκατευθυνση και 100 στο πρόγραμμα ταυτόχρονα), δεν έκαναν σημαντική αλλαγή. Πράγμα πολύ παράδοξο. Κανονικά έπρεπε να έχει γίνει νευρόσπαστο, αλλά δεν έγινε τίποτα. Σαν να μην περνάνε οι εντολές στο gyro ένα πράμα...

    Όποιος έχει καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει, καλοδεχούμενος.
    Καταγράφηκε
    papabill
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.172



    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 22:46:59 »

    Παρατα το!
    Καταγράφηκε

    Το ελικόπτερο ή το ραφι θα στολίσει ή στο χωράφι θα σκορπίσει...
    arisS2000
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 188



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 22:51:16 »

    Δοκίμασε με άλλο σερβο μπάς και δεν συνεργάζεται..
    Καταγράφηκε

    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 23:05:33 »

    ειχα ακριβως το ιδιο πραγμα σε ενα TAROT 450 fbl...νομιζα οτι μηχανικα ηταν ολα οκ αλλα τελικα ηταν χαλαρη η βιδα του tail rotor hub και οι ελικες επαιζαν μεσα-εξω...τσεκαρε ξανα ολες τις βιδες...και δες αν εχεις τζογους...
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 15 Οκτ 2014, 23:38:49 »

    Παρατα το!

     Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin

    Papabill, ειλικρινά όσο έγραφα το μήνυμα, σκεφτόμουν να δω τι θα πει ο Papabill... Ημουν σίγουρος ότι κάτι τέτοιο θα έγραφες, του στυλ, "πέρνα το μια με οδοστρωτήρα να στρώσει", ή "δοκίμασε να το πετάξεις από ψηλά να δεις πως θα πάει".

    Αλλά όχι, ήσουν λιτός και περιεκτικός: Παράτα το!

    Αυτό όμως που με προβληματίζει περισσότερο, είναι ότι την τελευταία φορά που μου πρότινες κάτι παρόμοιο όταν είχα πρόβλημα με την DX7s, τελικά αποδείχτηκες Πυθεία, γιατί πράγματι ήταν για πέταμα. Λές να ξαναχτύπησες;

    Κοίτα, στα σκουπίδια θα πάει μια μέρα, γιατί τα ανταλλακτικά του κάνουν περισσότερο από το ΚΙΤ, αλλά πάντως θα πάει πετώντας μέχρι τον σκουπιδοτενεκέ. Θα πετάξει με το ζόρι... κάποια στιγμή θα την πετύχουμε την "βλάβη".
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 470



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 16 Οκτ 2014, 07:26:13 »

    Παράθεση
    .....Κοίτα, στα σκουπίδια θα πάει μια μέρα, γιατί τα ανταλλακτικά του κάνουν περισσότερο από το ΚΙΤ, αλλά πάντως θα πάει πετώντας μέχρι τον σκουπιδοτενεκέ. Θα πετάξει με το ζόρι... κάποια στιγμή θα την πετύχουμε την "βλάβη".

    ωραιος , αλλα αν ο σκουπιδοτενεκες ειναι λιγο μακρυα απο το σπιτι σου (οπως σε εμενα) μην κρυβεις και πολλες ελπιδες. χαχααχαχα

    πλακα κανω ετσι Χαμόγελο

    βρε ασε τον πανο να λεει δεν καταλαβα γιατι να μην πεταξει σωστα ρε συ κωστα?  κατσε στησε ολη την ουρα απο την αρχη και μην τεμπελιαζεις

    κλειδωσε με το χερι σου τα γκριπς με τα μπλεντακια της ουρας και προσπαθησε να γυρισεις το στροφειο σου να δεις αν χανει δοντι, αν γυριζει πολυ απλα θελει τεντωμα ο ιμαντας(αυτο που σου λεει ο σταυρος με τον χαλαρο ιμαντα μου ειχε συμβει και σε εμενα)

     
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 16 Οκτ 2014, 09:36:38 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 16 Οκτ 2014, 14:50:13 »

    Λοιπόν, συνοψίζω εδώ τα πεπραγμένα σε σχέση πάντα και με όλα όσα έχουμε συζητήσει.

    Ο ιμάντας ίσως πράγματι να ήταν λίγο χαλαρός. Αν κράταγα την ουρά και γύρναγα το στροφείο, πήδαγε δοντάκια. Τον έσφιξα όμως, και πλέον εφαρμόζοντας αρκετή δύναμη, δεν πατινάρει πλέον καθόλου. Επιπλέον έχει και μια ελαστικότητα, αφού σπρώχνοντας με ένα κατσαβιδάκι τον ιμάντα, λυγίζει λίγο, αλλά όχι όπως πριν φυσικά.

    Παρόλα αυτά, το πρόβλημα παραμένει, για να μην πω ότι εντάθηκε κιόλας!!! Σε κατάσταση χοβερ είναι απλά εξέγξιμο το ελικόπτερο. Όταν όμως ξεκινήσει να κινηθεί, τότε γρήγορα οι ταλαντώσεις μεγαλώνουν σε πλάτος, και η ασφαλής επιστροφή για προσγείωση είναι άθλος. Μιλάμε για πολύ βίες και μεγάλες ταλαντώσεις. Διευκρινίζω, ότι δεν εννοώ ότι ταλαντώνεται μόνον η ουρά. Γυρίζει όλο δεξιά αριστερά γύρω από τον κεντρικό άξονα. Περίπου σαν δικάναλο ελικόπτερο - ανεμάκι, που πάει όπου νά'ναι. Ταυτόχρονα δείχνει μια προτίμηση να γυρνάει μούρη προς τα αριστερά και ουρά δεξιά. Σαν να μην μπορεί να αντιπαρέλθει την ροπή του στροφείου δηλαδή, ακόμα και σε πολύ μικρές κινήσεις.

    Αυτό που με μπερδεύει περισσότερο από όλα, είναι ότι δεν μπορώ να βρώ μια τιμή του gain, που να κάνει κάποια σημαντική διαφορά στην συμπεριφορά. Ακόμα και το πρόγραμμα VStabi είναι λίγο θολό σε αυτό το σημείο, μιας και για 250άρι προτίνει gain 40, αλλά όταν επιλέξεις ΗΗ mode, τότε αυτόματα το πάει στο 75. Βέβαια εγώ έχω δοκιμάσει τα πάντα έτσι και αλλιώς, από 40 μέχρι 100, και κάνει τα ίδια, πράγμα που δεν είναι λογικό.

    Θα κάνω κάποιες τελευταίες δοκιμές έτσι σήμερα, δεν περιμένω αποτέλεσμα. Μετά θα δοκιμάσω ένα σέρβο που είναι πολύ μεγάλο βέβαια, αλλά δεν έχω και άλλο, ένα Tarot servo για ουρά 450άρι που έχω.

    Άμα έχετε και καμιά άλλη ιδέα, ακούω...


    ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ: Συμπληρώνω εδώ νέες πληροφορίες που βρήκα σε ξένα sites. Το πρόγραμμα έχει μια επιλογή στην αρχική σελίδα, στο τέρμα δεξιά που λέει Active Bank. Την επιλέγεις και εκεί μέσα πρέπει να πατήσεις το AUX-gyro gain. Τότε μόνον ενεργοποιείται η δυνατότητα να αλλάζεις το gain από την τηλεκατεύθυνση, κάτι που το βρίσκω κουλό. Λες και μπορούν όλοι να έχουν υπολογιστή μαζί τους στο χωράφι για να αλλάζουν το gain, και δεν θέλουν να το αλλάζουν εύκολα και γρηγορα από την τηλεκατεύθυνση. Πάντως δεν έκανα δοκιμή ακόμα, έχει αέρα.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 17 Οκτ 2014, 15:01:27 από Fer De Lance » Καταγράφηκε
    arisS2000
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 188



    « Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2014, 17:31:02 »

    Βασικά δεν ειναι ακριβώς έτσι. Εγω στο δικό μου vbar και fubar έχω τον διακόπτη και στη θέση 1 60% και στη 2 65% πχ. Οταν θα πάω για δοκιμη και δω οτι θελει πιο πολυ ή πιο λιγο απο τα ποσοστά που ήδη έχω, τότε απο το σεταπ του gyro στη τ/κ θα αυξησω-μειώσω το ποσοστό ανάλογα. Το καλο με το προγραμμα της vstabi ειναι οτι βλέπει live τα ποσοστά σου.
    Σε προηγούμενο ποστ σου έγραψα για αλλαγή σερβο. Αυτο γιατι πολλές φορές δεν ειναι συμβατό, βέβαια δεν ξέρω για το συγκεκριμένο που εχεις..
    Καταγράφηκε

    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2014, 22:01:21 »

    Βασικά δεν ειναι ακριβώς έτσι. Εγω στο δικό μου vbar και fubar έχω τον διακόπτη και στη θέση 1 60% και στη 2 65% πχ. Οταν θα πάω για δοκιμη και δω οτι θελει πιο πολυ ή πιο λιγο απο τα ποσοστά που ήδη έχω, τότε απο το σεταπ του gyro στη τ/κ θα αυξησω-μειώσω το ποσοστό ανάλογα. Το καλο με το προγραμμα της vstabi ειναι οτι βλέπει live τα ποσοστά σου.
    Σε προηγούμενο ποστ σου έγραψα για αλλαγή σερβο. Αυτο γιατι πολλές φορές δεν ειναι συμβατό, βέβαια δεν ξέρω για το συγκεκριμένο που εχεις..

    Το ίδιο λέμε με άλλα λόγια. Το πρόγραμμα βλέπει το gyro gain που είναι ορισμένο στην τηλεκατεύθυνση έτσι και αλλιώς, και πράγματι ανεβοκατεβαίνει το gyro gain στην τρίτη σελίδα του προγράμματος, εκεί που εικονίζεται μια τηλεκατεύθυνση. Αυτό είναι που με κούφανε και εμένα. Γιατί ενώ δείχνει ότι αλλάζει, παρόλα αυτά, το γυροσκόπιο αγνοεί αυτές τις αλλαγές. Μόνον αν στην αρχική σελίδα επιλέξεις στο Active paparmetre selection την επιλογή aux-->gyro gain, το γυροσκόπιο χαμπαριάζει από τις αλλαγές.

    Απομένει βεβαίως να το δω κιόλας.
    Καταγράφηκε
    arisS2000
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 188



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 17 Οκτ 2014, 23:34:03 »

    Κανε μια δοκιμη και στην τριτη σελ μην κανείς τίποτα όσον αφορά το καλιμπραρίσμα.αφου τελειώσεις με το σεταπ της μονάδας πηγεναι στη τ/κ επέλεξε ανάλογα με τον πομπο που εχεις hh και μετα στη πρωτη σελ του προγράμματος δες την μπλε μπάρα να αλλάζει ποσοστό ανάλογα με την θέση. Αν επιλέξεις νορμαλ στη τ/κ δεν δουλεύει σωστά. Μηπως λέω μηπως τωρα μπορει να ειναι απο εκει. Φαντάζομαι και πάλι οτι το σερβο ειναι εντός προδιαγραφών..

    Εγω πριν απο μερικές μέρες σεταρα μια turnigy 9 με τον κλωνο χωρίς κανένα προβλημα. Σερβο jr.
    Καταγράφηκε

    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 18 Οκτ 2014, 22:39:21 »

    Αγαπητοί φίλοι,

    Πράγματι λοιπόν, κατάφερα να κάνω το gyro να ακούει από την τηλεκατεύθυνση, κάνοντας αυτό που περιέγραψα πιο πάνω, αλλά δυστυχώς όπως το περίμενα η δεύτερη παράμετρος του προβλήματος παραμένει, μιας και δεν μπορώ να βρώ τιμή του gain που να είναι καλή. Μπορώ να βγάλω το ελικόπτερο εκτός ορίων με οριακές τιμές, αλλά δεν μπορώ να βρώ καμιά τιμή που να κάνει έστω ικανοποιητική αιώρηση.

    Το περίμενα, γιατί και πριν βρω τρόπο να αλλάζω το gain από την τηλεκατεύθυνση, το άλλαζα από το πρόγραμμα, και πάλι τιμή σωστή δεν έβρισκα. Ε, το ίδιο συμβαίνει και από την τηλεκατεύθυνση.

    Δεν θέλω να πιστεύω ότι έχω πάλι ελαττωματικό gyro. Αρκετά είχα τραβήξει όταν τα τίναξε το ΖΥΧ. Μετά βρήκα την υγειά μου με το Robird G31, αλλά είπα να δοκιμάσω στο 250άρι την τύχη μου με το mini K-Bar. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι έχει πάρα πολύ καλές κριτικές.
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 25 Οκτ 2014, 21:52:40 »

    Δεν θέλω να αφήνω υπονοούμενα και άλυτα μυστήρια στην μέση. Οπότε να σας πω την συνέχεια, ώστε όποιος το διαβάζει να μην βγάζει λάθος συμπεράσματα, ειδικά για το γυροσκόπιο.

    Λοιπόν, άλλαξα το servo της ουράς, ένα corona ds919mg που είχα ένα άλλο Tarot GS-D9257 που είναι πολύ μεγαλύτερο βέβαια, και το πρόβλημα ΕΠΙΚΑΛΥΦΘΗΚΕ σε μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα το ελικόπτερο πλέον να μπορεί να πετάξει σχετικά καλά, εκτός από τις ταλαντώσεις που ακόμα υπάρχουν κατά την οριζόντια δεξιά μετατόπιση με aileron.Ωστόσο το πείραμα πρακτικά έδειξε ότι δεν φταίνε τα σέρβο, απλά το ένα ίσως και λόγο μεγέθους και δύναμης, λειτουργεί καλύτερα από το άλλο.

    Όμως, με το νέο σέρβο, που μου έδωσε ευχέρια να πετάξω και λίγο χωρίς άμεσο κίνδυνο στούκας, παρατήρησα ότι έχω ταλάντωση στο fin της ουράς, ταλάντωση η οποία μάλιστα σε ορισμένες στροφές γίνεται πολύ μεγάλη, ώστε το fin να ταλαντώνεται σχεδόν 2 εκατοστά πέρα δώθε. Οπότε πιθανότατα δεν φταίει ούτε το K-Bar, αλλά οι ταλαντώσεις, οι οποίες παρά τα πολλά τεστ που έκανα, δεν μπόρεσα να βρώ από που ακριβώς είναι.

    Δοκίμασα χωρίς έλικες, και οι ταλάντωση υπήρχε. Χωρίς πίσω λεπίδες, πάλι υπήρχε απλά αρκετά λιγότερη. Με σκέτο άξονα μπροστά χωρίς κεφαλή και swash πάλι υπήρχε. Σκέτο μοτέρ χωρίς γρανάζια ΔΕΝ υπήρχε. Επίσης με κεφαλή κομπλέ, χωρίς έλικες, γρανάζι, αλλά χωρίς ιμάντα για να μην μεταδίδει πίσω κίνηση, δεν υπήρχε ταλάντωση. Άρα, κάτι παίζει με τον ιμάντα, ή γενικώς με το σύστημα μετάδοσης. Αλλά πάντως δεν μπορώ να βρω κάτι συγκεκριμένο. Είναι και ο καιρός χάλια και δεν μπορώ να δοκιμάσω περισσότερα τώρα.

    Υ.Γ. Αναμένω νέο πίνιον για το κεντρικό μοτέρ, γιατί υποψιάζομαι σφόδρα ότι ήταν ακατάλληλο και προκαλούσε τους κραδασμούς. Όταν εάν και εφόσον το επιβεβαιώσω, θα ξαναγράψω.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 12 Νοέ 2014, 20:26:50 από Fer De Lance » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Πρόβλημα με την ουρά σε 250άρι με Mini K-Bar
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.